Azonnal, minimális költséggel!!! A 11esen a visszafordulás lehetőségét megteremteni a lámpánál!!! Jelenleg 1 busz és egy normál sáv megy be a lakótelepre.
A normál sávot visszafordulásra kéne fenntartani. A lakótelepre egyébként sem értem mért jó rázúdítani a 11es elkerülni vágyó forgalmat, de ha nagyon ragaszkodnak hozzá hagyják meg a visszafordulás mellett a lakótelepre bemenetel lehetőségét. A lámpát legalább a reggeli csúcsban itt a visszafordulók javára el kell tolni.
Át mentünk közlekedésbe, pedig úgy tűnt, hogy az intrnet adó a fő támadási felület!
Ha most csak Budakalászról szól a fáma, akor EL KELL ÉRNÜNK, HOGY A LÁMPÁS KERSZTEZŐDÉST megszűntessék!
Tényként kezelendő, hogy-ha a közlekedési lámpák ki vannak kapcsolva, akkor nincs totrlódás! (az embererk nem hülyék) tudnak viselkedni és közlekedni!!!!
Egy Gondolkodó hozzászóló, talán azt is sérelmezi, hogy pártpolitika is már negatív elemként van jelen a beszólásoknál. Igen, a ma világában minden esetben a politika diktál, határoz, és védekezik. Sajnos, javarészt olyanok, akik soha ezen életükben, a munka világát meg nem tapasztalhatták. És a végeredmény ? Ami ma van, se ki-menni, sem pedig már "haza-jönni" nem egyszerű feladat. Esetenként majdnem Szentendre határában állnak az autók, és a jövő kilátásai azok még rosszabbak. Miközben fontos beruházásokra nincsen anyagi fedezet, napi hírekben olvasható, azon beruházások, többlet kifizetések, amelyek összege sok milliárdos tételeket mutatnak.
Kezd itt sértettségbe, meg pártpolitikába hajolni a kérdés, ami semmi jót nem hoz.
A kérdés úgy szól, hogy épülnie kéne itt egy drága autópályának. Igen sokkal drágább, mint az M3 most elkészült utolsó szakasza, ha Ft/km alapon nézzük.
De ha úgy nézzük, hogy Ft/(km*forgalamom), vagyis mennyibe kerül, hogy egy autó ezen az új úton közlekedjen, akkor sokkal olcsóbb az M0, mert sokkal többen használják, mint az M3 Nyíregyháza utáni szakaszát ami kong az ürességtől. Az M60 ról már nem is akarok beszélni, ami drága is volt, meg a forgalom mostanában már kisebb rajta, mint a Budakalász Bkásmegyer régi összekötő úton!!!
A másik probléma, hogy az M0 végén körforgalom van. Amíg 2 sávos volt, addig még valamivel jobb volt, de idehaza nem igazán megy a kétsávos körforgalom használata, a forgalmi viszonyok viszont nem alkalmasak (két kanyarodó főág van sajnos) un. turbó körforgalom építésére. Így most van egy minimál áteresztőképességű 1 sávos körforgalom. Ez az M0 továbbvezetése után is szűkös lesz, bár élhető, most viszont egyszerűen irreális.
Ezt most megtetézték azzal, hogy a 11esen megszüntették mind a legális, mind az illegális megfordulás lehetőségét.
Emiatt a Pomázi -Budai úton is irgalmatlan dugók alakulnak ki, mert erre menekül a tömeg.
Két fontos lépés lenne.
Azonnal, minimális költséggel!!! A 11esen a visszafordulás lehetőségét megteremteni a lámpánál!!! Jelenleg 1 busz és egy normál sáv megy be a lakótelepre.
A normál sávot visszafordulásra kéne fenntartani. A lakótelepre egyébként sem értem mért jó rázúdítani a 11es elkerülni vágyó forgalmat, de ha nagyon ragaszkodnak hozzá hagyják meg a visszafordulás mellett a lakótelepre bemenetel lehetőségét. A lámpát legalább a reggeli csúcsban itt a visszafordulók javára el kell tolni.
Mihamarabb készüljön a körforgalom kiváltásra terv, és épüljön is az meg, akár egy többsávos lámpás csomópont vagy bármilyen más emelt áteresztőképességű megoldás formájában!!! Ha el lehet számoltatni a bankokat, leszorítani az energiaárakat, akkor nem hiszem, hogy egy csomópontot nem lehet normálisan előremutatóan átalakítani 5 év alatt!!!
Budakalász, és a Duna-kanyar térségének közúti közlekedése egyre aggasztóbb helyzetet mutat. Ma már gyakori, hogy járművel való elhagyása, vagy a megközelítése is kihívást jelent. Mindezt jól alátámasztja, ami a ma jelensége, ami a tény, maga a valóság. Egy szegény - gazdag ország, ahol száz milliárdnyi összegek állnak rendelkezésre a stadion,- és hivalkodó sport-létesítmények beruházásokra, majdani fenntartásukra, és amely települések, városok lakói,- polgárai, hosszú évek óta ismeretes gondokkal terheltek. Egy nagyon összetett probléma, aminek ma nincsen sem gazdája, sem pediglen felelőse.
Hm, én is olvastam a HVG-n a Népszabitól átvett cikket. Remek. Szerintem eladom az autót, minek?! Ülni a fotelomban is tudok. A kocsi arra lenne, hogy haladjon vele az ember, ne minden nap csak araszoljon, vagy üljön benne egy helyben, mert olyan dugó van mindenfelé!
Csak valamikor 2022 után fejezné be a kormány az M0-s Budakalász és Pilisborosjenő közötti nyolc kilométeres szakaszát – írja a Nol.hu.
A lap szerint a halasztásról a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) egy szűk körű egyeztetésén esett szó, amelyen a 10-es és 11-es főút közti települések polgármesterei és civil szervezetek vettek részt. Az illetékesek állítólag itt mondták el, hogy a 2021-ig tartó EU-s támogatásokból nem jut majd erre a beruházásra.
Örömmel hallanám erről a Polgármester úr véleményét...
Ez a bejegyzés túlnő Budakalászon, de megszívleendő itt is.
Nagy kakiban a fidi és Viktátor!
Komolyra fordítva, dejavu érzésem van '56-al, a netadóval kiverte a biztosítékot a kormány a fiataloknál. Akiknek ez lételemük, és koruknál fogva nincs veszteni valójuk, vagyis ma már Győrben, Miskolcon, Nyíregyházán, Debrecenben, Szegeden, stb. tüntetnek.
Be kéne fejezni a totális háborút a világgal (USA, EU és környező országok). Nem harcolni kellene, hanem élvezni az életet. Ehhez a magyar választók nem adnak pénzt. Vagyis adó forintokat.
Na, látom ezt olvassák illetékesek is. Dícséretes.
Na, akkor figyelem!
Remélem figyelemmel követik az országos eseményeket, így a mai Köztársaság elnöki beszédet a Parlamentben. Nagyon fontos dolgokról számolt be, melyből számunkra a legfontosabb az árvízi katasztrófák jövőbeli kezelése. Itt az idő nyomulni. Nem drága, korszerűtlen félmegoldásokért (régi gát rekonstrukció, patak zsilip építés stb.), hanem egy 21. sz-i, komplex megoldásért, mely része az EU Duna stratégiának és kivívja szomszédaink (Szentendre, Római part, sőt egész Budapest) partneri támogatását.
Remélem az egyesület kellő erővel fogja "nyomni" ezt a projektet.
Ezt én is mondhatnám, hiszen amit írtam (korrupció gyanús esetek elkerülése) nem került megválaszolásra, igaz nem is vártam. Az már érdekesebb, hogy "dögöljön meg az is aki segít". Nem kértem egyetlen közfunkcióban lévő embert sem, hogy ássa fel a kertem, vagy vigye le a rossz mosógépem. Amire kérem (nagyon sokunkkal együtt), sőt elvárom nem SEGÍTSÉG, HANEM KÖTELESSÉG.
Szándékosan igyekeztem semmi bántót, sértőt írni, nem félelemből, hanem mert tudom akinek szánnám úgy sem érti. Akkor meg minek?
Az erkölcsi, ha valakinek a tevékenysége korrupció gondolatát keltheti egy választó polgárban. Szerintem ez is elkerülendő annál, aki közfunkciót vállal. Bármennyire gyarló az ember (magam is), a közpénzeket elfogadó tisztségviselőtől ezt várom el.
Természetesen tudom, volt is benne részem korábban, azzal a különbséggel, hogy én nem töltöttem be semmilyen közfunkciót, közpénzből. Volt amin még szórakoztam is, mert a "beteg elme" az önmaga hozzászólását minősíti tartalmilag is formailag is.
Ugyanakkor én nem örülnék ha "az a világ elmúlna", ugyanis túl sokat éltem olyan világban amikor nem mondhattam el az őszinte véleményem. Nekem ez hozzá tartozik a demokráciához.
Ahogy az is, hogy a "jó hírnév" nekem nem jogi kategória, hanem erkölcsi. Vannak dolgok amik nem tartoznak a büntető ügyek közé, de mégis erkölcsileg rossz hírt kelt és nekem elfogadhatatlan. Ilyen például, ha valaki spekulációs, extra hasznot realizálva telkeket vásárol(tat). Figyelembe ajánlom Jókai Mór Kárpáthy Zoltán c. könyvét analóg példának. Meg az sem elfogadható nekem, hogy a főépítész saját településén tervez, pedig ez is jogszerű. Lenne még példám, de elég hosszú már a hozzászólás.
Szégyellje magát minden választani lusta választópolgár, aki vasárnap (is) otthon maradt, és nem nyilvánította ki A véleményét. Én a magam részéről kötelezővé tenném a választást, ha nem megy másként. Egyébként gratulálok a nyerteseknek, és remélem, hogy a polgármester úr nemcsak az interjúkban hangoztatja a békét és a jól működő közös munkát, hanem segíti mindazon képviselők munkáját is, akik esetleg nem az ő csapatához tartoztak, hiszen az elkövetkező öt évben egy csapat van: Budakalász Képviselőtestülete - EGÉSZ BUDAKALÁSZÉRT! Ezt kéretik szem előtt tartani.
Ha még egyszer eltagadja a hivatal, hogy a Duna parton életvitel szerűen, lakóházban is élő árvíz károsultak vannak, elmegyünk akár Strasbourg-ig, nem kevés média csinnadrattával.
Köszöntöm ezen a fórumon a frissen megválasztott testületet.
De engedjenek meg némi ünneprontást:
- Budakalászon elsősorban a pártpolitika érvényesül, nem a település képviselete.
- a részvételi és szavazati adatok alapján a jelenlegi testületre Budakalász választó polgárainak alig több mint 20%-a szavazott.
- Dr. Krepárt Tamás először lehet tagja a képviselő testületnek saját személye megválasztásával.
- Külön köszöntöm Balogh Csaba megválasztását (Mányai Zoltánnal szemben), adjon ez elég erőt a leendő nem könnyű munkához.
- A következő 5 évben már szükség lesz innovatív fejlesztésekre, eredményekre, mivel elfogytak a korábbi időszak vezetői által indított projektek. 1-2 járda, 100-200 méter aszfalt, 2 tanterem nem lesz elég ennek a településnek. Nem utolsó sorban (Duna parti lévén) az árvizekkel, régi-új gáttal mindenképpen foglalkozni kell (a zsilip nem elég), az eddigi hozzáállással még nagyobb katasztrófa lehet, amibe bele is lehet bukni.
Ha valóban hiszel a jó hírnevedben (amiért töröltetted a hozzászólást), ide is kiírhattad volna nyíltan, ez a fórum erre való. Nálam így csorbát szenvedett.
Ez az ön-marketing már nagyon büdös nekem, ki sem nyitok szellőztetni. Országosan és helyileg. Jó szándékom jele ként, ennek 10%-a igaz. Ennyire lenézik a választót?
Jó, hogy ráleltem erre a topicra. Megdöbbenve olvastam az előzőt. Én nem értek hozzá, de az árvíz engem is veszélyeztet, komolyan kellene venni.
Ahogy öregeink mondták: "Jobb félni, mint megijedni".
Amiért írok, bár rövid ideje vagyok tagja a Duna parti egyesületnek, de semmilyen eredményt nem látok, bosszúságot annál többet. A tavaly év végi utca murvázás többet árt mint használ. Elviselhetetlen a porzás, a tavaszi esők kimostak minden gödröt. Sokkal rosszabb mint volt, az asszony nem tudja kitenni a ruhát száradni.
A gaz már van ahol derékig ér, lehet, hogy parlagfű is van benne?
Hallottam, hogy írtják a szúnyogot a Duna kanyarban. Melyik kanyarban? Nálunk nem volt írtás semmi.
A sorompón átjárók sincsenek karbantartva, nem lehet új kocsit regisztrálni, semmi fejlesztés.
Mit csinál az egyesület vezetősége? Lepaktált az önkormányzattal? Van aki képviselő szeretne lenni?
Én csak élhető környezetet szeretnék, de kitől kérjem?
Meglepve látom, hogy milyen hosszú ideig nincsen hozzászólás. De meg nem lepődök, nemcsak a jelenlegi "nyilvánosság figyelembevétele" (nem vétele) okán, hanem magam sem serénykedtem írni. De ez magánügy.
Ami viszont nagyon is közügy, s nem is elsősorban szűkebb pátriám, a Duna part problémája, az az egyre sűrűbben és magasabban elöntő árvíz problémája. A tavalyi (gyengébbek kedvéért 2013-as) után folyamatosan próbáljuk egyesületi szinten és egyéni módon is felhívni az "illetékesek" figyelmét, mekkora problémával állunk szemben. Sajnos semmitmondó válaszleveleken kívül semmilyen párbeszéd nem alakul ki, a "struccpolitika" tovább folytatódik:
"BUTAKALÁSZ" LESZ AZ UTOLSÓ TELEPÜLÉS, AHOL VÁRJÁK A KATASZTRÓFÁT
az előrelátás és tenni akarás helyett.
Ami ma jelenleg tény:
Az évtizedek óta meg nem történt meder kotrás, az azóta történt vízfolyás befolyásoló tényezők a felsőbb szakaszon, a vízlépcsők, és elsősorban a klíma változás önmagában is egyre magasabb árvízeket produkál időtől időre. Ez centiméterben egyszerűen mérhető. DE...
A felébredt települések évek óta terveznek, támogatásokat keresnek és "sajnos a kárunkra" találnak is. A szentendrei gát rendszer már bizonyított tavaly. Most Visegrád épít 3 km-es új gátat, részben mobil gáttal. Ezek a felettünk lévő védművek nálunk duzzasztólag jelentkeznek majd. A mostani nem túlzó előrejelzések alapján közel 1 méteres újabb árvízszint emelkedés várható egy újabb hasonló katasztrófa esetén. És ez nagyon nagy katasztrófa lesz. Az 1965-ös régi gát teljes át nem építésével ez már nem védhető, talán azzal sem. Vagyis mindenképpen új védmű szükséges, melynek a helye lehet máshol is, ahol a hullámtérben kárt szenvedő lakosok is védettek lehetnének. Sem erre, sem másra egyenlőre semmilyen fogadókészség nincsen, ami azt jelenti, hogy a következő árhullám nem áll meg a 11-es útnál, de lehet túllépi az 1965-ös szintet. S ez már legkevésbé a Duna partiak katasztrófája lesz.
Nem kéne más, csak felébredni, főleg azoknak, akiket ezzel megbíztunk a választáskor, és akik megbízzák a hozzáértő szakembereiket.
BUDAKALÁSZON TALÁLT BOXER SZUKA - EREDETI GAZDÁJÁT KERESSÜK!
Sárga, nagy fehérjegyes boxer szukát találtak Budakalászon, az Erdőhát utca környékén a hegyen. Nagyon jól szocializált, ismeri a pórázt, az autót. Láthatóan keresi a gazdáját. Nyakában piros nyakörv, és leszakadt karabiner. Chipes, de a chip sajnos nincs regisztrálva. Most a NOÉ boxer fajtamentő csoportjának vendégszeretetét élvezi, de nagyon szeretnénk megtalálni a gazdáját, aki talán nem is tudja, hogy a kutyusa chipje nincs regisztrálva az adatbázisban. Jelenleg kizárólag az eredeti gazdáját keressük, aki az oltási könyvével, fényképekkel és a tulajdonjogát igazoló papírokkal jelentkezhet érte a 06 70 38 39 480 telefonszámunkon.