Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Leadfoot Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10747
Nissanokról hallottam mostanában én is egyet s mást, és nem túl jó dolgokat. De pl. az Almerában még nem igazán van benne a Renault keze, az 1.5 dCi motort kivéve, és az egyik szomszédunknak épp az ilyen autója volt javíthatatlan gyári hibás.
Előzmény: __BB__ (10746)
__BB__ Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10746

azért a Nissanok is mintha mostanában ráérteztek volna a renaultos feeleingre

vhogy mostanában mintha alábbhagyott volna a japános megbízhatóság vagy csak a környezetemben levő két darab pénteki model

Előzmény: Leadfoot (10744)
sancy Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10745
Egy-két itéletbe beleolvastam, időnként nevetséges: opel/vw fan vesz egy C4-et, oszt szar mert kicsi a csomagtartó ....Lehet szídni az economy módot is, bár szerintem az a passat-os aki mellet a minap parkoltam (égve hagyta a lámpát) nem találná hülyeségnek. Más tipusnál is előjön 1-2 bibi (esetleg sokkal komolyabb) és mégis jobbra értékeli, bár alig várja az illető, hogy megszabaduljon tőle. :(
Előzmény: Leadfoot (10741)
Leadfoot Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10744
Lesz is, ebben biztos vagyok. A Renault-ok megbízhatósága is a Nissan-házasság után kezdett javulni. A PSA meg mostanában egyre többet működik együtt a Mitsubishivel, Toyotával, BMW-vel, ezektől meg lehet mit tanuéni megbízhatóság terén (bár mondjuk a C3-asokban sokat cserélt kormányművek Mitsu gyártmányúak...)

A másik, ami idegesít ezzel kapcsolatban, hogy pl. az Alfákat senki sem szídja, mert az hűdesportos, húdejólnézki, Cuore Sportivo meg kutyafaXa, közben talán a legmegbízhatatlanabb autók. (Félreértés ne essék, én is szeretem az Alfákat, csak kicsit kettős a mérce...)
Előzmény: godfrey (10743)
godfrey Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10743
Én is szereten a Citroenem, ezért szeretném ha jobb lenne a körités hozzá...
Előzmény: Leadfoot (10741)
godfrey Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10742
Na igen, ezlrt van nekem is olyan :-)
Előzmény: BXtwelve (10740)
Leadfoot Creative Commons License 2005.12.18 0 0 10741
Lehetséges. Sőt biztos: a Citroeneket nem a megbízhatóságukért szeretjük (arra a hondások meg toyotások verik magukat :-] ). De én akkor is szívesebben használok egy olyan autót, amit tudok szeretni, kényelmes, stb., de megbízhatatlanabb, mint valami olyat, ami ugyan kimegy a világból, de rühellem.

Mellesleg ez az egész népízélet-dolog már a kezdetektől szúrta a szemem. Sejtettem, hogy valami iylen lesz a vége. Objektíven ítéletet írni képtelenség.
Előzmény: godfrey (10739)
BXtwelve Creative Commons License 2005.12.17 0 0 10740
De a Xsara jól szerepelt! :-)
Előzmény: godfrey (10739)
godfrey Creative Commons License 2005.12.17 0 0 10739

Hát a népítélet summa nem egy dicsőség tábla a Citroennek.

Kiváncsi vagyok valaha valahol figyelnek-e ilyenre (első 5 ben 3 PSA gyártmány!)

 

BXtwelve Creative Commons License 2005.12.16 0 0 10738
Pontosan így mutat az enyém is.
Az enyém HDI, kevés a hulladékhő, úgyhogy nem csinálok belőle problémát.
Tettem be kartont én is. Az első esős napon rongyá ázott, és a menetszél nekipréselte a ventillátornak. Most egy műa. lap van a lökhárítóhoz rögzítve belülről. Önzáró műa. bilincsekkel rögzítettem a rácshoz.
Előzmény: Leadfoot (10735)
__BB__ Creative Commons License 2005.12.16 0 0 10737

próbáltam, semmi sem változott

de elkövettem azt a hibát hogy a fekete autónál szép rózsaszín, világoskék mintás kartondarabbal dolgoztam és csak utólag vettem észre milyen vidám csíkokkat sikerül varázsolni vele az orrára :)

Előzmény: Leadfoot (10735)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.16 0 0 10736
Nekem a légtelenítéssel sokat javult...;)))
Előzmény: Leadfoot (10735)
Leadfoot Creative Commons License 2005.12.16 0 0 10735
Nekem meg pont az a gondom, hogy nagyon alacsony menet közben a hőmérséklet. Szépen, takarékosan 70-80-nal gurulva alig van a 75 fokos jelzés fölött a mutató. Mikor dugóban araszolok, 90-en áll, mint a cövek. B akartam tenni a hűtő elé egy kartonlapot, hogy ne hűtse a menetszél, de nem fér be... :-/
Előzmény: cs_geza (10733)
BXtwelve Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10734
A víz belül tényleg meleg, de a fémek külső felülete jóval hidegebb ilyenkor.
Előzmény: cs_geza (10733)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10733
Nekem a minap a pesti araszolásban simán bekapcsolt a venti...többször is.
Előzmény: BXtwelve (10732)
BXtwelve Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10732
Akkor biztos csak az enyém nem az. :-)
Nyáron lehet égési sérülést szerezni, de télen kizárt dolog.
Előzmény: cs_geza (10731)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10731
A motor és környéke télen is forró...
Előzmény: BXtwelve (10730)
BXtwelve Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10730
Télen?
Előzmény: fekvőrendőr (10729)
fekvőrendőr Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10729
Az izzócseréhez meg kell várni, míg lehűl a motor, a múltkor sikerült beszerzni egy vízhólyagot a hútőtől.
Titto Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10728
Grat:) Nem is kell fotó csak vicceltem:)
Előzmény: Leadfoot (10727)
Leadfoot Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10727
Túl vagyok rajta (ne félj, nem ennyi idő volt... :-] ). Azért még az ilyen ügyetlen ember is meg tudja csinálni, mint én. Fotókat nem csináltam, de nem is nagyon lehetne oda befotózni...
Előzmény: Titto (10726)
Titto Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10726
Sok sikert:) Csinálhatnál akár fotókat is, mert én előre félek a bal lámpától:)))))
Előzmény: Leadfoot (10725)
Leadfoot Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10725
Kösz mindenkinek, megyek, nekiesek... egyébként sima Hella izzót vettem bele.
fekvőrendőr Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10724
Az ABS csatlakozón levő piros műanyagot ki kell húzni, de ívesen előre, mert nem egyenes cucc.
Előzmény: Leadfoot (10720)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10723
Ja, és nem, a fölső az, amit ki kell cserélned. A legnagyobb gumisapka mögötti. Ne járj úgy, mint jee_c tavaly télen...;))))
Előzmény: cs_geza (10722)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10722
Van egy fül, amit oldalra ki kell húzni, és a csatlakozó ezután könnyen lehúzható.
Előzmény: Leadfoot (10720)
__BB__ Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10721

nekem ment nélküle is

elsőre kicsit macerás, de után már megy pár perc alatt

 

B

Előzmény: Leadfoot (10720)
Leadfoot Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10720
Ezzel kapcsolatban kérdezném: hogyan kell szétszedni az ABS-t, hogy hozzá lehessen férni az izzóhoz (ugye az alsó az)?
Előzmény: Leadfoot (10718)
gun111 Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10719
tudja valaki, hogy hogyan lehet leszedni Xsara I-nél a váltógombot és a kézifékkart? A kormányon már túl vagyok, csak a Haynes manual nem ír semmit erről a kettőről...
Leadfoot Creative Commons License 2005.12.15 0 0 10718
Nekem a 2éves szervízen cserélték a fékfolyadákot, 3évesen meg a hűtőfolyadékot.

Egyébként tegnap léptem át a 40ezer km-t. Ma meg kipukkadt az egyik tompított izzó (persze hogy a bal). Holnap kajtathatok izzót nézni utána meg jöhet a műtét... :-O

Mingyá' rákeresek, de ha valaki már fejből tudja az ezzel kapcsolatos hsz-ek számát, mondhatja... ;-D
Előzmény: martin555 (10715)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!