Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62443

"A katalizátort azt ki tudná mérni a szaki."

Vagy inkább a lambda szondát.  :-)

Előzmény: janaaaaaaaa (62442)
janaaaaaaaa Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62442

Hali. A katalizátor nem okoz nagyobb fogyasztást,legalább is nem jellemző. Ha el van szűkülve az már más kérdés.

Akkor gyengülhet az autó,és szerintem többet is eszik. De ha rossz a lambda akkor is többet zabál. 

A katalizátort azt ki tudná mérni a szaki. 

Előzmény: Gyurma85 (62440)
_Twins_ Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62441

Mindegyik km óra csal kb. 7%-ot. Majdnem 110et mutat mikor 100-al mész. Gyári gumi mérettel. Ez direkt van így, nem az óra szar.

Előzmény: Gyurma85 (62439)
Gyurma85 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62440

Sziasztok!
Volna nekem is egy kérdésem.

Láttam, hogy mostanában volt téma a lamda szonda kérdés. Namost nekem is hasonló a problémám, vagy épp ugyanez.

Azt vette észre, hogy a kocsi egyre nehezebben gyorsul, főleg alacsony fordulaton. Inkább csak kínlódik, hörög. Eljöttek a hideg idők és egyre jobban füstöl, vagy inkább gőznek nézett az ki. Fogyasztás nőtt majdnem egy literrel. Először csak a hideg időre gondoltam, de melegebbe is ugyanezt csinálja és a co-mérés és rossz értéket hozott.

Szerelőnél volt nem talált egyértelmű hibát. Csinált egy hibajel törlést és egy picivel jobb lett, de a fogyasztás és az alacsony fordulati gyengeség maradt.
Alapjáraton hátsó lambdaszondára szakadást mutat. Nagyobb gázfröccsre ír valamit.
Azt mondta a szerelő, hogy lehet hogy a szonda rossz, de nem egyértelmű. És ahogy néztem elég drága is a kísérletezéshez.
Felmerült szóba, hogy esetleg a katalizátor és azt mondta, hogy figyelni kell a kondenz vizet, mert ha egyáltalán nincs akkor a katalizátor lesz a ludas. Az enyém egy csepp kondenz vizet nem csinál, pedig régen volt bőven.
Igaz lehet ez az állítás? valóban ez a hibajele a katalizátor végének?

 

 

Gyurma85 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62439

At1cor3

Az is lehet hogy a fűtő ventillátor egyik lamellája megadta magát és az ér bele a burkolatba. Nekem ez volt a baj. Reméljük csak falevél, mert az én verzióm a ventilátor cseréjével jár.

A másik, hogy szerintem ne cseréld ki a km óra egységet azért mert pontatlan. Csere után sem lesz pontosabb. Rá kell kötni egy gyári programra a kocsit és mindent szépen kinullázni. És tökéletes lesz.

Nekem az üzemanyag visszajelzővel volt ugyanez. azóta tökéletes

A km-óra csalás nem lehet, hogy más gumi méret miatt csinálja?

Előzmény: At1cor3 (62421)
xsaraguru 2 Creative Commons License 2016.02.08 0 0 62438

Van ilyen komplett kábelegységem ha kő

Előzmény: mediprofil (62378)
janaaaaaaaa Creative Commons License 2016.02.08 0 0 62437

Sziasztok! vissza néztem jó pár oldalt,de nem találtam az enyémhez hasonló problémát. 99-es klímás xsarám van.

Abban szeretném kérni a segítségeteket,hogy: a fűtőventilátorban kicseréltem a tranzisztorokat gondoltam azért nem megy semmilyen állásban sem.

Szóval megnéztem a csatiban van-e áram,de nincs. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával?Valakinek van valami ötlete hol keressem a hibát?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Kornél 2 Creative Commons License 2016.02.08 0 0 62436

Hááát még én!!! :-))!

Most már a klímám is hűt,hogy kiszereltem belőle a menyiség szabályzó szelepet. Sikeres volt a hétvégi beavatkozás!

Előzmény: FeZ_ (62431)
BallyS16 Creative Commons License 2016.02.08 0 0 62435

Szerintem így a jó, segítettél magadon :-)

Előzmény: Disturbing.noises. (62433)
BallyS16 Creative Commons License 2016.02.08 0 0 62434

A csatolt képen a klíma gombja hiányzik (az Xsara esetén lenne, ha "sima" klímás is lenne)

Előzmény: soryton (62428)
Disturbing.noises. Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62433

MEgvan a válasz, béna voltam. Sorry a spammelésért!:)

Előzmény: Disturbing.noises. (62432)
Disturbing.noises. Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62432

Sziasztok Urak!

Új vagyok a fórumon, sajnos bármennyire lapoztam vissza, nem leletem a megfelelő adatot. Szóval.... A problémám a következő: Egyik napról a másikra megbolondult a szellőztető ventillátorom. Max fordulaton pörög, bárhogyan is áll a sebességszabályzó potméter. Sikerült már innen kisilabizálni, hogy valszeg a tranzisztorom lesz a ludas a dologban. Abban szeretnék még némi segítséget kérni, hogy milyen tranzisztorral tudnám a gyárit kiváltani? Fúrjam le a fedelet, forrasszam ki, és vigyem el egy ampervadász boltba, vagy van ennek valami speciális típusszáma? Előre is köszönöm a segítséget!:)

FeZ_ Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62431

Ennek örülök. :-)

 

Előzmény: Kornél 2 (62410)
Disturbing.noises. Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62430

Szia!

Én pont ma végeztem ezt el, készülj fel, izzadni fogsz. Nem kívántam eltörni a műanyag burkolatokat, úgyhogy inkább szenvedtem. Vedd ki a hamutálat. Felette az ablakemelő kapcsoló körüli műanyagot óvatosan pattintsd ki, majd tedd meg ugyanezt a rádiót körülölelő műanyaggal is. Ezek után a váltószoknya ahova rögzül műanyag idom, azt is pattintsd le a helyéről, és húzd fel a váltószoknyát. Ezek után látni fogod a 4 darab csavart, ami a helyén tartja a kezelőket. azt tekerd ki. Én ezek után kivettem az összes olyan csavart, ami pl a kilóméterórát körülölelő fényesebb műanyagot fogja. A műszerfal fölül kipattintottam, a kezelőszerveknél csak elhúztam annyira, hogy tudjak az egész egységen fordítani. Ezek után lesz 4 fehér fül, ami a kezelők előlapját fogja, ezeket hajtsd fel óvatosa, így lejön az előlap. utána már látni fogod a kis izzókat. Ezek a legkisebb rizsszem izzók. Nekem a fél kézfejem bőre bánta a mai műveletet, és néhány kellemes káromkodás is elhagyta a számat.:) Óvatosa, minden könnyen törik. Remélem érthető voltam és sikerrel jársz.:)

Előzmény: kajla_ (62235)
BXtwelve Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62429

Tessék.

Előzmény: Filber (62424)
soryton Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62428

...az enyém klímás .... akkor lehet ez a Sári nem .... !!?? 

Előzmény: BallyS16 (62426)
BallyS16 Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62427

Ott, azon a helyen az elvezető csőnek kell lennie. Más ott nem nagyon van.

Előzmény: Filber (62424)
BallyS16 Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62426

A difi inkább a klíma ("automata") és a nem klímásságból adódik.

Előzmény: soryton (62422)
BXtwelve Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62425

Csak az enyémről tudok nyilatkozni.

Én el....tam Lexiával.

Drága tandíj volt.

Előzmény: toji76 (62419)
Filber Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62424

Köszönöm a választ / válaszokat!

 

Csatolok egy újabb képet, amin jobban látszik a lényeg, hogy segítsem a találgatást:) Bár a legjobb az lenne, ha valaki lefotózná az ő Saciján, amúgy hova kéne mennie annak a csőnek.

Klíma amúgy nincs a kocsiban, úgyhogy ahhoz nem lehet köze. A fűtés működik rendesen. Egyébként ott a csőtől balra lévő fekete cucc is rejtély számomra mi lehet, kb. olyan mintha egy másik pedál lenne... (még a végén kiderül, hogy egy tanulóautó volt)

 

 

Előzmény: BXtwelve (62402)
At1cor3 Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62423

Lehetséges mert olyan helyen állt, köszönöm  a segítséget jövöhéten szét kapom és megnézem hát ha csak ennyi és majd még írom.

Köszöntem szépen a segítséget 

Előzmény: soryton (62422)
soryton Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62422

akkor mégis van különbség ...   milyen jellegű a zaj ...mintha bele érne valami a ventilátorba ...?  ...lehet csak falevél került a külső légjáratba és a megnövekedett légáramlattól az zörög ...

 

Előzmény: At1cor3 (62421)
At1cor3 Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62421

Az enyém ilyen, de ha az első kíván kapcsolva nem csinálja 

Előzmény: soryton (62420)
soryton Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62420

...nem csak a sebességet ...   igaz nekem Berlingóm van ..lehet van valami különbség ...

Előzmény: soryton (62417)
toji76 Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62419

Akkor az most törli az ecu-t, azaz hanyatt vágja vagy csak újra boot-olja?

 

Mert ez most így nem derült ki, és a kocsi indul és megy vele vagy ecu csere van ilyenkor?

 

Előzmény: BXtwelve (62412)
At1cor3 Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62418

Az elsővel nem a fűtőventilator sebbeseget állítom?!  

De így nézve az első mert ha az kívan kapcsolva akkor nincs hangja ha az megy csak akkor van!  

Előzmény: soryton (62417)
soryton Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62417

....pontosan melyikre gondolsz ...?  mert az elsővel a külső/belső levegőt tudod váltani ..a másodikkal a hideg/meleg váltást ...a harmadikkal a be fúvás helyét /irányát ... 

Előzmény: At1cor3 (62414)
soryton Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62416

...de akár azt is elvezeti ...sőt inkább azt ..  

Előzmény: toji76 (62413)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62415

Igen, elmúlt. Ugyanaz volt mint Nálad.

Előzmény: 5bdc (62406)
At1cor3 Creative Commons License 2016.02.07 0 0 62414

Sziasztok 

Van egy új hiba amivel nem tudok rajonni mi lehet gond. 

Szóval mikor beinditom az autót és ugye beinditom a fűtés és ha azt a kapcsolot ami az aramoltatast irányítja fűtés helyzetbe kapcsolom és rá indítom a ventilátor elég furcsa hangot add az autó kesztyű tartó körül, de ha másik állásban van a kapcsoló akkor az meg szűnik, de ha a klímát elinditom akkor is fel lép ez a zörej. 

 

Valaki tudja mi lehet a gond?! Az autó sokat áll mostanság heti egyszer megyek vele 150km.t

 

Segítséget előre is köszönöm 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!