Keresés

Részletes keresés

Gashpy Creative Commons License 2017.10.12 0 0 14253

A közvetlen összekapcsolás (sínek) a Boráros térnél már megszűntek több mint 10 éve. Ugyanúgy a Közvágóhídnál fennálló vasúti kapcsolat is megszűnt a Nemzeti színház építésekor.

(a leszállok és átszállok értelmezésem szerint nem egészen jelenti a közvetlen kösszekapcsolást..)

Jelenleg a HÉV-ünk a Szabadkikötő megállótól északra épült kitérőn, illetve a Szabadkikötő vágányhálózatán keresztül csatlakozik a MÁV hálózatához.

Előzmény: Replay (14248)
mind_the_gap Creative Commons License 2017.10.03 0 0 14252

Szerintem egy kellően nagy átmérőjű körforgalom simán elvinné a forgalmat. 

Előzmény: Strong Bad (14251)
Strong Bad Creative Commons License 2017.10.02 0 0 14251

Hat ott talan azert, mert nem birna el a csucsforgalmat egy korforgalom. Amugy az eszakrol erkezoknek akik a Szt Istvanra akarnak kanyarodni eleg stresszes hely. Vagy 2 sav elott padlogazzal csikorgo kerekekkel elhuzni azonnal, hogy zoldre valt, vagy kivarni mig mindenki elmegy, es a pirosba belogva kanyarodni. Hat egyik se egy megnyugtato  eljaras.

Előzmény: mind_the_gap (14250)


mind_the_gap Creative Commons License 2017.09.23 0 0 14250

A Szent István út és Kossuth L. kereszteződésben álldogálva és zöld jelzésre várva mindig azon gondolkodom, hogy miért is nincs ott egy szép, nagy körforgalom. Akkor mindenki mehetne minden irányba és nem kellene feleslegesen állni a lámpa váltásra várva, sőt még áramot se fogyasztana...

Van még jó néhány hely, ahol jobb lenne a körforgalom az aktuális forgalmi rend helyett...

Csimpolya Creative Commons License 2017.09.22 0 0 14249

Sajna, nem szolgálhatok vele, már nem emlékszem, hol is olvastam, de általában a HÉV-ről írtak benne. A rácleveit fel akarják újítani, és ezt csak helyeselni tudom.

Előzmény: bakibaby (14245)
Replay Creative Commons License 2017.09.22 0 0 14248

Hát ha úgy vesszük tényleg össze van kapcsolva (nemcsak a Boráros térnél, hanem a Közvágóhídnál is),  az más kérdés, hogy mennyi időt vesz el pl. a Borároson a tömegben leszállás, araszolgatás, hídra felmenés a 4-6 villamosig.

Előzmény: bakibaby (14247)
bakibaby Creative Commons License 2017.09.22 0 0 14247

Mit jelent az, hogy "a csepeli HÉV és a villamos össze van kapcsolva" ?

Előzmény: Jahno (14246)
Jahno Creative Commons License 2017.09.22 0 0 14246

Akkor olvasd el még egyszer. Esetleg nem helyi vagy?

Előzmény: bakibaby (14245)
bakibaby Creative Commons License 2017.09.22 0 0 14245

Linkelsz forrást? Köszi.

 

Ezt nem értem: "Már össze van kapcsolva, csak át kell szállni a Boráros téren."

Előzmény: Csimpolya (14244)
Csimpolya Creative Commons License 2017.09.21 0 0 14244

Nem mondhatnám, hogy sajnálom. Viszont gyanús hírt olvastam a csepeli HÉV és a villamos összekapcsolásáról. Már össze van kapcsolva, csak át kell szállni a Boráros téren.

Előzmény: bakibaby (14243)
bakibaby Creative Commons License 2017.09.20 0 0 14243

Leállítják a fővárosi Galvani híd tervezését:

 

http://index.hu/belfold/budapest/2017/09/20/tarlos_romai-part_budapestinfo/

bakibaby Creative Commons License 2017.08.29 0 0 14242

"Kádár János adott át személyesen" :-) LOL

Nyilván az ember az egyre nagyobb terhelésre gyanaxik, egyre több légkondi, stb...

Előzmény: mind_the_gap (14241)
mind_the_gap Creative Commons License 2017.08.28 0 0 14241

Szt. László lakóparkban is elég sűrűn van. Ilyenkor mindig a nem messze lévő trafóházban (amit valószínűleg még Kádár János adott át személyesen) kendácsolnak valamit, ilyenkor egy ideig jó lesz..

Előzmény: bakibaby (14239)
Jahno Creative Commons License 2017.08.28 0 0 14240

Szent Imre mellett lakom, ott nincs, de ELMŰt kérdezd.

Előzmény: bakibaby (14239)
bakibaby Creative Commons License 2017.08.28 0 0 14239

Tudja valaki, hogy mi az (technikai) oka a rendszeres áramszüneteknek Csillagtelepen? (Nem tudom, hogy Csepel más részét is érinti-e a probléma)

Vicenza Merda 1 Creative Commons License 2017.07.29 0 0 14238

Ja és mindenki Csepelen lakik , vagy mit akartál ?

Előzmény: sóhegy049 (14237)
sóhegy049 Creative Commons License 2017.07.29 0 0 14237

Nyugalom, még mindig úgy van és senki nem is melózik, de hét közben sem törik össze magukat!

Jahno Creative Commons License 2017.07.17 0 0 14236

Agyrém, Szt Imréig állt a sor onnan alig vergődött.

Előzmény: bakibaby (14232)
Csimpolya Creative Commons License 2017.07.17 0 0 14235

No igen, Számítottam valami ilyesmire, de ez nem azt jelenti, hogy örülök is neki.

Előzmény: bakibaby (14234)
bakibaby Creative Commons License 2017.07.17 0 0 14234

Pfff,  gááz :-/

köszi az infót..

Előzmény: Csimpolya (14233)
Csimpolya Creative Commons License 2017.07.17 0 0 14233

Reggel kilenc körül buszoztam arra, elég nehézkes volt, nem csak magán a hídon, előtte is, Olyan huszonöt percbe került, mire a Papírgyártól  Erzsébetre értünk. Szerencsére érdekes könyvet vittem.

Előzmény: bakibaby (14232)
bakibaby Creative Commons License 2017.07.17 0 0 14232

Aki ment arra, milyen volt ma a Gubacsi hídon a közlekedés? A mai nappal lezártak egy sávot.

 

(http://csepel.info/?p=60049)

 

köszi,

bb

mind_the_gap Creative Commons License 2017.07.13 0 0 14231

Mostanában egyre több baleset van az M0 déli szakaszán, legtöbb a Csepel-szigeti szakaszon. Lehet, át kéne gondolniuk a szakembereknek, hogy a jelenlegi nyomvonalat és a kapcsolódó utakat hogyan lehetne korszerűsíteni, modernizálni, felfrissíteni, mert a mostani helyzet eléggé fosch. Fel és lehajtás nehézkes, fel és lehajtók rövidek és az egész sajnos nem túl biztonságos.

mind_the_gap Creative Commons License 2017.07.12 0 0 14230
mind_the_gap Creative Commons License 2017.06.27 0 0 14229

Indulhat tervezés:

 

http://magyarepitok.hu/utepites/2017/06/elrajtolt-az-uj-budapesti-hid-tervpalyazata

 

kérdés, hogy a kötöttpálya mire kellhet majd...

További magyar hang Creative Commons License 2017.06.20 0 0 14228

Nem, akkor komplett autók égtek, 2008 decemberében kapták el:

http://nol.hu/mozaik/csepeli_gyujtogato___masnak_se_legyen_jo__-317090

Előzmény: Zsoldos (14222)
Mariska néni Creative Commons License 2017.06.10 0 0 14227

A Daru-dombot és mellette a Duna-partot most túrják, fúrják-faragják, jó sok fát is kivágtak, azt ígérik, szebb, "emberbarátabb" lesz. Remélem, nem ezzel a kavicsos izével fogják felszórni az utakat, mert az katasztrófa lenne.

Előzmény: mind_the_gap (14226)
mind_the_gap Creative Commons License 2017.06.09 0 0 14226

szerintem gyalogláshoz is alkalmatlan..

Előzmény: Strong Bad (14225)
Strong Bad Creative Commons License 2017.06.08 0 0 14225

Ja tok jokat csapattunk a nadfedelestol a rev atkeloig bicajjal a setanyon ameddig nem volt ez a kavics. Mostantol ott nincs se futas, se bicajozas. Rend a lelke mindennek keremszepen. 

Előzmény: mind_the_gap (14224)
mind_the_gap Creative Commons License 2017.06.05 0 0 14224

A Duna-part melletti sétányt (Kolonics sétány) elég nagy böszmeség volt kaviccsal felszórni. Nem tudok olyan közlekedési eszközt (gyalog, futva, bringa) aminek kényelmes lenne.

A kalózos játszótérnél jó lenne több bringa tároló. Mondjuk a kerítés mellett közvetlenül az árnyékban. A játszóra jó lenne több pad, lehetőleg az árnyékba.

A strand mellett az autók orra bőven túllóg a felfestett vonalon, jó lenne, ha az arra járőröző közteres erre is figyelne. (vagy a pár méterrel arrébb sebességet mérő rendőr).

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!