Tisztelt uraim. Nem indul az autóm és javítás, hibakeresés közben el jutottam odáig, hogy a termosztát feletti hőérzékelőtől menő vezetékek ebbe a relébe mennek.
A relé bal első sárvédőjében a kürt felett van fel szerelve de semmilyen jelzést nem tudtam róla le olvasni így nem tudom be azonosítani, rá keresni mi van benne.
Ha valaki meg tudná nevezni nagyon meg köszönném.
Nagy a valószínűsége ez okozza a fő problémámat tilt mindent ami az indításhoz kellene.
Gyáriban (igaz Peugeot-hoz) lehet rendelni kábelköteg javítókészletet, gondolom ennek a kínai változata ami az Ali'-n van. A gyári elég drága (legutoljára amikor néztem, valami huszonezer Ft. volt) , ezért én saját magam szoktam javítani a kötegeket, mert sima kábelt nem nehéz vásárolni és a kábelsarukat a végére meg márkakereskedésben, gyárit szoktam venni újat. Megsaruzom az új kábelt és kicserélem a foglalatban a kívánt kábelt és a hajló szakasztól elég távol szoktam forrasztani vagy "préscsövezni" őket.
Nálad is azért nem tartós a javítás, mert túl közel van a "hajló", mozgó szakaszhoz a forrasztás.
Sziasztok. Az ajtóknál lévő átvezető kábel megtört a két első ajtónál. A bal oldalon már forrasztottam rajta de a jobb oldalon is jelentkezett a probléma. A forrasztásos megoldás nem igazán tűnik tartósnak a merevsége miatt. Kapható hozzá javító készlet valahol szerintetek? A műanyag kerek csatlakozóban levő sarukra gondolok. Inkább kicserélgetném a szálakat, mert amik benne vannak azokon a szigetelés elég kemény már. Ti hogy oldottátok meg ha volt ilyen problémátok? Köszi előre is.
Rosszul álltam a kérdéshez. Volt e kuplung cserélve (mikor km), illetve mennyi km van az autóban? Ha sok a km, és volt kuplung csere, akkor lehet hogy a váltó adja meg magát. .Szerintem.
Amikor kiengeded emeld meg az autót hogy szabadon forogjanak a kerekek, NE indítsd be, csak forgasd ki a kormányt végállásba 3X (mindkét végállásba), hogy a teher mentesítő szelepekből is kifolyon a cucc. Feltöltéskor ugyanígy 3X mindkét irányba, utána elindíthatod, megint 3x végállásba, aztán utántöltés és okés a dolog.
Salakot is tehetsz a kerék alá hogy forogjon, csak ne a betonon legyenek a kerekek.
2002', 1.6 -os Xsara tipusú gépkocsim problémájával fordulok hozzátok. Kifejezetten lassú haladáskor, pl parkolóból ki-be kiforduláskor, és érdességként "csak" balra kormányzásnál szervó hangot hallok. Azt a tipikus szervó hangot amit pl légtelenítéskor is hallunk jobbra-balra kormányzásnál. Toronycsapánytól jön már hang kormányzáskor, így készülök a cseréjével. Itt lehet összefüggés esetleg ?
Sziasztok. A diagnosztikai dologgal kapcsolatban kérdezem, hogy autocom rendszer mennyire részletesen lát bele a xsara lelkivilágába? 🤔Ezt ajánlották most nekem. Profi szintű diag sokféle márkához. Valakinek van vele tapasztalata?