Tudna valaki segíteni, hogy egy '93-as Cinquecento 900-nál a bal felső lámpa többször világít, elalszik, néha hosszabban majd rovidebben, hidegen mindig egy kis ideig. Az injektor hibát jelezhet?
Adott egy 97-es Cinquecento, ami a következőt produkálja:
Hengerfejes volt az autó mikor hozzám került, lelett sikoltatva rendesen, de azóta meg forralja a vízet.
Hűtőrendszerben minden ki lett cserélve( hűtő, ventillátor, vízpumpa, termosztát, hőgomba, kiegyenlítőtartály sapkával együtt, az összes hűtőcső). 1 nap alatt, kb 200 km alatt elfogy belőle a víz, felvan töltve, légtelenítés közbe kapcsolja a hőgomba a ventit, de utána mikor már rendes terhelést kap forgalomba, akkor már nem és konkrétan lobog a kiegyenlítőbe lobog a víz, már ami még van benne addigra. Vízhőfokmérő nincs a gépbe gyárilag, így nem tudom hány fokos benne a folyadék, a műszerfalon a visszajelző 10ből 9szer nem jelez, de miután leállítom hallom a víz "lobogását".
Szeretném megkérdezni a tapasztalt autótulajdonosoktól, hogy mitől lehet az hogy a vízforrás visszajelző lámpa időnként kigyullad annak ellenére, hogy a kisatuóm nem forralja a vízet, rendesen beindul a hűtőventillátor is.
Aztán ha megyek vele folyamatosan elalszik. Mi lehet a hiba? Előre is köszi a segítséget.
Cinquecento motorcserében szeretnék segítséget kérni.
Van egy 18 ezer km-t futott példányunk, eredeti motorral, amely két hengeres kis erőgép. A párom szeretné használni, és nehezen birkózik meg a két hengeres motorral. Tiszta új kívül- belül, még gyári a fényezése, a beltere.
Kaptunk hozzá egy nagyobb 4 hengeres motort (70 ezer km), amihez keresünk egy szakembert, szerelőt. A 18 ezer km-t futott motort ajándékba oda is adnánk cserébe a munkadíj mellé.
Amennyiben valaki tudna ajánlani egy bontót vagy szerelő műhelyt Budapest környékén, azt nagyon megköszönném.
Nem rég vettem a páromnak egy Fiat Cinquecento 900ccm 1996-os autót. Szuper kis gépezet. Viszont az ablak mosó nem működik... Sem elöl sem hátul. Nézegetem a képeket a neten, elvileg a pumpa a tartályra van felszerelve. Hogy tudom kiszerelni a tartályt, hogy szemügyre lehessen venni?
Bár elég régi téma volt nálad, nálam viszont sajnos most jött elő a beázási probléma (anyósülés alatt áll a víz...) Nekem is Fiat Cinquecento-m van, és egy pár hónapja vettem észre ezt a vizesedést először, akkor kipucoltuk a vízelvezető csövet, aztán meg voltam győződve, hogy ezzel letudva minden, most ismét vizesedik, de a csövön átfolyik a víz (kipróbáltam) szóval más gondja is van...
Azt szeretném megkérdezni, hogy neked sikerült-e rájönni, hogy honnan kapja a vizet, sikerült-e kijavítani a hibát.
Én azt szeretném kérdezni, hogy mi a Cinquecento üzemi hőfoka? El kell érnie a 90 fokot vagy inkább 80-85? Mert az enyém nem éri el folyamatosan. Ha dugó van, vagy hegymenet van, akkor igen, de pontban 90 foknál kapcsol be a venti és visszahűti 85 körülre. Ez normális így?