Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mekkkmester2 Creative Commons License 2 napja 0 0 33484

Üdvözlöm az ASCONA C kedvelőket ! Szeretném felajánlani pár elfekvő alkatrészemet 86-os évjáratú 5 ajtósból .

 

Első-hátsó fekete lökhárító müa+vas+ tartóelem

Jobb-bal oldali sárvédő

Jobb-baloldali müa doblemez

Motorelektronika BOSCH 90-076-024 és a kábelrendszere

5-ös hosszú váltó W-355 + váltókar , kulissza , összekötőkar

Két féltengely jobb-bal

Kormány oszloppal + kormánymű

Kábelkorbács biztosítéktáblával

Az első futómű acél elemei – trapézkar , hossztartó

Főfékhenger+szervódob

Kábelkorbács + biztosítéktábla

Két hátsó lámpa + rendszámtartó prizmákkal

2 db kulcs + 2 db zár + zárható tanksapka + zárható kesztyűtartó

3 db kapaszkodó mogyorószín

Fűtőventi motor

Hátsó háromszög ablak kerettel

 

Kapcsolók és más apróságok . Tel.számom : 20-381-45-38

Mekkkmester2 Creative Commons License 2 napja 0 0 33483

Katona koromban ott gyakorlatoztunk (fent a hegyen) . Szép környék .

Előzmény: Iván Zákony (33482)
Iván Zákony Creative Commons License 2017.09.17 0 0 33482

Istenmezeje :)

Iván Zákony Creative Commons License 2017.09.17 0 0 33481

gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.09.16 0 0 33480

Megkérdezhetem a jelenlegi karbi pierburg 2ee?

Előzmény: Iván Zákony (33476)
hazafia Creative Commons License 2017.09.16 0 0 33479

Keresek varajet 2 karbit.

gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.09.15 0 0 33478

Értem,köszi akor megfogadom a tanácsod. A motor mostmár szépen teszi a dolgát. A féket kel légtelenitenem. Azt tudja valaki hogy az astra fö fékhenger kompativilis ehez?

Előzmény: Iván Zákony (33476)
Iván Zákony Creative Commons License 2017.09.14 0 0 33477

Horvát országban.

Előzmény: As Itil (33464)
Iván Zákony Creative Commons License 2017.09.14 0 0 33476

ha,megszakítós a gyújtás elosztó,akkor nincs gond,viszont,ha elektronikus,akkor azt nagyon félre lehet állítani stroboszkóppal.

Mert a megszakítós gyújtás,amire a stroboszkópot kitalálták az primer-szekunder kimenetes,viszont az elektronikus gyújtás az két primer kimenetes.

Előzmény: gabesz.mi074 (33466)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 33475

 

Üdv! Lehet már megoldottad, de már én is anyiszor szétszedtem ezt a karbit hogy pár dolgot megtanultam rólla ha mehengeditek megosztanám. A befolyás nállam az úszó ház oldalán lěvö vákumszelep membrán tönkremenete miat volt, ugyanis átfolyt a membránon a benzin,és a vákum csatornán a torokba áramlott.Pierburg 2ee karbo15ezer bontóban, ahogy nézem a neten askoda favoritté hasonló, donornak talán érdemes megvenni az van 8ezerěrt is.Az úszója és a hozzá tartozó tüszelep stabilabb volt mint az enyém az úszó szint helyre jött,és a vákumszelepet is át lehet rakni rólla ami a befolyást csinálja és ugy tudom ez az alapjáratért felelös.Opel kadett 2ee karbi is jó de töb tipus van belöle van olyan amelyiknél a gyujtás vezérli fordulatszám emelkedésével, le kapcsolja az alapjárati fuvókát nágnesszekeppel. Donornak jó. Felujitó készletben nem láttam úszór,de ha adnak hozzá akor az szerintem jobban negérné,de ugygiszem nem,8ezer körül találtam a neten azt de én karbit vettem donorként.2böl let 1

Előzmény: hazafia (33471)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.09.03 0 0 33474

Nem megy a kép fel röltés erröl van szó amit szeretnék töletek meg jérdezni.

gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.09.03 0 0 33473

gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.09.03 0 0 33472

Az volna a kérdésem mi ez a karlburáror alatt? Be kelene kötni a hütö vizet oda?Ráadásul alulró van egy furat egy csönek és ortt farsot szív de akor is jól megy most már.Egyébként igy vettem senki nem tudta még mi ez ott.Ma szereztem egy másik karbit,kadettét. Uszoja szögleteseb,nagyobb,és bele tettem ezt,a tüszeleppel együt,átfuvatam a karbit kompreszorral.Az úszószint csökent. A karbi alá be tettem egy vastag bakelit tömitést, hogy ne melegedjen tul, és ki cseréltem a trafó gyujtás elosztó nagyfesz kábelt.Teljesen hibátlan ,120as tempót is simán tartja 140 is jó de már ot nagyon pörög,és a gyertyákat még nem néztem szerintem kiégnek rendesen.Rángatás megszünt,alapjárat tök egyenletes.

hazafia Creative Commons License 2017.09.03 0 0 33471

Az csökönyösen ragaszkodik a családhoz! Most kezdem majd megint használni ha jön a rosszabb idő.

A karbiját kell most rendberaknom, mert álló helyében befolyatja a benzint, de egyszerűen nem jövök rá hogy hol, már vagy 5x szétszedtem de nem találom a hibát...

Előzmény: Peti251 (33470)
Peti251 Creative Commons License 2017.09.03 0 0 33470

azé a piros csoda még megvan remélem!

Előzmény: hazafia (33469)
hazafia Creative Commons License 2017.09.02 0 0 33469

Jó volna, de most nincs arra alkalmas üzemképes autóm...

Előzmény: Peti251 (33468)
Peti251 Creative Commons License 2017.09.02 0 0 33468

Nem akarsz megint vinni egy kanyar motyót?

Előzmény: hazafia (33467)
hazafia Creative Commons License 2017.09.02 0 1 33467

Próbát megér, cserélj gyujtókábeleket...

Előzmény: gabesz.mi074 (33466)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.09.02 0 0 33466

Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni 1'3s opel asconámhoz ,stroboszkóppal áéitották a gyujtást, a motor ki hagyogat, berángat,uj gyertyákkal 3hengerezve indul,és a stroboszkóp azt mutatta hogy elörr ugrál a gyujtás a ki hagyás pilanatában.A rotor alat a pofák nem lógnak és alapjáraton a vákumszavályzó nem rángat de mégis elugrál . Karlburátor miat is ki hagyogatot már,most is az miat hagyna ki? Van benne egy alaojáratszabályzó vákumszelep ez nem jó megint?Ráadásul rángat is kis fordulatoton,kb 100_1200motorfordulatnál.

kaloz1 Creative Commons License 2017.08.28 0 0 33465

T. Ascona Barátok!

Évek ota olvasom a forumot. 3 éve van egy Ascona C 87-es, első tulajtol, kevés kilométerrel, a kasznit rendbe hoztam (póliészter technikával), vizsgán megdicsérték.

Támadt egy problémám, elszakadt a vezérmű szíjam. 1,6 -os  16SV motor,Warajet karburátorral.

A főtengely ékszíjtárcsáját csak flexxel tudtam levenni, ezért keresek egy ékszíjtárcsát alátéttel és csavarral.

 

Az osztofejet is sikerűlt elrontanom, ezért keresek egyet.

Kőszőnőm a segitséget.

As Itil Creative Commons License 2017.08.23 0 0 33464

Tetszik ez a színharmónia! Hol lehet ilyet találni? ✋

Előzmény: Iván Zákony (33463)
Iván Zákony Creative Commons License 2017.08.21 0 0 33463

Peti251 Creative Commons License 2017.08.18 0 0 33462

Lehet hogy fel tudod majd szerelni, de a teljesítménye kb a fele. ezért igen hamar le fog térdelni.

Előzmény: Transitász (33461)
Transitász Creative Commons License 2017.08.18 0 0 33461

Sziasztok újra :) Nem tudjátok esetleg a benzines H astra önindítója egyezhet a dízel asconájéval? Tudom nem sok esély van, de hálistennek Opelnél elég nagy a kompatibilitás, hátha bejön :) 

pwtomi Creative Commons License 2017.08.02 0 0 33460

Sziasztok!  

Sajnos eljutott oda a bal oldal, hogy mindkét külső kilincs eltört. Tudnátok segíteni jól lehetne beszerezni? Elég kellemetlen mindig jobbról nyitogatni. 

A.G.S. Creative Commons License 2017.08.01 0 0 33459

Ha Petihez kerül, ott lesz a legjobb helyen! Én csak támogatni tudom!

Előzmény: János0408 (33452)
Peti251 Creative Commons License 2017.07.24 0 0 33458

az ascona rúd végén van egy bilincs ami egy ricnis csapot szorít. a ricnis csap végén van egy szilent egy furattal. a váltó tetején lévő villába ez megy bele. A villa furata és a szilent furata kell egybe essen, ezen keresztül kell egy csapot dugni, és biztosítani.

Előzmény: Transitász (33457)
Transitász Creative Commons License 2017.07.24 0 0 33457

Köszi. A rudazat nincs előttem annyira, így elsőre picit nehéz. A váltót pedig majd megnézem. Köszi a segítséget. 

Előzmény: Peti251 (33456)
Peti251 Creative Commons License 2017.07.23 0 0 33456

A legfontosabb, hogy legyen a váltóház öntvényén fölül három M10-es menet! Ha maga a furat meg a menet nincs, de legalább az öntvény olyan legyen hogy lehessen bele menetet fúrni.  A féltengellyel nem lesz semmi gond. A rudazatból csak a toronyból kinyúló tengely és a végén lévő villára van szükség, az ascona rúd végén meg a ricnis ellendarabra.

Előzmény: Transitász (33455)
Transitász Creative Commons License 2017.07.23 0 0 33455

Sziasztok!

 

Eljutottam szép lassan a váltócsere kérdésig, sikerült egy 155 ezret futott calibrából szerezni egy hosszú váltót (c20ne motorkódos autóból). Jövő héten tervezem a beépítését, autóban ki lehetett még próbálni hibátlan állapotú. Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban, a féltengelyek meg fognak egyezni vajon, illetve a váltókulisszán kell valamit módosítani, mennyire plug and play a dolog? 

 

Köszönöm előre is. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!