Milyen jó hogy minden rendőrőrsön különböző törvény van életben. Ha nem világít a belső világítás, akkor meg öt év kényszermunka? Ezek a suttyó pénzbeszedők nagyon szeretnek jogászkodni. Nemhogy inkább a bűnözőkkel foglalkoznának.
Nekem a legutóbbi rendőrös, lámpás esetem a következő volt:
Beértem egy faluba(már sötét volt) és a falu szélén strázsáló rendőrök elindultak utánam és levillogtak. Mondják hogy nem világít a jobb oldali tompított. Mondom nekik hogy mikor elindultam akkor ellenőriztem és még jó volt. Felvették, ellenőrizték az adatokat és kérdezték hogy honnan hová megyek(még kb. 80km volt hátra). Aláirattak valamit és mondták hogy nem jár bírság(ha jól emlékszem két büntetőpont viszont igen), bevitték az esetet a rendszerbe és nyugodtan autózhatok hazáig. Viszont ha x időn belül(kivéve a hazautat) újra megállít egy rendőr ugyanazzal a lámpahibával, akkor autómatikusan néhány tízezer orbán tallér a bírság.
És elköszönésképpen mondták hogy mázlim van, mert ha a bal oldali nem világított volna, akkor lett volna ám nemulass.
Én egyes xsarán javítottam...A következőképpen: lenyitod az ajtót.....ha tudod :-) javaslom a zár díszfedele kőzépvonalában próbálkozz benyúlni az ajtó+műszerfal közötti résen, vékony csavarhúzóval, s ovatosan keresd a zárnyelvet...Aztán bróbáld valahogyan kiakasztani...visszatolni...Ha sikerül, az ajtó lenyílik, s le kell szedned a belső burkolatát....s akkor már látod is a zárszerkezetet...mint javítandó darabot
Xsara 2-ben a kesztyűtartó beragadt, hiába nyitom, nem történik semmi, eltörhetett a nyitó szerkezet. Tud valaki segíteni, hogy miként szedhető szét? A külső műanyag burkolat, melyen a nyitó rész van, leszedhető valahogy roncsolás nélkül?
Köszi, sürgős lenne, mert a lakáskulcsom benne maradt :(
De nem bizony. Rákérdeztem erre én is, hogy ha mondjuk egy új X5-ösben elszáll a xenon, amit ugye útmenti barkáccsal nem lehet cserélni, akkor mi a helyzet. Azt mondta rá a közlekedési, hogy akkor tréler, vagy útvonalengedély.
Tegnap egy kis problémával szembesültem. Megállítottak a rendőrök, hogy nem világít a pótféklámpám, és elvették a forgalmimat, addig amíg nem orvosolom a hibát. Megoldottam az út szélén, egy darab vezetékkel direktre kötöttem a rendes féklámpával, és továbbengedtek. Viszont szeretném végérvényesen helyrehozni. Van-e valakinek azzal kapcsolatban tapasztalata, hogy az átvezető kábelek megtörnek-e hátul is, ahogy az oldalajtóknál? Köszönöm!
Olvassad figyelmesen az alábbit....Velem ez történt...s veled is megtörténhet(ett)...(főleg ha eső után vetted észre a beázást...
"Megoldás született a beázást illetően...s leírom mi volt a hiba...Okulásul!
Szóval: valszeg előző tulaj hanszórót cserélt, s ennek folyamodványaként kivágta, szinte eltüntette azt a poliuretán zsákot (levágta a hátulját..) ami gyárilag burkolja, s vízmentesíti a hangszórót...Nos a kurva víz ezt meglátta, s engedve a gravitációnak a hagszóró kerete körül átfolyt,s egyenesen be az utastérbe....mert ugye az ajtó alsó része "mélységben"+ a kárpit (melyben a hangszóró is benne foglatatik) rátakar a küszöb utastér felöli részére + az ajtókéderre.... Megoldás: nejlonfólia burkolat, fedőköpeny beragasztása sziloplaszttal az ajtólap belsejére, a hangszóró fölé ,-mely így rálóg, rátakar a benyúló hangszóróra,azt az ajtó fenéklemezéig beborítja, s így szépen eltereli, vezeti azt a vizet ami az ablak mellett bejut az ajtó belsejébe...Az alsó élen a vízelvezető rés szabad.... s most már a víz is a helyes irányba iramodik..
Szevasztok márkatársak.A fiamnak van egy 2004-es 1.6 16v II-es xsara,és voltunk Veresegyházon hátsóhíd cserén.Ottmaradtunk,megvártuk amíg elkészül kb 2óra alatt végeztek.Csak a gumibakot cserélték még ki.74000 ft-ba került.Amikor haza értünk /Biatorbágy/ akkor tapasztaltuk,hogy nagyon kemény a hátulja,és alig lehet lenyomni.Nem rugózik semmit.Ugyan olyan lett mint a hídcsere előtt,sőt rosszabb.Tudja valaki,hogy mi lehet a baj.Lengéscsillapító nem lett cserélve.
Ma autópályáztam. Eddig (évek óta), állandóan liftezett a hőmérő. Ha meglátta az emelkedőt, már elindult felfelé a mutató, lejtőn visszaesett. Most stabilan áll, mint régebben. Mivel semmi változás nem történt, csak a vízszivattyú csere, erre gondolok. Azért 4mm átmérő különbség, 7 centis keréknél nem kevés.
nem tudom, mennyire vagy felkészült versenyző, ide azért nem teljesen elég, hogy már kitekertél életedben két hatos csavart.
kormányt le kell venni, utána a komplett kormánykapcsolót, azt négy helyen szétfúrni, utána szétpattintani úgy, hogy ne töröd el a füleit, szétemelni a két oldalt, hogy nem hullik szét, vagy ha igen, akkor össze is tudod rakni, aztán utána férsz hozzá a légzsák átvezetőhöz, amit egyébként szintén úgy kell szétpattintani és nem mindegy, hogyan rakod össze.
Akkor van valami megoldás szétszedés nélkül, hogyan lehet megszüntetni? Fordos focus fórumon hintőport meg WD40-et ajánlottak,lehet ez megoldás? Ha igen hogyan lehet bejuttatni? :D
Igen megkaptam a leveled, csak nem volt időm válaszolni.
Szóval 3 éve Gates szett lett beszerelve. Amiben INA görgők voltak, és (valószínűleg, cikkszám alapján) Bugatti pumpa.
Most nem vettem szettet, külön vettem HEPU pumpát, SKF görgőt, és GATES szíjat, ami kacskaringós.
Első tapasztalat:
Évek óta problémám, hogy a motor magasabb hőfokon üzemelt, ill. jobban ingadozott a hőfok, mint előtte sok éven át. Volt 2 termosztát cserém, hűtő átmosás (kívül), semmi változás.
Most helyreállt a dolog.
Mi lehetett az ok? A GATES szettben lévő pumpa lapátkereke 4 mm-el kisebb átmérőjű volt, mint most a HEPU-é.
Így szerintem kevesebb vizet forgatott, mint kellett volna. :-(