Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

manta-z Creative Commons License 2018.01.02 0 0 33582

Toyota yaris

 

Előzmény: As Itil (33581)
As Itil Creative Commons License 2017.12.30 0 0 33581

 kis csapott hátuljú kocsi kellene olcsóért kezdő női soförnek betanulni,ami aránylag bírja a nyúzást,nem kell hetente tréleren hurcolni! Tudtok ajánlani ilyet? Mi a tapasztalat?

vasas el major Creative Commons License 2017.12.30 0 0 33580

Köszke! Én is így gondoltam! :)

 

Előzmény: Peti251 (33579)
Peti251 Creative Commons License 2017.12.30 0 0 33579

Ha csak 2 mm, és az anya rendesen meghúzható, akkor szerintem nem lesz baja!

Előzmény: vasas el major (33578)
vasas el major Creative Commons License 2017.12.30 0 0 33578

Sziasztok! Első lengéscsillapítót cserélnék. Az új patronok 2 mm-rel hosszabbak. Belepróbáltam, a menetes kupak nem zár vissza rendesen színelve. Ennyi nyűggel használhatom? Pedig Asconához vettem.

Itt megragadom az alkalmat, és minden fórumtársamnak BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT kívánok!

kljr Creative Commons License 2017.12.30 0 0 33577

http://karburatorjavitas.hu A probléma az, hogy a hülye zöldhullám hatására elkezdték bekeverni az etenolt a benzinbe, amit a karbiban lévő gumialkatrészek nem nagyon szeretnek általában kikeményednek. 

Előzmény: gabesz.mi074 (33576)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 33576

95 Benzinz Néha Shellnél drágább 98Valami adalékos benzin . Hogy tudom felvenni a Robival a kapcsolatot? Elvinném hozzá a kocsit is ha válalja úgy,vagy csak karbit javít?

Előzmény: kljr (33575)
kljr Creative Commons License 2017.12.29 0 0 33575

Persze, hogy hörög szegény gázadásra, ha lefalazod az átmeneti keverékdúsítóját. Igen, itt be tud folyni úgy a benzin, hogy egy ujjnyi álljon a szívósorban. Nem tudom, helyileg merre vagy, Budaörsön a hegyalja kftnél szokott lenni komplett készlet, vagy a Szőnyi úti karbis Robi is megcsinálja. Milyen benzint használsz?

 

Előzmény: gabesz.mi074 (33570)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.12.28 0 0 33574

 https://goo.gl/images/yKuYfT

Azon a linken találtam 7000 ft meg posta.  Szerintem ez jó hozzá,így képröl nézve.

Előzmény: manta-z (33572)
Peti251 Creative Commons License 2017.12.28 0 0 33573

Szia! Én beszéltem nagyapáddal mikor először meghirdette! (már ha stimmel az elméletem) akkor elég zárkózott volt... Viszont én sirattam ezt a kocsit nagyon. A szemét öcsém nem adott rá kölcsön. Sajnos ennyi pénzem azóta sincs, pedig piszkosul vágyok rá. Feltételezem, csere nem érdekel. 

Előzmény: Sparky007 (33571)
manta-z Creative Commons License 2017.12.28 0 0 33572

Esetleg próbálj meg szerezni hozzá egy felújító készletet bár már valószínű nem lesz, abban minden tömítés elvileg benne van. Még egy dolgot nézz meg, nincs e kikopva a pillangószelep tengelye a porlasztóházból. Mondjuk ez inkább Varajet betegség, de ha kikopik ott falsot tud szívni és az is csinál izgalmas dolgokat. 

Előzmény: gabesz.mi074 (33570)
Sparky007 Creative Commons License 2017.12.28 0 0 33571

Sziasztok!

 

Még új vagyok az oldalon! Az szeretném mondani, hogy van egy 1976-os Asconám eladó, Debrecenben!

Akit érdekelne itt a link: https://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/ascona/opel_ascona-12400182

 

Üdv: Sparky007

gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.12.28 0 0 33570

Valószínű,mert hirtelen gázadásra hörög így ahogy le tömítettem ,ki zártam a szelepet.Így viszont az alapjárat egyenletes,nem eseget. Ez a kis membrán szelep gumírozása el van érve foszladozik szét,nem tarsa meg a vákumot,ami bele zavar a kis fotdulat működésébe.Sőt még a vákum csatornáján, a membrán másik oldalára átjut a benzin és csöpög a torokba az úszó házból. Fogok vásárolni benzin áló gumit vagy ac pumpa membránjából ezt megfogom csinálni.Én azt hiszem ez a baj, de meg írom ha el készült . Pierburg karbinál vannak panaszok mint az egyenletlen alapjárat. És szerintem ez a szelep felelős sokszor. Az úszó szint szerintem jó mert úszót és tü szelepet is cseréltem. Bár nem értek hozzá nem tudom hogy működik pontosan ez a karbi.

Előzmény: manta-z (33567)
hazafia Creative Commons License 2017.12.28 0 0 33569

Bocs. Néha nekem is nagyon összefolynak a dolgok. 1.-e után hívlak s akkor majd pontosítunk...

Előzmény: BTHegy (33568)
BTHegy Creative Commons License 2017.12.28 0 0 33568

Idézlek: csütörtökön hivlak, mi kellene az asconából.

 

Nem hivtál, én meg nem eröltetek semmit. Sajnos az aposom hirteleb halála nagyon össze kuszált

 

Előzmény: hazafia (33563)
manta-z Creative Commons License 2017.12.28 0 0 33567

Ez szerintem a részterhelés dúsító szerepe.  A szívócső vákuum hatására nyit és plusz üzemanyagot fecskendez be de csak rész terhelésen . 

 

Előzmény: gabesz.mi074 (33566)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33566

gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33565

Erröl a szelepröl van szó . Az egész karbin vannak belenyúkálások a csövekben,de mikor megvettem az autót jól működött nem foglalkoztam vele. De most nem jó egyenletlen hullámzó alapjárata van. Egyébként ez a karburátor egy donor nem ez van rajta,de ezen a karbin ez a szelep membránja elért,átengedi a benzint,és a torokba köt ki az úszóházból,szépen csöpögteti bele.

gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33564

Köszönöm a válaszokat !Igazatok van a szerelővel kapcsolatban mert én nem birok vele C ASCONA 1.3 S . Benzines 85 évjárat. A Gyujtást ahogy írod egyenként végig elenöriztem. A karlburátorja pierburg 2e Az úszóház oldalán van egy vákum szelep amit én alapjárati szabályzó vagy kapcsoló szelepnek hittem de ha ezt ,illetve a furatait tömítéssel letömítem egyenletesen jár. Hidedegen gáz adásra igy hörög. Karburátor a gond a gyújtását igy töbször is át néztem úgy ahogy írod ,komplettan cseréltem a gyujtás elosztót a hengerfejböl ki véve,és hullámzik az alapjárat retenetesen. Kivéve ha ezt a szelepet ki iktatom ,de megpróbálok képet felrakni.Fogalmam sincs hogy az ott miként végzi feladatát,véleményem szerint ha be zár a pillangó szelep  alapjáratnál a vákumtól a membrán meghúz és bezár az úszó ház benzin szintjénél egy csatornát. Ha ki iktatom,illetbe le tömítem nem szagat tökéletes járása van,terheléssel köz úton nem próbáltam. Talán felújító készlet kellene a karbihoz, tömítéseket cserélni. Ez a szelep ki be húzgálhat alapjáraton de igy rángat 50_60as tempónál.

Előzmény: A.G.S. (33561)
hazafia Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33563

Nem kell az adagoló??? Előtúrtam...

Előzmény: BTHegy (33554)
hazafia Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33562

Vagy dől bele a benzin, nem megfelelő úszószint esetleg párosulva karbi tömítéshibával, esetleg szívató pillangószelep nem nyit ki teljesen.......

Előzmény: A.G.S. (33561)
A.G.S. Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33561

Pontosan milyen autóról és motorról beszélünk?

Ha rángat, az sokféle okból lehet egy karbisnál, de maximum három: -nincs kompresszió, nincs üzemanyag, nincs gyújtás. Ezeket kell kiszűrni logikusan visszafelé haladva.

-Gyújtást egyszerű ellenőrizni, le kell húzni a gyertyakábelt egyesével és indítózni. Ha minden hengernél van szikra, akkor a gyújtás rendben.

-Üzemanyag: ez már egy kicsit nehezebb... Elsőként a hiba jelentkezésekor azonnal leállítani az autót, majd egyesével kiszedni a gyertyákat és ellenőrizni a színűket. Őzbarna jó. Világosabb, esetleg fehér: nincs üzemanyag vagy kevés. Fekete, kokszos, olajos, benzines: Túl sok az üzemanyag, nincs gyújtás, olaj kerül a hengerbe. (A gyertyát drótkefével le kell tisztítani.) Ha minden hengerben egyforma a szín, de rossz, akkor biztos hogy az üa ellátás nem megfelelő (gondolom nem hengerenkénti karbid van).

 

Ha a rángatás gyorsan egymásután jelentkezik, akkor a gyújtás hiba a valószínűbb. Ha ritkábban, vagy gázadás nélkül a motor leáll, akkor eltömődött fúvóka. Ebben az esetben a legbiztosabb megoldás a teljes üzemanyag rendszer tisztítása, beleértve a tankot és az üa szűrőt is, ez utóbbit legjobb cserélni, pár forint csak. A fúvókákat ki kell szedni és jó alaposan szemügyre venni, mert lehet benne réz oxid, amit nem lehet kifújni, csak kipiszkálni, pl. egy tűvel.

 

Hidegen tökéletes, melegen leáll? A szivató plusz üzemanyagot ad amikor még nem üzemmeleg a motor, tehát amikor kikapcsol, kevés az üzemanyag. Eltömődés, vagy üa szivattyú hiba.

Ingadozó alapjárat: gyújtás típusát kéne tudni. A Bosch-ban van egy röpsúly ami az előgyújtást szabályozza, meg persze a hall jeladó. Ezek is lehetnek rosszak, vagy rosszul van beállítva az előgyújtás. De lehet gyújtásmodul vagy trafó is. Nehéz kideríteni, ha nincsen csere alkatrész.

 

Előzmény: gabesz.mi074 (33558)
manta-z Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33560

Nagyon végletekben beszélsz. Most emiatt eladnád? Mi lenne ha elvinnéd egy itteni hozzáértőhöz vagy egy értelmes autószerelőhöz, lehet pár ezer forintból rendbevágná és boldog lennél,  vagy megmondaná, hogy a fél országot rá kell költeni, akkor legalább nyugodtan felxelhetnéd szét.....Amúgy a kartergáz szűrő a szelepfedélben van.....

Előzmény: gabesz.mi074 (33558)
manta-z Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33559

Hát vazze. Azt tudnám értékelni ha benézne egy ilyen az erkélyajtón.....

Előzmény: As Itil (33556)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 33558

Sziasztok! Megint problémám van az autómmal,pedig tavasszal írtam hogy sikerült helyrerakni. A karburátort újból átmostam az összes járatokat ki fúvattam kompreszorral,gyujtás elosztót komplet cseréltem,az alapjárat mégis ingadozik, néha be rángat mint a rosta 60 nál. Egy kocka ladánnál láttam ilyet,azon is mindig a karburátor dugult el, rángatot. Mikor le húzták a kartergáz csövet a levegöszürőrről jó lett.  Látom én is az enyémen azt a  büdös savanyú gázt ha le veszem a szűrödeklit ,hogy a toeokba szívja be. Meleg motornál indul el. Lehet ezen is ez a baj?Van valami szűrö a motornál ahonnét a karter cső indul? Vagy a karbi az oka megint?Nem értem de igy nem kell az autó nekem,vagy motorcsere,vagy megválok tőlle ,nem hiszem el hogy új gyertya sorral,megmár mindent megnéztem és ingadozik 1500 fordulatt alatt a motor.Valakinek van valami ötlete mit cseréljek? Kompreszió mérés ?

Peti251 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 33557

Azt sajnos elfelejtette írni, hogy Kadett C-re kellene neki:)

Előzmény: BTHegy (33554)
As Itil Creative Commons License 2017.12.26 0 0 33556

Mindenkinek ilyen kellemes karácsonyi ajándékot,olcsó benzint és gázolajat kívánok az új évben !

G0IDNO Creative Commons License 2017.12.25 0 0 33555

sajna nem egyenlőre 13"-os lemezfelni rajta, és nincs lóvém :(

BTHegy Creative Commons License 2017.12.25 0 0 33554

Szia! Calibra első és hátsó féktárcsa szet érdekel kompletten? Fékerőszabályzóval, csövezéssel, hiddal? Az átméröt nem tudom, de minimum 14lemez felni kell rá, és ott is 3-4mm van a féktuskó és a felni között.

Előzmény: G0IDNO (33551)
BTHegy Creative Commons License 2017.12.25 0 0 33553

Kellemes ünnepeket! Benzinben és gázolajban gazdag újjévet kívánok!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!