Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Peti251 Creative Commons License 2017.12.12 0 0 33531

úristen. . . de tudom azt is. De elég összefüggéstelenül írsz, nem derül ki hogy akkor jó volt e a négy gyertya. tenni kellene pontot a mondat végére, mert így nagyon nehezen értelmezhető az írás. Nem kell nekiállni ész nélkül hengerfejet leszerelni, mert értelmetlen. Ha végigcsináltad az általam leírtakat akkor írj, hogy még mindig nem jó. Az előtöltés beállításának menetét meg le sem merem írni, mert nem lesz hozzá se indikátor órád, se ahhoz való adaptered. 

 

Feltételezem ipari tanuló vagy, és iskolai tanműhelyben vagy. Miért nem kéred meg valamelyik oktatódat, hogy segítsen?

 

Manta mester? kihagytam valamit?

Előzmény: zzssiirr (33530)
zzssiirr Creative Commons License 2017.12.12 0 0 33530

Hát sajnos igen de még mindig jobb mint a semmi a szerszámokkal nincs gond nem saját de műhelyben van a kocsi és nem kell érte fizetnem csak az alkatrészt meg én is csinálom mivel tanműhely de izzító gyertya kilőve az volt az első amire gondoltam de nem 4 ből 2 ha "melegedett" de köszönöm esetleg a hengerfej bontás lesz amit remélek nem a lehuzási nyomatékot véletlen tudod?

Peti251 Creative Commons License 2017.12.12 0 0 33529

Akkor neked nem csak az általam leírtakra lesz szükséged... Sajnos millió meg egy apróságtól indulhat rosszul a gép... gyenge kompresszió, kopott vezérműtengely, szar, vagy nem jól beállított adagoló, beteg porlasztók, elrakott vezérlés. Mondanám, hogy vidd el egy megbízható "régi" szerelőhöz, de ilyen egyre kevesebb van, másrészt ha találsz is, akkor vagy hónapos várólista, vagy aranyáron, vagy mindkettő. 

 

ha viszont magad oldanád meg a problémát, akkor szerszámra is szükség lesz. Mielőtt elkezdenék bármit is tekergetni, megmérném a kompressziót, és a veszteséget. ha már kiszereled az izzítókat, érdemes szabadon lepróbálni az összeset, hogy úgy izzik e ahogyan kell. ezután jelre forgatnám a motort, megnézném, hogy a főtengely-vezérmű szinkronban van e. ha nincs, korrigálni kell. Meg kellene nézni, hogy az adagoló előtöltése rendben van e(gyanítom hogy nem lesz). ezt szintén célszerszámmal, és indikátor órával kellene ellenőrizni ill. beállítani. 

 

Mivel mittolc nem csepel, ezért csak táv segítséget tudok adni..:( 

Előzmény: zzssiirr (33528)
zzssiirr Creative Commons License 2017.12.12 0 0 33528

Köszönöm a választ végre info :D csepel szigeten Szigetszentmiklós hát az előző tulaj elbaszkodta és nem igen indul padlón indul de vissza durrog mint egy benzines rossz gyujtásnál ebből feltételezem hogy az adagoló van rossz helyen.

Peti251 Creative Commons License 2017.12.11 0 0 33527

A főtengely nulla a váltónál van, le kell venni a nagyobbik fedelet. A lendkeréken lesz a jel. Az adagolón kerekén egyértelmű, az adagoló konzolján pedig 12 óránál. Vezérmű tengely jel elvileg nincs. A vezérmű tengely egyes henger szívószelep bütykének (balról a második) az alapkörhöz képest kell 0.56 mm-rel magasabban lennie, mikor a főtengely 0-n és az adagoló is jelnél van. Ezt a méretet két tolómérővel de  inkább század pontos indikátor órával lehet beállítani. 

 

nekem van egy könyvem, abban ez le van írva. helyileg hol vagy?

Előzmény: zzssiirr (33525)
manta-z Creative Commons License 2017.12.11 0 0 33526

Szia!

 

Mit szeretnél rajta állítani. 

 

 

Előzmény: zzssiirr (33525)
zzssiirr Creative Commons License 2017.12.10 0 0 33525

Üdvözletem!
Igaz nem asconám hanem kadettem (1987-es) van de ha jól tudom az 1.6 diesel blokk ugyan az nekem olyan kérdésem lenne hogy itt hátha bárki bármit tud hogy hol vannak a jelölései mert agyon túrtam a netet de 0 infót találtam magyarul ill angolul németül meg nem tudok.
Bárki tud valami és megosztja azt megköszönöm.

BTHegy Creative Commons License 2017.11.27 0 0 33524

5x114.3

Előzmény: hazafia (33521)
BTHegy Creative Commons License 2017.11.27 0 0 33523

Husz.ketto56695kilenc

Előzmény: vasas el major (33522)
vasas el major Creative Commons License 2017.11.27 0 0 33522

Szia! Légyszi add meg az elérhetőséged! Köszke!

Előzmény: BTHegy (33520)
hazafia Creative Commons License 2017.11.26 0 0 33521

Mi az osztóköre a Cargónak? Lehet hogy akad rá felnim...

Előzmény: BTHegy (33520)
BTHegy Creative Commons License 2017.11.26 0 0 33520

Szia! Nálam van minden. Alsó hibátlan köteny vonohorog takaróval, új fehér indexek, stb..

Első hátsó tárcsafék szet calibráról, gyári 4elektromos ablak, gyári gm 5tagos központi zár, stb.. szervok, generátorok, öninditok. Campo 2.5d adagolót, vagy nissan vanett cargo 4db 14' lemezfelnit beszámolok.

Előzmény: vasas el major (33515)
vasas el major Creative Commons License 2017.11.23 0 0 33519

Köszönöm! Vasárnap megyek!

Előzmény: Iván Zákony (33518)
Iván Zákony Creative Commons License 2017.11.23 0 0 33518

Peti251 Creative Commons License 2017.11.22 0 0 33517

Keresd miskolcon Kitta Zsoltot. vagy a mantásokkal egyezkedj. Vagy Nagy Bálintot esztergomban, vagy győr mellett "mantaboy"-t.

Előzmény: Márszel80 (33516)
Márszel80 Creative Commons License 2017.11.21 0 0 33516

Sziasztok! Van egy 1980-as Ascona B-m, és kicsit rendbe szeretném kapni. Szegénykének a bal oldaláról hiányzik egy lámpa búra.(a kép csak illusztráció) Esetleg, ha lenne valaki aki tud ilyet, én potenciális vevő lennék!!! Más alkatrészek is érdekelhetnek, esetleg... Előre is köszönöm mindenkinek! Szép napot!

vasas el major Creative Commons License 2017.11.21 0 0 33515

Sziasztok!
Ő sajnos tavaly összetört, de mivel a másik Asconám is ilyen színű, szeretném hasonlóra megcsinálni. 1.6 S lesz. Motorcsere, alsó munkák(fékcsövek, benzincső, kézifékkötél, komplett kipuff, stb.), karosszéria javítás, némi fényezés. Örömmel venném a segítségeteket a képen látható elemek beszerzésében. Fehér index, spoiler, maszk. Természetesen minden építő ötletre vevő vagyok!
Sokat állt a kicsike, szeretném életre kelteni.
Köszönöm előre is!ž

pwtomi Creative Commons License 2017.11.20 0 0 33514

Sajna 1,5 a menetemelkedése így csak nagytételben lehet. 100 darabra nincs szükség. De még a garázst nem néztem át. Azóta a hatlapfejű benne maradt , de szeretem ha minden olyan ami kell.

Előzmény: Peti251 (33506)
hazafia Creative Commons License 2017.11.16 0 0 33513

Valójában nem annyira rossz srác, és tényleg bitang jó szakember de van neki jó néhány hibája amit persze sosem lát be, illetve ha hibázik a munkája során, azt se ismerte el soha... Ezért is lett belőle elegem...

Mikor voltunk nálad, hazafelé egész úton próbáltam neki magyarázni milyen gyökér módon viselkedett, de nem is törődött vele... Na mindegy, az ő dolga, csak hát az az igazság hogy mindenkit elmart már maga mellől, majd egyszer lehet hogy rájön a hibáira és változik.

 

A lakatolásra még visszatérünk, Januárban lejár a műszakija az Opelnak, ha addig kész leszek a nagy szekérrel, akkor elgurítom hozzád....

Előzmény: Peti251 (33512)
Peti251 Creative Commons License 2017.11.15 0 0 33512

egyáltalán nem vagyok cimikus! arról meg végképp nem tudtam, hogy nem beszélsz vele... az viszont meglep, hogy nem csak én tapasztaltam (20 perc alatt) hogy ekkora az arc...

 

Ha hosszú határidőre el tudod engedni(két három hónap) akkor én megcsinálom neked.

Előzmény: hazafia (33511)
hazafia Creative Commons License 2017.11.14 0 0 33511

Ne legyél cinikus!! Már rég nem beszélünk, pont a természete miatt!

Előzmény: Peti251 (33510)
Peti251 Creative Commons License 2017.11.14 0 0 33510

De hát ott van a sztár lakatos havered!

Előzmény: hazafia (33509)
hazafia Creative Commons License 2017.11.14 0 0 33509

Ma kicsit javítgattam az öreget, rendbe raktam a hátsó fékeket, utánállítottam a hátsó kerékcsapágyaknak, s közben gyanús lett hogy a hátsó nyúlványon ami a hidat tartja, fel van púposodva az alvázvédő, megpiszkáltam, hát, elkeserítő ami alatta van, gyakorlatilag kézzel morzsolható a hátsó nyúlvány, több helyen is, annyira szét van rohadva, csak eddig nem tűnt fel mert szépen takarta az alvázvédő.

Kicsit elszomorodtam, mert nem igazán ítélem javíthatónak, pedig jövő tavasszal bele akartam fogni a restaurálásba, de így már nem látom értelmét.

Olvastam pár helyen hogy az Asconáknak ez a gyenge pontja a többin kívül, de arra én sem számítottam hogy ennyire szét van rohadva a gépem... 

kaloz1 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 33508

Kapcsolatba lépnék, felkereslek konzultácio véget.

( bt45@citromail.hu)

Előzmény: Zupky (33497)
kaloz1 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 33507

ŰDV!

A számom 20 8289625

Előzmény: vasas el major (33501)
Peti251 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 33506

Ha mindenképp eredetit akarsz, küldhetek, de a lakóhelyeden (vagy a közelben) biztosan van csavarbolt. Szabvány csavar kell bele.

Előzmény: pwtomi (33504)
kaloz1 Creative Commons License 2017.11.05 0 0 33505

Bocs Mindenkitől!

Az elérhetőségem utolsó száma nem 4 hanem 5.

 

Annyi a fejlemény, az elosztofejet szétszedtem és a vezérműtengelyhez csatlakozo tárcsát 180 fokban fordiva tettem, ezért az eloszto kb 20 fokban eltér. 

Most a rőgzitő csapot probálom ismét kiűtni, de nem akarozik.

Azon kivűl van benne egy 30 éves primitiv riaszto, amihez nincs leirás, és rajz. Szereztem 16vs kapcsolási rajzot, azt kéne átbogarázno. Ezek után nagy valoszinűséggel indulni fog.

20 nyoc2nyoc9hat25

pwtomi Creative Commons License 2017.11.05 0 0 33504

Igen delco. Igen csak csavarra. Keresgetem én is de sajnos a garázs nagy csavarkészlettel bír, persze nem rendszerezve.

Előzmény: Peti251 (33503)
Peti251 Creative Commons License 2017.11.02 0 0 33503

Aha, delco féknyereg. Csak csavar kell? ha igen, akkor keresek neked.

Előzmény: pwtomi (33500)
hazafia Creative Commons License 2017.10.31 0 0 33502

Biztos azé' mert úgy mutatkoztál be hogy én vagyok a vasas el major... :))

Előzmény: vasas el major (33501)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!