Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BTHegy Creative Commons License 2017.12.28 0 0 33568

Idézlek: csütörtökön hivlak, mi kellene az asconából.

 

Nem hivtál, én meg nem eröltetek semmit. Sajnos az aposom hirteleb halála nagyon össze kuszált

 

Előzmény: hazafia (33563)
manta-z Creative Commons License 2017.12.28 0 0 33567

Ez szerintem a részterhelés dúsító szerepe.  A szívócső vákuum hatására nyit és plusz üzemanyagot fecskendez be de csak rész terhelésen . 

 

Előzmény: gabesz.mi074 (33566)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33566

gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33565

Erröl a szelepröl van szó . Az egész karbin vannak belenyúkálások a csövekben,de mikor megvettem az autót jól működött nem foglalkoztam vele. De most nem jó egyenletlen hullámzó alapjárata van. Egyébként ez a karburátor egy donor nem ez van rajta,de ezen a karbin ez a szelep membránja elért,átengedi a benzint,és a torokba köt ki az úszóházból,szépen csöpögteti bele.

gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33564

Köszönöm a válaszokat !Igazatok van a szerelővel kapcsolatban mert én nem birok vele C ASCONA 1.3 S . Benzines 85 évjárat. A Gyujtást ahogy írod egyenként végig elenöriztem. A karlburátorja pierburg 2e Az úszóház oldalán van egy vákum szelep amit én alapjárati szabályzó vagy kapcsoló szelepnek hittem de ha ezt ,illetve a furatait tömítéssel letömítem egyenletesen jár. Hidedegen gáz adásra igy hörög. Karburátor a gond a gyújtását igy töbször is át néztem úgy ahogy írod ,komplettan cseréltem a gyujtás elosztót a hengerfejböl ki véve,és hullámzik az alapjárat retenetesen. Kivéve ha ezt a szelepet ki iktatom ,de megpróbálok képet felrakni.Fogalmam sincs hogy az ott miként végzi feladatát,véleményem szerint ha be zár a pillangó szelep  alapjáratnál a vákumtól a membrán meghúz és bezár az úszó ház benzin szintjénél egy csatornát. Ha ki iktatom,illetbe le tömítem nem szagat tökéletes járása van,terheléssel köz úton nem próbáltam. Talán felújító készlet kellene a karbihoz, tömítéseket cserélni. Ez a szelep ki be húzgálhat alapjáraton de igy rángat 50_60as tempónál.

Előzmény: A.G.S. (33561)
hazafia Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33563

Nem kell az adagoló??? Előtúrtam...

Előzmény: BTHegy (33554)
hazafia Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33562

Vagy dől bele a benzin, nem megfelelő úszószint esetleg párosulva karbi tömítéshibával, esetleg szívató pillangószelep nem nyit ki teljesen.......

Előzmény: A.G.S. (33561)
A.G.S. Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33561

Pontosan milyen autóról és motorról beszélünk?

Ha rángat, az sokféle okból lehet egy karbisnál, de maximum három: -nincs kompresszió, nincs üzemanyag, nincs gyújtás. Ezeket kell kiszűrni logikusan visszafelé haladva.

-Gyújtást egyszerű ellenőrizni, le kell húzni a gyertyakábelt egyesével és indítózni. Ha minden hengernél van szikra, akkor a gyújtás rendben.

-Üzemanyag: ez már egy kicsit nehezebb... Elsőként a hiba jelentkezésekor azonnal leállítani az autót, majd egyesével kiszedni a gyertyákat és ellenőrizni a színűket. Őzbarna jó. Világosabb, esetleg fehér: nincs üzemanyag vagy kevés. Fekete, kokszos, olajos, benzines: Túl sok az üzemanyag, nincs gyújtás, olaj kerül a hengerbe. (A gyertyát drótkefével le kell tisztítani.) Ha minden hengerben egyforma a szín, de rossz, akkor biztos hogy az üa ellátás nem megfelelő (gondolom nem hengerenkénti karbid van).

 

Ha a rángatás gyorsan egymásután jelentkezik, akkor a gyújtás hiba a valószínűbb. Ha ritkábban, vagy gázadás nélkül a motor leáll, akkor eltömődött fúvóka. Ebben az esetben a legbiztosabb megoldás a teljes üzemanyag rendszer tisztítása, beleértve a tankot és az üa szűrőt is, ez utóbbit legjobb cserélni, pár forint csak. A fúvókákat ki kell szedni és jó alaposan szemügyre venni, mert lehet benne réz oxid, amit nem lehet kifújni, csak kipiszkálni, pl. egy tűvel.

 

Hidegen tökéletes, melegen leáll? A szivató plusz üzemanyagot ad amikor még nem üzemmeleg a motor, tehát amikor kikapcsol, kevés az üzemanyag. Eltömődés, vagy üa szivattyú hiba.

Ingadozó alapjárat: gyújtás típusát kéne tudni. A Bosch-ban van egy röpsúly ami az előgyújtást szabályozza, meg persze a hall jeladó. Ezek is lehetnek rosszak, vagy rosszul van beállítva az előgyújtás. De lehet gyújtásmodul vagy trafó is. Nehéz kideríteni, ha nincsen csere alkatrész.

 

Előzmény: gabesz.mi074 (33558)
manta-z Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33560

Nagyon végletekben beszélsz. Most emiatt eladnád? Mi lenne ha elvinnéd egy itteni hozzáértőhöz vagy egy értelmes autószerelőhöz, lehet pár ezer forintból rendbevágná és boldog lennél,  vagy megmondaná, hogy a fél országot rá kell költeni, akkor legalább nyugodtan felxelhetnéd szét.....Amúgy a kartergáz szűrő a szelepfedélben van.....

Előzmény: gabesz.mi074 (33558)
manta-z Creative Commons License 2017.12.27 0 0 33559

Hát vazze. Azt tudnám értékelni ha benézne egy ilyen az erkélyajtón.....

Előzmény: As Itil (33556)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 33558

Sziasztok! Megint problémám van az autómmal,pedig tavasszal írtam hogy sikerült helyrerakni. A karburátort újból átmostam az összes járatokat ki fúvattam kompreszorral,gyujtás elosztót komplet cseréltem,az alapjárat mégis ingadozik, néha be rángat mint a rosta 60 nál. Egy kocka ladánnál láttam ilyet,azon is mindig a karburátor dugult el, rángatot. Mikor le húzták a kartergáz csövet a levegöszürőrről jó lett.  Látom én is az enyémen azt a  büdös savanyú gázt ha le veszem a szűrödeklit ,hogy a toeokba szívja be. Meleg motornál indul el. Lehet ezen is ez a baj?Van valami szűrö a motornál ahonnét a karter cső indul? Vagy a karbi az oka megint?Nem értem de igy nem kell az autó nekem,vagy motorcsere,vagy megválok tőlle ,nem hiszem el hogy új gyertya sorral,megmár mindent megnéztem és ingadozik 1500 fordulatt alatt a motor.Valakinek van valami ötlete mit cseréljek? Kompreszió mérés ?

Peti251 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 33557

Azt sajnos elfelejtette írni, hogy Kadett C-re kellene neki:)

Előzmény: BTHegy (33554)
As Itil Creative Commons License 2017.12.26 0 0 33556

Mindenkinek ilyen kellemes karácsonyi ajándékot,olcsó benzint és gázolajat kívánok az új évben !

G0IDNO Creative Commons License 2017.12.25 0 0 33555

sajna nem egyenlőre 13"-os lemezfelni rajta, és nincs lóvém :(

BTHegy Creative Commons License 2017.12.25 0 0 33554

Szia! Calibra első és hátsó féktárcsa szet érdekel kompletten? Fékerőszabályzóval, csövezéssel, hiddal? Az átméröt nem tudom, de minimum 14lemez felni kell rá, és ott is 3-4mm van a féktuskó és a felni között.

Előzmény: G0IDNO (33551)
BTHegy Creative Commons License 2017.12.25 0 0 33553

Kellemes ünnepeket! Benzinben és gázolajban gazdag újjévet kívánok!

G0IDNO Creative Commons License 2017.12.23 0 0 33551

Sziasztok! Keresek 236x20as első tárcsfék szettet kompletten! Valaki tud rajtam segiteni?

Peti251 Creative Commons License 2017.12.22 0 0 33550

A küszöb elejét, meg az ív végét nem cseréltem... már most megcsinálnám azt is. meg sok minden mást is, máshogyan:)

Előzmény: melorex. (33549)
melorex. Creative Commons License 2017.12.21 0 0 33549

2010, nyúlványok OK.
küszöb (amit nem cseréltél) és ívek rohadóznak.

Két év meg se kottyan neki.

Előzmény: Peti251 (33548)
Peti251 Creative Commons License 2017.12.20 0 0 33548

fasza ötös. mikor volt nálam? 2010? vagy 9? nyúlványok bírják még? 

Előzmény: melorex. (33547)
melorex. Creative Commons License 2017.12.19 0 0 33547

a múlt héten levizsgázott a kis 30 évesem..
talán a legutolsó két éve jön.....

zzssiirr Creative Commons License 2017.12.16 0 0 33546

Illetve azt a fém hűtővizcsőt honnan tudnám beszerezni mivel csak lecserélném valami újra vagy nem foltozottra nyugodtabb lenne a lelkem.

zzssiirr Creative Commons License 2017.12.16 0 0 33545

Na beindult rendesen működik jön megy naggyából a vezérlés össze vissza volt csodálkoztunk hogy nem verte szét magát.

Víz probléma megoldva hátul (a légszűrő alatt)a fém vicszőre ahogy csatlakozik a gumi T alakban ott volt a baj a vízzel.
most vízpumpa a baj ugye az feszít és nem igen akar moccani igy inlább cserére jutottunk ha megis mozdulna 90% hogy engedné a vizet.

Peti251 Creative Commons License 2017.12.14 0 0 33544

akkor jó, ha pörög a bolt:)

Előzmény: BTHegy (33543)
BTHegy Creative Commons License 2017.12.14 0 0 33543

Pontositok! Hétköznap 10-12órázok, hétvégén vagy szüleimnél vagyok, vagy itthon probálom utolérni magam. Néha elválalok egy-egy kisebb maszekot szinte szivességért. 

Nem fogok egy adagolónak neki álni itthon bütykölgetni, miközben 2nap alatt megkeresem egy teljes felujítás árát.

Előzmény: Peti251 (33542)
Peti251 Creative Commons License 2017.12.13 0 0 33542

Úgy látszik hogy ez most ilyen nincs kedvem semmihez időszak...:( én is így vagyok sok mindennel:(

Előzmény: BTHegy (33541)
BTHegy Creative Commons License 2017.12.13 0 0 33541

Nincs se időm, se kedvem foglalkozni vele. 

Előzmény: Peti251 (33540)
Peti251 Creative Commons License 2017.12.13 0 0 33540

korábban mondtad, hogy sikerült már szétszedni és összerakni is 16D adagolót. ezt nem mered? annyival másabb?

Előzmény: BTHegy (33538)
Peti251 Creative Commons License 2017.12.13 0 0 33539

aztán folytassuk azzal, hogy az izzítást jelző lámpával nem foglalkozunk. bízunk a fülünkben. először is meg kellene mérni, hogy az izzító relé működik e! lehet hogy a gyertyák jók, de ha nem kapnak áramot.... aztán az izzítás nem a lámpa elalvásáig tart, hanem ameddig a relé magától le nem old, vagy nem kap egy indítási kísérlet jelet. (indítózásba fordított kulcs). Tapasztalatom alapján főleg 5 fok alatt mindenképp érdemes megvárni a relé leoldását. ez gyakran 40-50 mp is lehet. 

 

várjuk a relé kattanását, kuplung bent, fél-háromnegyed gázpedál, egyik kéz az előtöltés karon(szívató) másik kéz a kulcson. kattan a relé, fordul a kulcs, kihúzódik az előtöltés kar, köhög a motor. 10 mp-ig nyugodtan lehet fogni a kulcsot ha nem indulna be. tény, hogyha a kompresszión kívül minden jó(izzítás, indítási fordulatszám, adagoló, porlasztók) akkor még egy kopott motor is indul külső segítség nélkül  -5 fokban is.

Előzmény: kljr (33537)
BTHegy Creative Commons License 2017.12.13 0 0 33538

Beszéljünk! Enyém rossz. Szétment (letapadt) előző tulaj éveken keresztűli disznozsiros etolajától. (Ami utan természetesen kiizette a jövedéki adót is)

Meg tudsz csörgetni? Nem találom a telefonszámod.

20256hatvankilenc59

Előzmény: hazafia (33533)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!