Huh, hát most jót kérdeztél, mert vmikor február-márciusban került bele... Ha jól emlékszem a panel 3-4000 között volt + rá a borítás 1000-1500Ft, de még maradt is, a beszerelés pedig...talán ilyen 10-12 környékére emlékszem kábelekkel együtt. De ha Miskolc elérhető közelségben van számodra, akkor ajánlom topbank kollégát, fenn van carstylingon is (autóhifi-fórum oszlopos tagja), ő követte el nekem az installt, meg a fejegységet + ládát is rajta keresztül vettem, és nincs rájuk panasz.
EZ az övé:) A kép is innen származik. Szóval a ledes tetszik...hmm tényleg nem csúnya! Viszont beszerezni lehet, hogy nehezebb lesz, meg drágább. Vagy magad elintézed ebayen keresztül, vagy itt 1 emailcím, hátha ő tud ilyet is. Énis tőle rendeltem, beletelt kb 4 hétbe mire megérkezett, de megérte várni: adam KUKAC autohifi PONT hu (carstyling.hu-n Adamo néven van fenn) Ha írsz neki, akkor akár egyből mellékelheted a képet, amilyet szeretnél, de amúgy ha tényleges rendelésre kerül sor, azzal vigyázz hogy - ha jól emléxem - ugyanez van világosban is.
Van itthon négy létszámfelettivé vált 6J15-ös, ET18-as lemezfelnink, Xsara II-ről, amitől szeretnénk megválni. Tudom, kicsit elkéstem, már benne vagyunk a téligumi-szezon sűrűjében, de ha valakit érdekel, a studi314(kukac)freemail(pont)hu-n elér. Jó, óccsó! :)
Úgy látszik, híres lett az autóm! Megnéztem a képeket, és ott van köztük a drága! :D Nekem is azzal a kis pöcökkel volt gondom, illetve hogy ahol a fényvisszaverő lett volna, ott a hátulja be volt falazva a lámpának, közben meg ott is volt izzó a panelen: alapból 2 világít a xsarákon hátul, ha megfigyelitek. Szal ott kivágtam a műanyagot a búra hátulján, de nem is fontos, simán kivehettem volna azt az egy izzót. Már egy telet kibírt, meg benn van azóta is, és semmi gond nincs vele, ráadásul sokkal szebb lett tőle az autó.
Xsaránál még nem hallottam ilyenről, de édesapám c5öse csinált ilyet. Sztem ilyen szempontból ugyanaz a konstrukció, mint a c5: a fed.komp. oda van beépítve, és nála az kotyogott, a szervízben azt mondták, hogy ki kell cserélni az egészet (kb.150e) - dehát miértisne ezt mondták volna...de amúgy télleg elképzelhető, hogy máshogy nem megoldható.
Ajánlom a mindenkinek akinek elekromos hibákkal felszerelt a Xsarája, a Totalcar Elátkozott elektronika című cikkét. Különös tekintettel arra, hogy mint egy régebbi hozzászólásomban írtam, sok problémát meg lehetne előzni azzal ha aranyoznák a csatlakozókat.
Na, nem akartam azzal terhelni a topikot hogy berakosgatom a képeket, ZIP-be csomagolva megtalálod a képeket ITT Reméléem nem gond, hogy zip, ha mégis, szólj aztán máshogy felteszem. A képek közt van ami kétszer van, mert külön, és autón is.
Nekem ilyen van. Interneten találtam 1 budapesti kereskedőt, aki megmutatta, milyeneket tud rendelni Németországból, és én választottam. Házhoz is küldte. Ma már nagyon sokféléből válogathatsz, gondolom szinte mindet be tudja szerezni. Akkor (tavaly ősz) az enyém szállítással együtt volt 44ezer (1 pár) ). Lexus style, de lehet kapni ledeset is elvileg németeknél. Összegyűjtöm az általam neten talált fajtákat, és felteszem majd. Illesztéssel kapcsolatban: ugye fogja a csavar, meg a karosszérián lévő lyukba megy bele 1 kis kiáló pöcök. Na ezt a pöcköt kellett nekem sajnos picit, egy nagyon finom reszelővel vékonyabbá tenni, hogy beférjen. De azóta minden okés.
Van egy 4 éves Citröen Xsaram, és gondoltam nyomatok rá egy kis optikai tuningot.
Gondoltam a hátsó lámpaburkolatot kicseréltetem kristálylámpára (nem tom pontosan így hívják-e). Tudna valaki segíteni, hogy mi pénzbe kerül és hogy hol lehet beszerezni. A gyárik úgy hallottam nagyon drágák (gyártanak-e egyáltalán ilyet a xsarakra?), viszont az utángyártottakról meg azt hallottam, hogy az illesztésük nem az igazi.
Mostanában van egy új észrevételem a Xsarámon. A kormányt jobbra, vagy balra elmozdítom, egy klettyenő, kattanó hang hallatszik közvetlenül a kormány mögül. Lehet, hogy már régebben is volt, csak halkabban. Most viszont már idegesít, mert egyenes úton haladva ahogy korrigálok a kormánnyal, folyamatosan tik-takkol. Volt már valakinek ilyen a tisztelt topiktársak közül? Mi lehet ez?
A gyári is hol ilyen, hol olyan. Volt már nekem gyári égisz alatt Valeo, volt gyári égisz alatti Bosch egyaránt. Nekem a Bosch egy kicsit jobbnak tűnt, de lehet, hogy csak a legutóbbi "hűvösebb" nyár (nem volt 100 hétig +45 fok) adja a különbség érzetét.
nekem 3 év egy-két hónapos a kocsim: az első ablaktörlők átlag egy évet bírtak ki, a hátsó viszon még a gyári eredeti... Ez annak is köszönhető, hogy ellentétben sok más kocsival, keveset kell járatni a hátsó ablaktörlőt, mert a Xsara karosszéria légáramlatait val'szeg úgy tervezhették, hogy azok a lehető legjobban tisztán tartásk a hátsó üveget (20-30 km/h felett még esőben sem lesz vizes az ablak és ami szintén nagyon jó, hogy nem fröcsköli össze a kocsi által felvert víz sem az ablakot, egyszóval ezt király módon kitalálták a franciák!)