Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

minimal Creative Commons License 2001.04.14 0 0 68
Az F550 Maranello-nak nincs szuksege ilyen rancfelvarrasra, az az auto igy tokeletes ahogy van, minden tovabbi dolog mar csicsasitas lenne rajta.
cuda Creative Commons License 2001.04.14 0 0 67
Nana, csak nezd meg a legujabbat, rogton elhanyod magad. A mostaniak valoban nagyon jok, foleg a jelzofeny keskeny fenypereme tetszik, az allati huzas volt. Alkonyati fenyben egy fekete 5-os a demonian izzo karikakkal...
Na, eleg, meg megsertodik a jovendobeli Cadillac-em. :)
Előzmény: E30M40 (66)
E30M40 Creative Commons License 2001.04.14 0 0 66
Szia mimimal!

"Es ime, a design csucsa, a ma gyartott
legtokeletesebb GT, az F550
Maranello!!! :-))))))))))"

Azért szerintem még lehetne szépitgetni:) Oké,hogy a dupla kerek hátso lámpát nem hagyják el hiszen ez a Ferrari design,de azért mondjuk igy 2000 után igazán lehetne valamit szépiteni rajta!:) Lásd BMW-k első dupla kerek lámpája:)
A hatás maradt de mégis egyre szebb:)
Nem értem hogy nem birnak ezen ujitani?
Vagy tán nem is akarnak?:)
Üdv

Előzmény: minimal (27)
Car-Designer Creative Commons License 2001.04.14 0 0 65
OK Srácok!
Mára befejezem mert későre jár!
Gondolom otthol is fáradtak vagytok már!:-)
Most jut eszembe pedig, hogy még arra is figyeltem, hogy a SF-i időt irjam!
Egyébként van pár ora eltérés!:-)
Itt most Detroitban lassan este 7-re jár az ora!
megyek haza kipihizem magam!
Ha reggel ezt a kollégáknak elmesélem......
Már látom magam előtt, ahogy röhögve esnek le a székükröl!:-)
Előzmény: Car-Designer (64)
Car-Designer Creative Commons License 2001.04.13 0 0 64
Cuda!
Nagyon egyhullámhosszon vagyunk!:-)
Ez a törekvés vezérel bennünket is !
Mindenem az autozás ezért ha kell az életem tenném fel akár én is !
De szerintem a Team-ünk jopár embere ugyanezt mondaná!
Nekem ez nem munka, hanem élvezet, és hobbi!
Most nagyon keményen azon dolgozunk, hogy a Ford Motor Company legyen a világ legsokoldalubb cége!
Emlithetném itt a Mazda helyreállitásátol kezdve az Aston bepozicionálásáig bármit!
Persze a szekér csak akkor megy ha mindenki egyirányba tolja, de mig nem sikerül kialakitani a megfelelő irányitáshoz a megfelelő marketing, és technikai hátteret addig nem lehet minőségi autogyártásrol beszélni!
Sajnos ez kialakult tendencia, hogy az autogyárak egy bizonyos időre tervezik autojukat!
De ez talán nagyon csunyán ugy kellene kifejeznem, hogy ennek igy van rendje!
Ugyanis gondold el ha örökre terveznének autokat!?
Mondjuk 2001-ben eladnának 8Millio autot aztán 2010-ig összesen kb 1 Milliot!
Ez nem üzlet..!:-(
Sajnos ez bevett stratégia!
Itt az USA-ban kb 3-4 évente le kell cseréltetni az emberekkel az autojukat!
Mert külömben nem lessz nyereséges a gyártás!
Ez nagyon sajnálatos tény de ez ellen is megprobállunk tenni!
Előzmény: cuda (62)
Car-Designer Creative Commons License 2001.04.13 0 0 63
A fenébe is!:-)
Az Intelligens magyar forumozok már a munkahelyem is megfejtették!:-))
Igen talált süllyedt!
De kérek mindenkit ezért a dologért ne a Fordot okoljátok, ez egy Marketinges szakember ötlete volt aki ne ma Fordnál dolgozik!
Arrol meg én tehetek, hogy itt összedölt a kártyavár!:-)
No meg persze a szemfüles Magyar Autokedvelők!:-)
Előzmény: minimal (61)
cuda Creative Commons License 2001.04.13 0 0 62
Ebben tokeletesen egyetertunk (marmint a markaidentitas eltuneseben). Szamomra ezert is kiabranditoak az uj autok, az uj trendek, hogy mar semmi nem szent. Tudom, hogy ez nem uj dolog, es hogy ez a piac utja, en megis visszasirom azokat az idoket, amikor az autokat meg nem teamek terveztek, olyanok akiknek ez is csak egy munka a sok kozul, hanem emberek, SZEMELYEK, elkotelezett mernokok, tervezok, fanatikusok tettek bele szivuket-lelkuket egy auto megteremtesebe. Olyanok, mint Sir Alec Issigonis, Preston Tucker, Harley Earl, stb (emlithetnem Csonkat is). Ma mar ez nem szamit, barmit elkovethetnek, peldaul azt is, hogy egy Rolls-Royce motorhazat felnyitva a motoron a BMW felirat diszelegjen - szamomra ez volt a veg. Es meg egy aprosag. Az autokat - kimondva, vagy kimondatlanul - 3-5 evre tervezik. Egy kimutatas szerint a vilag osszes autoja altal keltett legszennyezes elenyeszo merteku ahhoz a szennyezeshez kepest, amit a rengeteg autoroncs jelent a kornyezetre nezve. Tudom, hogy ez nem szempont, de ha mar velemenyekrol van szo, azt is ell kene erni, hogy a vasarlo tovabb tudja (minoseg) es tovabb is akarja (dizajn) megtartani az autojat.

'cuda

Előzmény: Car-Designer (59)
minimal Creative Commons License 2001.04.13 0 0 61
Hat, en igazabol nem tudok olyan parametert mondani, amiben a mostani Alfak gyengelkednenek, plane nem a motorjaik! Az Alfa V6-ok mindig hiresek voltak, legutobb a 2.5-os blokk kapott jelolest az ev motorja megtisztelo cimere! Epp ezert kiabrandito, hogy GM blokkokat akarnak belejukpakolni!

Egyebkent a Ford-nak dolgozol?

cuda Creative Commons License 2001.04.13 0 0 60
Hat, koszi az erdeklodest, de attol tartok ilyen szempontbol en -oreg amerikai auto rajongo leven - nem vagyok megfelelo alany :) Meg aztan, tekintve hogy az extremert rajongok, azt hiszem a piac igen kis szazalekat teszem ki (nyilvan ha a magam fajtak lennenek tobbsegben, akkor nem olyan autokat arulnanak, amilyeneket, illetve nem felnenek a meghokkento ujak bevezetesetol).
De ha tenyleg kivancsi vagy... szoval az ember latja a gyonyoru koncepcioautokat (ugy '92 tajan beleszerelmesedtem egy Buick-ba, a nevere sajnos mar nem emlekszem, de suicide-doors megoldasu volt - gyonyoru darab), az igenyes belso tereket, aztan mik kerulnek a szalonba? Ugyanazok az unalmas formak, unalmas szinkombinbaciok (az otvenes hatvanas evekben egy Fordot tobbszaz fele szinkombinacioban lehetett rendelni. Ma, ha jol tudom ez valahol 10-14 korul mozog). A Ford negyvenkilencese tetszik, a Buick Blackhawk is, A Dodge Charger koncepcioja is tetszett, na de megsem jutunk sehova. Es ami nem megy a fejembe: miert ragaszkodnak a gyartok az undorito fekete muanyag vedolecek felszerelesere szinte minden auton? Korulbelul onnantol nem tetszenek az uj autok, hogy a '70-es evek vegen altalanossa valtak. Persze, tudom, igy kevesbe serul a kocsi az apro koccanasoktol, de egyreszt most dizajnrol van szo, masreszt mit er nekem, ha meguszok egy karcolast mikozben a kocsim rondan nez ki? Ez nekem elegge paradox. Raadasul van pofajuk a szinrefujast extrakent kezelni. Es akkor elerkeztunk masik nagy kivansagomhoz, amit halistennek mar az autogyartok is felismernek, ti. hogy terjunk vissza a kromhoz! (Oke, mit vartatok, amerikai auto rajongo volnek :) Kar, hogy egyelore az exkluziv modelleket tuntetik csak ki ezzel.

Egyebkent pedig az Alfak valoban jok, valamint meg a Morgan Aero 8-as elott veszem le a kalapom, mint szepen megoldott modernesites a forma megorzesevel. Apropo, az elejen bemutatott koncepciokepek kozul a ketuleses Cadillac nagyon bejon (megintcsak retro :). De hat ugysem fogom az utcan latni...

Udv:
'cuda

Előzmény: Car-Designer (57)
Car-Designer Creative Commons License 2001.04.13 0 0 59
Valoban!
Ez már tényleg a pofátlanság határait surolja!
Én is nagyon elitélem az efféle megmozdulásokat, de mindezek hátterében valoban a "mocskos" anyagiak állnak!
Mi ugy probállnánk meg megvalositani ezt a költségcsökkentést, hogy megmaradnának a márkákra jellemző sajátosságok!
Mert ugyebár az Alfások nem azért vettek V6-ost mert V6, hanem azért mert egyszerüen szerelmesek voltak a hangjába, gázreakciojába stb!
Nos ugyanezt akárhogy is erőltetnék nem sikerül majd kiszedni az Opel V6-os motorjaibol!
Nincs igazam?
Tehát az alapelv a következő:
-Meghagyni a márka identitását!
-Előtérbe helyezni müszaki különlegességeit (Pl Wankel motor, Boxer motor,Pneumatikus rugozás stb)
-csak olyan területen közösködni ahol bevallottan gyenge a fejlettség! (ez lehet akár minőség, biztonság, vagy bármi)
-Valamint kialakitani egy egységes arculatot, amiért a kedves vevő visszajár majd hozzánk!
Tudnák még irni ezer meg ezer dolgot, dehát nem ezért fizetnek!:-)
De tény és valo én is elitélem az efajta költségkimélő, és imagerombolo megmozdulásokat!
Ez hosszutávon nem kifizetödő!
Többek között ezért öklendezem a Volkswagen Group-tol!:-))

Előzmény: minimal (58)
minimal Creative Commons License 2001.04.13 0 0 58
Ha mar kibujt a szog a zsakbol, es kiderult, hogy marketinges vagy, akkor lenne egy ket kerdesem! :-)

A formai sokszinuseg, a fogyaszto vagyainak kielegitese ugy latszik tenyleg egyre inkabb a kozpontba kerul, bar a legujabb trendek nekem sem tetszenek.
Vegulis a kerdesem az lenne, hogy a nagy markaidentitas idejen miert van az a technikai sokszinuseg eltunik? A legelkeseritobb hir, hogy nemsokara az Alfa nem gyarthatja a sajat v6-osait. tudom, hogy ez koltegcsokkentes, stb., de a fogyasztonak arra is igenye van, hogy az autoja a ruha alatt is egyedi legyen, legalabbis egy Alfa eseteben! Szerintem ezzel tullottek a celon!

Car-Designer Creative Commons License 2001.04.13 0 0 57
Arra értettem, hogy akinek van kedve ezt csinálni amit én!:-)
Közvéleménykutatás, marketingstratégia stb!

Cuda: A cégek kapcsolatban vannak a vásárlokkal, csak a leendő vásárloink véleményére is szeretnénk adni!
Mert lehet éppen te is az leszel!
Akkor neked ugylám Retro-Design kell, rendkivüli technikai háttérrel??
Erre is lesz szalonképes koncepcionk!:-)
És a legjobb az egészben, hogy azt akarjuk megvalositani, hogy az ember azt kapja meg amit akar!
Ha "az" például egy koncepcioauto merész formával!?
Akkor hadd vigye!
És nem választania kell hanem elképzelnie!
És mi megvalositjuk!:-)
Szertném hallani az esetleges elképzeléseid, ha van hozzá kedved!:-)

Előzmény: minimal (56)
minimal Creative Commons License 2001.04.13 0 0 56
CD!

Nem-nem, csak meg nem volt frissitve az oldal, amikor irtam a hozzaszolast!
Egyebkent ez nem a B2C marketingstrategia? :-)

"Valakinek kedve ehhez.." Mire erted?

cuda Creative Commons License 2001.04.13 0 0 55
Whoops, raadasul mikozben olvastam, megerkezett a valasz is, mikozbe en hozzaszolast irogattam. Hm. Szoval, mi is keruljon a jelentesbe? Az, hogy valaki rendesen elb@szta a dolgot. Nem hiszem, hogy nem lehetett volna olyan kepeket berakni, amik nincsenek fenn a neten. Ez eleg nagyfoku kontarsagra utal. Ami a projectet illeti, mit szepitsuk, pofatlan hazugsag az egesz, pedig nehany ember itt lelkesen probalt segiteni. Ez atveres, es szvsz tisztessegtelen. Csak azt jelzi, hogy a cegek mennyire nincsenek kapcsolatban a vasarloval. Ami pedig a dizajn reszt illeti (ez mar itt szigoruan a maganvelemenyem, keretik nem megsertodni) a ma kaphato (elerheto aru) autok kozul egyik sem tetszik annyira, hogy komolyan fontoljam a megvetelet (az egy Rover 75-ost kiveve, ami egyeb parameterei miatt esik ki). Szerintem fantaziatlanok, es igenis pokolian kar, hogy a rengeteg igeretes koncepcio kozul gyakorlatilag egyik sem jut el a gyartosorig, amelyik meg igen, azt hihetetlenul lebutitjak. Az, hogy a T-bird hatalmas siker nem masnak tudhato be, mint hogy ugyanugy nez ki mint '55-os elodje, lekerekitett vonalakkal. Ismetlem, egy az egyben ugyanugy nez ki. Egyszeruen a regi dizajnok sokkal kozelebb allnak az emberekhez (megintcsak szerintem) mint a mostaniak. PT Cruiser detto - veszik, mint a cukrot, pedig iszonyu szar konstrukcio, viszont ugy nez ki mint egy negyvenes evekbeli hotrod (na jo, hatalmas joindulattal.

Hu, kosz, hogy elolvastatok.

'cuda
"Ain't no substitute for cubic inches"

ps.: egyebkent meg Barrisra szavazok

Előzmény: cuda (50)
Car-Designer Creative Commons License 2001.04.13 0 0 54
OK minimal!
Azthiszem ezt nem is kell taglalnom!:-)
Tul intelligensek voltak!
Ha lenne kedve valakinek ehhez annak talán ez a legkevesebb ezekután, hogy ha tudok segitek neki!

Az ezelőtti magyarázat elég volt a kutatásról?
Vagy adjak bővebbet?

Előzmény: minimal (53)
minimal Creative Commons License 2001.04.13 0 0 53
CD!

Irjad azt, hogy a magyar forumosok intelligensen rajottek a turpizsagra, es ajanlj be minket egy-egy jol fizeto kinti allasra! :-)))

Annyira nem erintett melyen, csak erdekel ez a terulet...
De tenyleg, mi volt a lenyege a kutatasnak?

Car-Designer Creative Commons License 2001.04.13 0 0 52
Cuda!
Ha gondolod felteheted a kérdéseket!
Legalább lesz mit a Naplomba irni!
Azt hiszem ez a beszámolom belefér egy lapba is!:-)
Ez Magyarország!!:-)
Nem csalodtam benne!! (pozitiv értelemben)

Előzmény: cuda (50)
Car-Designer Creative Commons License 2001.04.13 0 0 51
A kisérlet lényeg, hogy mennyire tudnák a hétköznapi emberek (felhasználok) befolyásolni egy készülő project végtermékét!
Azt hiszem ez itt nem jött be!:-(
Külföldön istenien felépitett Design topicokban sikerült a népet rávenni a dolgok beleszolásába!
És mit mondjak nyitotak az autogyárak is az uj területre!

Fastcar: Neked is köszönöm, hogy részt vettél, valamint probáltad még támogatni is a névválasztás dolgát!

A cél a tökéletes auto!
De mindig vannak kissebb nagyobb akadályok!
És azért esett a választásunk az INDEX Forumára, mert a statisztikák szerint ennek van a legnagyobb publicitása!

Szoval köszönöm mindenkinek a lelkes közremüködést!
És kellemes Húsvéti Ünnepeket!
Ha esetleg felszivodnék addig!
És további sok siker mindenhez nekte

cuda Creative Commons License 2001.04.13 0 0 50
Basszus, en meg a vegen kezdtem, turelmesen vegigolvastam, fogalmazgattam a kerdeseimet, otleteimet stb., erre ez... Azert kivancsi lennek, hogy CD mit reagal. (Miellott meg a foldig anyazom :)
fastcar Creative Commons License 2001.04.13 0 0 49
Köszönjük, hogy legalább elárultad a dolgot és nem léptél le nyomtalanul!

Sajnos nekem nincs idöm minden után kutakodni a neten, de látható, hogy azért mindig akad valaki aki már éppen járt azon az oladlon... Én biztos nem jöttem volna rá még egy darabig. Bár kétségtelen, hogy Fec hozzászólása után visszanézve a képeket, mielött még az eredeti helyen láttam volna, feltünt, hogy annyira különbözö világ egyik-másik kép.

Előzmény: Car-Designer (45)
Music_Is_My_Radar Creative Commons License 2001.04.13 0 0 48
Azt megkérdezhetem, hogy mi volt a tudományos kísérlet lényege?
Előzmény: Car-Designer (45)
Car-Designer Creative Commons License 2001.04.13 0 0 47
Nem!
Tudom minimal, hogy téged mélyen érint, mert neked van ehez érzéked!
Még1X ezer boccs mindenkitől!
Csak most azt mondjátok meg, hogy mit irjak a kutatási naplomba!?:-)
Ezegy amerikai cég játéka volt amit én élveztem, mert tényleg érdekel a téma!
Ja és ha van vkinek ismerőse Svédországban akkor szoljon oda előre, mert a következő állomásom a hideg Sweden!
Előzmény: minimal (46)
minimal Creative Commons License 2001.04.13 0 0 46
Ez a kesz atveres show?
Car-Designer Creative Commons License 2001.04.13 0 0 45
Tisztelt uraim!
Nos elég nehéz most bármit is irnom, mert ilyen még nem volt!:-)

A lényeg a következő:
A hir igaz, mert tényleg "lopott" képek voltak (de azt megjegyezném, hogy a Designerek jováhagyásával, ezért volt szükség a retusálásra!)
Valamint amit tudnotok kell az az, hogy egy Amerikai székhelyü autoipari cég alkalmazásában álok, és ami itt volt az egy tudományos kisérlet lett volna!
Melyben azt szerettük volna vizsgálni, hogy az Internet segitségével, ilyen területeken (forumok, Chat stb) hogyan befolyásolhatnánk a gépjárműgyártást!
Nos a kisérlet, már Japánban, és Ausztráliábna sikerrel lezajlott!
Ekkor én kértem, hogy végezhessem a kisérleteket saját hazámban Magyarországon!
Félve vágtam bele, mert ugyebár a magyar ember leleményes fajta!
Aztán a nyitokép után egyből jött a hidegzuhany!:-)
Tcoe egyből lelőtte a poént...!
Más eszközökhoz kellett folyamodni!
A designerek irásbeli engedélye után szabad volt a pálya!
És ez lett az eredménye!
Nem várt eredmény és elég fura lessz beszámolnom erről az Amerikai vezérkarnak, a több mint 50 oldalas Japán és Ausztrál kisérletek után!:-)
Dehát ez Magyarország!
Köszönöm hogy részt vettetek e kisérletben, valamint elnézést szeretnék kérni attol, akit mélyen érintett a dolog!!

Maradok tisztelettel:
Thomas Kovac
Detroit MI 3044 West Grand Blvd. US
cardesigner@usa.com

fastcar Creative Commons License 2001.04.13 0 0 44
Úgy tünik, hogy igaz amit Fec írt, mert azon az oldalon az összes CD által belinkelt kép megtalálható különbözö személyek munkái között. Vegyesen a tanulók és a profik képeit nyúlta le!
Előzmény: Music_Is_My_Radar (43)
Music_Is_My_Radar Creative Commons License 2001.04.13 0 0 43
Hát, ha ez így van, és tényleg megszívatott minket, akkor ez nagyon ronda dolog volt tőle. Pedig én őszinte csodálattal nézegettem a terveket, csak azt nem értettem, hogy mindegyiket ő tervezte vagy csak mintának mutogatja?!
Ha mégse vert át minket, akkor ez a kérdésem még mindig él, kedves CarDesigner!
MIMR
Előzmény: Fec (42)
Fec Creative Commons License 2001.04.13 0 0 42
VAZZZZE :((((((

Gyerekek, ez az un. "Car Designer" jol megszivatott itt mindenkit... Az itt lathato autokat szinte mind megtalaltam mas-mas VALODI tervezok portfoliojaban!

Nezzetek meg ezeket a cimeket:
http://www.cardesignnews.com/portfolios/designers-student/jinwon/index.html
http://www.cardesignnews.com/portfolios/designers-student/chiwei/index.html
http://www.cardesignnews.com/portfolios/designers-student/vujacic/index.html

Peldaul a 14. hozzaszolasban alulrol az 5. kepen frankon kiretuslta a "2000" felirat folul az eredeti szerzo nevet... a 2. linknel megtalalhato az eredeti kep :(

Car Designer
Miert kellett ezt?????? :(((((((((

Car-Designer Creative Commons License 2001.04.13 0 0 41
HI!
Az AirBrush, az "simán" AirBrush!
Csak nagyon pici festékszorokkal!!

ODIN nem rossz! Az IDEA már picit ismerősen cseng vmi miatt!:)
INNO meg olyan mint ANNO:-)

Kössz hogy te is töröd magad!:-))

Előzmény: minimal (40)
minimal Creative Commons License 2001.04.13 0 0 40
Car-Designer!

Az az "airBrush" egy program, vagy csak siman airbrush?

Ja, mit szolnal nevnek ezekhez?
"INNO", vagy "IDEA" esetleg egy hangzatos viking nev
"ODIN".

capri-3 Creative Commons License 2001.04.12 0 0 39
CD!

az tuti lenne, esetleg eldobhatos mailban, en meg beszurom ide, akkor mar nem a tied:)))
a haver inkabb muveszeti oldalon van.
pl 10 mozgaserzekelos kamera egy negyed koriven, ebbol 5 egymas felett, tehat otven kamera.
ezek egy szamitogepre adjak a kepeket, ami hihetetlen dolgokat kepes muvelni a filmezett alakkal!
mondtam, hogy elvont:)))

fastcar!

bocsi, hatsokerek rulez!
a haveroddal meg lehet, hogy ismerjuk is egymast.
vagy klubbos, akkor nem bizti, mi kulon klubban nyomultunk!

Előzmény: Car-Designer (38)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!