Ma kicsit javítgattam az öreget, rendbe raktam a hátsó fékeket, utánállítottam a hátsó kerékcsapágyaknak, s közben gyanús lett hogy a hátsó nyúlványon ami a hidat tartja, fel van púposodva az alvázvédő, megpiszkáltam, hát, elkeserítő ami alatta van, gyakorlatilag kézzel morzsolható a hátsó nyúlvány, több helyen is, annyira szét van rohadva, csak eddig nem tűnt fel mert szépen takarta az alvázvédő.
Kicsit elszomorodtam, mert nem igazán ítélem javíthatónak, pedig jövő tavasszal bele akartam fogni a restaurálásba, de így már nem látom értelmét.
Olvastam pár helyen hogy az Asconáknak ez a gyenge pontja a többin kívül, de arra én sem számítottam hogy ennyire szét van rohadva a gépem...
Annyi a fejlemény, az elosztofejet szétszedtem és a vezérműtengelyhez csatlakozo tárcsát 180 fokban fordiva tettem, ezért az eloszto kb 20 fokban eltér.
Most a rőgzitő csapot probálom ismét kiűtni, de nem akarozik.
Azon kivűl van benne egy 30 éves primitiv riaszto, amihez nincs leirás, és rajz. Szereztem 16vs kapcsolási rajzot, azt kéne átbogarázno. Ezek után nagy valoszinűséggel indulni fog.
Tudna valaki segíteni. A féknyereg elől megy egy csúszkán. Sajna egy csavar eltűnt. Helyetesítettem. De átmenetileg. Süllyesztett imbusz fejű amiben 10es az imbusz. Maga a csavar M12 x 1.5 x 40. Persze 10.9 minőségű nem árt azt mondják . Sajna eddig még sehol nem találtam. Hol találhatok vajon?