Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tom00 Creative Commons License 2016.02.25 -1 0 62619

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni. Citroen Xsara 2003-as 1,6 16V bicskakulcsa eltörött (elfáradt a fém). Ezt hol tudom másoltatni? Természetesen távirányítós változattal.

 

 

Köszönöm a segítséget.

 

 

 

Tovább: Aki tud bontottan tetőantennát kompletten, ablakmosó szivattyú motort, illetve 3-4 db gyári zöld műszerfalvilágító zöld égőt az kérem az alábbi mail-címre írjon.

 

 

sallaik00(kukac)gmail(pont)com.

bakter012 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 62618

Sziasztok!

 

2001.-es 1.6 16v motorban hány kilométerenként kell vezérműszíjat cserélni?

 

Előre is köszönöm a választ.

Jakker Creative Commons License 2016.02.25 0 0 62617

Annyi kiegészítés még, hogy a kormányt mindig a középső állapot felé rántja meg. Tehát ha jobbra van kitekerve, akkor balra, ha balra van kitekerve, akkor jobbra. Minél jobban ki van tekerve, annál nagyobb a visszarántás.  

Előzmény: Jakker (62611)
ficus10 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 62616

Érdemes utána nézni a 2001-s autók esetében.

Az én besorolásom is rossz.

Év közben úgyanis típus módosítás történt.

Budapesten a Mozaik utcában lehet intézni, vagy Szigetszentmiklóson.

Ha a számok alapján szerepel a rendszerükben az autód,akkor lefényképezik a számokat és papírt kapsz 1700 Ft-ért. 

Ki kell váltani az új forgalmit:6000 Ft.

 

A besorolás (euro3) 6 lesz.

BXtwelve Creative Commons License 2016.02.24 0 0 62615

Igen.

Az enyém dízel 2000-2001, ugyanebben a cipőben jár.

 

 

Előzmény: Adammer (62614)
Adammer Creative Commons License 2016.02.24 0 0 62614

Hali!

 

2001-es 1.4 benzin xsarám környezetvédelmi besorolása forgalmi szerint 04 (euro 2)

 

Ebben a cikkben meg euro 3-nak ajánlják. Bár ez 2002-es évjárat.

Lehet hogy ugyanazzal a motorral 2002-től magasabb besorolásba kerültek???

 

http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/piaci_korkep_olcso_hasznaltat_keresunk_euro_3-as_kibocsatasi_normaval-16480

peti.olah Creative Commons License 2016.02.24 0 0 62613

Jobbos féltengely közbenső csapágy az alsó motortartó baknál. Esetleg.

Előzmény: Jakker (62611)
toji76 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 62612

Benzines létére olyan hangja van mint ócska dízelnek...

 

A kerregés meg szerintem a kuplungod lamellái, töröttek és verődnek a harang falához. Ott nagy a baj.

 

Szóval ennek harangoztak.

 

Ott bizony a motorban is nagy bajok vannak.

 

Előzmény: numric (62610)
Jakker Creative Commons License 2016.02.24 0 0 62611

Sziasztok!

 

Most vettem egy 2003as évjáratú 2.0HDI SX xsarát. Két idegesítő dolgot tapasztalok:

 

1: motor elindításakor, leállításakor, és menet közben gáz elvételekor (kuplung kinyomása nélkül) dupla kattanás hallatszik jobb oldalon előröl (ahogyan meg tudom határozni bentről). 

 

2: kormányt rángatja, hogyha ki van tekerve, pl körforgalomban. Mintha ki akarná venni a kezemből. Kipróbáltam álló helyzetben is, és úgy is csinálja. Kb olyan érzés, mintha tovább akarna lendülni a kormány, ha kicsit megmozdítom. Ha egészen kicsi erővel megmozgatom a kormányt, akkor "belengeti".

 

Találkozott valaki már hasonló tünetekkel? 

 

Köszönettel

Csaba

 

numric Creative Commons License 2016.02.24 0 0 62610

Srácok! Mi ez a kerregés ami 0:40-től kezdődik? 1.4 benzin




ficus10 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 62609

Rád hallgatva inkább Valeo lesz.

 

Előzmény: BXtwelve (62606)
ficus10 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 62608

Igen.

Ebben a helyzetben nem engedhetem meg a tévedést.

Csillaghegy,személyes átvétel.

Előzmény: bordoxsara (62607)
bordoxsara Creative Commons License 2016.02.23 0 0 62607

Gyanús ez a webshop, gondolom az angol "save"-t fordították "mentésnek" "megtakarítás" helyett... De így nem túl profi :)

Előzmény: ficus10 (62588)
BXtwelve Creative Commons License 2016.02.23 0 0 62606

Nos, az én Gates szettemben INA csapágyas görgők voltak, és Bugatti szivattyú.

Az INA jó márkának számít, de sajnos már úgy látszik ez (is) már csak történelem.

Egy vicc, hogy a feszítőgörgő csapágya szórja a zsírt.

 

"A Graf jó márkának számít, de azt tudomásul kell, hogy húszezer km az élettartama."

 

Ezt most idéztem, nem én találtam ki. :-(

Nagyon rosszak a tapasztalataim az utóbbi időben az aftermarket alkatrészekről. :-/

Előzmény: ficus10 (62605)
ficus10 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 62605

Amit linkeltem,hát... jó lett volna,csak előre utalni...

Rendeltem nem egyszer Ebay-n,de ez valahogy más.

 

Viszont találtam (egy megállónyira) egy helyet,nagyon baráti árakkal.

Belinkelem,hátha segít másoknak.

Én biztosan itt veszem meg amit kell.

Gates szett lesz Valeo pumpával.Esetleg Graf. A költségek miatt.

Vannak szelepek is,szintén nagyon jó áron.

Beszéltem velük,szimpatikusak,készségesek.

http://xenixauto.hu/

 

Alvázszám alapján azonosítják be,milyen kell.

Persze számlával.

 

Hengerfej fedél érdekelne,mert holnap másik szerelőhöz lesz átvíve és szerinte egy cserével ugyanott vagyok árban,mint a régi rendbe tételével.Plusz gyorsabb 1héttel.

 

Ők francia autókra szakosodtak, ez megnyugtatóbb.

Előzmény: soryton (62604)
soryton Creative Commons License 2016.02.23 0 0 62604

...s ha már itt tartunk van még egy két eladó cuccom.... 

Előzmény: soryton (62603)
soryton Creative Commons License 2016.02.23 0 0 62603

...ha véletlenül mégis külö-külön szeded össze van egy vadi új feszítőgörgőm felesleges.... 

Előzmény: soryton (62602)
soryton Creative Commons License 2016.02.23 0 0 62602

....szerintem jó az a GATES szett/nekem is az van benne/  főleg ezért az árért amit belinkeltél és arra is kell hogy kapj garanciát az eladótól csak a számlát is kérd el ....

...minden egyéb említett szett is kb. ugyan az a minőség ...

Előzmény: ficus10 (62597)
rati update Creative Commons License 2016.02.23 0 0 62601

Azt is lehet, hogy veszel GATES szíjat, SKF vízpumpát és görgőket. De az is lehet, hogy a GATES görgőkben is SKF vagy FAG, Koyo, stb. csapágy van.

 

Tömítéstechnikában és csapágyban jó az SKF.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: ficus10 (62597)
rati update Creative Commons License 2016.02.23 0 0 62600

Sajnos vannak ilyen ostoba szerelői hozzáállások. Ez ilyen,......

Nekem is ezt mondta a szerelő a kuplungra. Jövő héten megy cserére, nem érdekel a szaki álláspontja.

EXEDY megy bele, ha minden igaz.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: BXtwelve (62596)
rati update Creative Commons License 2016.02.23 0 0 62599

Nekem a 406-osban DAYCO cuccok voltak én azt raktam bele. De a Contitech vagy más neves gyártó terméke is jó. Persze a noname, sajátmárkás anyagok felejtősek szerintem, nevet nem is merek írni.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: ficus10 (62597)
rati update Creative Commons License 2016.02.23 0 0 62598

Egyik kollégámnak most szakadt el a vezérműszíja, 1.6-os Renault Laguna. 300k lett a vége cakk-pakk.

 

Részvétem.

 

Ja, de neki gyűrűket és főtengely csapágyakat (+ főtengely köszörülés) is cseréltek, ha már szétszedték. LPG-s autó. Szóval 300K- a gyűrűk, csapágyak + többlet szerelés.

Előzmény: ficus10 (62578)
ficus10 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 62597

A Gates a szerelő ötlete volt.Persze saját beszerzésben.

Utána olvastam és a Contitech, valamint SKF még az elismertebb márkák a Gates mellett.

 

Az oldalt ismeri valaki,amit lentebb belinkeltem?

Előre kell fizetni.

 

Vízpumpára van ötlet?

Előzmény: BXtwelve (62596)
BXtwelve Creative Commons License 2016.02.22 0 0 62596

Szia!

 

Részvétem.

Egy észrevétel a szettel kapcsolatban. Én is Gates szettet vettem, igaz ez dízel.

A vízszivattyú már 1 évesen elkezdett szivárogni. :-(

Lehet, hogy ez csak az én szerencsém, de legközelebb külön fogom megvenni.

 

A szakadással kapcsolatban.

Haverom szeretett Xsara Picassojával járt hasonlóan.

Előtte volt néhány ezerrel km-el vezérlés csere.

Az M1 pályán történt, nagy csattanás, majd csend.

Diagnózis: a vezérmű feszítőgörgő csavarja eltört, leesett a görgő, 15 szelep görbült el.

A szaki megcsinálta, de azt mondta, ez ilyen szar francia.

Javítás után kopogott, háromhengerezett a motor, már nem mertek vele hosszabb útra indulni.

Szaki diagnózisa: ez ilyen szar francia, már soha nem lesz tökéletes, el kell adni.

 

Így is lett. :-(

Előzmény: ficus10 (62595)
ficus10 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 62595

Hú!

Hát ilyenek nincsenek.

De gyanítom,hogy a többség sem tudja ennyire precízen belőni.

Azért kellemetlen lenne,ha rosszat vennék:)

soryton Creative Commons License 2016.02.22 0 0 62594

az eredeti citroen cikkszám kellene .... meg a motorszám ...meg az alvázszám ... de mindegy is mert a program amiben megtudnám nézni  most nem hajlandó beengedni ...

Előzmény: ficus10 (62592)
Nemreg Creative Commons License 2016.02.22 0 0 62593

Köszi szépen a gyors választ.

Előzmény: soryton (62591)
ficus10 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 62592

Egy másik helyen vízpumpa nélkül így van írva:

 

Citroen Xsara II vezérműszíj készlet 1.6 16V 109 LE (motor: TU5JP4) 
Citroen vezérműszíj készlet, GATES gyártmányú, Cikkszám: K025581XS 23.200 FT

 

Itt a cikkszám:KP15581XS 34.787 FT

De ez ugye pumpával.

Pumpa nélküli cikkszám viszont: K015581XS 21.869 FT

A Gk.típus XSARA (N1) 1.6 16V

 

Jobban nem tudom beazonosítani.

Előzmény: soryton (62589)
soryton Creative Commons License 2016.02.22 0 0 62591

P0300 sz. diagnosztikai hibakód (DTC)

 

 

Több hengernél gyújtáskimaradás észlelve

...természetes hogy újra dobja ... a hiba nincs kijavítva ....  gyertya vagy trafó probléma a legvalószínűbb 

Előzmény: Nemreg (62590)
Nemreg Creative Commons License 2016.02.22 0 0 62590

Sziasztok. Lenne egy olyan problémám, hogy a xsarám p0300-as hibakódot dob, hiába törlöm ki 1-2 nap után újra előjön. Mi lehet a probléma? Előre is kösz a segítséget.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!