2001-es Xsara 2-nél index problémám van! Ez még a régi kapcsolós, NEM a Com2000. A hibajelenség annyi lenne, hogy sok éves gondtalan használat után ma egy indexelés alkalmával úgy maradt az index. De furán viselkedik.
- Leállított állapotában az index kar üres állásban, gyújtás ráad, és elkezd jobbra indexelni magától. ilyenkor megpróbálom balra kapcsolni az indexet, és az index visszajelzés megszűnik a műszerfalon, de az index mégis tovább működik.
- Próbálom jobbra és balra az indexet, egyszer csak megszűnik, a kar a középső állásban, nem villog semmi, majd az autóhoz érés nélkül pár másodperc múlve mégis indexel jobbra (visszajelzés nincs, csak a lámpán látszik).
- Majd magától megint megáll, és pár másodperc múlva újrakezdi.
- Gyújtást lekapcsolom, majd vissza, az autó megint jobbra villog.
Melyik részben kell a hibát keresni? Indexrelé? bajuszkapcsoló? Talán BSI?
Bármilyen tesztelési ötletet is szívesen veszek, hogy az autószerelőhöz pontosabb diagnózissal menjek.
Az autó olyat produkál, hogy a kormányt ba mozgatom, szakaszosan mozog, nehezen tekerhető úgy 60fokot,majd 60-at könnyen és ismét. Semmi külső behatás nem érte gyakorlatilag simán állt 2-3 órát, majd elindulásnál így viselkedett. Szervó olaj rendben. Merre keressem a hibát, ismerős a probléma valakinek?
Ha erre a veresegyházi cégre gondoltál, akkor ki kell hogy ábrándítsalak. Mint bontó egy nagy nulla. Jártam már ott, ők újították fel a hátsó hidamat. Nagyon kicsi telephelyen vannak, alig van bontott alkatrészük.
Veresegyházán (bennük megbízom) sajnos csak kék és fehér van.
Egy csomagtérajtó fényezés mennyi lenne kb. - 2 évvel ezelőtt 45000-et mondtak rá, inkább leragasztottuk a sérülést. Két hónap múlva megy műszakira, addig meg kellene oldani valahogy.
- hátsó csomagtérajtó pótféklámpával, szélvédővel, rendszámvilágítással ezüst színben (ablaktörlő nem kell) - belső visszapillantó tükör (a szélvédőre ragasztott "konzol" nem fontos) - külsőtükör állító kapcsoló - jobb hátsó lámpabúra - jobb oldali utastér szellőzőrács - autórádió keret - nagy "B" kijelzős
Részben én, részben segítséggel készül. Ha lesz egy minta darab, akkor jelentkezem és ha kell valakinek, kialkudunk valami árat. Illetve ezt a többiekkel is meg kell beszélnem, akik foglalkoznak a dologgal. Mennyiért lehet venni a hagyományos verziót?
Terveim szerint minden rozsdamentes anyagból készül, a "kampós" része pedig egy tömbből lesz kifaragva. Láttam már öntött és lemezből hajlított ilyen alkatrészt is, de mivel van rá lehetőségem, így egy darabból lesz. A két bekezdésű menet funkcióját értem természetesen, de mivel nem napi műveletről van szó, így szerintem nem lényeges. Főleg, hogy ilyen menetet célszerű NC esztergán készíteni, mert hagyományoson elég lassú művelet, ilyen menetmetszőt pedig nem láttam még. Szóval ezt hanyagolom.
A két bekezdésre azért van szükség, hogy ne 86-ot kelljen tekerni, míg lejön a pótkerék, hanem csak 43-at.
A fej alatt van egy 8 mm magas, 17 átmérőjű nyak, amire a műanyag karika megy. A fejet meg célszerű 6 lap fejűre csinálni, hogy a kerékkulccsal lehessen tekerni.
Kampót meg a csavart is megcsinálod rozsdamentesből? Vagy csináltatod? Lehetne mindjárt kettőt, az egyiket átvenném.
Nem tudja valaki véletlenül, milyen hosszú a pótkeréktartó csavar? Szét (illetve össze) rohadt és rozsdamentesből szeretném elkészíteni, de nem ismerem a méreteit.
Szia Krisztián vagyok a hátsóhidat fel kel ujitani az enyemmel is ez volt mar 2x is én Kakasdra vittem le nagyon ugyesen dolgoznak jo munkat vegeznek, csak ajállani tudom őket
Sziasztok! Egy olyan problémám lenne 1.6os 16v break2 vel hogy mikor megmelegszik kicsit a műszerfal és indulok el vele a kesztyűtartó felöl nyekergő hangot ad az auto valahonnan a pollenszűrőtől jön a hang. Találkozott már valaki hasonlóval?
Kérdésem a következő milyen típusú fékbetétet vegyek előre, hogy ha olyan "puha" fékbetétet szeretnék mint az eredeti ferodo (a gyári) csak olcsóbb kivitelben. Kemény féktárcsát vettem és puha betét kellene bele, mert kemény betétet sikerült vennem és annyira kemény a fékem hogy ki kellett venni belőle.
Alul is és felül is 2-2 karom tartja az előlapot. Azokat kell óvatosan szétfeszíteni, és jön ki az előlap, a tekerőgombokkal együtt. A klímanyomógombokkal vigyázz, szét tud ugrani, ámbár egyszerű cucc, csak el ne vesszen a rugó, stb.
Sziasztok, fűtéskapcsoló világítás cseréjét hogy kell csinálni? Xsara II. Lebontottam a teljes középkonzolt, a fűtés kapcsolók egy fehér színű műanyag dobozban vannak, nem láttam rajta kívül izzónak a helyét. Tartok tőle, ha ezt a dobozt szétszedem, nem esik szét teljesen, összerakhatatlanul? Mit javasoltok? Köszönöm