Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Titto Creative Commons License 2005.11.26 0 0 10550
Hát ez elég komoly...jó, hogy ennyivel megúsztad. Ilyenkor örülök h nem hegyvidéken lakom:)
Előzmény: Leadfoot (10547)
cs_geza Creative Commons License 2005.11.26 0 0 10549

Első "télen" törlendő...  :)))

Előzmény: cs_geza (10548)
cs_geza Creative Commons License 2005.11.26 0 0 10548
Na én pont olyan domboldalon lakom, ahol ezt a műsort évente párszor simán meg lehet játszani. Ilyenkor a 4 kerék fékezése, illetve a biztonságba, sik terepre v valamilyen buckának, ütközőnek támasztás segit. Nekem van 2 műanyag ékem, amit télen a kocsiban szoktam tartani, főként télen. Direkt ilyen célra csinálták, a hosszabbik befogójából fém tüskék állnak ki nehogy elcsússzon.
Előzmény: Leadfoot (10547)
Leadfoot Creative Commons License 2005.11.25 0 0 10547
Csak azt felejtettem el, hogy éjszaka jövök haza... na mindegy, a kép nem lényeg. Egyébként amennyire kiderítettem, Pug 405 felnit vettem.

Szóval a sztori: megyek a Mecsekoldalban, jó kis szűk dűlőutak. Föl kellett mennem egy jóóóó meredek, tükörjég lejtőn. Illetve föl kellett volna, mert ott még új téligumival se lehetett volna (nemhogy az én használtjaimmal), maximum szögessel.
Nem volt mit tenni, vissza kellett ereszkedni rükiben. Lusta voltam letolatni a lejtőn, meg akartam fordulni egy kapubejáróban (betolattam), csak túl kicsi volt, mikor fordultam kifelé, a kocsi orra felakadt a szemben lévő partoldalra. Ott álltam beszorulva. Előre már egy centit se, a lökős bele volt ágyazódva a partoldal földjébe, hátra meg tolatni kellett volna (fölfelé a tükörjégen... reménytelen volt (remélem érthetően magyaráztam el a szitut).
De ez még semmi... az egyik ott lakó kijött és segített. Hozott homokot, jó alaposan beszórtuk a kerekek alá/elé (mögé, mivel tolatni kellett), és végül sikerült kiszabadulnom. Megúsztam egy kisebb horpadással a z első lökhárítón, szerintem egy műanyagos megcsinálja viszonylag csekély összegért (remélem). Megálltam, kézit behúztam, kiszálltam, hogy megköszönöm meg ilyesmi.

És most jön a java... a kocsi behúzott kézivel elkezdett csúszni lefelé a jeges lejtőn!!! Én vagyok a hónap mázlistája, mert éppen becsúszott az egyel lejjebbi, a lejtőről "sréjen" nyíló kocsibeállóba. Azt még el kell mondanom, azt a kocsibeállót is elég tisztességes fal választotta el a lejtőtől. Simán több százezres kár lehetett volna a kocsiban... :-O

Majd egyszer lefotózom a helyet, így nehéz elképzelni...
Előzmény: Titto (10545)
Herbie_ Creative Commons License 2005.11.25 0 0 10546
izé = szürke szatyor két füllel meg négy zsebbel (az autód):))
Előzmény: Titto (10544)
Titto Creative Commons License 2005.11.25 0 0 10545
OK várjuk!
Előzmény: Leadfoot (10543)
Titto Creative Commons License 2005.11.25 0 0 10544
"izé", mi ? :))
Előzmény: BXtwelve (10542)
Leadfoot Creative Commons License 2005.11.25 0 0 10543
Na majd én is berakok képet télikerekekkel. Már csak azért is érdemes megnézni, mert lassan döntögetem az autómocskossági világrekordot... :-)) :-/

Meg volt tegnapelőtt egy jó kis kalandom is, akár nagyon csúnyán is összetörhetett volna a kocsi... majd elmesélem, de most mennem kell dolgozni... :-(
Előzmény: Titto (10539)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.25 0 0 10542
Szerintem szép. Csak az ezüstszürke izé, amin rajta van, az nem illik rá. :-)

Ezen sokkal jobban mutat. ;-)
Előzmény: Titto (10539)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.25 0 0 10541
Osztán ezt mé' nekem írod?
Előzmény: devike (10538)
Titto Creative Commons License 2005.11.25 0 0 10540
Jah csak azért raktam be mert múltkor szóbajött a bxfelni szépsége:)
Előzmény: Titto (10539)
Titto Creative Commons License 2005.11.25 0 0 10539
Így néz ki 14es BX felnivel( csodás :))) ),amúgy az úton semmi gond vele. Ja és OFF: fél órával ezelőtt láttam az úton 1 c6ot, kellemes "kis" autó:)
devike Creative Commons License 2005.11.25 0 0 10538

Erősen elkopott fékbetét ''szaga'' van a dolognak!

 

Jó lenne minél elöbb utánnanézni, mert ha fémes hangja van, az már azt jelenti hogy a fékbetét két szélén levő rezgéscsillapító rugó beleér a tárcsába (a betét kopottsága miatt). Ez nagyon rövid idő alatt bel fog húzni és lehet szabályoztatni a tárcsát, vagy éppen eldobni!!

Előzmény: BXtwelve (10537)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10537
"még papír szerint 30-40%-os volt, és elvileg jeleznie is kéne, ha elkopott"

Te hiszel még a papíroknak? És azt honnan veszed, hogy jeleznie kéne?
Azért nem ártana megnézni.
Előzmény: bnkaroly (10536)
bnkaroly Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10536

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne, hátha tapasztalt valaki már ilyet. Egy 2001/10 Xsara 1.4 SX MAX-om van. Ha lassan megyek és ráfékezek, a végén megállás előtt néha egy búgó, morgó nyiszogó hang jön az első kerekek felöl. Ha eközben a kormány egy kicsit alá van szedve jobban csinálja. Eszembe jutott, hogy elkopott a fékbetét, de szeptember közepén a vizsgán még papír szerint 30-40%-os volt, és elvileg jeleznie is kéne, ha elkopott. És nem is mentem vele túl sokat.

Ja, és még egy kérdés: A gyári kazettás magnót mennyire gáz kicserélni benne (az elektronika és a kormányról vezérlés miatt kérdem) CD-sre.

Előre is köszi, ha valaki tud segíteni!

__BB__ Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10535

hoppla elírtam vagy 10K-val

szóval 35K hátsó betét és 50K első tárcsa/betét

Előzmény: __BB__ (10526)
adamo123 Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10534

Ja Cd-s rádio,kormányról vezérelhető,gyári 6 hangszóró,elől-hátul nagy könyöklő(gyári),tempomat,bőr csomagtér roló,fűthető ülések,hangulatviágítás,bicskakulocs,!!!

Rómából hozattam be nagyon megérte minden gyári benne!!!!!!!!!!!!!!!

ja nagyon jó az automata váltó(van rajta sport fokozat ami nagyon komoly:)))))

Van rajta kipörg.gátló,menetstabilizátor is minden...:))))))))))))))))))))

Titto Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10533
Gratula! Ritka egy összeállítás az amit leírtál :) , jó "kis" gép lehet. Egyedül az automata az amin elgondolkodnék ebből, hogy vajon nekem kellene-e(sztem nem, de ez ízlés kérdése:) )
Előzmény: adamo123 (10532)
adamo123 Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10532

Sziasztok!!!!!!!!!

Citroen Xsara Break(kombi)van a kezeim alatt 2,0 HDI 110LE

FULL-FULL-FULL

Automata-klíma,Automata-váltó,Faberakás,Esőszenzor,Fényszenzor,Tolatóradar,Plüss ülések,Felni,Fóliázva,Elektromos fűthető külső tükrök,elektromosan behajthatóak,fűthető ülések meg minde amit ellehe tképzelni!!!!!!!

205Km/h mentem vele 180 utazó

2003.-as évjárat

nagyon megy!!!!!!!!!!!!!!!!

csak ajánlani tudom mindenkinek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZERKO Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10531

"Azért ne szédítsen a gondolat..."

Ennyire nem vagyok naiv ;-) , csak "brainstorming" szintjén próbálom vizsgálni a körülményeket.

Nálam az eddigi garanciális anyagköltség elhanyagolható (főtengely szimmering, 1 db zár), a munka már nem - a szimmering miatt -, vagyis egy "filléres" alkatrész anyaghibája miatt keletkezett sok munkaórányi garanciális kötelezettség.

 

"Azt kell mondjam, hogy a javított technológia mellett a felhasznált anyagok minősége helyenként gyengébb mint korábban."

Nah ja... a családban második autóként egy OFF< C3 1.4 HDI >ON muzsikál. A fedő alá nézve (és persze nem csak ott) látható, hogy az anyagtakarékosság nyomai erősen rányomják a bélyeget az "elvileg" újabb konstrukcióra. A hibalista itt már sokkal hosszabb. :-(

Előzmény: gyben (10529)
gyben Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10530
Nem tudom mi is lehet az egyszerűbb megoldás. Ez talán 2003 elejéről való egy év garanciával? Ha későbbi akkor két év, esetleg méltányossági alapon? Hasznos lehet egy jó szakember telefonja: 06202310631
Előzmény: Tivi (10527)
gyben Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10529
Azért ne szédítsen a gondolat, hogy rendelésre gyártott és, hogy külön neked reszelték. Az akkor is azokból az anyagokból, ugyan olyan technológiai soron fut.  Nekem mindkét Xsara II "egyedi gyártású" volt. Az első garanciális anyagköltsége meghaladta a 2,5 mill. forintot, a második 1 fölött van. Jelenleg is vitám van az elektronikával kapcsolatban. Azt kell mondjam, hogy a javított technológia mellett a felhasznált anyagok minősége helyenként gyengébb mint korábban. Éppen még a futóműnél is. Látható, hogy az árverseny egyértelműen az anyag kárára megy. Az új C4-ben sem csak konstrukciós hibák vannak. Ettől persze, vagy éppen ezért a franciák (is) elmehetnek.
Előzmény: ZERKO (10528)
ZERKO Creative Commons License 2005.11.24 0 0 10528

"lehet hogy ennyire különbözőek a gyári alkatrészek ?"

 

Másra nem tudok gondolni, mivel az, hogy jórészt autópályázok, ekkora különbséget nem okozhat. Azt még tudni kell, hogy a kocsi rendelésre legyártott, tehát nem szériában raktárra gyártott, valamint az utolsó Xsarák közül való (2004. 8. hó). De ha a beépített alkatrészeknél ekkora különbség van a minőség között, akkor a Citroen elmehet a p**ába!

Előzmény: __BB__ (10526)
Tivi Creative Commons License 2005.11.23 0 0 10527

Sziasztok

Ha tudna valaki segíteni. A feleségem Citroen Xsara II autójának (2 éves) Fűtéskapcsoló problémája van. Nem kapcsol be a ventillátor. Két helyen próbálták javítani. Egy elektromos szervíz ötezerért nem tudta megjavítani, a Márkaszervíz hétezerért megállapította hogy hibás.   Állítólag az elektronika hibás és 50 ezer forintos fűtőmotor és elektronika cserét ajánlottak (kósza hírek szerint létezik utángyártott harmincezerért) ami azért kicsit viccesen hangzik ahhoz hogy télen lefújja a párát a szélvédőről. Néha egyébként működik néha meg nem. Tudna valaki segíteni hogy hova lehetne fordulni egyszerűbb megoldásért ????

Help Please !!

__BB__ Creative Commons License 2005.11.23 0 0 10526

hátsó csere megvolt 25K körül, de lehet hogy nem kellett volna, nem láttam

első biztos hogy cserés lesz 40K-nál tárcsástul

1.6 16V manuál

 

lehet hogy ennyire különbözőek a gyári alkatrészek ?

Előzmény: ZERKO (10525)
ZERKO Creative Commons License 2005.11.23 0 0 10525
Ha a szerelő nem szólt, akkor verés lesz. Pont az általad említettek - és ebben a topicban olvasottak - miatt ez minden szerviznél vesszőparipám volt. (Lelkiekben és "zsebiekben" - mivel automata - már a 20k-s szerviznél cserére készültem). De eddig kop-kop még minden OK. Lehet, hogy én vagyok a kivétel, aki erősíti a szabályt?
Előzmény: vacek (10520)
drzsoo1 Creative Commons License 2005.11.23 0 0 10524

Nem akartalak megbántani, de egy használt termék ára mégis az uj termék ára minusz az amortizáció mértéke. Itt egy olyan termékről van szó, ami igenis tud amortizálódni, elég neki egy rosszul sikerült gödör. Ergó nem kerülhet annyiba mint egy új, hát még többe!!!!

Tekintsd úgy, mint plussz információ, egy leendő  vevővel történő alkuhoz.  A gumikkal ugyanez a helyzet. Én pl 185/65 15 ös Continental téli uj garnitúrát vettem 14,9/ darab áron.

 

Amikor használt autót vettem, egyik eladó azzal indokolta a magas vételárat, mert ő ennél 600 E rel  vette drágábban. Igaz hogy most az akció keretében 400 E Ft-os kedvezmény van tehát a 1,5 éves autó 200 E Ft tal volt olcsóbb a mostani új áránál.

 

dr.zsoo

 

 

 

Előzmény: VBalu (10523)
VBalu Creative Commons License 2005.11.23 0 0 10523
Én csak azt tudom mondani, hogy most a citroennél akcióban ennyi a gyári lemezfelni. tőlem aztán ott veszel olcsóbban ahol akarsz. Mindenesetre igazán kedves a hozzáállásod. Ha nem teccik, nem kell megvenni, de mégis jobb, mint majdnem duplaannyiért egy készlet téligarnitúra. De persze vegyél nyugodtan újat!

és nem valaki tök idegen kerekei, hanem faterom keveset futott verdájáé.

ui.:akit érdekel egy tényleg törésmentes szűrke Xsara 1.6 playback 2 34e km-el, az írjon nekem egy mailt, nem akarok reklámot csinálni a kereskedésnek így nem írom be, de megadom hol árulják. Ja és nem széthajtott, szétgyalázott kocsi.


VBalu
Előzmény: drzsoo1 (10505)
phoenix Creative Commons License 2005.11.23 0 0 10522
Hkm. En mar 63ezer+ kilomtert mentem azokkal a gagyi fekbetetekkel.... Szerintem ez attol is fugg, hogy hol kozlekedsz vele es mennyit fekezel....
Előzmény: vacek (10520)
Leadfoot Creative Commons License 2005.11.23 0 0 10521
Sziasztok!

Tegnap vettem téligumikat, 175/70 R14-eket. Milyen nyomás kell beléjük? Amekkora a gyári gumikba?

Kösz!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!