Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BXtwelve Creative Commons License 2005.12.19 0 0 10763
Logikusnak tűnik ez a dízel magyarázat. De szerintem a magyar utak tízszer jobban rázzák az izzót.
Előzmény: cs_geza (10762)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.19 0 0 10762
Nekem van egy igen érdekes h7em. Látszatra tökéletes, néha világít, néha nem. A spirál valahol középen van elszakadva.
Btw, az anyám PUGjáaban a H4 a jobbosban kb 2x sűrűbben pukkan el, valszeg amiatt h dizel és ott vmi miatt jobban remeg a jobbos lámpa háza.
Előzmény: BXtwelve (10759)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.19 0 0 10761
Én Xsarát még nem, de c3at meg c4et már igen. Meg egy csomó német csodát... Meg puntókat. Abból feltűnően sokat, még régebben.
Előzmény: Törölt nick (10758)
BXtwelve Creative Commons License 2005.12.19 0 0 10760
Látogass át a Picasso topikra. Ott a múlt héten írtam ilyet.
Előzmény: Törölt nick (10758)
BXtwelve Creative Commons License 2005.12.19 0 0 10759
Olvasgasd a népítéleteket. Ajánlanám ezt annak is, aki azért szaroz egy márkát, mert kiégnek az izzók.
Ez más márkáknál is probléma. A dolgot valaki felvetette a totalcar autódoktornál.
Azt válaszolta, ez a H7 konstrukciójából adódik.
Fordnál pl. söntöt szereltek az izzó elé (gyári technológia!). Így az illetőnek többet nem égett ki, igaz, nem is látott vele.
Nálam 1,5 éve van a Xsara, de még nem égett ki egyik sem.
Előzmény: godfrey (10757)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.19 0 0 10758
Nem tom, ti hogy vagytok vele, de én még citroent nem láttam tréleren. (Vagy csak nem emléxem?) Sok japán és német csodát viszont igen.
Előzmény: godfrey (10749)
godfrey Creative Commons License 2005.12.19 0 0 10757

Üdv!

 

Nekem most egymás után 3 izzóm ment gajra 1 hónapon belül.

Túltöltést nem mértünk, nem értem miért lehetett. (H7 izzók)

 

Elsőre GE került bele 3900 ért másodszorra Philips 2900 ért harmadik alkalommal Osram 1800 ért.

Mindegyik kiégett.

Most totál noname lengyel izzók vannak benne, 3 hete lassan azok nem pukkantak meg :D

 

 

Előzmény: sancy (10751)
igazi hős Creative Commons License 2005.12.19 0 0 10756
Auúúúú! Lehettél volna kicsit gyorsabb, akkor nem ugrok be :-(
Előzmény: igazi hős (10755)
igazi hős Creative Commons License 2005.12.19 0 0 10755
Vazzeg, akkor te nagyon jó fiú voltál! (A fiam "csak" egy 24 ezres autóért írt a Jézuskának, de csak egy olcsóbbat kap, azt is a Nagyitól. Pedig ő is jó volt.)
:-)
Előzmény: cs_geza (10752)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.19 0 0 10754
Akit érdekel: Kb 1:18 vagy 1:20 méretű, a börsi Auchanban árulják, 1000 Ft/db!
Előzmény: cs_geza (10753)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.19 0 0 10753
Előzmény: cs_geza (10752)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.19 0 0 10752
Nekem egy új xsarát hozott a Jézuska! :)))))))
sancy Creative Commons License 2005.12.19 0 0 10751
Nekem kb. 1 évet bírnak, ha valamelyik kiég, cserélem egyből a másikat is, az megy tartaléknak.
Pár év múlva, lesz egy csomó tartalék (alig használható) H7-es izzóm :)
Előzmény: cs_geza (10748)
gun111 Creative Commons License 2005.12.19 0 0 10750
Sziasztok!

Senki sem tudja, hogy hogyan lehet levenni Xsara-I nél a váltógombot, meg a kézifékkart? :)

gun
godfrey Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10749

Igen egyik ismerősőm is alfa buzi... a legjobb beszolása az hogy "veszek uj autót, de jó minőségűt alfát, nem egy ilyen peugeot-ot" ....

 

Mondjuk ez is hozzáállás kérdése.

NEkik ár kellett motort cserélni azt meguszta 400 000 ből de szereti az autóját mert "minőségi" :-)

Előzmény: Leadfoot (10744)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10748
Ma eldobta magát a jobbos tompított izzó. Élt kb 2 évet. (Megalight plus 50) Most sima 55ös van benne, kiváncsi vagyok, mennyit látok vele majd.
Leadfoot Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10747
Nissanokról hallottam mostanában én is egyet s mást, és nem túl jó dolgokat. De pl. az Almerában még nem igazán van benne a Renault keze, az 1.5 dCi motort kivéve, és az egyik szomszédunknak épp az ilyen autója volt javíthatatlan gyári hibás.
Előzmény: __BB__ (10746)
__BB__ Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10746

azért a Nissanok is mintha mostanában ráérteztek volna a renaultos feeleingre

vhogy mostanában mintha alábbhagyott volna a japános megbízhatóság vagy csak a környezetemben levő két darab pénteki model

Előzmény: Leadfoot (10744)
sancy Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10745
Egy-két itéletbe beleolvastam, időnként nevetséges: opel/vw fan vesz egy C4-et, oszt szar mert kicsi a csomagtartó ....Lehet szídni az economy módot is, bár szerintem az a passat-os aki mellet a minap parkoltam (égve hagyta a lámpát) nem találná hülyeségnek. Más tipusnál is előjön 1-2 bibi (esetleg sokkal komolyabb) és mégis jobbra értékeli, bár alig várja az illető, hogy megszabaduljon tőle. :(
Előzmény: Leadfoot (10741)
Leadfoot Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10744
Lesz is, ebben biztos vagyok. A Renault-ok megbízhatósága is a Nissan-házasság után kezdett javulni. A PSA meg mostanában egyre többet működik együtt a Mitsubishivel, Toyotával, BMW-vel, ezektől meg lehet mit tanuéni megbízhatóság terén (bár mondjuk a C3-asokban sokat cserélt kormányművek Mitsu gyártmányúak...)

A másik, ami idegesít ezzel kapcsolatban, hogy pl. az Alfákat senki sem szídja, mert az hűdesportos, húdejólnézki, Cuore Sportivo meg kutyafaXa, közben talán a legmegbízhatatlanabb autók. (Félreértés ne essék, én is szeretem az Alfákat, csak kicsit kettős a mérce...)
Előzmény: godfrey (10743)
godfrey Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10743
Én is szereten a Citroenem, ezért szeretném ha jobb lenne a körités hozzá...
Előzmény: Leadfoot (10741)
godfrey Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10742
Na igen, ezlrt van nekem is olyan :-)
Előzmény: BXtwelve (10740)
Leadfoot Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10741
Lehetséges. Sőt biztos: a Citroeneket nem a megbízhatóságukért szeretjük (arra a hondások meg toyotások verik magukat :-] ). De én akkor is szívesebben használok egy olyan autót, amit tudok szeretni, kényelmes, stb., de megbízhatatlanabb, mint valami olyat, ami ugyan kimegy a világból, de rühellem.

Mellesleg ez az egész népízélet-dolog már a kezdetektől szúrta a szemem. Sejtettem, hogy valami iylen lesz a vége. Objektíven ítéletet írni képtelenség.
Előzmény: godfrey (10739)
BXtwelve Creative Commons License 2005.12.17 0 0 10740
De a Xsara jól szerepelt! :-)
Előzmény: godfrey (10739)
godfrey Creative Commons License 2005.12.17 0 0 10739

Hát a népítélet summa nem egy dicsőség tábla a Citroennek.

Kiváncsi vagyok valaha valahol figyelnek-e ilyenre (első 5 ben 3 PSA gyártmány!)

 

BXtwelve Creative Commons License 2005.12.16 0 0 10738
Pontosan így mutat az enyém is.
Az enyém HDI, kevés a hulladékhő, úgyhogy nem csinálok belőle problémát.
Tettem be kartont én is. Az első esős napon rongyá ázott, és a menetszél nekipréselte a ventillátornak. Most egy műa. lap van a lökhárítóhoz rögzítve belülről. Önzáró műa. bilincsekkel rögzítettem a rácshoz.
Előzmény: Leadfoot (10735)
__BB__ Creative Commons License 2005.12.16 0 0 10737

próbáltam, semmi sem változott

de elkövettem azt a hibát hogy a fekete autónál szép rózsaszín, világoskék mintás kartondarabbal dolgoztam és csak utólag vettem észre milyen vidám csíkokkat sikerül varázsolni vele az orrára :)

Előzmény: Leadfoot (10735)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.16 0 0 10736
Nekem a légtelenítéssel sokat javult...;)))
Előzmény: Leadfoot (10735)
Leadfoot Creative Commons License 2005.12.16 0 0 10735
Nekem meg pont az a gondom, hogy nagyon alacsony menet közben a hőmérséklet. Szépen, takarékosan 70-80-nal gurulva alig van a 75 fokos jelzés fölött a mutató. Mikor dugóban araszolok, 90-en áll, mint a cövek. B akartam tenni a hűtő elé egy kartonlapot, hogy ne hűtse a menetszél, de nem fér be... :-/
Előzmény: cs_geza (10733)
BXtwelve Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10734
A víz belül tényleg meleg, de a fémek külső felülete jóval hidegebb ilyenkor.
Előzmény: cs_geza (10733)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!