Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
2cvtech. 2014.11.03 Creative Commons License 39

Köszi, hát akkor autószerelőt kell keressek, présem nincs sajnos..

Előzmény: KeMatyi (38)
KeMatyi 2014.11.01 Creative Commons License 38

Préssel ki lehet nyomni a szilentet a helyéről.

Előzmény: 2cvtech. (37)
2cvtech. 2014.11.01 Creative Commons License 37

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Jónéhány éve van már kispolskim és mostanra mindkét kerékfelfüggesztés ( függőcsapszeg ) lötyög.  A kerékegyat szépen le tudtam venni alúl lekötve a rugót, valamint egy tartócsavart, felűl a teleszkópot kikötve meg egy szintén átmenő tartócsavart. A féket mint egy tálcát 3 csavar tartja a kerékagyhoz, azt is simán le tudtam venni anélkűl hogy az olajnyomás elment volna. Satuba fogtam a kerékagyat de nem lehet kiütni a csapszeget. Alúl meg van, sőt a porvédő zárósapkát is le tudtam venni, de fellűl ahonnan ütni kéne a csapszeget nem látható mert a felső rögzítőcsavar perseje épp útban van. Az nem kiüthető legalábbis nekem nem mozdult. Hogy lehet tehát a csapszeget kiütni? Megvenni csupán 1500 Ft volt a csapszeg persejekkel, de számomra lehetetlen kicserélni :( Mi a megoldás? Eddig mindent magam javítottam rajt , műszakivizsgára is én készítem fel mindig. De ez kifogott most rajtam. Visszaraktam mindent hogy egyáltalán járni lehessen vele, de a kerék nagyon lötyög már.

KeMatyi 2013.07.31 Creative Commons License 36

Nagy eséllyel csak a hátul ülőnek lesz kényelmetlen.

Előzmény: audia4b519tdi (35)
audia4b519tdi 2013.07.31 Creative Commons License 35

Sziasztok

"Kispók" nagyon szűkös 3 személynek (3*180 cm-80kg)? Sajnos nem volt alkalmunk kipróbálni eddig egyet sem.

KeMatyi 2013.04.30 Creative Commons License 34

www.126.hu oldalon ha meghirdeted, nagyobb eséllyel viszik el.

Előzmény: szepesihercegzsolt (28)
Lki1 2013.04.30 Creative Commons License 33

Tegnap gyakorlatoztam a karbival.

A gyertyát fehérre égeti ki ami híg keverékre utal, de nem durrog vissza, csak amíg nem üzemmeleg a motor.

Erős, és nem fullad.

Nekilátok egy légszűrőt eszkábálni (Egy orosz traktoron van) és megnézem, hogy változik-e valami.

Ha nem, akkor egy mérettel nagyobb fúvókát kell betennem.

 

 

Így néz ki:

 

Lki1 2013.04.28 Creative Commons License 32

Fel próbáltam a karbit. Első nekifutásra nagyon kedvező a tapasztalat. 

Amíg nem volt üzemmeleg a motor, prüszkölt visszafelé egy párat, de később hibátlanul traktoroztam vele.

Viszont éreztem, hogy nincs gyorsító fúvóka.

Majd teszek fel videót. 

 

Vastelepen vettem 140ft-ért. Új pillangószelep, kitakarítás, tűszelep, és jó.

 

Üdv

Előzmény: vidi313 (31)
vidi313 2013.04.28 Creative Commons License 31

A karburátoros világban az egyik műszaki irodalmat olvasva azzal a megállapítással találkoztam, hogy egy karburátor működése annyira összetett, hogy minden egyes karburátorról külön-külön könyvet lehetne írni. Lehet van benne pici túlzás, de észrevehetetlen eltérések is okozhatnak megoldhatatlan problémákat. Az akkori kocsimról levett karburátoron sem volt észlelhető semmi eltérés, mégsem úgy működött, ahogyan az elvárható lett volna. Ma a kispolskikhoz bontott komplett egységeket fillérekért lehet venni. Sőt magát egy lejárt műszakis autót is, mert általában a mechanikus részei messze túlélik a karosszériát.

Persze más típusú gép, más típusú karburátorával kapcsolatban is voltak hasonló tapasztalataim, amire ugyanezek vonatkoztak. Mivel nem kispolskis téma, ezért most azt nem ecsetelem itt.

Előzmény: Lki1 (30)
Lki1 2013.04.28 Creative Commons License 30

Ezt a tanácsot mástól is megkaptam. Nem hiába maradt meg újszerű állapotban.

Viszont bosszant, hogy semmi okot nem látok amiért ne dolgozna. Este lett kész a másik. Ma lehet felpróbálom.

Előzmény: vidi313 (29)
vidi313 2013.04.25 Creative Commons License 29

Szerintem próbálkozz másik karburátorral.

Úgy 14 évvel ezelőtt vásároltam egy keveset futott nagyon jó állapotú kispolskit, teljesen gyári állapotban.

Ugyanezt csinálta a gyári karbival. Alapból volt hibás a karburátos.  Előző idős házaspár nem minden hónapban ment vele, ebben az állapotban szenvedtek le mintegy 30.000 km-t.

Rá lett rakva egy másik karburátor, teljesen tökéletes lett. Már régen nem az enyém az autó, de a motor, karburátor még mindig kiválóan működik.

Előzmény: Lki1 (27)
szepesihercegzsolt 2013.04.25 Creative Commons License 28

126 polski fiat-hoz minden alkatrész eladó. váltó,szélvédők,önindító,feszszabályzó,kerekek,ülések,ajtók,stb.. majdnem fillérekért eladó! 06 30 854 97 78 éjjel nappal hívható

Lki1 2013.04.21 Creative Commons License 27

Sziasztok!

 

Porlaszó bajra keresek tippet.

 

Egy nagyon jó állapotú karbit sikerült beszereznem, aminek rendesen fényes még a belseje. 

Gyönyörű az alapjárata, de gázadásra csak lehörög. Szétszedtem, kifújkáltam, benzinszintet a megadott értékre beállítottam, de az eredmény nem változott. Ahogy belenézek a torokba, látni, hogy valamennyi benzin megy a központi csövön, de nagyon kevés. Egy löket féktisztító, vagy valamennyi szívató, és felpörög a motor.

Kifogytam a lehetőségekből teljesen.

 

Minden tanácsot szívesen veszek!

 

Lki1

vidi313 2013.04.21 Creative Commons License 26

Tapasztalatomat valóban a vadi új gyáriról írtam. Most hogy mondod, eszembe jutott sok minden az utóbbi 10-20 évben a kispolskikhoz kapható pótalkatrészek minőségét illetően.

Szóval, amikor látok egy hirdetést hogy felújított motorral...

Na akkor fog el a rosszullét. Még csak meg sem közelíti az anno kiadott gyári motorokat az alkatrészek rossz minősége miatt.

Ha valaki jó motort akar, inkább vegyen bontott komplett gyárit, mint a felújítás mellett döntsön! Még ez esetben is sokkal jobban jár.

A csúcs az volt, amikor féltengely gumiharangot cseréltem a BIS-ben. Jó volt még a régi, csak viseltes kinézete miatt cserélem újra, ha már egyszer vásárlás utáni karbantartás címén szétszedtem.

Három napig bírta az a új, kifolyt olajjal értem haza. 3 napos használat után száz repedés rajta! Na vissza a 10 éves, de még mindig tökéletes régi gumiharangot, de sorolhatnék más kispolskikról más példákat.

 

Nagyon hiányolom az újautók kínálatából (ilyen üzemanyagárak és szervízkörülmények között) a hasonló építésű, egyszerű és tökéletes hajtásláncú olcsón fenntartható kispolskihoz hasonló autókat, különösen azzal a nagyon célszerű padló alatti motor elhelyezéssel, ami igencsak megdobja a praktikumot és a helykínálatot az adott méreten belül, mint amit a BIS képviselt, temészetesen modernizáltabb formában.

Előzmény: KeMatyi (25)
KeMatyi 2013.04.21 Creative Commons License 25

A vadiúj, gyári (ami 10-20 éve beszerezhetetlen) _talán_ kibír ennyit. 

 

Talán...

Előzmény: vidi313 (24)
vidi313 2013.04.19 Creative Commons License 24

A farmotoros egyszerű hajtás olcsó alkatrésze a hardi tárcsa. A beszerelése nem gyújtógyertya kényelmű. Az orrmotoros meghajtásúakhoz használt bonyolult és drága hajtócsukló olcsó megfelelője. Ad némi rugalmas kapcsolatot a féltengely és keréktengely között.

Általában 100.000 km használatot kibír.

Előzmény: 8. benzinkutas a halál (23)
8. benzinkutas a halál 2013.04.19 Creative Commons License 23

A hátsó kerékagyaknál van ilyen jellegű alkatrész. Szerintem arra gondolt.

Előzmény: audia4b519tdi (22)
audia4b519tdi 2013.04.04 Creative Commons License 22

hii
olvastam egy hirdetést és az állt benne hogy "hardi bajos" ez mit jelent? gondolom hardy tárcsa, de az hol található a 126ban?
köszönöm a választ :)

2.0 caravele(kiéget) :( 2013.02.27 Creative Commons License 21

Sziasztok! Meg maradt alkatrészeket szeretném jó helyen tudni! 

 

Az alkatrészek linkjei: http://aprod.hu/hirdetes/polski-fiat-126p-hatso-futomu-elado-IDUsbp.html

 

                                   http://aprod.hu/hirdetes/helyhiany-miatt-elado-polski-fiat-126p-belso-kompletten-IDUrOw.html

 

 

 

Remélem tudok ezzekkel a meg maradt dolgokkal segíteni valakinek!! Bármi kérdésetek van az elérhetőségek a linkekben meg találhatóak.

 

 

 

  Szép estét mindenkinek!

KeMatyi 2012.10.07 Creative Commons License 20

KeMatyi 2012.06.26 Creative Commons License 19

Ott a helyetek :)

 

ein10ke 2012.01.05 Creative Commons License 18

p126 alkt újak eladók

 

KeMatyi 2011.09.12 Creative Commons License 17

A legtöbb polskis a 126.hu-n van. Valószínű azért nem érkezik ide válasz.

E36-316 2011.09.12 Creative Commons License 16

Hát Joci itt nem foglalkoznak veled!!! -.- :D Érdeklődj sima valami szerelő topikba, hátha! 

Előzmény: wenuzzo (15)
wenuzzo 2011.08.28 Creative Commons License 15

Sziasztok!

 

Szeretném a kispókomon ki iktatni a laprugót, és másik első futóművet pl.:( seicento) át rakni! Ha valaki tudna segíteni abban, hogy ez lehetséges-e, azt meg köszönöm!!!!

Kiskópé69 2011.05.16 Creative Commons License 14

Hoppsz! a kép lemaradt....

.

Előzmény: Kiskópé69 (13)
Kiskópé69 2011.05.16 Creative Commons License 13

Szépjóestét minden idevalósi Fityótulajnak és barátnak!

 

Egy időben  én is gurigáztam kisfityóval:-)

De egyébb okok miatt (kinőttük) meg kellett válnunk tőle........

Viszont megmaradt egy garnitúra, egy telet futott téligumi felnistől ( 15000 Uhf / 4db ), amitől megválnék.

Emil publikus............

PurpleTentacle 2005.04.15 Creative Commons License 12
Hi mindenki!

Lelkes kispolakos voltam, de mostanaban nem sok idom van vele foglalkozni. Meg a belvarosban nem olyan egyszeru a javitgatasa.. Szoval ugy dontottem tuladok rajta.
1991-es, generatoros, elektromos gyujtas, kulcsos inditasu stb., 2 eve fenyeztek..
Ami hibaja van:
Kuplung felujitando, fekek nem mukodnek (felujitas kozben dontottem ugy hogy inkabb megse), fuggocsapszegek tropak, meg kell huzni par csavart stb.. itt-ott rozsdasodik kicsit. Muszaki lejart.
Szoval tuladnek rajta. Nem is kernek erte tul sokat. adok hozza tetocsomagtartot is.
Viszont a fekek hianya miatt sajnos nem egyszeru az elszallitasa.
Ja igen, van hozza radio meg hangszorok is. :)

Licitalni lehet a toci42@freemail.hu cimen vagy a 20-9979655 szamon.
En 20000 ft-ot szeretnek erte.
Bobica 2005.02.24 Creative Commons License 11
Halló!Ezennel közhírré teszem szomorúságom okát!
Meg kell válnom fehér, 86 decemberi(!) Kispolszkimtól!
Sajnos márciusban lejár mindene!
Ki mennyit ad érte?


Üdv

Bobica


welfare 2005.01.01 Creative Commons License 10
90-es kis Polski eladó. 2006 áprilisáig van műszaki rajta. Augusztusban lett 20 000-ért rendbe téve. 140 000-ért vettem. Tel.: 06-70-270-38-55