Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gyben Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10618
Az igen régen volt, akkor még egy Tatra-2 603 volt. Vizsgára is azzal mentem.
Előzmény: cs_geza (10616)
gyben Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10617

szervo: gy.hibásak, leragad a nyomásszab. golyó

ajtó teló: napi 5-6 nyitás

váltó: gyári,hibás szerelés, megbontás után látható volt

hátsó teló: szerelésnél kitüremkedett gumiperselyek

féltengely:???

hátsó torzió: négy téli gumit berakva leült ( még átvétel előtt) 

stb.

Eddig sem szekeret hajtottam (lásd: szadi), de nem is azért írom ezeket, hanem, hogy láthassuk nem minden hiba nélkül valók ezek a dolgok.

Persze van aki harminc év alatt sem tanul meg vezetni.

 

Előzmény: cs_geza (10611)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10616
Azé' egy frissjogsis fiúcsemete a családban sokmindenre képes... (magamról tudom, 2x cseréltünk egy éven belül apámmal kuplungot a warbin, meg amiket produkáltam az első években...;))) )
Előzmény: gyben (10613)
Herbie_ Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10615

Jaj, dehogy. Én nem szoktam mást baszogatni ha elír valamit.

Az egész mondatot mosolyogtam meg:)) Tetszett. 

Előzmény: gyben (10614)
gyben Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10614

anyiért, lásd annyiért? bocs. vagy valami más?

 

Előzmény: Herbie_ (10612)
gyben Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10613
Látszólag én is normális vagyok, az autóm is "garázsos" volt.  '72 óta az összes autóm kivéve -persze ez utolsó két jelest- nem tudott ennyit.
Előzmény: cs_geza (10609)
Herbie_ Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10612

"Nem  hallottad félre esetleg, és azt mondták, hogy ha viszel CD tárat adnak hozzá anyiért autót?"

 

:)))

Előzmény: gyben (10610)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10611
Durva. Pont ezen gondolkoztam, h én ugyan majd' 3 évesen vettem az autót, lehet h az előző tulaj sokat xopott vele, de nem hinném, nem volt nyoma bontásnak-javításnak sehol. 4 szervószivattyú.... ott vmi más haldokolt, a szivattyú pusztulása csak vmi tünet lehetett. Ajtótelók... Ált. 8-10 évet kibírnak (más autón), az enyémen még tök stabil (igy az 5. szülinap után nem sokkal). Hátsó telók, váltófogaskerék, na ezeket ki lehet nyírni szadizással, de a normális 7köznapi használat mellett igen sokáig kéne bírni mindkettőnek. (váltónak sokszázezer, telónak is - bár úttól, használattól nagyon függ - legalább egy százas), a féltengely meg ált. addig birja mig a gharang ki nem szakad, vagy szintén, amig szét nem szadizzák.
Előzmény: gyben (10607)
gyben Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10610

Nem  hallottad félre esetleg, és azt mondták, hogy ha viszel CD tárat adnak hozzá anyiért autót? A munkadíj pedig azért, hogy kitolják a szerviz elé? Ha már nem akarják beindítani. Milyen jó lenne tudni ilyen esetekben azt is, hogy melyik kereskedésről van szó.

 

Előzmény: bnkaroly (10604)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10609
Ennyit a 25 éves roncsom ;) nem produkált egy év alatt sem, sőt, az anyám öreg 309e (meglepően jó fizikai állapotú, látszik h garázsos és normális tulajos) 10 év alatt sem produkált.
Előzmény: gyben (10607)
devike Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10608

Osztom a véleményed..

 

bár az enyém Xsara I és eléégé öreg (1997.11)

 

ilyen durva hiba még nem volt, bár ez még nem multiplexes!!

Előzmény: cs_geza (10605)
gyben Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10607

Az idő tájban komoly adatállománnyal rendelkeztem autószállítás területén. (minden szállítót eltettem) Mig nem vége szakadt az adatgyüjtésnek, mert garanciában kicserélték az autót. A mostani már saját "lábán" jár szervizbe. Az elektronikákon túl a fogyasztása 1 váltó, 4 szervoszivattyú, 1 féltengely 2 hátsó teleszkóp, 2 ajtóteleszkóp 1 II.fokozat fog.kerék pár  2és fél év alatt.

 

Herbie_ Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10606
Hülyék ezek.
Előzmény: bnkaroly (10604)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10605
Ez o'an rohattérdekes, de nekem sosenem volt semmi ilyen fatálas, akarom mondani fatális bajom az autóval, h trailert kelljen hívni. Nem mondom h teljesen tünetmentes, lásd a hőmérő elektronika hibája 2x most ősszel, de mégse gyújtásmodul, meg ilyenek. Pedig szvsz az enyém a legöregebb 2-es a topicon...;)
bnkaroly Creative Commons License 2005.12.01 0 0 10604

Üdv mindenkinek

Kicseréltettem a fékbetéteket és a tárcsákat is, eléggé el voltak kopva. Más: Gyári kazettás magnó van a 2001/10-es Xsara II SX MAX-omban. Van egy jó JVC MP3-as cd-s rádióm és beletetetném, ha lehet. Valaki tudja, hogy lehet megoldani, hogy működjön?

(Kormányról vezérelhető a magnó) Ja, és a márkakereskedésben azt mondták, hogy 180.000,-Ft bele egy CD-tár + munkadíj!!! Erre varjatok gombot! 

BXtwelve Creative Commons License 2005.12.01 0 0 10603
Nekem cakcervizben elmagyarázták, hogy a német autóban lévő német alkatrész jobb, mint a francia autóban lévő német alkatrész. De komolyan!
Nem hinném, hogy fejlesztést a Bosch kiadná a franciáknak.
Érdekes, hogy nekem már a második ajtózármotorom kezdett el kerepelni. Az is német.
Előzmény: gyben (10601)
sancy Creative Commons License 2005.12.01 0 0 10602
Kb. 1 hónapja csináltattam zöldkártyát 1 éves autóra ( valahol elveszett ), picit 10 ezer felett volt számla. Nem néztem meg, de lehet, hogy matricát se ragasztottak újat ? :(
( Fábia volt, úgy látszik Citroenre olcsóbb :)) )
Előzmény: BXtwelve (10586)
gyben Creative Commons License 2005.12.01 0 0 10601

Mindazok ellenére sem ítélem el, hogy nálam külön irodalma van a Xsarának szervizmunkalapokból. Csak az idők folyamán kialakult véleményemnek adtam hangot. Mióta  a Xsara meglett igen sok időt töltöttem el vezetve a Citroën szinte teljes palettáját csereként. Nem is szólva a szervizben és odafele az autómentőben eltöltött időről.

Lehet az elektronika német, de kik fejlesztették?

A németek azért mint a történelemben, az elektronikában is követtek el hibákat, mulasztásokat.

 

Előzmény: BXtwelve (10600)
BXtwelve Creative Commons License 2005.12.01 0 0 10600
Szerintem az motorelektronika miatt nem kellene a Xsarát mint típust elítélni.
Hiszen a HDi motor tucatnyi típusba kerül beépítésre.
Ráadásul az elektronika német.
Előzmény: gyben (10598)
gyben Creative Commons License 2005.12.01 0 0 10599
Valóban megfontolandó ilyen hibával a márkaszervizt és a pénztárcát "terhelni". Ám esetleg érdemes egy pillantást vetni a C.Pásztor T1;T2;T3 besorolású javításának díjaira.
Előzmény: cs_geza (10597)
gyben Creative Commons License 2005.12.01 0 0 10598
Bátran elmondhatom, hogy 3 gyújtóegység és 4 kiszolgáló egység és néhány járulékos elektronika cseréje kapcsán nekem is voltak eltárolt hibák a már említett különös jelenségekkel együtt. De ez a 2001-es autómnál volt. A mostaninál még nem kellett annyit beavatkozni az elektronikába. Az évek során rájöttem, hogy ez a típus olyan mint a randa nő. Nagyon kell (tudni) szeretni. 
Előzmény: BXtwelve (10595)
cs_geza Creative Commons License 2005.11.30 0 0 10597
Ne hordd márkaszervizbe (legalábbis ilyen hibával ne), szvsz 1-1.5h és kb 4-5 eft munkadíjból másutt megcsinálják uezt.
Előzmény: pp88 (10594)
godfrey Creative Commons License 2005.11.30 0 0 10596

Ahogy a Citroen Örmezőnél mondták nekem

 

"JA ez nem Opel, itt minden drága!"

 

Üdvözlünk a Klubban! :-)

Előzmény: pp88 (10594)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.30 0 0 10595
Eddig nekem mindig voltak eltárolt hibák.
Előzmény: gyben (10593)
pp88 Creative Commons License 2005.11.30 0 0 10594

Sziasztok!

 

Új játékos vagyok, három hete egy XsaraII 1.6 16V SX (2001;50e km) új gazdája.

Az autó eddig nagyon kellemes, de azért nekem is sikerült egy kerékcsapágyat benyelni, sajnos a vásárláskor nem tűnt fel a hangja, de már akkor is biztosan volt neki, mivel azóta 300 km-t mentem csak. Márkaszervízben megcsinálták (munkadíj: 2,2 óra x 5000+ÁFA). Szerintetek reális? (Ismerősöm Focus-ánál Fordéknál ugyanez 1,3 óra és kicsit kevesebb óradíj).

gyben Creative Commons License 2005.11.30 0 0 10593

Mai szervizlátogatásom alkalmával megérdeklődtem ezt a memória ügyet.

Ez is a misztériumok világába tartozik. Volt néhány eset, hogy látható volt

és arra is volt példa, hogy nem lehetett kiolvasni a hibakódot.

 

Előzmény: BXtwelve (10584)
Leadfoot Creative Commons License 2005.11.30 0 0 10592
Én a nyáron méltatlankodtam (itt is) emiatt... nekem asszem 8900 volt az egynégyesre... >-/
Előzmény: BXtwelve (10586)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.29 0 0 10591
Visszatérve a zöldkártyára.

Odaálltam eléjük, mondtam mit akarok.
-Álljon be, a motort ne állítsa le.
Beálltam.
-Ez dízel? Akkor állítsa le.
Leállítottam.
-Kérem a forgalmit.
Címke felragaszt, papírok kitöltve.
-9500Ft lesz.
Visszakaptam a forgalmit.
-Viszontlátásra.

Tanulság:
1. a semmiért is lehet pénzt kérni.
2. ezek a korszerű dízelek annyira környezetbarátok, hogy meg sem kell mérni őket. :-)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.29 0 0 10590
Sajna csak nagyon kis mélységben. De igyekszem pótolni a lemaradást. :-)
Ezekhez a multiplex marhaságokhoz amúgy is nehéz hozzányúlni, és információt is nehéz hozzá szerezni. (Mert a márkaszervizek sincsenek mindig a helyzet magaslatán.)
Hja, boldog békeidők, mikor elmerülhettem a BX kapcsolási rajzában...
Előzmény: gyben (10589)
gyben Creative Commons License 2005.11.29 0 0 10589
Nem zárom ki, hogy közel három év távlatában tévedek. Az előző autómnál történt u.i. eset. Mire visszamentem semmit nem láttak. Mignem a hiba jelentkezésekor azonnal a szerviz fele fordultam és akkor vizsgálva bizony ott ült a hibatárban a hibajel. A szondát kicserélve meg is szünt. Esetleges pontatlanságomért bocsánatot kérek, utánna járok. Mint jó szervizlátogató úgyis van mit megbeszélni velük. Kérdezem, -minden irónia nélkül- hogy mily' mélységekben vagy járatos a Xsara elektronikának világában?
Előzmény: BXtwelve (10584)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!