Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Leadfoot Creative Commons License 2005.12.04 0 0 10640
Én ma voltam a "műhelyben" (bár ez kevéssé látszik a telefonos képeken). Sajnos úgy tippelem, hamarosan újra előjön a hiba. :-)

Az utolsó képen látható a múltkori eset utáni sérülés. Remélem, egy jó műanyagos meg tudja csinálni rendesen, és nem kell fényezni... :-/

485149
Előzmény: Flacika (10639)
Flacika Creative Commons License 2005.12.03 0 0 10639
Ezt a típushibát már többször is javíttattam, egyszer-kétszer magam is megpróbáltam, de sosem tartott sokáig. Most is koszos... :)
Előzmény: jee_c (10624)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.03 0 0 10638
Martin,

a múltkori toronymerevítős próbálkozásunk annyiban maradt.
Nem tudnád valahogy feljuttatni pestre, vagy valami hasonló, hogy megnézzük, hogy jó-e az enyémhez? Mert ha igen, akkor vevő lennék rá, de a rögzítési pontokat amiket írtál nem találtam.
Le kéne ezt beszálnünk.
Előzmény: martin555 (10627)
gyben Creative Commons License 2005.12.03 0 0 10637

Pontosan! Az elsőt 2001-es, sok-sok javítás és huzavona után lecserélték garanciában. A gar.csere a 2003-as autó. Ebben van most az új váltó, szervo, fed. kiszolgáló, com 2000, stb. 1mill. ft. körüli értékben.

Pedig mint korábban egy barátunk itt írta, ez is "egyedi" téli csomag kivételével teljes felszereltségű példány.

A váltó (a cserélt) nekem is toláson sír II-ben, ill. minden fokozatban huzatáskor egy nagyon szűk tartományon belül 70km/h környékén.

Az eredeti váltó az 130-tól szólt úgy mint a boldog emlékű Ikarus buszok diff.műve és IV. fokozatot csak erős surrogó hang kíséretében lehetett váltani, úgy hogy még a tenyered is elkopott. Ezért kellett új korában cserélni.

Előzmény: BXtwelve (10634)
bagope Creative Commons License 2005.12.03 0 0 10636
Eladó 4db Xarára való téligumi vasfelnin. A gumi Pirelli Winter 195/55 R15 (8,5 mm profilmélység). Iá:100.000.- Érdeklődni 70/286-5000.
BXtwelve Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10635
A gyári "hifi"-ről: kb. 5-el osztani kell az árát és megtudjuk a valós piaci értékét.
Egy haverom most vett nemrég 9 mill.ért egy Kia Sorento-t, amiben 300e Ft-os gyári "hifi" van. Egyszerűen vicc kategória. Ezt a hangot kb 30e Ft-ból ki lehet hozni.
Ami ennél többe kerül, az nagyságrendekkel jobb.
Meg is sértődött, mikor leszóltam a hifijét.
BXtwelve Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10634
Most akkor mindkét autó hibás volt?
Neked lottózni kell!
A váltó mindig sír kettőben? Nekem tolóüzemben van csak hangja. Emlékszem, ezt Surányi Péter is megjegyezte, mikor tesztelte az A2-ben.
Az elektromos hibáról, csak hogy vigasztaljalak: a munkahelyemen most vettek egy Toyota Corolla Verso D-4D-t. Az első hiba: záráskor fel kellene húznia az ablakokat. De nem teszi. Pedig ez egy Toyota.
Előzmény: gyben (10630)
bnkaroly Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10633

Hát így van, nem ez kell. Az előző autómból van egy JVC MP3-as jó kis cd-rádió, csak valahogy bele kellene tenni. Elvileg a Citroen szerint létezik egy adapter amivel megoldhatók egyes (csak az általuk ajánlott blaupunkt cd-s rádiók) összehozása a bajuszvezérlővel és az elektronikával. 

gyben Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10632

A Xsara árlistában szerepel gyári rádiósmagnó cd tárral, 6 hangszóróval, kormányról vezérléssel, SX esetén fedélzeti számítógép 180000 ft. A CH. ezt az árat adta.

Persze neked nem ez kell.

Előzmény: bnkaroly (10631)
bnkaroly Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10631

Sziasztok

 

Ha valaki esetleg tud olyan villamosságist, vagy hozzáértőt, aki már csinált Xsara II magnó cserét, írjátok meg légyszi. Amúgy a Citroen Hungáriánál mondták, 180.000 a cd tár.

gyben Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10630

Ezért hasonlítottam a randa nőhöz. Azt sem könnyű szeretni, de legalább hálás. Azért rendeződni látszanak a dolgok, mert már csak két futó témám van a cserélttel.

Az aut. ablaktörlő+ aut. világítás ami szintén gyári hiba és a váltó síró II.fokozata, ami a javítás ill. a fogpár cseréjével sem múlt el.

Előzmény: BXtwelve (10626)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10629
Visszanéztem a 2003as hozzászólásaimat, az enyém is 10-30! Akkor ikrek!!! :)))
Előzmény: cs_geza (10628)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10628
Már a garázsban áll, ott meg nem férek hozzá az orgaszámához, de mintha 10.23 v 26 rémlene. Holnap megnézem.
Előzmény: BXtwelve (10625)
martin555 Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10627

Bocsi emberek, megin' egy kis marketing....

 

 

5 db PIRELLI TÉLI gumi, 185 / 65 / 15   és XSARA II höz 4 lemez felni keresi új gazdáját. :)  (egy telet futott)  65.000 FT (alkudj  belőle!)

 

ACÉL toronymerevítő XSARA I -hez  19.000 FT  ...

 

www.martin555.dyndns.org/dom.jpg

 

emailom:   martin5  "kukac"   freemail.hu

teló           06~70~513~4500

 

remélem senki nem haragszik meg hogy bepróbálozom itt a fórumon... :)

 

legjobbakat mindenkinek!

BXtwelve Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10626
Ezek alvállakozói hibák. :-(
A Citroen odafigyelhetne jobban, kitől veszi az alkatrészeket.
Nem szeretnék a helyedben lenni. Ha nekem lett volna ennyi, már utálnám a Citroent.
Előzmény: gyben (10617)
BXtwelve Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10625
"Pedig szvsz az enyém a legöregebb 2-es a topicon...;)"

A tiéd mikori?

Eddig azt hittem, az enyém. Az első kettesek közül van.
Az orga szerint a gyárt. idő: 2000-10-30
Előzmény: cs_geza (10605)
jee_c Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10624
Üdv,

hogy kapcsolódjak: az enyém is koszosodik, szóval ez már biztos típushiba! :)
Nya, elkészült a múlt héten a kicsi kocso (1.6 16v). Sajnálatos módon a munkahengerek falai olyan mértékben össze voltak karcolva, hogy vagy fúrni kellett volna, vagy egy másik motorblokk-kal megkínálni. Ez utóbbi lett, 30.000-es motorblokk került a kocsiba. A hengerfej szépen meg lett csinálva, megcsiszolva, ahogy kell (ha már egyszer szét kellett borítani a motort, akkor most vagy soha alapon bevállaltam ezt is).
A miértekről: vagy rossz minőségű olaj, vagy olajcsere teljes/részleges elsumákolása folyamán esetlegesen vagy/és hasonló módon rossz légszúrő bekerülése miatt szerezhetett ilyen csúnya sérüléseket a motor. Megjegyzem, hogy szakszervízbe hordtam az autót (és általában nem volt időm megvárni, amíg csinálják). Lehetett még probléma: benzinkutaknál vettem olajat, amikor már csipegette. Szakemberek szerint ez nem a legbölcsebb cselekedet..
Ja, ha néhanapján nem hajtok vele keményen, akkor talán nem jött volna elő a konkrét hiba (az olaj égéstérbe kerülése miatt elkormozódtak a szelepek, és a nagy hőterhelést nem bírták emiatt).

Na lényeg: egyben letudva a 100.000-es nagyszervízt össze lett rakva a kocsi, már mentem is vele nem egyszer. Egyenlőre fogyasztásadatot nem tudok, az biztos, hogy sokkal trugalmasabb lett, és egy picit erősebb is. Ez a hengerfej finomhangolásának köszönhető.

Most már foglalkozhatok a külcsínnyel is: nem tudjátok, melyik bontóban érdemes utánanéznem a Citroenjeles hűtőmaszkank? /a fél C jel hiányzik :( /.

Jee
sancy Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10623
Máshol sem jobb a helyzet. Feltörésből kifolyólag Lacettiben cd-s gyári rádió kb. 250eFT.
( Jó, ebből 90% lejön casco-ból kifolyólag ).
Előzmény: bnkaroly (10604)
sancy Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10622
> 2. Koszos. Le kék' mosatni, de (szerencsére) tegnap este már ....

Ez valami komoly tipus hiba lehet, mert ez nálam is folyamatosan jelentkezik.
( Belül sem ártana már .... )
Előzmény: cs_geza (10621)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10621
Rád a rúd jár... Játssz lottót, hátha azzal nagyobb szerencséd lesz... ;)
Más: Elárulom mostanában mi a 2 legnagyobb bajom az autóval:
1. Saját súlyával leeresztve a csomitartót, nem mindig csukódik be. Már tavaly télen is csinálta a hidegebb időkben. be kéne állítani, de ahhoz rá kéne jönni hogy kell. Amig csak egy picit kell kézzel segíteni neki, addig nem zavar.
2. Koszos. Le kék' mosatni, de (szerencsére) tegnap este már nem volt rá hangulatom. Ma éjjel meg ugye leesett a hóesés...
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Előzmény: gyben (10620)
gyben Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10620
A 2001-es kombimmal az átadást követően a márkakereskedés elől nem tudtam elmenni. Gyújtóegység. Na de hagyjuk.... Vannak, lehetnek érdekes témák is itt.
Előzmény: cs_geza (10619)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10619
Dedurvahibák... (gyárilag sz*rul szerelt váltó, teló) Azé' ennyit már átadás előtt illene észrevenni. Részvétem.
Előzmény: gyben (10617)
gyben Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10618
Az igen régen volt, akkor még egy Tatra-2 603 volt. Vizsgára is azzal mentem.
Előzmény: cs_geza (10616)
gyben Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10617

szervo: gy.hibásak, leragad a nyomásszab. golyó

ajtó teló: napi 5-6 nyitás

váltó: gyári,hibás szerelés, megbontás után látható volt

hátsó teló: szerelésnél kitüremkedett gumiperselyek

féltengely:???

hátsó torzió: négy téli gumit berakva leült ( még átvétel előtt) 

stb.

Eddig sem szekeret hajtottam (lásd: szadi), de nem is azért írom ezeket, hanem, hogy láthassuk nem minden hiba nélkül valók ezek a dolgok.

Persze van aki harminc év alatt sem tanul meg vezetni.

 

Előzmény: cs_geza (10611)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10616
Azé' egy frissjogsis fiúcsemete a családban sokmindenre képes... (magamról tudom, 2x cseréltünk egy éven belül apámmal kuplungot a warbin, meg amiket produkáltam az első években...;))) )
Előzmény: gyben (10613)
Herbie_ Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10615

Jaj, dehogy. Én nem szoktam mást baszogatni ha elír valamit.

Az egész mondatot mosolyogtam meg:)) Tetszett. 

Előzmény: gyben (10614)
gyben Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10614

anyiért, lásd annyiért? bocs. vagy valami más?

 

Előzmény: Herbie_ (10612)
gyben Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10613
Látszólag én is normális vagyok, az autóm is "garázsos" volt.  '72 óta az összes autóm kivéve -persze ez utolsó két jelest- nem tudott ennyit.
Előzmény: cs_geza (10609)
Herbie_ Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10612

"Nem  hallottad félre esetleg, és azt mondták, hogy ha viszel CD tárat adnak hozzá anyiért autót?"

 

:)))

Előzmény: gyben (10610)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10611
Durva. Pont ezen gondolkoztam, h én ugyan majd' 3 évesen vettem az autót, lehet h az előző tulaj sokat xopott vele, de nem hinném, nem volt nyoma bontásnak-javításnak sehol. 4 szervószivattyú.... ott vmi más haldokolt, a szivattyú pusztulása csak vmi tünet lehetett. Ajtótelók... Ált. 8-10 évet kibírnak (más autón), az enyémen még tök stabil (igy az 5. szülinap után nem sokkal). Hátsó telók, váltófogaskerék, na ezeket ki lehet nyírni szadizással, de a normális 7köznapi használat mellett igen sokáig kéne bírni mindkettőnek. (váltónak sokszázezer, telónak is - bár úttól, használattól nagyon függ - legalább egy százas), a féltengely meg ált. addig birja mig a gharang ki nem szakad, vagy szintén, amig szét nem szadizzák.
Előzmény: gyben (10607)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!