Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

U96_ Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10471
3q: Nehezebb tényleg, de gondolom a motor és pár plussz vas miatt.
Azt olvastam valahol, hogy fékezésnél "beül" a ZX és ezt a Xsara is örökölte. Ez mit jelent - ha van ilyen?
Amúgy bólogat kanyarban? Vagy csak ha "rángatom"?
Előzmény: BXtwelve (10470)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10470
Az autókatalógus szerint a Pug vagy 3 mázsával nehezebb.
Előzmény: U96_ (10468)
Titto Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10469
Nincs az 1.6 16V-ken szigetelés a motorháztető alján. Mondjuk engem nem zavar, én szeretem a hangját.
Előzmény: U96_ (10466)
U96_ Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10468
Igen, ezért hezitálok én is.
Előzmény: BXtwelve (10467)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10467
Igazából nem értem a dilemmádat. Ez a két autó nem egy kategória. A 406-os szerintem sokkal komolyabb autó.
Ellene szól a motorja. Az XUD motort már megfojtották az emissziós szigorítások. Igaz, megbízható. De lehet, hogy annyit eszik, mint a Xsara 1,6B. Meg azért is, mert a Pug nehezebb.
Előzmény: U96_ (10447)
U96_ Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10466
Hülye kérdés: Valaki azt mesélte egyszer, hogy a 16 szelepesek hangosabbak, jobban kelepelnek. Igaz ez? (Tudom, hogy több szelep = nagyobb hang, de gondolom ez együtt jár némi plusz hangtompítással is. Vagy nem?)
Előzmény: sancy (10464)
U96_ Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10465
Az eladhatóságot a légkondi szintén növeli, gondolom. Ezért lenne jó bele az is, bár ...
Előzmény: drzsoo1 (10463)
sancy Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10464
Bár nincs tapasztalatom kombiban és 8V-ben sem, a 16V alacsony fordulaton elég halott.
Kényelmesen, öregurasan, a gázt nem nagyon nyomva, a 8V valószínűleg jobban húz, viszont a 16V kevesebbet fogyaszt. Pörgetve, nyomva a gázt a 16V jobban is megy és többet is fogyaszt.
Előzmény: Titto (10457)
drzsoo1 Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10463

A fehér autók sajnos a piacon olcsóbbak, mert sok közülük céges volt. Ez eladáskor hátrány, vételkor előny.

 

dr.zsoo

drzsoo1 Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10462

Kicsit lemaradtam, ezek szerint a tetőablak mégse oly egyszerű. Nekem a Berlingoban egy faltdach ( elektromos tolótető) van, nagyon szeretem, pedig elég komoly zajforrás. Szerencsére a hifi szokott győzni. Nekem egy 1,6 8V motoros xantiám is van, hát azt bizony pörgetni kell hogy menjen. Ennek ellenére nagyon jól fogyaszt, átlag 8 liter telitalpas gyorsításokkal, óvatosan közlekedve 7 liter körül beéri.

 

dr.zsoo

 

__BB__ Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10461

és az mennyi ?

BB

Előzmény: Törölt nick (10458)
U96_ Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10460
Nem akarom felhozni a teljes kínálatot, bár mazsoláznék rajta szívesen. :) 1m -1,15m között tényleg kapni 1.6-s Xsarákat (kombi, és még fiatalabb is) de azokban meg nincs légkondícionáló. A +üveg sajna nem olyan egyszerű.. Tényleg soknak vélem, de fehér márkakereskedésből van és végig ott is volt szervizelve. Bár fene tudja, hogy ez előny-e vagy inkább hátrány.
Előzmény: drzsoo1 (10459)
drzsoo1 Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10459

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=332763&command=ugras&screenwidth=1152

 

ez mondjuk durván ár alatt van,

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=238227&command=ugras&screenwidth=1152

 

Ez a 2. a reálisabb ár, majd 500 E rel kevesebb mint amit te néztél!

 

Mondjuk tetőablakot bármelyik autóba lehet tetetni, nekem a Websto tökéletesen ok volt.

 

 

 

dr.zsoo

Törölt nick Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10458
Szerintem pedig jobb a nyomatékgörbéje a 8V-nek. 3500-es fordulatnál adja le a max. nyomatékot. Szóval nem kell pörgetni.
Előzmény: Titto (10457)
Titto Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10457
Én úgy mindent összevetve mondom azt, hogy jobban megéri, de majd nyilván nyilatkoznak mások is. Az 1.6 8V 89 ló, az 1.6 16V meg 109,szóval plusz 20 a kék javára:) Hogy fogyasztásban mekkora a különbség arról gőzöm sincs.
Előzmény: U96_ (10456)
U96_ Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10456
OFF
Tetőablak - nem lovagolás, csak indok - utólag macerás a Xsarába (2000-ig szokták vállalni) a 406-ban meg nem lehet berakni a tetőmerevítők miatt. Nem igazán értem miért? Mármint miért nem volt divat anno, mert most meg mindenki jön az üvegtetőkkel...
ON
A 16 szelepes tényleg ennyivel jobb - főleg városi közlekedés (80%) - mellett, hogy megérné?
Előzmény: Titto (10454)
Titto Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10455
Nem ismerem 1ébként.
Előzmény: U96_ (10453)
Titto Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10454
Mert ha igen, akkor vetnék a helyedben 1 pillantást ERRE. Bár 200zal drágább, de javára válik: 3 év, 37ezer km, 1.6 16 szelep, ABS, szép szín, újabb széria, több légzsák, STB. Napfénytetőt meg majd rakatsz bele.
Előzmény: Titto (10451)
U96_ Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10453
Igen. ? Ismered? Ööö, akkor ezek szerint inkább ne?
Előzmény: Titto (10451)
U96_ Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10452
A fene, mindig hamarbb küldöm, mint befejezem ... Bocs.
Szóval, van sokkal kevesebbért is (Xsara), de ez szervizkönyves, és tetőablakos. :) A topic elején meg városra jobbnak írták a 8v-t. (Nem tudom igaz-e) A Xsara II eleje meg nem tetszik, sajna.
Előzmény: drzsoo1 (10449)
Titto Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10451
Előzmény: U96_ (10450)
U96_ Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10450
Mindkettőben van légkondícionáló, de szerintem tényleg túl sokat kérnek. Azonban nézegetve a picokat, meg a hasznaltauto.hu -t, ennél csak drágábban mérik őket.
A citromnál állítólag végig vezették a szervizkönyvet is (bár nem tudom, ez garancia-e egyáltalán..)
Előzmény: drzsoo1 (10449)
drzsoo1 Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10449

Mindkettő kicsit túlárazott. Szerintem ennyiért ne köss kompromisszumot. ha mindhárom feltétel fontos számodra, akkor keress olyat amiben minden megvan.

PSA-n belül szerintem ez nem lehetetlen. A TD jó választás, kiforrott darabok, csak kicsit már öregek. Az 1,6 8V is jó motor, mert habár kicsit gyenge, fogyasztásban elég baráti.

 

dr.zsoo

 

Előzmény: U96_ (10447)
Titto Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10448
Köszönöm! Ez pl. nem fordult meg a fejemben, pedig tényleg fontos dolog.
Előzmény: BXtwelve (10445)
U96_ Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10447
Tisztelt Mániatársak!

Kérem segítsetek a következő PSA jellegű dilemmám megoldásában:

1.4mil. 98-as C. Xsara Break 1.6 8v, +tetőablak VS. 97/12-es 1,55 mill. 406 Break 1.9 TD? Az utóbbiba a webasto nem szerelhető. A gond az, hogy már 2 hete örlődöm, és nem tudok dönteni se pro, se kontra. Amit akarok: kombi, diesel, tetőablak. Mindkettőben a 3-ból 2 teljesül. Mi a fenét csináljak? Már két napja olvasom a Xsara topicot és ezt, de ennyi hozzászólást hétvégéig nem tudok megemészteni, ezért kérdezem direkt. (Átolvasni se lehet....) Érdekelnének a miértek is...
Típushibák, etc. ...

Előre is kösz!
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10446
Szoktam olvasgatni a 307 fórumot. Elég elszomorító, illetve elborzasztó, amit ott lehet olvasni. Mivel a C4 műszakilag azonos a 307-el, nem csoda, ha rosszabb mint a Xsara.
Előzmény: ZERKO (10442)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10445
Ajánlom figyelmedbe:
Előzmény: Titto (10435)
cs_geza Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10444
Majdadokénneki....;))) A Tescoban Butaörsön van (volt) kitéve egy üvegtetős, nagyon tetszik...;) És csomitartót meg síboxot se cihelek soha, erről leszoktam mióta a wartburgot eladtuk. :)))
Btw, ugyanúgy, mint a Xsarával, majd a modellfrissítés utáni C4ből veszek egyet használtan. Addig meg eljárok ezzel...:)
Előzmény: ZERKO (10442)
godfrey Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10443

C4 ben is lesz kombi 2007 ben, én a lépc sőshátút várom mert nagyon kicsi a csom. tartó a xsara után.

 

Előzmény: nikkola (10441)
ZERKO Creative Commons License 2005.11.17 0 0 10442

Ejnye! Vigyázz Sári meg ne hallja, mert otthagy az útszélen ;-)

Komolyra fordítva... Egy közvetlen cimbora szervizlátogatási rátája exponenciálisan emelkedett a C4 (be)vásárlása óta, de más (meg nem erősített " ismerős ismerőse...") források szerint is igen a sok a bosszantó hiba velük. Amit szívesen látnék belőle a Xsarában, az a kanyarkövető xenon. A többi hidegen hagy.

Előzmény: cs_geza (10439)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!