Szóval nemrég rendeltem egy elég jó Hibakiolvasót,és semmiféle hibát nem írt meg nem is tárolt el a computer.
Az Airbag lámpa világít és nem tudom a hiba okát.
Nekem nincsen oldalsó légzsák az ülésekben elől,csak vezetőoldali,utasoldali van és ennyi. meg a övfeszítő patronok.
Szerintetek ha nincsen tárolt hibakód akkor hol keressem a hibát hogy elaludjon az Airbag lámpa,hátha találkozott már valaki ilyennel,vagy hasonló típusú autója van mint nekem.
vagy egy kis segítséget képet tudna nekem valaki küldeni az utas oldali légzsák szétszedéséről hátha ott van valami hiba.
anyosülés elött a lábtérnél ha felnézel a kesztyütarto alatti részen.
3 csavar fogja a kárpitot, azokat kiveszed, lehajtod a kárpitot és ott egy hosszukás müanyag lap alatt(1 csavarral) van a pollenszürö, azt kiveszed ott a höcserélö.
én ide szoktam fujni
Citroen Xsara 2-n szeretnem a legkondicionalo elparologtatojara rafujni ezt a tisztitoanyagot.
Nem talalok kepeket az interneten, se robbantott abrat, csak annyit talaltam egy youtube videon, hogyan kell a ventillator motorjat, illetve pollenszurot kivenni/cserelni.
Hol van a hocserelo es honnan tudok legkonnyebben hozzaferni? Ertelemszeruen annak a feluletetere szeretnem juttatni azzal a kis muanyag csovel az anyagot....
Mivel az enyém Kakasdon újították fel, én azt ajanlom. Előtted szedik szét és rakják össze, mindent elmondanak, mutatnak. Állitasuk szerint eddig csak egy autót vittek vissza azok közül melyeket ők újítottak fel. Egy berlingót, melyet túlterheltek és átugrott egy fogat a torzió. Perselyes máshol felújítottal viszont már gyakran találkoztak.
Az jó, ha csak a kapcsolót küldöm el? Azaz a komplett com2000-et
Amit most csinált reggel meg nem is értem. A gyári pótkulccsal nem indult be. Ki írta hogy indításgátló hiba, de az önindítót tekerte. Gyári kora óta nálunk van és eddig ilyet nem csinált. Ez mi lehet?
"még sokunk xsarájában lehet olyan híd mint az enyémben,és az ilyenféle hídban a tengely a lengőkarba van illesztve szorosan és a hídtestben vannak a csapágyak."
Úgy vélem még sokunk xsarájában lehet olyan híd mint az enyémben,és az ilyenféle hídban a tengely a lengőkarba van illesztve szorosan és a hídtestben vannak a csapágyak. Ezért hát az eljárás sem teljesen azonos.Hamarosan prevenció jellegel azt hiszem elkövetem a csapágyazást,mert már a hátsó kerekek dőlése a futóműállításnál nem nagyon de már eltér az előírttól.
Ez a com2000 téma engem is érdekel. Nekem néha elkezd villogni a tompított visszajelző a műszerfalon és olyankor mikor ezt csinálja az országútit vagy a ködlámpát is lekapcsolja. index kart megmozgatva elmúlik. gondolom valami kontakt probléma de nem merem szétszedni.
Egy szerelő a fórumról. eljött érte és vissza hozta, a saját hídját csinálta meg. Kutya baja nem volt, aztán hirtelen vége lett. Viszont már nem foglalkozik ilyenekkel. Tudtommal nem kellett semmit sem hegeszteni, csak csapágy csere meg ilyenek. 100.000km felett ment felújítva, de az eredeti híd akkor is többet bírt. Most olyat keresek ami tartósabb lehet és nem csere hidat kapok.