Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BXtwelve Creative Commons License 2016.10.10 0 0 64097

Nem akarom védeni a rendőröket, de hihetetlen sok a félszemű autó.

Mit lehetne tenni ellene?

Nagyon nemtörődöm a magyar...

Előzmény: Kárász00 (64096)
Kárász00 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 64096

Milyen jó hogy minden rendőrőrsön különböző törvény van életben. Ha nem világít a belső világítás, akkor meg öt év kényszermunka? Ezek a suttyó pénzbeszedők nagyon szeretnek jogászkodni. Nemhogy inkább a bűnözőkkel foglalkoznának.

Nekem a legutóbbi rendőrös, lámpás esetem a következő volt:

Beértem egy faluba(már sötét volt) és a falu szélén strázsáló rendőrök elindultak utánam és levillogtak. Mondják hogy nem világít a jobb oldali tompított. Mondom nekik hogy mikor elindultam akkor ellenőriztem és még jó volt. Felvették, ellenőrizték az adatokat és kérdezték hogy honnan hová megyek(még kb. 80km volt hátra). Aláirattak valamit és mondták hogy nem jár bírság(ha jól emlékszem két büntetőpont viszont igen), bevitték az esetet a rendszerbe és nyugodtan autózhatok hazáig. Viszont ha x időn belül(kivéve a hazautat) újra megállít egy rendőr ugyanazzal a lámpahibával, akkor autómatikusan néhány tízezer orbán tallér a bírság.

És elköszönésképpen mondták hogy mázlim van, mert ha a bal oldali nem világított volna, akkor lett volna ám nemulass.

 

Előzmény: Disturbing.noises. (64089)
mantilla Creative Commons License 2016.10.10 0 0 64095

kiegészítés....MINDKÉT oldalon van zárnyelv!!!!!!!!!

Előzmény: farkas567 (64090)
mantilla Creative Commons License 2016.10.10 0 0 64094

Én egyes xsarán javítottam...A következőképpen: lenyitod az ajtót.....ha tudod :-)  javaslom a zár díszfedele kőzépvonalában próbálkozz benyúlni az ajtó+műszerfal közötti résen, vékony csavarhúzóval, s ovatosan keresd a zárnyelvet...Aztán bróbáld valahogyan kiakasztani...visszatolni...Ha sikerül, az ajtó lenyílik, s le kell szedned a belső burkolatát....s akkor már látod is a zárszerkezetet...mint javítandó darabot

Törésmentes barkácsolást kívánok :-)

Előzmény: farkas567 (64090)
Thibi Creative Commons License 2016.10.10 0 0 64093

Szerintem mindegy, úgy rémlik a csíkban fent és lent két helyen van valami pöcök, amit ki kell pattintani, de vagy tíz éve csináltam.

Előzmény: farkas567 (64092)
farkas567 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 64092

Szia, jobb vagy bal oldalt kell kezdeni? A bal oldalán van a nyitó, a jobb oldalon a hosszú díszcsík.

 

 

Előzmény: Thibi (64091)
Thibi Creative Commons License 2016.10.10 0 0 64091

Xsara I-ben a kesztyűtartó ajtajában a zárt tartalmazó műanyag csík egy vékony csavarhúzóval kipattintható. Meglehet,hogy a II is ilyen

Előzmény: farkas567 (64090)
farkas567 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 64090

Sziasztok!

Xsara 2-ben a kesztyűtartó beragadt, hiába nyitom, nem történik semmi, eltörhetett a nyitó szerkezet. Tud valaki segíteni, hogy miként szedhető szét? A külső műanyag burkolat, melyen a nyitó rész van, leszedhető valahogy roncsolás nélkül? 

 

Köszi, sürgős lenne, mert a lakáskulcsom benne maradt :(

Disturbing.noises. Creative Commons License 2016.10.10 0 0 64089

De nem bizony. Rákérdeztem erre én is, hogy ha mondjuk egy új X5-ösben elszáll a xenon, amit ugye útmenti barkáccsal nem lehet cserélni, akkor mi a helyzet. Azt mondta rá a közlekedési, hogy akkor tréler, vagy útvonalengedély.

Előzmény: Skydriver (64088)
Skydriver Creative Commons License 2016.10.10 0 0 64088

Az izzókészlet úgy  tudom már nem kötelező tartozék.Ha az ég ki el sem enged?

Előzmény: Disturbing.noises. (64085)
Disturbing.noises. Creative Commons License 2016.10.10 0 0 64087

Köszönöm!:)

Előzmény: peti.olah (64086)
peti.olah Creative Commons License 2016.10.10 0 0 64086

Megtörnek ugyanúgy.

Előzmény: Disturbing.noises. (64085)
Disturbing.noises. Creative Commons License 2016.10.10 0 0 64085

Sziasztok szakik!

Tegnap egy kis problémával szembesültem. Megállítottak a rendőrök, hogy nem világít a pótféklámpám, és elvették a forgalmimat, addig amíg nem orvosolom a hibát. Megoldottam az út szélén, egy darab vezetékkel direktre kötöttem a rendes féklámpával, és továbbengedtek. Viszont szeretném végérvényesen helyrehozni. Van-e valakinek azzal kapcsolatban tapasztalata, hogy az átvezető kábelek megtörnek-e hátul is, ahogy az oldalajtóknál? Köszönöm!

mantilla Creative Commons License 2016.10.08 0 0 64084

Olvassad figyelmesen az alábbit....Velem ez történt...s veled is megtörténhet(ett)...(főleg ha eső után vetted észre a beázást...

 

 "Megoldás született a beázást illetően...s leírom mi volt a hiba...Okulásul!

Szóval: valszeg előző tulaj hanszórót cserélt, s ennek folyamodványaként kivágta, szinte eltüntette azt a poliuretán zsákot (levágta a hátulját..)  ami gyárilag burkolja, s vízmentesíti a hangszórót...Nos a kurva víz ezt meglátta, s engedve a gravitációnak a hagszóró kerete körül átfolyt,s egyenesen be az utastérbe....mert ugye az ajtó alsó része  "mélységben"+ a kárpit (melyben a hangszóró is benne foglatatik) rátakar a küszöb utastér felöli részére + az ajtókéderre.... Megoldás: nejlonfólia burkolat, fedőköpeny beragasztása sziloplaszttal az ajtólap belsejére, a hangszóró fölé ,-mely így rálóg, rátakar  a benyúló hangszóróra,azt az ajtó fenéklemezéig beborítja, s így szépen eltereli, vezeti azt a vizet ami az ablak mellett bejut az ajtó belsejébe...Az alsó élen a vízelvezető rés szabad.... s most már a víz is a helyes irányba iramodik..

 Szóval ennyi történt..."

Előzmény: xsara99 (64072)
sokab Creative Commons License 2016.10.08 0 0 64083

Szevasztok márkatársak.A fiamnak van egy 2004-es 1.6 16v II-es xsara,és voltunk Veresegyházon hátsóhíd cserén.Ottmaradtunk,megvártuk amíg elkészül kb 2óra alatt végeztek.Csak a gumibakot cserélték még ki.74000 ft-ba került.Amikor haza értünk /Biatorbágy/ akkor tapasztaltuk,hogy nagyon kemény a hátulja,és alig lehet lenyomni.Nem rugózik semmit.Ugyan olyan lett mint a hídcsere előtt,sőt rosszabb.Tudja valaki,hogy mi lehet a baj.Lengéscsillapító nem lett cserélve.

Adammer Creative Commons License 2016.10.07 0 0 64082

Sziasztok!

2001-es Xsarán megoldható, hogy motor indítása után automatikusan felkapcsolódjon a tompított? nem csak éjjel hanem nappal is.

köszi

Hydromachusz Flagizallusz Creative Commons License 2016.10.07 0 0 64081

ÜDv!

igen pesten vagyok!

 

 

meg van a régi is ! 

patika csak nem megy a cd-s rész !

szívesen elmennék és elviszem !

és nagyon köszönöm a segítséget !

 

Előzmény: Zolysys (64079)
Hydromachusz Flagizallusz Creative Commons License 2016.10.07 0 0 64080

ÜDv!

 

köszönöm a választ ! 

a probléma, hogy sajnos még új vagyok e téren még csak 2 hetes a kocsi. Előtte nem volt ilyenem még egyáltalán. :( 

kérdés: gyári szintű diagnosztikát csak a szakszervíz tud csinálni ? vagy ha szerzek obd 2 es jeladót akkor rácsatlakozok és átírom?

vagy hogy kellene ezt csinálni?

 

 

 

 

Előzmény: FeZ_ (64078)
Zolysys Creative Commons License 2016.10.07 0 0 64079

a régi  meg javítható lett volna... szerintem...

Ha Pesten vagy elhozod és megoldom

Előzmény: Hydromachusz Flagizallusz (64077)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.07 0 0 64078

A kocsi alvázszáma nem stimmel a magnóéban levővel. Gyári szintű diaggal orvosolható.

 

Előzmény: Hydromachusz Flagizallusz (64077)
Hydromachusz Flagizallusz Creative Commons License 2016.10.07 0 0 64077

ÜDv mindenkinek!

 

Kérdés: Citroen Xsara 1.6 16V 2003/12. példányomban a gyári cd-s magnó tönkre ment...! szereztem egy újszerű de szintén gyári tuti működő példányt.!

beépítem és a cd rész nem megy és folymatosan sípol...!

feltételezem hogy a fedélzeti computer cseszik ki velem.... valaki meg tudná mondani, hogy hogyan kell hozzá tanítani a kocsihoz a magnót? ???

 

előre is köszönöm a választ ! 

 

Tuzson88 Creative Commons License 2016.10.07 0 0 64076

Meggyőztél, úgy se én vezetem, nekem meg marad a "Vándor 75" :)

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (64074)
BXtwelve Creative Commons License 2016.10.06 0 0 64075

Ezért kérdeztelek téged. :-)

 

Ma autópályáztam. Eddig (évek óta), állandóan liftezett a hőmérő. Ha meglátta az emelkedőt, már elindult felfelé a mutató, lejtőn visszaesett. Most stabilan áll, mint régebben. Mivel semmi változás nem történt, csak a vízszivattyú csere, erre gondolok. Azért 4mm átmérő különbség, 7 centis keréknél nem kevés.

Képek.

 

 

Előzmény: FeZ_ (64071)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.10.06 0 0 64074

kívülről sehogy.

nem tudom, mennyire vagy felkészült versenyző, ide azért nem teljesen elég, hogy már kitekertél életedben két hatos csavart.

kormányt le kell venni, utána a komplett kormánykapcsolót, azt négy helyen szétfúrni, utána szétpattintani úgy, hogy ne töröd el a füleit, szétemelni a két oldalt, hogy nem hullik szét, vagy ha igen, akkor össze is tudod rakni, aztán utána férsz hozzá a légzsák átvezetőhöz, amit egyébként szintén úgy kell szétpattintani és nem mindegy, hogyan rakod össze.

hát na.

szerintem inkább nyekeregjen.

Előzmény: Tuzson88 (64073)
Tuzson88 Creative Commons License 2016.10.06 0 0 64073

Akkor van valami megoldás szétszedés nélkül, hogyan lehet megszüntetni? Fordos focus fórumon hintőport meg WD40-et ajánlottak,lehet ez megoldás? Ha igen hogyan lehet bejuttatni? :D

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (64065)
xsara99 Creative Commons License 2016.10.06 0 0 64072

Sziasztok!

Segìtsèget szeretnèk kèrni tőletek.

Most vettem észre hogy az anyósűlésnél beáztam.

Nem fagyálló, hanem sima vìz. Fűtőmotor alatt lévő szőnyeg száraz. 

Hol jöhetett szerintetek be ez a fránya vìz?

Segìtségeteket előre is köszönöm :)

FeZ_ Creative Commons License 2016.10.06 0 0 64071

Sajnos tanácsot jellemzően mindenki a saját tapasztalatai alapján tud csak adni. Illetve úgy van csak értelme. 

Mi tucatjával építjük be a szetteket, mindenféle probléma nélkül. 

A vízmelegedés sem ettől volt nálad szerintem, de ez csak magánvélemény, még az is lehet, hogy de.

:-) 

Viszont megnyugodtam, hogy valamiben legalább bejött az igénytelen kialakítású HEPU pumpa neked is. :-D

 

Az is járható út, hogy azt veszel, ami szimpatikus neked és idővel levonod a következtetéseket a saját tapasztalatod alapján.

Egy autó esetén ez vagy nagggyon sok időbe telik, vagy igen szűk lesz a tapasztalatgyűjtési keresztmetszet. :-))

 

Előzmény: BXtwelve (64070)
BXtwelve Creative Commons License 2016.10.06 0 0 64070

Szia!

 

Igen megkaptam a leveled, csak nem volt időm válaszolni.

 

Szóval 3 éve Gates szett lett beszerelve. Amiben INA görgők voltak, és (valószínűleg, cikkszám alapján) Bugatti pumpa.

Most nem vettem szettet, külön vettem HEPU pumpát, SKF görgőt, és GATES szíjat, ami kacskaringós.

 

Első tapasztalat:

Évek óta problémám, hogy a motor magasabb hőfokon üzemelt, ill. jobban ingadozott a hőfok, mint előtte sok éven át. Volt 2 termosztát cserém, hűtő átmosás (kívül), semmi változás.

Most helyreállt a dolog.

 

Mi lehetett az ok? A GATES szettben lévő pumpa lapátkereke 4 mm-el kisebb átmérőjű volt, mint most a HEPU-é.

Így szerintem kevesebb vizet forgatott, mint kellett volna. :-(

 

Tehát szettet soha többet...

 

 

 

Előzmény: FeZ_ (64069)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.06 0 0 64069

Írtam választ, de ma kaptam egy hibajelentést. Átment a levél végül is ?

Előzmény: BXtwelve (64061)
toji76 Creative Commons License 2016.10.05 0 0 64068

Aláfekszel , felnyúlsz és kézzel elhúzod a zár szerkezetet.....

Előzmény: daytonka (64067)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!