126 polski fiat-hoz minden alkatrész eladó. váltó,szélvédők,önindító,feszszabályzó,kerekek,ülések,ajtók,stb.. majdnem fillérekért eladó! 06 30 854 97 78 éjjel nappal hívható
Egy nagyon jó állapotú karbit sikerült beszereznem, aminek rendesen fényes még a belseje.
Gyönyörű az alapjárata, de gázadásra csak lehörög. Szétszedtem, kifújkáltam, benzinszintet a megadott értékre beállítottam, de az eredmény nem változott. Ahogy belenézek a torokba, látni, hogy valamennyi benzin megy a központi csövön, de nagyon kevés. Egy löket féktisztító, vagy valamennyi szívató, és felpörög a motor.
Tapasztalatomat valóban a vadi új gyáriról írtam. Most hogy mondod, eszembe jutott sok minden az utóbbi 10-20 évben a kispolskikhoz kapható pótalkatrészek minőségét illetően.
Szóval, amikor látok egy hirdetést hogy felújított motorral...
Na akkor fog el a rosszullét. Még csak meg sem közelíti az anno kiadott gyári motorokat az alkatrészek rossz minősége miatt.
Ha valaki jó motort akar, inkább vegyen bontott komplett gyárit, mint a felújítás mellett döntsön! Még ez esetben is sokkal jobban jár.
A csúcs az volt, amikor féltengely gumiharangot cseréltem a BIS-ben. Jó volt még a régi, csak viseltes kinézete miatt cserélem újra, ha már egyszer vásárlás utáni karbantartás címén szétszedtem.
Három napig bírta az a új, kifolyt olajjal értem haza. 3 napos használat után száz repedés rajta! Na vissza a 10 éves, de még mindig tökéletes régi gumiharangot, de sorolhatnék más kispolskikról más példákat.
Nagyon hiányolom az újautók kínálatából (ilyen üzemanyagárak és szervízkörülmények között) a hasonló építésű, egyszerű és tökéletes hajtásláncú olcsón fenntartható kispolskihoz hasonló autókat, különösen azzal a nagyon célszerű padló alatti motor elhelyezéssel, ami igencsak megdobja a praktikumot és a helykínálatot az adott méreten belül, mint amit a BIS képviselt, temészetesen modernizáltabb formában.
A farmotoros egyszerű hajtás olcsó alkatrésze a hardi tárcsa. A beszerelése nem gyújtógyertya kényelmű. Az orrmotoros meghajtásúakhoz használt bonyolult és drága hajtócsukló olcsó megfelelője. Ad némi rugalmas kapcsolatot a féltengely és keréktengely között.
hii olvastam egy hirdetést és az állt benne hogy "hardi bajos" ez mit jelent? gondolom hardy tárcsa, de az hol található a 126ban? köszönöm a választ :)
Szeretném a kispókomon ki iktatni a laprugót, és másik első futóművet pl.:( seicento) át rakni! Ha valaki tudna segíteni abban, hogy ez lehetséges-e, azt meg köszönöm!!!!
Lelkes kispolakos voltam, de mostanaban nem sok idom van vele foglalkozni. Meg a belvarosban nem olyan egyszeru a javitgatasa.. Szoval ugy dontottem tuladok rajta. 1991-es, generatoros, elektromos gyujtas, kulcsos inditasu stb., 2 eve fenyeztek.. Ami hibaja van: Kuplung felujitando, fekek nem mukodnek (felujitas kozben dontottem ugy hogy inkabb megse), fuggocsapszegek tropak, meg kell huzni par csavart stb.. itt-ott rozsdasodik kicsit. Muszaki lejart. Szoval tuladnek rajta. Nem is kernek erte tul sokat. adok hozza tetocsomagtartot is. Viszont a fekek hianya miatt sajnos nem egyszeru az elszallitasa. Ja igen, van hozza radio meg hangszorok is. :)
Licitalni lehet a toci42@freemail.hu cimen vagy a 20-9979655 szamon. En 20000 ft-ot szeretnek erte.
Halló!Ezennel közhírré teszem szomorúságom okát! Meg kell válnom fehér, 86 decemberi(!) Kispolszkimtól! Sajnos márciusban lejár mindene! Ki mennyit ad érte?
Egy kb 20 eves kispolak elado. Edesanyame (elso es egyetlen tulaj), a kocsi keveset hasznalt(az utobbi 7evben ceges kocsi miatt csak neha ment), jol rendbentartott (garazsban lakott). Erdekelne hogy szerintetek mennyit lehet erte kerni illetve van-e itt erdeklodo. + ajandek eredeti szervizkonyv.
előre bocsátom nem vagyok mazohista, de még most is szeretettel gondolok rá, pedig ma már néhány kispolák méretű autóm van.
bejártam vele európát nyáron, télen alpok, tátra síelés soha nem hagyott ott. az lehet hogy sokat matattam, de ez mai automra is igaz, csak most félek a bonyolult elektronoikákhoz, computerekhez nyúlni, bezzeg a régi szép időkben.
csak benzin, levegő, némi szikra és tökéletesen ment. ha megállt, akkor mindig volt valami a közelben amivel meg lehetett javítani. drót, alátét, madzag szóval egy egyszerü szerkezet.
tulajdonképpen egy ikerhengeres motorkerékpár motorra hasonlit legjobban, amit oldalról kivülről vezérlnek, egyszerüen ki lehetet kapni a motort a váltóval és kényelmesen lehetett bütykölni. jó párszor kellett cserélnem dugót, gyürüt, hengert mert hajtottam nyáron úgy ahogy a csövön kifért. Budapest-Lipcse 11 1/2 óra ha értesz hozzá akkor tudhatod, hogy tiszteségesen kellett hozzá tekerni.
fogyasztása az úgy igaz ahogy irták, bár én nem nagyon tudtam 7 liter alá menni.
szóval minden alkatrészét ismerem,
egyenlőre elég, ha akarsz valamit a ford-nál megtalálsz.
mentsetek meg... apam kispolakjaban elszakadt a kuplunghuzal.. nomost mar tobbszor csereltuk de XI kerulet budaors tavot mely 5-6 km nem nagyon birja ki... mit lehet ilyenkor tenni ??? az eredeti gyari :)) hosszabb mint amilyen kellene.. a szerelo tanacstalan...
Eladom a kisfityómat, vegyétek meg! 1986-ban készült, müszaki 2002 szeptemberig van rajta, zöld kártya pedig ez év szeptemberéig érvényes. Kasznija nem rohad, kuplungját egy hónapja cserélték, a motorját pedig most generáloztam. Mindezért összesen 120 ezer királyi forintot szeretnék kapni. Ha érdekel valakit, írjon az svga@index.hu címre vagy hívjon fel a 0620 344 9911 telefonszámon.
ez, a lengyel irpar remek termeke, 2 darab hengerrel rendelkezik, valahol 650ccm kornyeken, van benne 4 sebesseges valto, meg egy hatramenet, ebbol az 1-es es a hatramenet nem szinkronizalt, igy csak lengyelul tudoknak ajanlottak ezen fokozatok.
Fogyasztasa 5-tol 10 literig barmi lehet, csak a felhasznalo labatol fugg, 4 dobfek alapfelszereltseg, igy ha megallni nem is, de zenelni talan lehet vele.
Alapfelszereltseg a mubor ules, es a kivulrol pockolheto tukor. felarert jobb oldali tukor is rendelheto.
Hibai:
120-as temponal instabil, jardara temposan felugratva annyira meghajlik a karosszeria hogy a csomagtartofedel megnyomja a karosszeriat, zororg benne minden, kicsit zajos, de legalabb nem vetemedik arra az ember hogy vezetes kozben telefonaljon..