Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cs_geza Creative Commons License 2005.11.15 0 0 10403
Mind1, az olajos tartalma összeszedheti a fémreszeléket és már kész is a kontaktus.
Btw, a wd40 egyetlen dologra valő: A garázskapu görgőit azzal kell kenni félévente 1x. :)
Előzmény: BXtwelve (10396)
cs_geza Creative Commons License 2005.11.15 0 0 10402
Ámbörök! Főleg, akinek 1.6 16Vje van! Gyújtás állásban, nem járó motornál nektek is sípol valami halkan a szívócsonknál? (a levegőszűrőház utáni gumicső utáni részben?) Meg néha kattog is.
cs_geza Creative Commons License 2005.11.15 0 0 10401
Palibá! Azt az autót nagyon sürgősen át kéne nézni/nézetni, mert ki tudja, mi hiányzik még... Légzsák visszajelződ világít egy rövid ideig gyújtáskor? És utána elalszik? Volt az autónak sérülése megvétel előtt? Lufik megvannak? Satöbbi.
Előzmény: Palibácsiék (10397)
Herbie_ Creative Commons License 2005.11.15 0 0 10400

Hu, ott valamiért ment a buhera. Nem ártana utána járni!

nem kéne ha járna erre felé, ő talán tud neked infot adni

 

Előzmény: Palibácsiék (10397)
gyben Creative Commons License 2005.11.15 0 0 10399
Nem csak az a kérdés, hogy van-e benne légzsák. Hanem, hogy miért nem tud a vevő erről! Miért nem jelez a visszajelző? Ki az a tetű aki tudatosan veszélyezteti az új tulajdonost, túl azon, hogy elhallgatva a hibát, hiányosságot -ezzel talán szerződést is szegve- átveri a vevőt.
Előzmény: Palibácsiék (10397)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.14 0 0 10398
És légzsák van benne?
Előzmény: Palibácsiék (10397)
Palibácsiék Creative Commons License 2005.11.14 0 0 10397
Tiszteletem a citroen fan-nak!:)

Egy újabb meglepi ért a nemrég vásárolt 4 éves Xsara lelkemmel. Riasztó beszerelése közben kiderült, hogy a kormánylégzsákból hiányzik a központi kábel. De annyira, hogy az irányjelzőt a kormányba becsavart facsavar kapcsolta vissza kanyarodás után.
(Azért ez elég jó nem?) Szó: azonnal kiderült,hogy miért nincs kürt és a gyári rádió kormányra szerelt kezelő szervei miért nem tesznek semmi hasznosat. A kérdésem az volna, hogy tud e valaki infót egy ilyen kábel beszerzési helyét és árát illetően.
Köszi
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.14 0 0 10396
A WD 40 nem kontaktspray. Olyan, mint azok a dolgok, amik mindenre használhatók.
Igazából semmire. Egy a jó benne, a marketingje.
Előzmény: cs_geza (10394)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.14 0 0 10395
Ezek szerint a visszafejlődés nem a Xsaránál kezdődött. A BX-nél nem volt ilyen probléma. Igaz, az már lassan negyedszázados konstrukció.
Előzmény: mrqb (10393)
cs_geza Creative Commons License 2005.11.14 0 0 10394
Nekem egész jól bírta, szerintem úgy egy-másfél éve lehetett (vagy 2? vmikor télen volt az első produkció is). A totális kitisztítás segít rajta (legalábbis a Xsaráén), nem szabad bennehagyni a finom fémreszeléket. Lehet h a benne maradó wd40 hamar begyűjtötte neked is a morzsákat...
Előzmény: mrqb (10393)
mrqb Creative Commons License 2005.11.14 0 0 10393
Úgy látszik ez az indexkapcsoló dolog többgenerációs probléma. Nekem Xm-em van, az ugyanígy csinálja. Én kontaktspraybe áztattam, de sajnos nem oldódott meg a probléma :(
Előzmény: BXtwelve (10391)
mrqb Creative Commons License 2005.11.14 0 0 10392
>>"Mert a Xsarák is élettartam töltésűek"
>>Szerintem inkább erre reagált.
Így igaz. De az is igaz, hogy nem olvastam vissza túl sokat. :)
Viszont nem árt, ha a használandó olaj típusát és hogy egyáltalán cserélni kell minél többször leírjátok a fórumon. Persze ez a tervezés hiányosságain nem fog segíteni.
Előzmény: Herbie_ (10378)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.14 0 0 10391
Meddig is bírta a tiéd az előző tisztítás óta?
Én a fültisztítót 96%-os alkoholba mártottam.
A normaidő nekem is hasonló volt. Legközelebb már csak 25 perc kell. :-)
Ez a kapcsoló vicc kategória. Eddig azt mondtam, hogy az érintkező úgy kopik, mintha grafitból lenne. De egyre inkább az a véleményem, tényleg grafitból van.
Előzmény: cs_geza (10390)
cs_geza Creative Commons License 2005.11.14 0 0 10390
Akutyacitrófáját! Az M1M7en elkezdett az index bolondozni. Aki ma fél 6 körül egy idétlenül összevissza indexelő fehér xsarát látott Budaörs és környékén, na az voltam én! ;)))
Persze, mire hazaértem, abbafejezte. Na, mindenesetre szétszedtem, kipucoltam, összeraktam (kb 30 perc). (sajnos porpisztollyal elfelejtettem kipucolni, csak fülpiszka meg papírzsepi).
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.13 0 0 10389
Örülök, hogy jobb lett. Az enyém most egész jó. Én nyáron cseréltem.
Előzmény: BIGIXsara (10387)
tamasgal Creative Commons License 2005.11.13 0 0 10388
Skacok! Tud esetleg valaki eladó hátsó szélvédőt.Az enyém foliázva volt és amikor leszedték róla a foliát lejött róla a fűtőszál.
BIGIXsara Creative Commons License 2005.11.13 0 0 10387
Akkor elmesélem ezt a váltóolaj csere sztorit:
Egy pözsó:) szervízben történt a csere, mert ott dolgozik egy haverom.
Tehát, bementem és mondtam neki, hogy lecserélhetnénk a vátóolajat, mert már tavaly télen is nehezen futott a váltó, főleg hidegen a 2est nehezen vette.
Erre a válasz: "Szerinted van köze ehhez a váltóolajnak?
Én:" Talán még a gyári van benne és már szar a viszkozitása, vagy rosszúl gondolom?"
Erre ránéz a többi szerelőre, azok is csak bólogatnak, hogy annak nem sok köze van hozzá. "Fiúk azért nézzük meg"-mondom én.
OK.
Inkább nem is mondom milye sűrű volt az a váltóolajnak nevezett "sűrű trutyi".
A szerelők egymásra néztek:" Ennek nem kéne ilyen sűrűnek lenni, ez sűrűnek tűnik."
Szóval lecseréltük, és sokat javított a a helyzeten.
Én sem hiszem, hogy egy váltóolaj örökéletű!
Előzmény: BXtwelve (10386)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.12 0 0 10386
Ennyit az élettartamtöltésről. :-/
Olvasd el a 9791-es hozzászólásomat.
Előzmény: BIGIXsara (10384)
BIGIXsara Creative Commons License 2005.11.12 0 0 10385
Az akkut is lecseréltem, de csak 44-est vettem Bosch Silver-t.
De igazad van, az 55-ös is belefért volna. Annyit nem akartam rá költeni.
11000Ftot fizettem az akkuért.
Előzmény: BXtwelve (10373)
BIGIXsara Creative Commons License 2005.11.12 0 0 10384
Haver, még az eredeti volt benne:), szerintem.
Tegnap lecseréltettem, picit szar volt a viszkozitása.
Tettünk bele újat(Total), így már mindjárt más.
A kettes útja is sokkal tisztább, még hidegen is.
Mindha vajban váltanék:):).
Jó, azért az előbbi kijelentésem picit túlzás:).
Az a lényeg, hogy jobb lett a váltó új olajjal.
Előzmény: BXtwelve (10372)
cs_geza Creative Commons License 2005.11.11 0 0 10383
Biztos gyári...;))) (a szalontól kb 300 m-re levő kis szerviz Érden, nekem eddig semmi bajom nem volt velük, normálisan dolgoznak, határidőket tudják tartani, alkatrészt napon belül is tud hozatni ha vmi kell, meg lehet vele dumálni h mi az amit kérek, mi az, ami szerinte sürgős v azonnali, szóval nekem eddig bevált. Mostanában elég sok melójuk van, ahogy látom, de eddig nem ment a minőség rovására)
Előzmény: __BB__ (10379)
Palibácsiék Creative Commons License 2005.11.10 0 0 10382
cs-gézának!!

Bocsi el kellett szaladnom, azért nem tudtam megköszönni a hozzászólást.
Köszi!

Palibácsék!
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.10 0 0 10381
A féket is be kell járatni.
Előzmény: cs_geza (10375)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.10 0 0 10380
"Mert a Xsarák is élettartam töltésűek"

Egyébként tényleg az. Mint a legtöbb mai autó. Csak nem biztos, hogy használ neki. Illetve, biztos nem használ. ;-)
Előzmény: Herbie_ (10378)
__BB__ Creative Commons License 2005.11.10 0 0 10379

gyári ?

mert akkor az ára is nagyon baráti volt.

Előzmény: cs_geza (10375)
Herbie_ Creative Commons License 2005.11.10 0 0 10378

"Mert a Xsarák is élettartam töltésűek"

 

Szerintem inkább erre reagált.

Előzmény: BXtwelve (10377)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.10 0 0 10377
Ez jó!

Én kapok tanácsot, aki hónapok óta irkálja, hogy milyen olaj való bele, és nem árt lecserélni. Olvass vissza.
Azért kérdeztem, hogy az eredeti olaj van-e neki benne, mert nagyon nehéz a kapcsolás a kocsijában. Lehet, hogy már cserélték, és nem BV-t tettek bele.
Előzmény: mrqb (10376)
mrqb Creative Commons License 2005.11.10 0 0 10376
>"Igen, lassan kellene cserélnem váltóolajat, lehet hogy beleszól a nehézkes váltásba:)."
>>Még az eredeti van benne? Mert a Xsarák is élettartam töltésűek.
Na azért erre ne vegyél mérget! Nem árt időnként lecserélni. És csakis a belevaló olajat szereti: Total Transmission BV SAE 75W80.
Előzmény: BXtwelve (10372)
cs_geza Creative Commons License 2005.11.10 0 0 10375
Ja, mondtam már? Most, h kicserélték a fékeket, tárcsákat, olyan lett az autó fékje mint egy suzukinak...;))) (taposni kell mintállat és nem akar megállani sehogysenem) Remélem észhez tér záros határidőn belül, ez igy nagyongáz... (még nem kopott össze a vas meg a betétek, új fékeknél normális, de ennyire még sosem tűnt fel, igaz sosem volt még egyszerre 4 betét-tárcsa cserém)
cs_geza Creative Commons License 2005.11.10 0 0 10374
Simán belemegy. Sőt, nekem amit vettem (vmi noname aksi) még lötyögött is benne, igaz, függőlegesen. Aztán kapott maga alá egy kartonlapot, azóta stabil.
Előzmény: BXtwelve (10373)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!