Mind1, az olajos tartalma összeszedheti a fémreszeléket és már kész is a kontaktus. Btw, a wd40 egyetlen dologra valő: A garázskapu görgőit azzal kell kenni félévente 1x. :)
Ámbörök! Főleg, akinek 1.6 16Vje van! Gyújtás állásban, nem járó motornál nektek is sípol valami halkan a szívócsonknál? (a levegőszűrőház utáni gumicső utáni részben?) Meg néha kattog is.
Palibá! Azt az autót nagyon sürgősen át kéne nézni/nézetni, mert ki tudja, mi hiányzik még... Légzsák visszajelződ világít egy rövid ideig gyújtáskor? És utána elalszik? Volt az autónak sérülése megvétel előtt? Lufik megvannak? Satöbbi.
Nem csak az a kérdés, hogy van-e benne légzsák. Hanem, hogy miért nem tud a vevő erről! Miért nem jelez a visszajelző? Ki az a tetű aki tudatosan veszélyezteti az új tulajdonost, túl azon, hogy elhallgatva a hibát, hiányosságot -ezzel talán szerződést is szegve- átveri a vevőt.
Egy újabb meglepi ért a nemrég vásárolt 4 éves Xsara lelkemmel. Riasztó beszerelése közben kiderült, hogy a kormánylégzsákból hiányzik a központi kábel. De annyira, hogy az irányjelzőt a kormányba becsavart facsavar kapcsolta vissza kanyarodás után. (Azért ez elég jó nem?) Szó: azonnal kiderült,hogy miért nincs kürt és a gyári rádió kormányra szerelt kezelő szervei miért nem tesznek semmi hasznosat. A kérdésem az volna, hogy tud e valaki infót egy ilyen kábel beszerzési helyét és árát illetően. Köszi
Nekem egész jól bírta, szerintem úgy egy-másfél éve lehetett (vagy 2? vmikor télen volt az első produkció is). A totális kitisztítás segít rajta (legalábbis a Xsaráén), nem szabad bennehagyni a finom fémreszeléket. Lehet h a benne maradó wd40 hamar begyűjtötte neked is a morzsákat...
Úgy látszik ez az indexkapcsoló dolog többgenerációs probléma. Nekem Xm-em van, az ugyanígy csinálja. Én kontaktspraybe áztattam, de sajnos nem oldódott meg a probléma :(
>>"Mert a Xsarák is élettartam töltésűek" >>Szerintem inkább erre reagált. Így igaz. De az is igaz, hogy nem olvastam vissza túl sokat. :) Viszont nem árt, ha a használandó olaj típusát és hogy egyáltalán cserélni kell minél többször leírjátok a fórumon. Persze ez a tervezés hiányosságain nem fog segíteni.
Meddig is bírta a tiéd az előző tisztítás óta? Én a fültisztítót 96%-os alkoholba mártottam. A normaidő nekem is hasonló volt. Legközelebb már csak 25 perc kell. :-) Ez a kapcsoló vicc kategória. Eddig azt mondtam, hogy az érintkező úgy kopik, mintha grafitból lenne. De egyre inkább az a véleményem, tényleg grafitból van.
Akutyacitrófáját! Az M1M7en elkezdett az index bolondozni. Aki ma fél 6 körül egy idétlenül összevissza indexelő fehér xsarát látott Budaörs és környékén, na az voltam én! ;))) Persze, mire hazaértem, abbafejezte. Na, mindenesetre szétszedtem, kipucoltam, összeraktam (kb 30 perc). (sajnos porpisztollyal elfelejtettem kipucolni, csak fülpiszka meg papírzsepi).
Akkor elmesélem ezt a váltóolaj csere sztorit: Egy pözsó:) szervízben történt a csere, mert ott dolgozik egy haverom. Tehát, bementem és mondtam neki, hogy lecserélhetnénk a vátóolajat, mert már tavaly télen is nehezen futott a váltó, főleg hidegen a 2est nehezen vette. Erre a válasz: "Szerinted van köze ehhez a váltóolajnak? Én:" Talán még a gyári van benne és már szar a viszkozitása, vagy rosszúl gondolom?" Erre ránéz a többi szerelőre, azok is csak bólogatnak, hogy annak nem sok köze van hozzá. "Fiúk azért nézzük meg"-mondom én. OK. Inkább nem is mondom milye sűrű volt az a váltóolajnak nevezett "sűrű trutyi". A szerelők egymásra néztek:" Ennek nem kéne ilyen sűrűnek lenni, ez sűrűnek tűnik." Szóval lecseréltük, és sokat javított a a helyzeten. Én sem hiszem, hogy egy váltóolaj örökéletű!
Az akkut is lecseréltem, de csak 44-est vettem Bosch Silver-t. De igazad van, az 55-ös is belefért volna. Annyit nem akartam rá költeni. 11000Ftot fizettem az akkuért.
Haver, még az eredeti volt benne:), szerintem. Tegnap lecseréltettem, picit szar volt a viszkozitása. Tettünk bele újat(Total), így már mindjárt más. A kettes útja is sokkal tisztább, még hidegen is. Mindha vajban váltanék:):). Jó, azért az előbbi kijelentésem picit túlzás:). Az a lényeg, hogy jobb lett a váltó új olajjal.
Biztos gyári...;))) (a szalontól kb 300 m-re levő kis szerviz Érden, nekem eddig semmi bajom nem volt velük, normálisan dolgoznak, határidőket tudják tartani, alkatrészt napon belül is tud hozatni ha vmi kell, meg lehet vele dumálni h mi az amit kérek, mi az, ami szerinte sürgős v azonnali, szóval nekem eddig bevált. Mostanában elég sok melójuk van, ahogy látom, de eddig nem ment a minőség rovására)
Én kapok tanácsot, aki hónapok óta irkálja, hogy milyen olaj való bele, és nem árt lecserélni. Olvass vissza. Azért kérdeztem, hogy az eredeti olaj van-e neki benne, mert nagyon nehéz a kapcsolás a kocsijában. Lehet, hogy már cserélték, és nem BV-t tettek bele.
>"Igen, lassan kellene cserélnem váltóolajat, lehet hogy beleszól a nehézkes váltásba:)." >>Még az eredeti van benne? Mert a Xsarák is élettartam töltésűek. Na azért erre ne vegyél mérget! Nem árt időnként lecserélni. És csakis a belevaló olajat szereti: Total Transmission BV SAE 75W80.
Ja, mondtam már? Most, h kicserélték a fékeket, tárcsákat, olyan lett az autó fékje mint egy suzukinak...;))) (taposni kell mintállat és nem akar megállani sehogysenem) Remélem észhez tér záros határidőn belül, ez igy nagyongáz... (még nem kopott össze a vas meg a betétek, új fékeknél normális, de ennyire még sosem tűnt fel, igaz sosem volt még egyszerre 4 betét-tárcsa cserém)
Simán belemegy. Sőt, nekem amit vettem (vmi noname aksi) még lötyögött is benne, igaz, függőlegesen. Aztán kapott maga alá egy kartonlapot, azóta stabil.