Nekem van egy igen érdekes h7em. Látszatra tökéletes, néha világít, néha nem. A spirál valahol középen van elszakadva. Btw, az anyám PUGjáaban a H4 a jobbosban kb 2x sűrűbben pukkan el, valszeg amiatt h dizel és ott vmi miatt jobban remeg a jobbos lámpa háza.
Olvasgasd a népítéleteket. Ajánlanám ezt annak is, aki azért szaroz egy márkát, mert kiégnek az izzók. Ez más márkáknál is probléma. A dolgot valaki felvetette a totalcar autódoktornál. Azt válaszolta, ez a H7 konstrukciójából adódik. Fordnál pl. söntöt szereltek az izzó elé (gyári technológia!). Így az illetőnek többet nem égett ki, igaz, nem is látott vele. Nálam 1,5 éve van a Xsara, de még nem égett ki egyik sem.
Vazzeg, akkor te nagyon jó fiú voltál! (A fiam "csak" egy 24 ezres autóért írt a Jézuskának, de csak egy olcsóbbat kap, azt is a Nagyitól. Pedig ő is jó volt.) :-)
Nekem kb. 1 évet bírnak, ha valamelyik kiég, cserélem egyből a másikat is, az megy tartaléknak. Pár év múlva, lesz egy csomó tartalék (alig használható) H7-es izzóm :)
Nissanokról hallottam mostanában én is egyet s mást, és nem túl jó dolgokat. De pl. az Almerában még nem igazán van benne a Renault keze, az 1.5 dCi motort kivéve, és az egyik szomszédunknak épp az ilyen autója volt javíthatatlan gyári hibás.
Egy-két itéletbe beleolvastam, időnként nevetséges: opel/vw fan vesz egy C4-et, oszt szar mert kicsi a csomagtartó ....Lehet szídni az economy módot is, bár szerintem az a passat-os aki mellet a minap parkoltam (égve hagyta a lámpát) nem találná hülyeségnek. Más tipusnál is előjön 1-2 bibi (esetleg sokkal komolyabb) és mégis jobbra értékeli, bár alig várja az illető, hogy megszabaduljon tőle. :(
Lesz is, ebben biztos vagyok. A Renault-ok megbízhatósága is a Nissan-házasság után kezdett javulni. A PSA meg mostanában egyre többet működik együtt a Mitsubishivel, Toyotával, BMW-vel, ezektől meg lehet mit tanuéni megbízhatóság terén (bár mondjuk a C3-asokban sokat cserélt kormányművek Mitsu gyártmányúak...)
A másik, ami idegesít ezzel kapcsolatban, hogy pl. az Alfákat senki sem szídja, mert az hűdesportos, húdejólnézki, Cuore Sportivo meg kutyafaXa, közben talán a legmegbízhatatlanabb autók. (Félreértés ne essék, én is szeretem az Alfákat, csak kicsit kettős a mérce...)
Lehetséges. Sőt biztos: a Citroeneket nem a megbízhatóságukért szeretjük (arra a hondások meg toyotások verik magukat :-] ). De én akkor is szívesebben használok egy olyan autót, amit tudok szeretni, kényelmes, stb., de megbízhatatlanabb, mint valami olyat, ami ugyan kimegy a világból, de rühellem.
Mellesleg ez az egész népízélet-dolog már a kezdetektől szúrta a szemem. Sejtettem, hogy valami iylen lesz a vége. Objektíven ítéletet írni képtelenség.
Pontosan így mutat az enyém is. Az enyém HDI, kevés a hulladékhő, úgyhogy nem csinálok belőle problémát. Tettem be kartont én is. Az első esős napon rongyá ázott, és a menetszél nekipréselte a ventillátornak. Most egy műa. lap van a lökhárítóhoz rögzítve belülről. Önzáró műa. bilincsekkel rögzítettem a rácshoz.
de elkövettem azt a hibát hogy a fekete autónál szép rózsaszín, világoskék mintás kartondarabbal dolgoztam és csak utólag vettem észre milyen vidám csíkokkat sikerül varázsolni vele az orrára :)
Nekem meg pont az a gondom, hogy nagyon alacsony menet közben a hőmérséklet. Szépen, takarékosan 70-80-nal gurulva alig van a 75 fokos jelzés fölött a mutató. Mikor dugóban araszolok, 90-en áll, mint a cövek. B akartam tenni a hűtő elé egy kartonlapot, hogy ne hűtse a menetszél, de nem fér be... :-/