Az a baj, hogy még nincs diagnosztizáva a hiba... józan paraszti ésszel nem a műszeregységre gondolnék. (mindkét irányban kanyarodáskor bizonyos kormányszögnél rendesen működik)
Kéne egy ember aki megkeresi a hibát... Itt az egyik márkatárs leírta, hogy miket lehetne kimérni, de én max szemrevételezni tudom kimérni nem.
Ha tudnám hogy a műszercsoport a hibás akkor vennék bele bontottat 10ért. Csak még a konkrét hiba sincs meg.
Olyan helyet szeretnék ahol megkeresik és meg is javítják a hibát.
Az a baj, hogy a 18.ban is úgy éreztem a szerelőknél, hogy megnézték amit nagy meló nélkül meglehet, azt rámondták, hogy nem tudják.
Nyílván vannak zsírosabb melók is az én hibakeresésemnél, nem éri meg nekik.
Valaki tud szerelot bp.en aki nem csillagaron dolgozik es karacsony elott van meg idopontja egy hengerfejezesre ? Sajnos 10km es majd fel liter vizet elnyel az auto(1.4 xsara, 2000res evjarat) igy nem nagyon tudom bp.rol elvinni. Milyen aron van ma manapsag ez a mutatvany itt bp.en?
Gyertyacserélés közben sikeresen eltörtén a képen látható gégecsőnek a "pöckét", ami a fekete gumicsőbe megy. Hogy tudok rátalálni, mi a neve, gyári száma? 1.6 1999 benzin kombi sári. Ideiglenes megoldásként kókányul szigetelőszalaggal visszaraktam...
2-es xsara hátsó ablakmosónak a rajza nincs meg valakinek véletlen, mert cserélnem kellene (kilyukadt vagy megrepedt), de nem tudom hol van az illesztés, mekkora csövet vegyek. Köszönöm szépen! :)
Fényszóró izzót csak a tervezők felmenőit sűrűn emlegetve lehet.
Sok kitartást és vékony kezet igényel a művelet.
Gumikupak lepattint és ajánlott első alkalommal egy tükörrel alaposan megnézni, hogy mi hogy van ott. A H7-es izzóknak "drótos" rögzítése van egyszerűen cserélhetőek, csak nehéz hozzáférni.
Miután kicserélted, érdemes még egyszer megnézni tükörrel, hogy minden a helyére került-e.
(nekem egyszer sikerült kicsapatni egy biztosítékot, mikor a rögzítő "kengyel" rövidre zárta a lábakat)
Érdemes minőségi izzót beletenni, mivel hamar gyakorlatot szerezhetsz az izzócserében - sajnos én így jártam.
Ha újat akarsz, az 23933,- Ft. és fényezendő. A gyári cikkszáma: 7804K3
Bármelyik márkakereskedésben lehet rendelni, ha van az ausztriai nagyraktárban, akkor másnapra. Bárdiban / Unixban is megrendelheted, de az minimum 1 hét és kicsit drágább, mint a márkakereskedés.
Sziasztok! Ha valakinek van egy felesleges 2004-es gyártású Citroen Xsara II 1.6-hoz hűtőrácsa vagy vagy csak a Citroen jel teteje meg van akkor megvenném, mert már a másodikat sikerült elhagynom :) Vagy ha tudsz linkelni olyan Magyar oldalt aholl tudok venni, akkor nagyon szépen megköszönném varganorber2017@indamail.hu
Szia 1.4 es benzines a kocsi arra gondoltál , hogy ha a váltonál felhuzom a védő gumit akkor alatta látok 4 csavart még nem csavartam ki de szerinted ott keressem ?
A citroen service,peugeot service oldalát elérheted a citroen Fábián alkatrész webáruház oldal segítségével, lehetővé válik a robbantott ábrák,alkatrészek megtekintése, az üzemanyag tankról is találsz ábrát,rajzot az esetleges javításhoz.
csatlakoznék FEZ-hez az üzemanyagtankot le kell venni az alapos átvizsgáláshoz .
Sajnos még nem vagyok nagy szaki, így a segítségeteket szeretném kérni!
Van egy 2004-es Xsara II Break 1.4 benzines autóm, amivel az a probléma adódott hogy nem tudok bele tankolni. Úgy kezdte a kicsike, hogy először csak kb 20 liternél nem engedett többet. Aztán most ott tartunk hogy 3-4 litert tudok beleszuszakolni, és a cső szájánál áll a benzin. Persze a mutató már lassan pirosban. Próbáltam hogy alulról a levegőztető visszacsapó szelep csövét szétcsatlakoztattam, belefújtam és midenféle ellenállás nélkül végigment a levegő. Ugyan ezt megcsináltam a másik kis fekete csővel is, ami ha minden igaz a túlnyomás kiegyenlítő (?). Azon is akadálymentesen át tudtam fújni. Az AC pumpánál sem áll a benzin. Nem történt koccanás, nem történt elakadás. Egy éve nyúzom, és eddig semmi probléma nem volt vele. Több kúton is próbáltam tankolni. Legyetek szívesek ellátni egy pár útmutatással, tanáccsal, mi lehet a baja?
Sziasztok a nekem egy 2004 es Citroen Xsaram van és nem működik pár napja a tolató lámpám kicseréltem a lámpákat megnéztem a biztosítékokat már csak a kapcsolóra tudok gondolni de kéne egy kis segítség ezt merre keresem vagy tudtok egy szerelőt aki ki tudná cserélni vagy megnézni mi lehet a gond ?
Elsősorban nem a lemerülés miatt csinálja, hanem ha sz@r egy aksi (cellazárlatos már valamennyire stb.) akkor üzemi körülmények között ez okozhat nagyobb feszültséglengéseket, ami terhelheti a műszereket.
Ez a probléma a Xsaraknál valóban előfordulhat, de azért nem kell hetente ilyeneket csinálnom, nem kell annyira parázni. :-P
Xsara II (2003) COM2000 kapcsoló javítással kapcsolatban szeretnék tippet adni,ami nálam sikerült. De lehet hogy nem mondok újat. Azoknak szól, akik szét tudják szedni a kapcsolót, hogy hozzáférjenek a gomb végén levő nyáklaphoz. Lehet vásárolni úgynevezett, vezető ragasztót/festék, ami vezeti az elektromosságot,helyettesíti a forrasztást. Vékonyan ecsettel felvihető. Én a Technicoll nevű terméket használtam(2300Ft),ez 2g,ezüst alapú és ecset is van a készletben. Azóta tökéletesen működik az automata fényszóró funkció. A másik amit ajánlottak, Wire Glue 40152 ragasztó (3000Ft). Így megspórolhattok 25e Ft,ha cserélni kell a kart.
Bocs a kérdésért, de most egy lemerült akksi cseréje tényleg kivágja a műszereket? Nézelődtem a neten, tényleg nem egyedi eset. Hogyan lehet ezt megelőzni a cserénél?
szét kell szedni a műszeregységet, le kell venni az elejéről az átlátszó plexit és a két műszer mutatóját. Utána a helyére kell tenni (visszakötni) és gyújtásra téve az autót !!! a két mutatót vissza kell tenni alaphelyzetbe. Ha mázlid van, jó lesz. :-)
A nagy feszültségugrás a szervomotorok alaphelyzetté el tudja b...ni.
csak józan paraszti ész, minimális háttértudás nélkül: ".....visszaálltak alaphelyzetbe, de azóta csalnak..."
tehát működnek, de csalnak. Nem-e kalibrálni kell? ha lehet ilyet csinálni. Azt gondolom lehet, mivel nem közvetlen mechanikus átvitel van, hanem elektronikus jel vizualizálás.
illetve: ".......kilométeróra és a fordulatszámmérő........."
mivel két műszer szállt el, ezért az gondolnám, nem 1-1 elektronikus alkatrész szállt el egyszerre, mert annak az egyidejű bekövetkezése csekély -> megint csak a kalinrálás felé mutat a dolog