195/50 16-os gumikat használok 7 széles ET15-ös felnikkel, de szerintem a 205/50 már nem férne el ezekkel a felnikkel, hátul is kevés hely maradt a belső doblemeznél, éppen nem ér bele sehol semmibe...
Lehet korábban nekem is hozzászokott a fülem, de amikor átülök egy más hasonló korú autóba (ugyanúgy diesel-ek), akkor mindig meglepődöm, hogy azok milyen halkak. Utána a citroenben már zavar a sikítás. Váltóolajcsere 60 ezrenként megtörtént, a megfelelő olajjal... De mintha hangosodna, szóval el kell mennem egy szerelővel ránézetni, hátha a féltengely okozza...
Az enyém 110 le-s hdi,és a tünet szinte ugyanez,azzal a különbséggel,hogy az enyém csak harmadikban motorfékezés közben hallatja a hangját 2000rpm alatt.
Halkan ami szinte nem is észre vehető minden sebességi fokozatban van motorfékezésnél.
Én amikor megvettem cseréltem benne olajat -ez egy kicsit segített-,meg tettem bele adalékot (xado váltó adalék) valamenyit ez is hozott a dolgon,de el nem múlt tőle (sajnos).
A váltó nyelestengely csapágy tud ilyen búgó hangot produkálni, ezt hallottam, de azt gondoltam, hogy az állandó hang. Viszont nálam csak motorféknél hallatszik. Sima gyorsításkor semmi hangja. Így is erre a hibára gondolsz?