Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Denes77 Creative Commons License 2020.02.29 0 0 833

Sziasztok! Kgfb kár esetén van tapasztalatotok, hogy a Köbe hogy számol? 450.000-et adnak egyessegre és 1.300.000-ig javítható! Mennyi lehet a kárkori érték a Köbénél szerintetek?? hiába beszélek velük nem mondják meg hogy miből Számolták ki azt az 1.300.000-at! Köszi a segítséget!!!!

judit.l Creative Commons License 2019.12.16 0 0 832

A KÖBE-vel kapcsolatosan szeretném megosztani, hogy jártam, hogy mással ne történjen meg:

Az akkor vásárolt autómra 2019 decemberében alkuszon keresztül kötöttem a kötelezőt. A01-be kerültem, amit csak most ( a jövő évi szerződés megkapásakor) jutott eszembe, h az alkusz nem módosíttatott B10-e (bár kértem, de aztán, az az igazság, elfelejtkeztem a dologról). Tettem egy próbát, hátha ennyi idő múlva is sikerül. Hát, sikerült, így most kb. dupla díjat kell fizessek.

Tudom, mi a károkozói pótdíj, utánaolvastam, h 3-5 évig számolják fel a biztosítók, így nyugodt voltam, hiszen 2008. márciusában volt olyan balesetem az előző autómmal, amit a kötelezőm fizetett. A KÖBÉNÉL VISZONT NINCS IDŐKORLÁT, tehát ha valaki az előző autójával bármikor kötelezőn keresztül fizetett kárt okozott, vagy tudomásul veszi, h A01-ből indul, vagy fizeti a nem kevés károkozói pótdíjat, nekem ezzel majdnem a duplájára nőtt az éves díjam, amit most sürgősen be is kell, h fizessek, hiszen az is felmerült bennem, h -mivel az 'új' tarifa szerint díjelmaradásom van erre az évre-, él-e még vajon a biztosításom. 

Az ügyfélszolgálat erre a kérdésre többszöri levelemre sem válaszolt, miként arra a kérdésemre sem, h nem lett volna-e jobb üzletpolitika, ha figyelmezettnek erre a dologra, és maradok a lentebbi fokozaton náluk, vagy jövőre -ezek után természetesen- biztosítót váltok. 

 

 

 

kiswakond Creative Commons License 2017.11.20 -1 0 831

Ami  számit :bonusz - malusz besorolás, a gépjármű teljesítménye (KW). Ezen felül függ még a gépkocsi tulajdonosának korától, nemétől, az hogy hol lakik, van-e gyermeke, milyen munkát végez és köt-e CASCO biztosítást, és hogy okozott-e balesetet.

Előzmény: bobii (829)
SzaboZE Creative Commons License 2016.11.15 0 1 830

Hát A1-A4-ben talán :) Milyen besorolásban vagy, mennyi idős vagy?

Előzmény: bobii (829)
bobii Creative Commons License 2016.11.15 0 0 829

több min 100000 ft per év egy Renault Megane 7 éves 1500 dci.Szerintetek reális ?

 

 

bobii Creative Commons License 2016.11.15 0 1 828

A KÖBE velem nagyon szemét volt.Történt ugyanis hogy a lányom autójának, amit csak én hajtok mert a lány egyetemen van, egyszerre több mint 100%-al megemelkedett a biztosítási díja.Semmi előzmény nem volt hacsak az nem hogy valószínűleg értesítettek előtte csak mivel kb 9-10 biztosítást fizetek nem figyeltem fel rá.Felhívtam őket, és egy magas lóról beszélő koma, azt mondta hogy ez azért van mert nekik nagyon megemelkedtek as kiadásaik.Semmi értelmes magyarázat. Emeljen , de 100% al ?Szemetek. Soha többé köbe még az ismerőseim között sem.Tavasszal váltok.

 

SzaboZE Creative Commons License 2015.12.13 0 1 827

Nyilván, hiszen a köbe feddhetetlen :D

Előzmény: daniel2121 (826)
daniel2121 Creative Commons License 2015.11.16 -1 0 826

Állítólag konkurencia harc van mögötte hogy a Köbét felfüggesztették. A Wáberers biztosítót gyanítják,köztudott hogy Waberer Györgynek jók a kapcsolatai a Fidesszel. Lehet hogy szálka volt  nekik hogy a Köbe már túlnőtt rajtuk.

Előzmény: SzaboZE (824)
gsis Creative Commons License 2015.11.14 0 1 825

Ezzel a hírrel párhuzamosan , várjuk a 814 - es hozzászólásban megnyilatkozó fórumtárs szakszerű

 magyarázatát !

Előzmény: SzaboZE (824)
SzaboZE Creative Commons License 2015.11.14 0 0 824
sgeryy Creative Commons License 2015.09.24 0 1 823

Üdv, én is megosztanám tapasztalatomat:

 

09.03.-án összetörték a céges kistehergk-nkat. Satuztak előttünk, mi még megálltunk de a mögöttünk lévő már nem, olyannyira nem hogy az előttünk lévőbe is beletolt. Felelősséget elismerte, rendőr is volt kint mert állami kocsiba csúsztunk bele. 3.-án este online felületen köbé-hez papírokat beküldtem. 
7.-én jött a szemle - közben hétvége volt - szóval ez egész gyors volt. 
Hívtam 10.-én, hogy mi lett az eredmény, de nem volt még semmi. 14.-én ismét hívtam Őket, TK-t állapítottak meg, 100e-ret akartak adni és én adhatom el a kocsit. Természetesen fellebbeztem.

A kocsit pár hónapja 670eFt-ért vásároltuk, azóta csak értéknövelő javítások történtek 300eFt értékben és ott az átírási költség. Megadtam Nekik, hogy fizezzék ki a kocsi vételárát és átírását és vigyék el nyugodtam eladásra a kocsit vagy javítsák meg olyanra amilyen volt (mellesleg egy 96-as tranzit, de pontosan olyan patika állapotban volt mint ha a gyárból gördült volna ki szóval nagyon fáj érte a szívem). Természetesen minden dokumentumot átküldtem Nekik ezekről.

Válasz nem volt. 21.-én 17 órakor kaptam az sms-t, hogy elutaltak 200eFt-ot. Felhívtam Őket rögtön, mondták, hogy ennyit adnak és én adhatom el a kocsit. Ismét fellebbeztem.

Azóta semmi, most ügyvédet keresek.

Másik a kocsibérlés. Felhívtam Őket mielőtt béreltem - mivel munkaeszköz ezért kell.. - telefonban elmondták hogy nincs semmi akadálya, egy papír kell róla és nincs összeg sem meghatározva mennyiért bérelhetek. 

Majd mikor kb. 3.szor beszéltem Velük, ismét rákérdeztem, hogy miként fogják rendezni a bérlést, ekkor már mondták hogy miért nem lejeztem előre - jeleztem hívás is rögzítette - és egy csomó papírt adjak be róla, menetleveleket, nyomtatávnyokat stb... és kijelentették, hogy levonnak 30% guruló költséget a díjból amit nem fizetnek ki - azt már nem mondták milyen jogon. És ha áll az autó akkor nem vonják le?...

Mivel utaltak pénzt, visszaadtam a bérkocsit, mert gondolom azt már sehogy sem fizetnék ki, hiszen Ők, nagylelkűek utaltak, persze semmilyen egyeztetés nem volt előtte...

 

Terveim: amennyiben nem fizetik ki a díjakat amik jogosan elvárhatóak (teljes javítás vagy kocsi teljes vételára továbbá a 100%-os bérleti költség) beperlem Őket. De nekem ennyi nem elég. Egyeztetek az ügyvéddel meddig lehet elmenni. Lejárató kampányt fogok indítani, mert ez a féregség amit művelnek a vétlen féllel semmilyen szinten nem 21.századi. Amíg nem készül el a kocsink, felmarticázom, hogy ennyit fizetett a Köbe a javításra, ezért néz így ki. A FB-on, a youtubon amilyen csatornán csak lehet felhívom a figyelmet, hogy senki se válassza Őket, mert ezt teszik. Itt is minden sértett csatlakozhat hozzám, mert ha nem teszünk valamit azt hiszik ezt megtehetik az emberekkel. Hát nem!

 

 

anodpotlo Creative Commons License 2015.09.22 -1 2 822

HAZUDSZ.

Előzmény: szkm (814)
SzaboZE Creative Commons License 2015.09.20 0 1 821

Bármely biztosító okkal és jogalappal utasítja el a kárt, és a panaszra 30 napon belül válaszol, akkor is ha ezt a panaszos letagadja, vagy nem hajlandó az abba leírtakat elfogadni.

 

Nem, nem utasíthat el kárigényt, amennyibe az jogos. Ki dönti el hogy jogos-e? Hát semmiképpen sem a biztosítóé az utolsó szó... Javasolhat, de nem dönthet. Aztán javaslatot vagy elfogadja az ügyfél vagy nem...

Előzmény: szkm (819)
SzaboZE Creative Commons License 2015.09.20 0 1 820

Pont ezért kellene a #817. A szemét biztosítók pedig szép lassan ügyfél nélkül maradnának. Nekem is folyamatban van egy ügyem (ez éppen nem köbe). Úgy tűnik nem nyerheti meg a biztosító, de a legvégsőkig elmennek, külön kárszakértő külön pénzért stb... A 170e ft-os kár a végén 500 lesz, mert a perköltséget is elbukják. Az ügyvédem elmondta, ez a bevált módszer. Jól tudja a biztosító, hogy nem nyerhet, de ezzel is addig húzzák az időt, hogy másoknak eszébe se jusson perbe menni, inkább benyelik a veszteséget.

 

 

Előzmény: szkm (819)
szkm Creative Commons License 2015.09.20 -2 0 819

Bármely biztosító okkal és jogalappal utasítja el a kárt, és a panaszra 30 napon belül válaszol, akkor is ha ezt a panaszos letagadja, vagy nem hajlandó az abba leírtakat elfogadni.

A kötelező, teljes nevén kötelező gépjármű-FELELŐSSÉGbiztosítás pedig, mint neve mutatja, FELELŐSSÉG biztosítás. Ha Te vagy a felelős az okozott kárért, akkor a Te biztosítód fizet. Ha bebizonyítják, hogy nem Te vagy a felelős, vagy éppen nem bizonyítható, hogy Te vagy a felelős, akkor meg nem fizet akkor sem, ha ez a károsultnak nem tetszik, vagy esetleg épp azokat a lényeges körülményeket hallgatja el, amik alapján egyértelmű, hogy nem a károkozóként megjelölt fél a felelős, vagy amiért nem találták jogosnak a panaszát. Ennyi.

Henrik29 Creative Commons License 2015.08.13 0 1 818

Kedves szkm!

 

Egy hónappal ezelőtt szenvedtem személyi sérüléses, közúti balesetet a családommal, melyben én voltam a vétlen. A "kedves" károkozó a KÖBE Biztosító Egyesület ügyfele. Tehát a károkozó biztosítójával kell/kellene rendezni a káreseményt a vétkes fél kötelező felelősség biztosításának terhére.  

Az ütközés következtében az autót a kárszakértő gazdasági totálkárosnak nyilvánította.

Saját tapasztalatom a KÖBE Biztosító Egyesülettel kapcsolatosan: folyamatos elutasítás, kifogások, törvénytelen kijelentések, segítségnyújtás legkisebb halvány jele sem tapasztalható tevékenységük folyamán. 

 

Üdv! 

 

Henrik29

 

 

Előzmény: szkm (814)
SzaboZE Creative Commons License 2015.06.19 0 2 817

Én megfordítanám a rendszert. Mindenki magának fizeti a kötelezőt és mindenkinek a saját biztosítója fizet, ha kárt szenved. A biztosítók tehát a saját ügyfelük kárát kell állják, egy épeszű rendszerben ez kellene hogy legyen. Így működik a lakásbiztosítás, az utasbiztosítás és sok-sok mindegyik más biztosítás. Hogy ezek után hogy sikerült ezt a rendszer átverni az embereken, azt máig nem értem. Mindjárt nem menne ilyen jól a szemét módon viselkedő biztosítóknak! Dehát ugye nálunk minden fordítva működik.

Előzmény: nessy82 (816)
nessy82 Creative Commons License 2015.06.18 0 2 816

Sziasztok!

Akkor most én is leírnám tapasztalatomat a szuper korrekt KÖBE- vel kapcsolatban!

Január elején összetőrte autónkat egy MAN. A vizsgálat lezajlott, minden irat rendben beérkezett a biztosítóhoz.

Megállapították hogy egyértelműen mi voltunk a vétlenek, és mint károsultak nyilatkozzunk ugyebár milyen számlaszámra kérjük a megállapított összeget, vagy javítás esetén a szervíztől igazolást hogy mennyi lesz a javítási költség.

Szépen megtettük a nyilatkozatot, ügyintéző közölte hogy 2 nap múlva kapjuk a határozatot. Ekkor indultak a problémák. Ugyanis április 13 óta nem csak határozatot, de még pénzt sem kaptunk!! Azóta heti szinten hívogatjuk őket, csak annyit mondanak hogy kifizetés alatt, mikor kapjuk meg? Majd. Ők a gépben csak ezt látják. Nem tudunk érdemben senkivel beszélni, nincs egy pénzügyes, nincs egy osztályvezető akit el lehetne érni. Közölték írjunk pamaszt. Megírtuk a panaszt természetesen nem reagáltak rá semmit pedig már letelt minden határidő! Senkit nem érdekel az hogy panaszt tettünk, semmire nem reagálnak, telefonon ugyanazt mondják mindig sőt leráznak!! A leggusztustalanabb biztosító amivel eddig talalkoztunk a KÖBE! Most fordultunk ügyvédhez mert ez már aljasság! A

Miért kell az embert ráadásul a vétlen felet ìgy szívatni, egyszerűen nem értem! Felháborító amit megengednek maguknak! Nesze korrektség!

SzaboZE Creative Commons License 2015.06.09 0 0 815

Marketing bullshit, reméljük másik oldalról nem leszel ügyfelük :)

Előzmény: szkm (814)
szkm Creative Commons License 2015.06.09 -5 0 814

A KöBE fizet, tiszta - és nem malmozós "na-gyere-haver-megbiztosítózzuk" - ügyekben meglepően gyorsan. Gyorsabban, mint a húúúú de nagy és tapasztalt, külföldről dirigált, mo-i fióktelepként létesített biztosítók. Vezetni meg tudni kell, és akinek ez nem sikerül, járjon tömegközlekedéssel, biciklivel, vagy gyaloggal, vagy ne törjön össze olyan autóst, akinek jobb az ügyvédje :)

 

Az "olcsó hús" - csak úgy mellékesen megjegyzem - negyedik alkalommal nyert MagyarBrands, és harmadik alkalommal SuperBrands díjat egymást követő években... biztos puszira, mert csak a mendemondák lehetnek igazak. Itt sajnos a legtöbben csak a mendemondákra hallgatnak. Érdekes, olyan visszajelzést (1-2 kivételtől eltekintve) nem olvastam itt, hogy a kedves háborgó fórumozó megpróbálta volna tisztázni a háborgásának a tárgyát a biztosítóval, és hogy annak mi lett az eredménye, milyen választ kapott.

 

Lehet szidni-szapulni, mint bármelyik biztosítót, attól ez még egy jó és megbízható márka, én például örömmel maradok náluk, vagy mondok fel évvégére és kötök hozzájuk vissza, ha úgy kedvezőbb a díj.

Előzmény: SzaboZE (812)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.29 0 0 813

Kis butus, hát hol láttál te már olyat, hogy addig bármi nevezzük gondnak legyen, amíg te perkálsz?! :) 

Előzmény: szkm (811)
SzaboZE Creative Commons License 2015.05.29 0 0 812

Te meg lesüllyedtél a szintjére. Az jó, hogy olcsón kötötted, mert az szívja majd meg, akinek neadjisten nekimész. Csak ilyenkor azon nem gondolkodnak el az ügyfelek, hogy a biztosítón felül nekik is kártérítési kötelezettségük jelentkezhet, ha netán a biztosító valamit nem akar kifizetni, de a károsull pert nyer... Hosszadalmas út, jobb elkerülni az ilyet. Olcsó húsnak híg a leve, sajnos működik a mendemonda. Reméljük nem lesz soha ügyed velük.

Előzmény: szkm (811)
szkm Creative Commons License 2015.05.28 0 1 811

Megszámlálhatatlan ellenpéldám van, nem csak a KöBE, hanem általában bármely biztosító részéről, hiszen mindegyik biztosító az ügyfelek pénzéből él, így érdekük, hogy elégedett legyen az ügyfél. Ugyanakkor jó magyar mentalitás az, hogy a másikat hibáztassuk, tehát ha gond adódna, akkor egyszerűbb habzó szájjal acsarkodva a biztosítót szidni. Bármelyik biztosítót.

 

Hozzáteszem, misi1 azt sem írta, mi baja a KöBE-vel, hanem csak szidta, nem csak őket, hanem az egész országot, amivel - az én meglátásom szerint - nem a szidás tárgyát, hanem csupán saját magát minősítette.

 

Pedig csak 3 dolgot kellene megtanulni:

- írni (pl. szerződéskötéskor pontosan megadni az adatokat).

- olvasni (ha küld a biztosító levelet, azt érdemes legalább futólag átnézni, hiszen csak úgy brahiból, mert rahedli pénz van reklámra, egyik szolgáltató sem küldözget leveleket).

- gondolkodni (egy kötelezőnek a intézéséhez kettő de legfeljebb 3 dátumot kell felírni a naptárba: évforduló, felmondási határidő, és amikortól már lehet nézegetni, hogy érdemes-e biztosítót váltani. Ha gond van, azt megkísérelni megérteni. Ha ez nem megy, akkor egyeztetni-kérdezni, és nem rögtön nagy hangon hőbörögni, "mer' az-a-szemét-mocsok-rohadt-mocsok-szemét bísztosssitttó engemet le akar huzni". Ha nem kérdezel, akkor néma gyereknek...)

 

A biztosítók tevékenységét több jogszabály szigorúan szabályozza, ezek ellen egyik sem mehet, mert milliós büntetést, akár roló-lehúzást kockáztatna ezzel. És a KöBE magyar, tehát az oda befizetett pénzeket nem fogják nagy erőkkel, kamionszámra kifelé szipkázni az országból a külföldi anyacéghez.

 

Személyes tapasztalatom annyi, hogy az idén eddig 4 ismerős kötelezőjét (+ a sajátomat) intéztem, ebből három náluk volt magasan a legolcsóbb (+ a sajátom hozzájuk átkötve ugyanannyi maradt a díjam, mintha nem váltok, de nekem megért ennyit, hogy ne üldözzön-zaklasson a korábbi biztosítóm kéretlen "de-csak-egy-díjszámítást-hadd-csináljunk-hogy-milyen-jól-jár-ha-nálunk-köt" telefonhívásokkal), megkötöttük, jött az e-mail jó előre, hogy mennyit kell fizetni, jött csekk időben, éves díj befizetve, és élünk békében, rendezett kötelezővel. Ja, meg lakásbiztosítással. Ha "itt az idő", megnézem, mi éri meg jobban: menni vagy maradni, és kezdődik az egész elölről.

Előzmény: SzaboZE (810)
SzaboZE Creative Commons License 2015.05.28 0 0 810

Bizonyára van ellenpéldád korrekt ügyintézésre a Köbe részéről, azért írtad ezt... :) Halljuk!

Előzmény: szkm (809)
szkm Creative Commons License 2015.05.28 0 0 809

Magyarországot legfeljebb a hozzád hasonló, alulképzett, külföldre szabadult szerencselovagok miatt gagyizzák, gagyizhatnák le.

Maradj, ahol vagy, és kössél ott biztosítást, akkor nem lesz bajod a magyar biztosítókkal. Problem solved!

Előzmény: misi 1 (808)
misi 1 Creative Commons License 2015.05.26 0 0 808

Nem ertem hogy miért engednek ilyen gagyi.szar biztositot,mukodni!!!!!!!!!!!!

Ez Magyarorszag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nem véletlenül sorolják gagyi kategóriába Magyarországot!!!!!!!!!!!!

 

misi 1 Creative Commons License 2015.05.26 0 0 807

Egy igazi gagyi szar biztositó!!!!!!!!!!Ne kössetek semilyen biztositast naluk!

Nem korrektek,es akkor finoman fogalmaztam!

Keruljetek el nagyivben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Filpo07 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 806

Köbe? Senkinek nem tudom javasolni.

Az előző évi díjhoz viszonyítva a duplájára nőtt a díj, melyről tájékoztatást egy defektajánlat mellé csomagolva küldtek (állítólag) mely leginkább egy reklámlevélre hasonlított. Persze itt hibáztam, mert jóhiszemű voltam és nem mélyedtem bele a reklám ajánlatba, kidobtam. Jelenlegi díj adóval kb. 35.000 lett. Ugyanaezen biztosítás baleseti adóval új szerződőnek a KÖBE kalkulátor szerint 13.600,-Ft. Tehát ugyanazon terméket a meglévő hűséges ügyfélnek 2,5 x többért adják, mint az új belépőnek. Csak gratulálni lehet ehhez a szerintem tisztességtelen helyzethez. A telefonos ügyfélszolgálat akár van akár nincs, nincs értelmes válasz hogy hogyan lehet ekkora díjkülönbség ugyanazon kokázati tényezők fennállása mellett. Annyi a válasz, a biztosítónak ezt meg lehet tenni. Hát ennyi. Mindenki döntse el, ez egy jó biztosító - e.

Nartell Creative Commons License 2014.05.27 0 0 805

Friss KÖBE tapasztalat:

 

Két hete totálkárra zúzta a kocsimat egy idióta, az az igazi parasztgyerek 2-es Golffal, színezett hűtőráccsal, a "nyomom mert állatkirály vagyok másfél éves jogsival" kategória.

Döbrentei tér, éppen meginduló, majd megálló kocsisor. Én még megálltam az előttem haladó Nissantól egy méterre, de a mögöttem haladó 2-esből padlógázzal, olyan 40-50-el rongyolt belém, rátolva a Nissanra.

 

Elöl-hátul totálkár, akkora ütést kaptam, hogy az ülés kiszakadt a helyéből (mellesleg ezért nem fejeltem le a kormányt), a rádió szintén kiszakadt és berepült hátra.

 

Elsőre persze anyázás ment főleg a Nissanos részéről, de végül a vétkes fél elismerte a hibáját, megírtuk a papírt. Persze, hogy KÖBE-s a tag.

 

Kocsi elvontat, kárügyintézést megkezd. Volt egy parkolásból származó horpadás a kocsin (Suzuki swift, valaki belém parkolt anno aztán elhúzott), néhány ezer Ft-os kalapálás lett volna. De még ha komplett gyári új ajtót veszek, azt is kapok 15-ért.

Na első sokk, a KÖBE 60 ezret levont a kocsi értékéből emiatt.

 

Második sokk, az új autó átírását nem fizetik, hiába kérdeztem meg szakavatott ügyvédet, hiába írja le a törvény feketén-fehéren. Eredetiség vizsgával együtt ez már olyan 130 ezer Ft mínusz.

 

Szóval köszönöm KÖBE, remélem azért valamikor majd visszanő az ott dolgozók gerince... Fussatok ha KÖBE-t láttok messzire, de nagyon messzire!!!

Missa1 Creative Commons License 2014.04.19 0 0 804

Egy KÖBE-s tapasztalat.

A történet 2013.12.29-én kezdődött. Feleségem vezette a kocsinkat, a balról érkező jármű nem adta meg neki az elsőbbséget. A víz kivert, amikor a betétlap írás közben megláttam, hogy KÖBE biztosítós. Nem ismertem a céget, ezért ezt a fórumot kezdtem el böngészgetni. Hát az itt olvasottak sem dobtak fel túlságosan.

Másnap bejelentettem a kárt a KÖBE-nek, telefonon és emailben is. Új év első napjaiban kezdtem a kárrendezést. A szerelőt kértem meg a biztosítási ügyintézésre. Volt többszöri kárfelvétel, sajnos javítás közben derültek ki újabb hibák.

A szerelő elmondása szerint a KBE kárfelvevő mindig gyorsan ment ki, csak egyszer volt vele olyan, hogy nem voltak nézet azonosságon. Az autó bal első futóműve sérült, sajnos a kerékagyat is cserélni kellett. Mivel az ABS jeladó koszorúját nem tudták leszerelni, olyan új agyat (kerékcsonk állványt) kellett beszerezni, amin van ABS jeladó. Itt volt némi vitájuk. 

Végül a kár rendezve lett, az autót javítva visszakaptam.

A tapasztalataim a KÖBE-vel kapcsolatban:

- Kicsit hiányos a tájékoztatásuk. A call-centeres hölgy a telefonban nem említette, hogy honlapjukon van letölthető kárbejelentő, amit és csak is ezt, fogadnak el bejelentésként. Ezért volt egy plusz utazásom a szerelőhöz, a kitöltött bejelentővel. Ugyan csak a hiányos tájékoztatásnak tudom be, hogy volt egy másik utam a szerelőhöz, mert hiába adtam neki én meghatalmazást, az nem volt elég. Ilyen is van a KÖBE-nek. Azt nem tudom a biztosítónak felróni, hogy kb. 2 hétig arra vártam, hogy az "ellenfél" elismerje a hibáját a biztosítója felé. Becsületére legyen mondva neki is, hogy pár nap elment azzal, hogy valahogy hétvége felé postázták neki a levelet és ő sem kapkodott a válasszal. Ezt kicsit furcsálom, mert ha jól emlékszem ha ráírja a betét lapra, hogy elismeri a felelőségét, akkor minek ez? Biztos meg van az indok. Lehet, hogy tényleg az a megoldás ilyenkor, hogy kihívjuk és kivárjuk a Rendőrséget? Ez mondjuk nem csak a KÖBE jellegzetessége. 

Szóval lényeg, ha valaki ilyen helyzetbe keveredik, tanácsolom a betétlap pontos kitöltését, a KÖBE bejelentő kitöltését (plusz kell ám a betét lap is!), ha szerelőre bízzuk az ügyintézést, akkor adjunk neki meghatalmazást, lehetőleg KÖBE félét. Ja, még valami, ami kicsit idegesítő volt. Átlag hetente kaptam levelet a KÖBE-től, hogy adjak le kárbejelentőt és a javításról árajánlatot. Mint később kiderült, ezek valamiféle elektronikus úton generálódott levelek voltak. Amikor a kárfelvevő pótszemlén volt, lejelentette a cégének a felmérést, ezzel generált nekem egy levelet. Ez csak idegesítő volt, hogy mi a francot akarnak tőlem, amikor valakit meghatalmaztam az ügyintézéssel.

A javítás után 2-3 héttel kerestek telefonon a biztosítótól. Ügyfél megelégedettségi felmérés céljából. Tulajdonképpen rohadtul utálom az ilyen hívásokat, de mivel néhány kellemetlenségtől eltekintve nem volt rájuk panaszom, nem értékeltem alul őket. De azért bennem volt a kisördög, jeleztem, hogy elég szar a tájékoztatásuk. :-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!