Nem,hátul jön a szabályzótól,ac 19-ben lett cserélve,szűrő is,de azt gindoltam a szűrő,így hétvégén kicseréltem megint egy újra,de a szürcsögés most is megvan, mellette a szabályzótól pontosan. Csak hogy okoz-e problémát ez?
Szia! Vásároltam már náluk OMP autóház,az OE számra lettem volna kíváncsi, hogy megnézzem más alkatrész forgalmazóknál ahol OE szám alapján lehet keresni! Meg van a szám 1981 47
Már többször megírtam, 4 garnitúrát kell vegyél. Ez 4x2db gyűrű,ami különböző méretű. Ez 2009-ben 11200ft volt,márka kereskedésben. De nagyon trükkösek ilyen szempontból. Megkérdezik vásároltál már náluk, vagy sem. Ha nem ,akkor bajban leszel,vagy a kereskedő jóindulatára leszel bízva. Így jártam a a klíma expanziós szelepével is,tömítés kellett hozzá,és megnézte hogy tényleg vásároltam náluk. Elötte nem, de miután leellenőrzött, volt tömítés. 2003-as 1.4b .sx az autóm.
Én folyamatosan 100-ast használok, azért mert keveset használom az autót! 3KM -re lakom a munkahelyemtől.Inkább be bringázok, csak akkor megyek ha muszáj, vagy hosszabb távra.........
eladova valt a 4 gyari alukerekem ('04 Xsara) gumival (195/55r15 Hankook) egy szezonra biztos jok 70eFt/4db, kepet kuldok ha kell irj maganban, az orszagban hazhoz szallitva (10eFt eloreutalassal)
Srácok. Most olcsó a 100-as benzin. Próbálja ki aki szeretné,érezhető a változás,és nem csak be beszélem magamnak. Hidegindítás, LErő, motorjárás.
Olyan akarat van az autóba,ha rá lépsz a gázra, hanyatt bassza magát. A hősök terén a hét vezér billegett a lovon mikor elmentem elöttük. Viccet félretéve érdemes kipróbálni. Én amúgy használok szeleptisztítót rendszeresen,mivel rövid távon utazok. Viszont ennél a benzinnél nem. Mindenkinek ajánlom.
De most először......máskor nem vagyok ilyen idióta csak valahogy most elgurult a gyógyszer. Elnézést az érintettektől.
Azt nem értettem hogy a gázrendszernek és a 130-nak 3.-ban mi köze egymáshoz. Viszont nekem is 110 lovas 1.6 van az igen elmegy jóval felette is az 1.4 -nek rövidebb a váltója.
Megkövetek minden sértettet, előbb írtam mint gondolkodtam, nem leszek még egyszer ekkora paraszt, mert itt azért még mindenki segíteni próbált az én kérdéseimben is.
Úgyis biztosan fogok még itt kérdezősködni és szeretném ha segítenének is és senki sem lenne velem szemben olyan tahó mint én voltam.
Minden ablaktörlőmotorban van egy végállás kapcsoló, ami az alaphelyzetbe visszatérést intézni. Azonban szükséges hozzá egy külön + 12V-szál, amit ha nem kap meg, nem fog visszamenni. Első körben ezt ellenőrizném, illetve a csatlakozót, hogy nem kontaktos-e benne az egyik érintkező pl. Ha az megvan, akkor jön az ablaktörlőmotor.