Te garázsban állsz? Az én Championjaim nem bírják a gyűrődést. Lehet, hogy azért, mert utcán állok. 1 év alatt, a második pár van rajta. Mert ugye két párat kellett vennem.
Hej! :( Szépösszeg. Egyöntvénycseréért... Btw, meg se próbálták megkeresni hol ereszt el? Lehet h egy tömítés csere vagy egy öntvényhegesztés is megoldotta volna a bajod. Persze, ha ennyi pénzért újat is el lehet adni...
No, megjártam a szervízt az "Antipollution fault" hibámmal.
Komputert felteszik, paraméteres hibakeresés elindul: hát látszik, hogy a kipufogóban van a gáz (képletesen is), az alsó szonda nem is dolgozott, mert állítólag a kipufogó felül eresztett valahol (bár én nem hallottam).
Nos, ezért a kipufogó felső részét komplett cserélték (leölmlő, stb.), na és persze vele együtt a lambda szondát is (merthogy úgy begyógyult a felső leömlő csonkba, hogy meg sem mozdult)... Na, ez utóbbi egymaga 70 e HUF !!!!!!!!!!!!!!!!
Nem ragozom, a végösszeg 130 e HUF volt.
Tök jó.............
Egyébként a komputer minden eltárol: a szokásos antenna bemeneti hibán túl azt is szám szerint elraktározta, hogy hányszor vettem le az akku sarut!!!
Ami pedig a sérülést illeti: gondolkoztam, hogy visszahorpasztom, de félek, hogy leugrik a festék. No meg hozzáférni is nehéz, amennyire eddig néztem... van egy bevált karosszériás, ott szerintem jól meg tudják csinálni. A műanyagosuk kicsit melegíti, aztán egy kis polír rá, és kész. Remélem.
A felni 5x14-es, 25 az ET száma. Eléggé zsákbamacskaként vettem, de jó lett (már írtam többször, hogy elvileg az összes 4x108-as PSA felni jó, 206-osét kivéve... illetve van pár ET18-as, azok max. kilógnak egy nagyon picit). Az eddigi nyomozás alapján arra jutottam, hogy Peugeot felni. Talán 405-ös utángyártottja.
Csak azért, hogy ne csak szídjuk a szakszervizeket: Téli gumi, 22eFt Michlen Alpin, 195/55R15, ugyan T-s, de hát én sem gondoltam komolyan, hogy télen próbálom ki a végsebességet. Neten néztem csak körűl, ez alapján nem a legrosszabb ár. Szerelésért 7020Ft. A sarki gumis bácsi valószínűleg a feléért megcsinálná, viszont nála nem lehet hitelkártyával fizetni ( ha nincs az embernek pénze, jól jön egy kis haladék, januárig kell összeszedni, legalábbis egy részét ). Nem teljesen definiált, de az az érzésem, hogy azért egy kicsit rá is néztek az autóra, ha már ott van .... ( a fagyállót mondták, -35).
Én jól megszívtam, gondolom évek óta elfekvő valeót sikerűlt vennem, jobban maszatolt mint ami helyett felraktam ( valamikor szeptemberben elsétáltam egy autósbolt előtt, gondoltam jön a szar idő, jól fog jönni, novemberben már fel is raktam ... ) . Olyan helyen vegyél, ahol valószínűsíthető, hogy időnként frissűl az árúkészlet. A bal 1-et azóta kicseréltem vmi. Tesco/Auchan -ban kapható csodára (azt hiszem 1000 pénznél drágábbra), többé-kevésbé OK, azt hiszem jövő őszig jó lesz.
Én végigpróbáltam az egész piacot. Olcsó kínai: fél év után leszakadt a gumi. Champion: most ez van, fél év után megkeményedik, és ugrál. Bosch: eddig ez volt legjobb, szépen töröl, és egy évig bírja.
a múltkori toronymerevítős próbálkozásunk annyiban maradt. Nem tudnád valahogy feljuttatni pestre, vagy valami hasonló, hogy megnézzük, hogy jó-e az enyémhez? Mert ha igen, akkor vevő lennék rá, de a rögzítési pontokat amiket írtál nem találtam. Le kéne ezt beszálnünk.
Pontosan! Az elsőt 2001-es, sok-sok javítás és huzavona után lecserélték garanciában. A gar.csere a 2003-as autó. Ebben van most az új váltó, szervo, fed. kiszolgáló, com 2000, stb. 1mill. ft. körüli értékben.
Pedig mint korábban egy barátunk itt írta, ez is "egyedi" téli csomag kivételével teljes felszereltségű példány.
A váltó (a cserélt) nekem is toláson sír II-ben, ill. minden fokozatban huzatáskor egy nagyon szűk tartományon belül 70km/h környékén.
Az eredeti váltó az 130-tól szólt úgy mint a boldog emlékű Ikarus buszok diff.műve és IV. fokozatot csak erős surrogó hang kíséretében lehetett váltani, úgy hogy még a tenyered is elkopott. Ezért kellett új korában cserélni.
A gyári "hifi"-ről: kb. 5-el osztani kell az árát és megtudjuk a valós piaci értékét. Egy haverom most vett nemrég 9 mill.ért egy Kia Sorento-t, amiben 300e Ft-os gyári "hifi" van. Egyszerűen vicc kategória. Ezt a hangot kb 30e Ft-ból ki lehet hozni. Ami ennél többe kerül, az nagyságrendekkel jobb. Meg is sértődött, mikor leszóltam a hifijét.