Ajánlom a mindenkinek akinek elekromos hibákkal felszerelt a Xsarája, a Totalcar Elátkozott elektronika című cikkét. Különös tekintettel arra, hogy mint egy régebbi hozzászólásomban írtam, sok problémát meg lehetne előzni azzal ha aranyoznák a csatlakozókat.
Na, nem akartam azzal terhelni a topikot hogy berakosgatom a képeket, ZIP-be csomagolva megtalálod a képeket ITT Reméléem nem gond, hogy zip, ha mégis, szólj aztán máshogy felteszem. A képek közt van ami kétszer van, mert külön, és autón is.
Nekem ilyen van. Interneten találtam 1 budapesti kereskedőt, aki megmutatta, milyeneket tud rendelni Németországból, és én választottam. Házhoz is küldte. Ma már nagyon sokféléből válogathatsz, gondolom szinte mindet be tudja szerezni. Akkor (tavaly ősz) az enyém szállítással együtt volt 44ezer (1 pár) ). Lexus style, de lehet kapni ledeset is elvileg németeknél. Összegyűjtöm az általam neten talált fajtákat, és felteszem majd. Illesztéssel kapcsolatban: ugye fogja a csavar, meg a karosszérián lévő lyukba megy bele 1 kis kiáló pöcök. Na ezt a pöcköt kellett nekem sajnos picit, egy nagyon finom reszelővel vékonyabbá tenni, hogy beférjen. De azóta minden okés.
Van egy 4 éves Citröen Xsaram, és gondoltam nyomatok rá egy kis optikai tuningot.
Gondoltam a hátsó lámpaburkolatot kicseréltetem kristálylámpára (nem tom pontosan így hívják-e). Tudna valaki segíteni, hogy mi pénzbe kerül és hogy hol lehet beszerezni. A gyárik úgy hallottam nagyon drágák (gyártanak-e egyáltalán ilyet a xsarakra?), viszont az utángyártottakról meg azt hallottam, hogy az illesztésük nem az igazi.
Mostanában van egy új észrevételem a Xsarámon. A kormányt jobbra, vagy balra elmozdítom, egy klettyenő, kattanó hang hallatszik közvetlenül a kormány mögül. Lehet, hogy már régebben is volt, csak halkabban. Most viszont már idegesít, mert egyenes úton haladva ahogy korrigálok a kormánnyal, folyamatosan tik-takkol. Volt már valakinek ilyen a tisztelt topiktársak közül? Mi lehet ez?
A gyári is hol ilyen, hol olyan. Volt már nekem gyári égisz alatt Valeo, volt gyári égisz alatti Bosch egyaránt. Nekem a Bosch egy kicsit jobbnak tűnt, de lehet, hogy csak a legutóbbi "hűvösebb" nyár (nem volt 100 hétig +45 fok) adja a különbség érzetét.
nekem 3 év egy-két hónapos a kocsim: az első ablaktörlők átlag egy évet bírtak ki, a hátsó viszon még a gyári eredeti... Ez annak is köszönhető, hogy ellentétben sok más kocsival, keveset kell járatni a hátsó ablaktörlőt, mert a Xsara karosszéria légáramlatait val'szeg úgy tervezhették, hogy azok a lehető legjobban tisztán tartásk a hátsó üveget (20-30 km/h felett még esőben sem lesz vizes az ablak és ami szintén nagyon jó, hogy nem fröcsköli össze a kocsi által felvert víz sem az ablakot, egyszóval ezt király módon kitalálták a franciák!)
Ez érdekes. Én a hátsót is már kétszer cseréltem másfél év alatt. Pedig én is vigyázok rá. Pl. bármennyire esik az eső, indulás előtt papírzsebkendővel letörlöm az élét, hogy szépen töröljön, és az összegyűlt kosz ne karcolja az üveget.
Viszont, mindíg letakarítom normálisan az üvegeket hótól, jégtől.
Hogy hátul mi van nem tudom, de lassan 4 éve lesz nálam a szekér és még nem cseréltem le. Jól töröl, akkor meg minek? Persze ez közel nincs annyit használva mint az elsők.
Itt a városban(Mosonmagyaróvár) 1 autóhifisnél, mikor még fejegységet akartam venni. De akkor sem volt semmi konkrét, szóval nem nézegettünk árlistát vagy ilyesmi, csak elméletben mondta hogy meg lehetne talán oldani, 20 ezer körüli összegért És akkor épp kenwood / jvc között hezitáltam. Végül Peu 206os gyári CD-je került bele:)
Van egy garnitúra Michelin Energy nyári 185/65 R14 garnitúra gumma eladó kb 6mm es profillal olcsóért. Ha érdekel, akkor írj a fórumba! Xsara I-es gyári mérete (arról is van leszedve... :) )
az új "silent" 550mm árat nem tudtak pontosat, de 5000- 5500 ft. között van, az 500mm ára 4260 ft. a hagyományos gyári lapát hátra kombihoz 1724 ft. ötajtóshoz 1920 ft.
Nekem újfajta Bosh-sal van tapasztalatom, kb fél évet volt fent, most a téli Valeo-t nyúzom, nem volt vele gond, ici-picit csíkoz az egyik kar szélén, nem vészes. Ami tetszik az a formája 1 gumicsík tulajdonképpen, viszont semmivel nem csendesebb, mint a Valeo. Az ára elég húzós sajna asszem 12e.