Mondjuk teny, hogy pl bezs tetos E85-ot nem konnyu talalni.
De az a fura, hogy amit most nez meg abban semmi kulonos nincs, talan egyedul a kezi valto, 3 literes motor kombo a nem annyira gyakori. De a fekete szin es az alap belsoben semmi ritkasag.
Ma délelôtt jöttem haza München felôl. Reggel 6-kor indultam Mondsee pihenôbôl. A bécsi dudorig rajtam kívül összesen egyetlenegy darab tréleres szerelvényt láttam. Fényes délelôtt. Bécstôl azért már volt jópár.
Vajon csak véletlen, vagy valamiért nem járnak már arra?
Próbáltam visszaolvasni , guglizni de csak további kételyeket találtam.
Olaszországba szeretnék autót venni saját részre.Lábon szeretném hazahozni . "P" rendszám állítólag nem jöhet szóba. .Tudok ott igényelni export rendszámot ? Vagy valahogy rendszámot kérni rá. Legalább a slo határig eljutni vele. Vagy csak a trailer jöhet szóba ?
Üdv az Uraknak. Érdeklődnék, hogy lenne e valaki aki el tudna nekem hozni egy motorkerékpárt Svájc Zug-ból valamikor ha éppen arra jár? Vagy esetleg információ, hogy mit kérnek az unió határon? Van forgalmi középen nagy piros pecséttel hogy: ANNULLIERT meg kétnyelvű adásvételi. Kell e valami meghatalmazás tőlem vagy az eladótól, hogy kivihetik vagy a szállítónak, hogy megbíztam?
Bonyolult. Ha kereskedésből veszed, akkor az autónak nem lesz rendszáma. A kereskedésnek van P-s rendszáma, de tuti, hogy nem fogja odaadni egy napra sem, mivel jellemzően 1db van neki (sok esetben azzal jár haza). Ha magánszemélytől veszed, akkor vagy szintén nincs rendszáma, ebben az esetben a Zulassungstelléhez is bajos eljutni, vagy rajta van még a tulaj saját rendszáma. Ha meg tudod fűzni, hogy adja oda úgy, hogy azzal eljuss a határig, aztán visszajuttatod neki .. te megtennéd, ha itthon jönne pl egy román és ezt kérné tőled? Én egész biztos nem :o
Igazából arra akartam kilyukadni,hogy ne legyen szükséges a 30 napos piros rendszámot kiváltanom,mert Németországban használnám az autót 1 napig összvissz.Hazahozatal után egy pár hónap állás következne,felújítás,átalakítás miatt,aztán a magyar okmányok,műszaki stb csak ez után következne.
Hmm .. nem tudom ezt hogy logikáztad ki, de én legalábbis semmilyen logikát nem látok benne. Ha lábon akarsz menni a határig, akkor kell venned rendszámot, azzal meg haza is jöhetsz, mi a máknak fizetnél még a trélerezésért? Van persze az a lehetőség, hogy a rokon ismerőse ad egy kinti P-s rendszámot, amit majd ő visszajuttat a kereskedésbe .. na ez sose fog működni :o
Németországban szeretnék vásárolni egy autót.A terv az hogy repülővel kimennék,rokonok kinnt élnek náluk lennék pár napig. Ez idő alatt megnéznék több kiszemelt autót,és amelyik megfelel megveszem.A hazahozatal úgy lenne megoldva,hogy elég lenne a német határig lábon levinnem az autót,onnan egy fuvaros ismerős trélerrel haza hozná.
A kérdésem az autó papírügyeivel kapcsolatos. Mi ennek a menete ilyenkor ? Ilyenkor az ottani okmányirodában mit kell intéznem és milyen rendszámot kell kérnem ? Átírás ilyesmi hogyan megy ?
Ilyen esetről sehol nem találok írást,csak olyanról hogy végig lábon vagy trélerrel hozzák haza,ezért kérnék segítséget !
(az a nehézség, hogy a cimborám elképesztően szigorú feltételeket szabott meg az autó színét, felnijét, motorját, váltóját és tetejét illetően, de még az is számít, hogy milyen színű az indexbúra elöl. beírtuk a feltételeket és 10 ezer euró körüli áron, ami nagyjából a plafon (szerviz és magyar papírozást nem beleszámolva) összesen 4 járművet talált. ebből kettő svájci, egy németet eladtak, meg van a cseh, amit régóta hirdetnek, de megfelel a kritériumoknak, közel van, szóval megnézzük, meglátjuk, és ha jó, elmegyünk érte. nekem meg belefér, épp két munka között vagyok, kalandozunk egyet)
meg, ezért megyünk most még tréler nélkül. az előző, amit megnéztünk, szintén sokáig fent volt, ez is, tehát szkeptikusan megyünk ki. nem kerül gyakorlatilag semmibe, egy nap alatt megjárjuk, a kicsi Swift ilyenkor termeli a benzint :)
egy cseh barátom többször is beszélt az eladó kereskedéssel, külön rákérdeztünk az eredeti motorra :) kíváncsi leszek. az tény, hogy nagyon régóta hirdetik és még nem kelt el, viszont nem is hirdetik olcsón (2003-as BMW Z4 3.0i, 190 ezer kilométerrel, 10 ezer euróért).
ja és megnéztem, akciós a kinti Tescóban a vaníliás kóla, 230 a két literes üveg, kéne egy kis üzleti érzék a cimbinek és akár 500-ért is el lehetne adni, 100 üvegnél már visszajönne a benzinköltség :)))
1000-es Swifttel, három emberrel megyünk, a kaland garantált :) de legalább viszonylag közel van, 500 kilométer, megnézzük az autót, és ha tényleg jó, visszamegyünk érte trélerrel. nincs regisztrálva a cseheknél, úgyhogy nem tudnánk rá export rendszámot kiváltani.
Sziasztok, francia kétnyelvű adásvételinek elfogadják azt a mintát, ami kb. az összes magyar internetes oldalon fent van? Megnéztem 6 darabot, és mindegyikben pontosan ugyanaz a szöveg. 5-ön nem volt a 2 tanu, ezt ha jól tudom külföldinél nem kell?
úgy tűnik, néhány napon belül hamarosan útnak indulunk újra megszopatni magunkat :)
tudja esetleg valaki, hogy Csehországból hogy lehet lábon hazahozni autót?
illetve, azt jól tudom, hogy ha Svájcból hoznánk, akkor a szokásos dolgokon felül vám + áfa is fizetendő, amit két teljesen laikus valószínűleg nem fog tudni az olcsóbb Németországban megtenni, hanem itthon kell majd? illetve, Svájcból van esetleg export rendszám, lehet valahogy lábon hazahozni autót?