Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

farkas567 Creative Commons License 2016.05.21 0 0 63149

Sziasztok!

2001-es Xsara 2-nél index problémám van! Ez még a régi kapcsolós, NEM a Com2000. A hibajelenség annyi lenne, hogy sok éves gondtalan használat után ma egy indexelés alkalmával úgy maradt az index. De furán viselkedik.

- Leállított állapotában az index kar üres állásban, gyújtás ráad, és elkezd jobbra indexelni magától. ilyenkor megpróbálom balra kapcsolni az indexet, és az index visszajelzés megszűnik a műszerfalon, de az index mégis tovább működik. 

 

- Próbálom jobbra és balra az indexet, egyszer csak megszűnik, a kar a középső állásban, nem villog semmi, majd az autóhoz érés nélkül pár másodperc múlve mégis indexel jobbra (visszajelzés nincs, csak a lámpán látszik).

 

- Majd magától megint megáll, és pár másodperc múlva újrakezdi. 

 

- Gyújtást lekapcsolom, majd vissza, az autó megint jobbra villog. 

 

Melyik részben kell a hibát keresni? Indexrelé? bajuszkapcsoló? Talán BSI? 

 

Bármilyen tesztelési ötletet is szívesen veszek, hogy az autószerelőhöz pontosabb diagnózissal menjek. 

 

sagabor Creative Commons License 2016.05.21 0 0 63148

Sziasztok!

Az autó olyat produkál, hogy a kormányt ba mozgatom, szakaszosan mozog, nehezen tekerhető úgy 60fokot,majd 60-at könnyen és ismét. Semmi külső behatás nem érte gyakorlatilag simán állt 2-3 órát, majd elindulásnál így viselkedett. Szervó olaj rendben. Merre keressem a hibát, ismerős a probléma valakinek?

 

Köszi

Zolysys Creative Commons License 2016.05.19 0 0 63147

Total Quartz 9000

Előzmény: K. csaba81 (63146)
K. csaba81 Creative Commons License 2016.05.19 0 0 63146

Sziasztok!Meg tudná valaki mondani ,hogy 143 ezer km van a kocsiban 2.0hdi 80kw os mulyen tipusú és számú olajat kellene beletenni ?köszi 

Kárász00 Creative Commons License 2016.05.19 0 0 63145

Arrafelé nem tudok ajánlani helyet, de talán majd valaki más.

http://bontottfranciaauto.hu/

Ha erre a veresegyházi cégre gondoltál, akkor ki kell hogy ábrándítsalak. Mint bontó egy nagy nulla. Jártam már ott, ők újították fel a hátsó hidamat. Nagyon kicsi telephelyen vannak, alig van bontott alkatrészük.

Itt van néhány lehetőség(de gugli a barátod):

http://franciaautobonto.hu/

http://lafer-citroenbonto.hu/

http://franciabonto.com/

És még sokan mások..

De a határ közelsége miatt lehet hogy jobban járnál ha az osztrákoktól vennél 100k-ért egy komplett autót.

A műszakin meg nem érdekes ha nem szép az autó. Az a lényeg hogy jó legyen. Illetve bizonyos helyeken az sem érdekes. :-) Perkálod a díjat, azt kész.

 

Előzmény: joco81 (63141)
toji76 Creative Commons License 2016.05.18 0 0 63144

csecse lett, tetszik.

Előzmény: sagabor (63143)
sagabor Creative Commons License 2016.05.18 0 0 63143

sagabor Creative Commons License 2016.05.18 0 0 63142

Ilyenre gondoltam, már csak ki kell próbálni.

joco81 Creative Commons License 2016.05.18 0 0 63141

Pápa melett.

Veresegyházán (bennük megbízom) sajnos csak kék és fehér van.

Egy csomagtérajtó fényezés mennyi lenne kb. - 2 évvel ezelőtt 45000-et mondtak rá, inkább leragasztottuk a sérülést. Két hónap múlva megy műszakira, addig meg kellene oldani valahogy.

 

Előzmény: Kárász00 (63140)
Kárász00 Creative Commons License 2016.05.18 0 0 63140

Van az országban néhány bontó, ami francia autókra szakosodott. Praktikus lenne ha leírnád hogy hol laksz.

Meg tele vannak a hirdetési oldalak magánemberek hirdetéseivel, akik feketén bontanak.

De ha ezeket mind csomagküldősen akarod beszerezni, akkor valamivel tuti be fogod szívni.

Van itt olyan tag, akinek olyan ülésgarnitúrát küldtek hogy képek alapján még a kutyámat se engedném rá.

 

Előzmény: joco81 (63139)
joco81 Creative Commons License 2016.05.18 0 0 63139

Sziasztok!

 

Remélem valaki tud nekem segíteni, hogy hol tudom beszerezni ezeket az alkatrészeket.

Esetleg csomagküldéssel is foglalkozó bontót is ajánlhatnátok.

 

Citroen XSARA 1.6 16V SX (80KW/109-110LE)
Gyártási év: 2002.08.
Szín: Ezüst

 

- hátsó csomagtérajtó pótféklámpával, szélvédővel, rendszámvilágítással ezüst színben (ablaktörlő nem kell)
- belső visszapillantó tükör (a szélvédőre ragasztott "konzol" nem fontos)
- külsőtükör állító kapcsoló
- jobb hátsó lámpabúra
- jobb oldali utastér szellőzőrács
- autórádió keret - nagy "B" kijelzős

 

Előre is köszönöm.

 

Joco

Kárász00 Creative Commons License 2016.05.18 0 0 63138

Eurorepar alkatrészekkel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?

 

peti.olah Creative Commons License 2016.05.18 0 0 63137

"Mennyiért lehet venni a hagyományos verziót?"

 

A hajlított kampó 3200, a csavar 2223 Ft.

Előzmény: sagabor (63136)
sagabor Creative Commons License 2016.05.18 0 0 63136

Részben én, részben segítséggel készül.
Ha lesz egy minta darab, akkor jelentkezem és ha kell valakinek, kialkudunk valami árat. Illetve ezt a többiekkel is meg kell beszélnem, akik foglalkoznak a dologgal. Mennyiért lehet venni a hagyományos verziót?

 

Terveim szerint minden rozsdamentes anyagból készül, a "kampós" része pedig egy tömbből lesz kifaragva. Láttam már öntött és lemezből hajlított ilyen alkatrészt is, de mivel van rá lehetőségem, így egy darabból lesz. A két bekezdésű menet funkcióját értem természetesen, de mivel nem napi műveletről van szó, így szerintem nem lényeges. Főleg, hogy ilyen menetet célszerű NC esztergán készíteni, mert hagyományoson elég lassú művelet, ilyen menetmetszőt pedig nem láttam még. Szóval ezt hanyagolom.

 

Ha elkészül, jövök fotóval!

 

 

Előzmény: peti.olah (63134)
toji76 Creative Commons License 2016.05.18 0 0 63135

Nem kell 43 tekerni, csak 10-t aztán leakasztani a rácsot és lehajtani.

Előzmény: peti.olah (63134)
peti.olah Creative Commons License 2016.05.17 0 0 63134

A két bekezdésre azért van szükség, hogy ne 86-ot kelljen tekerni, míg lejön a pótkerék, hanem csak 43-at.

 

A fej alatt van egy 8 mm magas, 17 átmérőjű nyak, amire a műanyag karika megy. A fejet meg célszerű 6 lap fejűre csinálni, hogy a kerékkulccsal lehessen tekerni.

 

 

Kampót meg a csavart is megcsinálod rozsdamentesből? Vagy csináltatod? Lehetne mindjárt kettőt, az egyiket átvenném.

Előzmény: sagabor (63133)
sagabor Creative Commons License 2016.05.17 0 0 63133

Köszönöm Peti! A két bekezdésre nem sok szükség van szerintem. A héten kifaragom. :) Azt hiszen tovább fog tartani, mint az autó. 

peti.olah Creative Commons License 2016.05.17 0 0 63132

A kampó 95 mm hosszú, a csavar 165 plusz a feje. 12-es kétbekezdésű menettel.

Előzmény: sagabor (63130)
xsara01 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 63131
Előzmény: Blac12 (63126)
sagabor Creative Commons License 2016.05.17 0 0 63130

Esetleg a tartó "kampó" teljes hossza? Sajnos nincs most lehetőségem lemérni.

sagabor Creative Commons License 2016.05.17 0 0 63129

Hali.

 

Nem tudja valaki véletlenül, milyen hosszú a pótkeréktartó csavar? Szét (illetve össze) rohadt és rozsdamentesből szeretném elkészíteni, de nem ismerem a méreteit.

Köszönöm.

Krisztián1980 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 63128

Szia Krisztián vagyok a hátsóhidat fel kel ujitani  az enyemmel is ez volt  mar 2x is  én Kakasdra vittem le   nagyon ugyesen dolgoznak   jo munkat vegeznek, csak ajállani tudom őket

Előzmény: Carline74 (44028)
Zolysys Creative Commons License 2016.05.17 0 0 63127

Bosch

Előzmény: toji76 (63122)
Blac12 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 63126

És a Break 2-be nem lehet ilyet venni? Esetleg nem találkoztatok vele?

Előzmény: BXtwelve (63124)
TResch Creative Commons License 2016.05.16 0 0 63125

Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne 1.6os 16v break2 vel hogy mikor megmelegszik kicsit a műszerfal és indulok el vele a kesztyűtartó felöl nyekergő hangot ad az auto valahonnan a pollenszűrőtől jön a hang. Találkozott már valaki hasonlóval?

BXtwelve Creative Commons License 2016.05.15 0 0 63124

Nem.

Előzmény: Blac12 (63123)
Blac12 Creative Commons License 2016.05.15 0 0 63123
toji76 Creative Commons License 2016.05.14 0 0 63122

Sziasztok!

 

Kérdésem a következő milyen típusú fékbetétet vegyek előre, hogy ha olyan "puha" fékbetétet szeretnék mint az eredeti ferodo (a gyári) csak olcsóbb kivitelben. Kemény féktárcsát vettem és puha betét kellene bele, mert kemény betétet sikerült vennem és annyira kemény a fékem hogy ki kellett venni belőle.

 

Ezt jól sikerült megfogalmazni......

zimurgy Creative Commons License 2016.05.13 0 0 63121

Alul is és felül is 2-2 karom tartja az előlapot. Azokat kell óvatosan szétfeszíteni, és jön ki az előlap, a tekerőgombokkal együtt. A klímanyomógombokkal vigyázz, szét tud ugrani, ámbár egyszerű cucc, csak el ne vesszen a rugó, stb.

Ha levetted, már hozzá is férsz az izzókhoz.

Előzmény: sardilev (63120)
sardilev Creative Commons License 2016.05.13 0 0 63120

Sziasztok, fűtéskapcsoló világítás cseréjét hogy kell csinálni? Xsara II. Lebontottam a teljes középkonzolt, a fűtés kapcsolók egy fehér színű műanyag dobozban vannak, nem láttam rajta kívül izzónak a helyét. Tartok tőle, ha ezt a dobozt szétszedem, nem esik szét teljesen, összerakhatatlanul? Mit javasoltok? Köszönöm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!