Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cs_geza Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10609
Ennyit a 25 éves roncsom ;) nem produkált egy év alatt sem, sőt, az anyám öreg 309e (meglepően jó fizikai állapotú, látszik h garázsos és normális tulajos) 10 év alatt sem produkált.
Előzmény: gyben (10607)
devike Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10608

Osztom a véleményed..

 

bár az enyém Xsara I és eléégé öreg (1997.11)

 

ilyen durva hiba még nem volt, bár ez még nem multiplexes!!

Előzmény: cs_geza (10605)
gyben Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10607

Az idő tájban komoly adatállománnyal rendelkeztem autószállítás területén. (minden szállítót eltettem) Mig nem vége szakadt az adatgyüjtésnek, mert garanciában kicserélték az autót. A mostani már saját "lábán" jár szervizbe. Az elektronikákon túl a fogyasztása 1 váltó, 4 szervoszivattyú, 1 féltengely 2 hátsó teleszkóp, 2 ajtóteleszkóp 1 II.fokozat fog.kerék pár  2és fél év alatt.

 

Herbie_ Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10606
Hülyék ezek.
Előzmény: bnkaroly (10604)
cs_geza Creative Commons License 2005.12.02 0 0 10605
Ez o'an rohattérdekes, de nekem sosenem volt semmi ilyen fatálas, akarom mondani fatális bajom az autóval, h trailert kelljen hívni. Nem mondom h teljesen tünetmentes, lásd a hőmérő elektronika hibája 2x most ősszel, de mégse gyújtásmodul, meg ilyenek. Pedig szvsz az enyém a legöregebb 2-es a topicon...;)
bnkaroly Creative Commons License 2005.12.01 0 0 10604

Üdv mindenkinek

Kicseréltettem a fékbetéteket és a tárcsákat is, eléggé el voltak kopva. Más: Gyári kazettás magnó van a 2001/10-es Xsara II SX MAX-omban. Van egy jó JVC MP3-as cd-s rádióm és beletetetném, ha lehet. Valaki tudja, hogy lehet megoldani, hogy működjön?

(Kormányról vezérelhető a magnó) Ja, és a márkakereskedésben azt mondták, hogy 180.000,-Ft bele egy CD-tár + munkadíj!!! Erre varjatok gombot! 

BXtwelve Creative Commons License 2005.12.01 0 0 10603
Nekem cakcervizben elmagyarázták, hogy a német autóban lévő német alkatrész jobb, mint a francia autóban lévő német alkatrész. De komolyan!
Nem hinném, hogy fejlesztést a Bosch kiadná a franciáknak.
Érdekes, hogy nekem már a második ajtózármotorom kezdett el kerepelni. Az is német.
Előzmény: gyben (10601)
sancy Creative Commons License 2005.12.01 0 0 10602
Kb. 1 hónapja csináltattam zöldkártyát 1 éves autóra ( valahol elveszett ), picit 10 ezer felett volt számla. Nem néztem meg, de lehet, hogy matricát se ragasztottak újat ? :(
( Fábia volt, úgy látszik Citroenre olcsóbb :)) )
Előzmény: BXtwelve (10586)
gyben Creative Commons License 2005.12.01 0 0 10601

Mindazok ellenére sem ítélem el, hogy nálam külön irodalma van a Xsarának szervizmunkalapokból. Csak az idők folyamán kialakult véleményemnek adtam hangot. Mióta  a Xsara meglett igen sok időt töltöttem el vezetve a Citroën szinte teljes palettáját csereként. Nem is szólva a szervizben és odafele az autómentőben eltöltött időről.

Lehet az elektronika német, de kik fejlesztették?

A németek azért mint a történelemben, az elektronikában is követtek el hibákat, mulasztásokat.

 

Előzmény: BXtwelve (10600)
BXtwelve Creative Commons License 2005.12.01 0 0 10600
Szerintem az motorelektronika miatt nem kellene a Xsarát mint típust elítélni.
Hiszen a HDi motor tucatnyi típusba kerül beépítésre.
Ráadásul az elektronika német.
Előzmény: gyben (10598)
gyben Creative Commons License 2005.12.01 0 0 10599
Valóban megfontolandó ilyen hibával a márkaszervizt és a pénztárcát "terhelni". Ám esetleg érdemes egy pillantást vetni a C.Pásztor T1;T2;T3 besorolású javításának díjaira.
Előzmény: cs_geza (10597)
gyben Creative Commons License 2005.12.01 0 0 10598
Bátran elmondhatom, hogy 3 gyújtóegység és 4 kiszolgáló egység és néhány járulékos elektronika cseréje kapcsán nekem is voltak eltárolt hibák a már említett különös jelenségekkel együtt. De ez a 2001-es autómnál volt. A mostaninál még nem kellett annyit beavatkozni az elektronikába. Az évek során rájöttem, hogy ez a típus olyan mint a randa nő. Nagyon kell (tudni) szeretni. 
Előzmény: BXtwelve (10595)
cs_geza Creative Commons License 2005.11.30 0 0 10597
Ne hordd márkaszervizbe (legalábbis ilyen hibával ne), szvsz 1-1.5h és kb 4-5 eft munkadíjból másutt megcsinálják uezt.
Előzmény: pp88 (10594)
godfrey Creative Commons License 2005.11.30 0 0 10596

Ahogy a Citroen Örmezőnél mondták nekem

 

"JA ez nem Opel, itt minden drága!"

 

Üdvözlünk a Klubban! :-)

Előzmény: pp88 (10594)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.30 0 0 10595
Eddig nekem mindig voltak eltárolt hibák.
Előzmény: gyben (10593)
pp88 Creative Commons License 2005.11.30 0 0 10594

Sziasztok!

 

Új játékos vagyok, három hete egy XsaraII 1.6 16V SX (2001;50e km) új gazdája.

Az autó eddig nagyon kellemes, de azért nekem is sikerült egy kerékcsapágyat benyelni, sajnos a vásárláskor nem tűnt fel a hangja, de már akkor is biztosan volt neki, mivel azóta 300 km-t mentem csak. Márkaszervízben megcsinálták (munkadíj: 2,2 óra x 5000+ÁFA). Szerintetek reális? (Ismerősöm Focus-ánál Fordéknál ugyanez 1,3 óra és kicsit kevesebb óradíj).

gyben Creative Commons License 2005.11.30 0 0 10593

Mai szervizlátogatásom alkalmával megérdeklődtem ezt a memória ügyet.

Ez is a misztériumok világába tartozik. Volt néhány eset, hogy látható volt

és arra is volt példa, hogy nem lehetett kiolvasni a hibakódot.

 

Előzmény: BXtwelve (10584)
Leadfoot Creative Commons License 2005.11.30 0 0 10592
Én a nyáron méltatlankodtam (itt is) emiatt... nekem asszem 8900 volt az egynégyesre... >-/
Előzmény: BXtwelve (10586)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.29 0 0 10591
Visszatérve a zöldkártyára.

Odaálltam eléjük, mondtam mit akarok.
-Álljon be, a motort ne állítsa le.
Beálltam.
-Ez dízel? Akkor állítsa le.
Leállítottam.
-Kérem a forgalmit.
Címke felragaszt, papírok kitöltve.
-9500Ft lesz.
Visszakaptam a forgalmit.
-Viszontlátásra.

Tanulság:
1. a semmiért is lehet pénzt kérni.
2. ezek a korszerű dízelek annyira környezetbarátok, hogy meg sem kell mérni őket. :-)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.29 0 0 10590
Sajna csak nagyon kis mélységben. De igyekszem pótolni a lemaradást. :-)
Ezekhez a multiplex marhaságokhoz amúgy is nehéz hozzányúlni, és információt is nehéz hozzá szerezni. (Mert a márkaszervizek sincsenek mindig a helyzet magaslatán.)
Hja, boldog békeidők, mikor elmerülhettem a BX kapcsolási rajzában...
Előzmény: gyben (10589)
gyben Creative Commons License 2005.11.29 0 0 10589
Nem zárom ki, hogy közel három év távlatában tévedek. Az előző autómnál történt u.i. eset. Mire visszamentem semmit nem láttak. Mignem a hiba jelentkezésekor azonnal a szerviz fele fordultam és akkor vizsgálva bizony ott ült a hibatárban a hibajel. A szondát kicserélve meg is szünt. Esetleges pontatlanságomért bocsánatot kérek, utánna járok. Mint jó szervizlátogató úgyis van mit megbeszélni velük. Kérdezem, -minden irónia nélkül- hogy mily' mélységekben vagy járatos a Xsara elektronikának világában?
Előzmény: BXtwelve (10584)
cs_geza Creative Commons License 2005.11.29 0 0 10588
"Hol vannak már a régi kulturált járású PSA dízelmotorok."

Anyámnál otthon a garázsban a 309 orrában...;)))
Előzmény: BXtwelve (10585)
vacek Creative Commons License 2005.11.29 0 0 10587
8500 HUF volt
Előzmény: BXtwelve (10586)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.29 0 0 10586
Ma voltam a ződkártyát csináltatni.
Felétek mennyiért vesztegetik ezt a műtétet?
Engem kissé mellbevágott az összeg (9500Ft)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.29 0 0 10585
Akkor ne ülj Xsara HDi-be!
Mert ebben is csalódni fogsz, ez is kerreg rendesen. Bár azt mondják az okosok a PD még ennél is rosszabb. Én azt még nem hallottam.
De ezt sem bírom megszokni.
Hol vannak már a régi kulturált járású PSA dízelmotorok. :-(
Előzmény: cs_geza (10576)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.29 0 0 10584
"Ha pillanatnyi hiba volt akkor annak több (5x) hibátlan ciklus után törlődni kellene. Ezután már kiolvasni sem lehet."

Ennek némileg ellentmondanék. A visszajelző kialszik, de eltárolja a hibakódot, és ki lehet olvasni később.
Előzmény: gyben (10582)
vacek Creative Commons License 2005.11.29 0 0 10583

Nos, egyre jobban hangzik...

 

Majd kiderül a hét végén, akkorra jegyeztek elő a márkaszervizben...

 

Most már én is kíváncsi vagyok --- mondhatnám, már persze, ha nem üt szíven a számla végösszege...

Előzmény: gyben (10582)
gyben Creative Commons License 2005.11.29 0 0 10582

Ha pillanatnyi hiba volt akkor annak több (5x) hibátlan ciklus után törlődni kellene. Ezután már kiolvasni sem lehet. Az elmélet és gyakorlat ezeknél az elektronikáknál  persze  - a gyermekkor néha varázslatos dolgait idézve - eltérő lehet.

Előzmény: vacek (10579)
vacek Creative Commons License 2005.11.29 0 0 10581

Kösz, ezen már túlvagyok (láttam itt a topicon korábban, hogy ez egy általános gyógymódja az ilyen dolgoknak).

 

Egyetlen eredménye csak annyi lett, hogy állíthattam be újra az órát...

Előzmény: cs_geza (10580)
cs_geza Creative Commons License 2005.11.29 0 0 10580
(azé' megpróbálhatod egy hosszabb idejű áramtalanítással, hátha felejtésre bírod. Nekem más jellegű elektromos dilijénél segített)
Előzmény: vacek (10579)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!