Köszönöm!!! s ha már ilyen jól összebarátkoztunk :-) gyakorlati tapasztalatod is lenne esetleg,- arra vonatkozóan, hogy hol keletkezhet a roppant idegesítő kotyogó hang???? Ami igazándiból szinte az út egyenetlenségével nincs is szinkronban....Egyszercsak elkezdett valami kotyorászni...s bentről úgy hallom, mintha jobbra..fentről jönne a hang....
motortartó bakot rángattam....Kéne hogy mozduljon ekkora erő hatására, ha kopott?
meg tán az hirtelen gázadásra is adna hangot..ha a motor bemozdul...Jól sejtem?
Üdv.2es xsarán mi kapcsolja a csomagtér villágitást,hol van a ,,kapcsolo"?Szétszedtem az ajton lévő zárat,abban nem találtam.3 szál vezeték megy rá,ami a zárat müködteti.
Nem tudom nem vagyok jogász, a Citroen service oldalán elérhető a tartalom (független szerelői oldal) amit feltöltöttem azok a dokumentációk ingyenesen elérhetőek, Bizonyos dolgokért dokumentációkért pedig fizetni kell!
De ha gondoljátok hogy jogszabályba ütközik akkor többet nem teszem.
Ezen a fórumon is találsz róla egy csomó infót, csak keresni kell.
Ha klíma nélküli, vagy manual klímás akkor előtétellenállás van. Ha auto klímás akkor elektronikus szabályozású. Ebben szokott zárlatossá válni a tranzisztor.
Üdv. Olyan hiba, hogy a fűtőventi nem áll le, csak egy fordulaton megy beállítástól függetlenül, az minek lehet a hibája Xsara I-nél? Olvastam tranzisztor, előtét ellenállás, vezérlő elektronika hibát külföldi fórumokon, de az autó típusa nem egyértelmű a hozzászólásokban. Hol kezdjek bontani először? Köszönöm.
Pont ma reggel történt, hogy ilyen párás trutyis időben jött velem szembe lakott területen kívül valami kis autó (talán Daewoo) helyzetjelzővel. Villogok neki, erre ő is felvillantotta...az egyik oldalt...
Viszont azért írtam le a történetet, mert igencsak más volt a rendőri hozzáállás(jogszabály) az én esetemben mint a fórumtárs esetében. Akkor mi is a helyes eljárás ilyenkor?
Meg mi az hogy kérjen útvonalengedélyt. Ha nem alkalmas a jármű a közúti közlekedésre akkor arra nem lehet útvonalengedélyt kérni.
Egyébként össze-vissza beszélnek a rendőrök. Viszont azt nagyon határozottan teszik. :)
Milyen jó hogy minden rendőrőrsön különböző törvény van életben. Ha nem világít a belső világítás, akkor meg öt év kényszermunka? Ezek a suttyó pénzbeszedők nagyon szeretnek jogászkodni. Nemhogy inkább a bűnözőkkel foglalkoznának.
Nekem a legutóbbi rendőrös, lámpás esetem a következő volt:
Beértem egy faluba(már sötét volt) és a falu szélén strázsáló rendőrök elindultak utánam és levillogtak. Mondják hogy nem világít a jobb oldali tompított. Mondom nekik hogy mikor elindultam akkor ellenőriztem és még jó volt. Felvették, ellenőrizték az adatokat és kérdezték hogy honnan hová megyek(még kb. 80km volt hátra). Aláirattak valamit és mondták hogy nem jár bírság(ha jól emlékszem két büntetőpont viszont igen), bevitték az esetet a rendszerbe és nyugodtan autózhatok hazáig. Viszont ha x időn belül(kivéve a hazautat) újra megállít egy rendőr ugyanazzal a lámpahibával, akkor autómatikusan néhány tízezer orbán tallér a bírság.
És elköszönésképpen mondták hogy mázlim van, mert ha a bal oldali nem világított volna, akkor lett volna ám nemulass.
Én egyes xsarán javítottam...A következőképpen: lenyitod az ajtót.....ha tudod :-) javaslom a zár díszfedele kőzépvonalában próbálkozz benyúlni az ajtó+műszerfal közötti résen, vékony csavarhúzóval, s ovatosan keresd a zárnyelvet...Aztán bróbáld valahogyan kiakasztani...visszatolni...Ha sikerül, az ajtó lenyílik, s le kell szedned a belső burkolatát....s akkor már látod is a zárszerkezetet...mint javítandó darabot
Xsara 2-ben a kesztyűtartó beragadt, hiába nyitom, nem történik semmi, eltörhetett a nyitó szerkezet. Tud valaki segíteni, hogy miként szedhető szét? A külső műanyag burkolat, melyen a nyitó rész van, leszedhető valahogy roncsolás nélkül?
Köszi, sürgős lenne, mert a lakáskulcsom benne maradt :(
De nem bizony. Rákérdeztem erre én is, hogy ha mondjuk egy új X5-ösben elszáll a xenon, amit ugye útmenti barkáccsal nem lehet cserélni, akkor mi a helyzet. Azt mondta rá a közlekedési, hogy akkor tréler, vagy útvonalengedély.
Tegnap egy kis problémával szembesültem. Megállítottak a rendőrök, hogy nem világít a pótféklámpám, és elvették a forgalmimat, addig amíg nem orvosolom a hibát. Megoldottam az út szélén, egy darab vezetékkel direktre kötöttem a rendes féklámpával, és továbbengedtek. Viszont szeretném végérvényesen helyrehozni. Van-e valakinek azzal kapcsolatban tapasztalata, hogy az átvezető kábelek megtörnek-e hátul is, ahogy az oldalajtóknál? Köszönöm!
Olvassad figyelmesen az alábbit....Velem ez történt...s veled is megtörténhet(ett)...(főleg ha eső után vetted észre a beázást...
"Megoldás született a beázást illetően...s leírom mi volt a hiba...Okulásul!
Szóval: valszeg előző tulaj hanszórót cserélt, s ennek folyamodványaként kivágta, szinte eltüntette azt a poliuretán zsákot (levágta a hátulját..) ami gyárilag burkolja, s vízmentesíti a hangszórót...Nos a kurva víz ezt meglátta, s engedve a gravitációnak a hagszóró kerete körül átfolyt,s egyenesen be az utastérbe....mert ugye az ajtó alsó része "mélységben"+ a kárpit (melyben a hangszóró is benne foglatatik) rátakar a küszöb utastér felöli részére + az ajtókéderre.... Megoldás: nejlonfólia burkolat, fedőköpeny beragasztása sziloplaszttal az ajtólap belsejére, a hangszóró fölé ,-mely így rálóg, rátakar a benyúló hangszóróra,azt az ajtó fenéklemezéig beborítja, s így szépen eltereli, vezeti azt a vizet ami az ablak mellett bejut az ajtó belsejébe...Az alsó élen a vízelvezető rés szabad.... s most már a víz is a helyes irányba iramodik..
Szevasztok márkatársak.A fiamnak van egy 2004-es 1.6 16v II-es xsara,és voltunk Veresegyházon hátsóhíd cserén.Ottmaradtunk,megvártuk amíg elkészül kb 2óra alatt végeztek.Csak a gumibakot cserélték még ki.74000 ft-ba került.Amikor haza értünk /Biatorbágy/ akkor tapasztaltuk,hogy nagyon kemény a hátulja,és alig lehet lenyomni.Nem rugózik semmit.Ugyan olyan lett mint a hídcsere előtt,sőt rosszabb.Tudja valaki,hogy mi lehet a baj.Lengéscsillapító nem lett cserélve.