Nincs akkor ötletetek a kormány nyikorgására? Olyan mintha belül nyikorogna. Mintha nem lenne elég kenés/zsír. Vagy inkább a szervo lehet a ludas? Most vettük nem tudjuk mire gondoljunk. 2003.10 hó Citroën Xsara 1.6 benzin
Az önindítóban a tengelyt amin a kis fogaskerék csúszkál és forog azt vékonyan meg kell zsírozni.
Leveszed az önindítót és a kis ablakon belefér a kezed nem kell szétbontani, bár akkor már kiszedném a bolygóműből is a régi zsírt és azt is megkenném.
A videón nem hallom amit kellene, de a leírás alapján bendix hiba. Lehet kapni. Minden nagyobb városban van egy önindítóra, generátorra szakosodott bolt.
...talán ilyen a feszítőd ...?? én kipréseltem belőle a csapágyat , vettem bele két megfelelő átmérőjűt ami kiadta az eredeti szélességet és vissza préseltem a helyére a görgőbe .... anyag ár kb. 2000 Ft.... gyönyörűen teszi a dolgát ..
Most hagytam abba az összeszerelést, mert most kellene a feszítő. :-(
A gyári SKF volt, 150000 után különb volt mint az INA 45000 után.
Aki engem ismer, az tudja, hogy nálam nem sok ember jár lazább szíjjal. (Csak az autószerelő haverom, akinek 'majd leesik szíj, de csak lépésben közlekedik.) :-)
Érdekesség, hogy a feszítővel együtt cserélt vezetőgörgő, ami szintén INA, annak semmi baja.
Tegnap óta van a családban egy Citroën Xsara 1.6 autó. Kérdésem az lenne, hogy mitől lehet az, hogy a kormány konkrétan nyikorog? Komoly hibára utal, vagy csak kénes hiánya...? Próbáltam visszakeresni,de nem találtam rá valaszt.
Szivargyújtóm belseje tegnap rejtélyes oknál fogva szétesett, mikor be akartam dugni töltésre a telefonom. Lehet cserélni azt a panelt, vagy mondjak búcsút neki?
Szerintetek bekrepálhat úgy a központi zár, hogy egyáltalán nem megy áram se a jobb oldali, sem a bal oldali ajtóhoz? Se a bicskakulccsal, se manuálisan nincs központi lereteszelése az ajtóknak.
Mármint most arra gondolok, hogy belülről csukom a hátsó ajtókat...kézzel kívülről az első ajtókat, a csomagtartót meg bárki kinyithatja kívülről, mert nincs központi reteszelés.
Van a biztosíték táblán a központi zárat kiszolgáló biztosíték?
Tudom hülye a kérdés, de lehet, hogy az ment ki? Mármost arra gondolok, ahogy van a világításnak biztosítéka, úgy csak van ennek (központi zárt mozgató elektronikának is) is biztosítéka? Vagy nincs?
akkor ilyen szempontból nem érdekes, hogy ha kicsit türelmetlen vagy, néha eltörik a csőcsonk, de nyugi, a gumicső felőli oldal maradt csak a kezemben eddig, a fűtőradiátor vége még sosem.
Sziasztok. A következő kérdésem lenne. A fűtéscsövet a motor térben, hogy szedem ki? Egyszerűen ki kellene jönnie ha széthúzom vagy valami fogja? Mert nem akar kijönni vagy bele van rohadva a műanyag . Esetleg valami jó módszer a szétszedésre?