Sziasztok! A kalandor egy '86-os benzines 16.-os . Amint leveszem a gázpedálról a lábam , leáll. Pöcc-röff indul, ha ráindítok, de menet közben kicsit ugrálva megy, majd megint leáll, amint a gázról lelépek. Mi sz... van? Alapjárati motor? Gyertya???
Magyarországon vásárolt, egy tulaj által használt, kevés kilométert futott (46ekm), vizsgája 2018.10.26. lejár, minden papir rendben, egy éve áll, mert belepiszkáltam és a gyújtást elcsesztem, az elosztofejet leszedtem, szétszedtem és nem tudom ősszerakni.
Állapota szép, rozsdamentes vizsgára mehet. évjárat 1986. 11hó.
1589 cm3, 52 kw, benzin, motorszáma 16SV0010487, négyajtos, ezűstszinű 06 kék, Budapest XV ker-ben van az auto, vontatni lehet. Elérhetőségem 20 8289625
Két db Ascona bontódik.Egy 4 ajtós sedan és egy 5 ajtós.A sedan Ls kivitelű az 5 ajtós Sprint kivitelű,fedélzeti komputerrel szervó kormánnyal,Recaro belsővel.A sedanban újszerű kárpitok és ülések.
nem tudom. volt benne 80W90, szar volt. volt benne 75W90 szintén szar volt. ezzel úgy ahogy működik, de ezzel sem az igazi. Lehet azt a váltót szét kellene szedjem, mert ez így nem jó.
Igen, ezt a bölcseletet mástól is hallottam. Egy kérdésem van: mondjuk egy megmunkálóközpont hidraulikáját feltöltenéd-e szintetikus váltóolajjal? A kézi váltó az egy fogaskerékhajtómű, az automata meg egy hidraulikaegység. Az egyikbe hajtóműolaj kell, a másikba hidraulikafolyadék (ATF DextronIII). Az ATF a kézit ki fogja nyírni. SAE80
egy kollégám azt mondta, ATF. kézi váltósba. nekem a kétajtóson lévő F10-be ez hozta meg a változást, bár szerintem azzal a váltóval van valami, egyes csak majdnem álló autónál van.