Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

deneske71 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 63762

 köszi.

2008 as, milyen árban csinálod??

 

Előzmény: Zolysys (63761)
Zolysys Creative Commons License 2016.08.13 0 0 63761

Pl én ha 2001 utani

Előzmény: deneske71 (63760)
deneske71 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 63760

Sziasztok

 Segitségeteket szeretném kérni , nem tudjátok pesten ki foglalkozik picasso irányjelző kapcsolo felujitásal. 

Elöre is köszönöm

Kárász00 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 63759

6542VQ 

32K a márkaszervizben. Ebay-en olcsóbb.

 

Előzmény: Gyurma85 (63757)
nnagyin Creative Commons License 2016.08.13 0 0 63758

Egy patenttal volt rögzítve, a csavarhúzó segített rajta. A hűtő elött a merevítőt is bontani kellett, csak úgy volt hajlandó kijönni a lámpatest. Az izzó rögzítő egy közbetéttel kapcsolódik a lámpatesthez. Kiszerelés nlékül nem lehetett volna meggyógyítani. Köszönöm a segítséget.

Előzmény: francecoupe (63756)
Gyurma85 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 63757

Nekem nagyon izgatja a fantaziam. Ha az gyári vadi új sarukkal es kabelekkel van, akkor az meg egyszer ennyit ki kell bibír. Minden megoldás érdekel. 

Előzmény: FeZ_ (63750)
francecoupe Creative Commons License 2016.08.13 0 1 63756

Pedig van még ott egy 8-as csavar. Kézzel kitapintható.

Előzmény: nnagyin (63753)
Thibi Creative Commons License 2016.08.13 0 0 63755

Vagy eltört benne valami vékony műanyag alkatrész, vagy csak kiugrott a helyéről.

A zárszerkezetet tartalmazó hosszú csíkot, egy lapos csavarhúzóval könnyen ki lehet pattintani a helyéről (csak valami ruha kell a csavarhúzó alá,hogy ne karcolja össze)

A macerásabb megoldás az egész kesztyűtartó-ajtó leszedése. De zárt ajtó mellett a kesztyűtartó alatti,  ajtót tartó csapszegek kiszerelése eléggé kínszenvedés.

Előzmény: Gabika.Sz. (63754)
Gabika.Sz. Creative Commons License 2016.08.13 0 0 63754

Sziasztok! Volt már téma, de nem találom, és segítségre lenne szükségem! A kesztyűtartót egyszer csak nem lehet kinyitni az autóban... pedig nagyon ki kellene. Mi az oka, és hogyan lehetne kinyitni, hogy legkevésbé sérüljön az autó?

nnagyin Creative Commons License 2016.08.13 0 0 63753

Szétbontottam az elejét. A jobb doblemez kint van, a löklap elejáből és a kerékjáratnál a csavarak kijöttek, de a sárvédő közepénél a löklap nem enged, ott csavart nem látok.

francecoupe Creative Commons License 2016.08.13 0 0 63752

Van még egy csavar a külső-alsó sarkánál is a lökös alatt...

Előzmény: nnagyin (63751)
nnagyin Creative Commons License 2016.08.12 0 0 63751

hi mindenkinek! 2003-as 1,6 kombi xsaram van és elkapott az égőcsere koboldja. Odáig fajult a dolog, hogy a bal távolsági fény izzójával együtt kijött a rögzítő kapocs is. Az ABS egység miatt nehezen lehet hozzáférni és még kevésbé a belsejébe látni. A lámpatest 2 rögzítő csavarját (a tetején és szemből baloldalon az alján) megtaláltam, de nem tudtam kivenni. Van ötletetek?

FeZ_ Creative Commons License 2016.08.12 0 0 63750

Az ajtóátvezető kábelből láttam egy gyári javítókészletet egyszer, amiben az összes láb benne van és van hozzá hosszabb kábel is. 

Ha érdekel rákérdezek a raktárosnál, hogy mihez is volt az a szett és van-e ilyen Xsara-hoz is.

Mondjuk arra készülj fel, hogy nem volt olcsó, nekem ilyen 20e-es nagyságrend rémlik. :-(

 

Előzmény: Gyurma85 (63748)
aydeen Creative Commons License 2016.08.12 0 0 63749

Nekem az Unix-ba mondtak 15415 Ft-ot kb egy hónapja a kartergáz elvezető csőre (1192W0).

Előzmény: Sparxx Xsara1,6 16vBreak (63744)
Gyurma85 Creative Commons License 2016.08.12 0 0 63748

Üdv!

Nekem is többek között ezzel a két alkatrésszel van bajom.   A kérdésem, hogy lehet kapni szerintetek ebből az ajtókábel átvezető csatlakozóból gyári újat amikben a saruk is újak, vagy valami ilyesmi megoldás? Mert az enyém már annyi helyen van forrasztva, hogy sajnos lassan reménytelen lesz. Vagy bontó? 

Zolysys Creative Commons License 2016.08.12 0 0 63747

1192W0 a cikkszámod 15414 .-

 

és u.a. a Peugeot 307 -é

Előzmény: Sparxx Xsara1,6 16vBreak (63745)
Zolysys Creative Commons License 2016.08.12 0 0 63746

szerintem a 307-é 99% ban ugyan ez

Előzmény: Sparxx Xsara1,6 16vBreak (63744)
Sparxx Xsara1,6 16vBreak Creative Commons License 2016.08.12 0 0 63745

képek lemaradtak:

Sparxx Xsara1,6 16vBreak Creative Commons License 2016.08.12 0 0 63744

Sziasztok! 1,6 kombi xsaram van és a napokban eltörtek a kábelek a vezetőoldali ajtónál. A másik gondom pedig,hogy ingadozik az alapjárat és észrevettem, hogy a szelepfedélnél amik vannak csövek kartergázcső több helyen is kilyukadt illetve eltört. A hozzám legközelebb lévő márkakereskedésbe nem tudnak nekem ezek beszerzésében segiteni, illetve neten sem találtam sehol se csatlakozót se csöveket. Az lenne a kérdésem, hogy hol tudok venni gyárit vagy hogyan tudom megcsinálni? Köszönöm.

sagabor Creative Commons License 2016.08.12 0 0 63743

Köszi, hétvégén szétkapom. Ma viszont alig akart elindulni szegénykém, korábban egy kisebb gázfröccstől beállt az alapjárat azonnal, most hidegebb volt sokkal és már többször kellett indítani.

Előzmény: francecoupe (63734)
peti.olah Creative Commons License 2016.08.11 0 0 63742

A kuplung nemigen csúszik, minden sebességi fokozatban húz, mint a barom. Meg kb 11 ezer km van benne.

Kuplung pedál kapcsoló lehet gyanús, mert ugye kuplungolás után működik valameddig.

Most délután az országúton működött, de csak 4.-5. fokozatban, majd a faluba érve visszaváltottam 3.-ba, majd fel 4.-be, és már nem működött.

Előzmény: Zolysys (63740)
FeZ_ Creative Commons License 2016.08.11 0 0 63741

Mert a fordulatszámból és a sebességből "kitalálja" ?

Ha nem, akkor kérem a felvilágosítást, hogy hol van a kapcsoló/jeladó a sebességfokozathoz !

Én még sosem láttam ilyet, pedig párat már széttúrtam. (ami természetesen nem zárja ki azt, hogy ennek ellenére van ilyen :-) )

 

Előzmény: Zolysys (63738)
Zolysys Creative Commons License 2016.08.11 0 0 63740

csak 4-5-6 ban működik.. a hőmérsékelt lényegtelen .. lehet más baja is van az autódnak. pl csúszik a kuplung.. akkor eldobja.. az enyém is :D

Előzmény: peti.olah (63739)
peti.olah Creative Commons License 2016.08.11 0 0 63739

A könyve is 40km/órát ír, de még 50-nél sem működik.

Tegnap 60 körül mentem 3.-ban, ott nem aktiválódott, áttettem 4.-be, ugyan annál a sebességnél, és ott működött.

Sőt, jobbat is tud: reggel, amíg hűvösebb van, akkor működik, délután, amikor megyek haza nem működik.

Igazi francia...

Előzmény: FeZ_ (63736)
Zolysys Creative Commons License 2016.08.11 0 0 63738

Csak kotegszem... ha nem tudja melyik fokozatban vagy akkor miért is nem megy 1-2-3 ban ?

Előzmény: FeZ_ (63736)
Skydriver Creative Commons License 2016.08.11 0 0 63737

Köszönöm

Előzmény: Kárász00 (63731)
FeZ_ Creative Commons License 2016.08.11 0 0 63736

A sebességfokozatot max. automataváltó esetén tudja (vagy tudná) figyelni.

Kb. 50 km/h-tól már biztosan működnie kell, talán már 40-nél is, de ez már nem 100%.

 

Előzmény: peti.olah (63735)
peti.olah Creative Commons License 2016.08.11 0 0 63735

Urak! 

Valaki magyarázza el nekem a 110 lovas HDi tempomat működését!

Az megvan, hogy van kapcsoló a kuplungpedálon, a fékpedálon. A sebességi fokozatot figyeli valami? Ha igen, hol?

Milyen sebességtől kellene működjön?

francecoupe Creative Commons License 2016.08.11 0 0 63734

Ne ijedj meg tőle! Légszűrő utáni csövet kiveszed és ott is van. Csati hátul lehúz, 3 torx csavar fogja.  Lent is van. Féktisztító vagy potitisztítóval kipucolhatod úgy hogy kézzel nyitva tartod a szelepet. Tisztára törlöd, mehet vissza. Után betanítás kellhet: gyújtásra teszed kb egy percre az autót, hallod majd ahogy bepozícionál. Ennyi.

Előzmény: sagabor (63733)
sagabor Creative Commons License 2016.08.10 0 0 63733

Igazad van, kicsit elnagyoltam. :) Igen, 1.6.

A MAP szenzort megpróbálom, viszont a fojtószelepet inkább szerelőre bízom szerintem. Trabis korszaknál leragadtam, ez egy kicsit összetettebb. :)

Előzmény: francecoupe (63732)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!