Az is lehet hogy a fűtő ventillátor egyik lamellája megadta magát és az ér bele a burkolatba. Nekem ez volt a baj. Reméljük csak falevél, mert az én verzióm a ventilátor cseréjével jár.
A másik, hogy szerintem ne cseréld ki a km óra egységet azért mert pontatlan. Csere után sem lesz pontosabb. Rá kell kötni egy gyári programra a kocsit és mindent szépen kinullázni. És tökéletes lesz.
Nekem az üzemanyag visszajelzővel volt ugyanez. azóta tökéletes
A km-óra csalás nem lehet, hogy más gumi méret miatt csinálja?
Új vagyok a fórumon, sajnos bármennyire lapoztam vissza, nem leletem a megfelelő adatot. Szóval.... A problémám a következő: Egyik napról a másikra megbolondult a szellőztető ventillátorom. Max fordulaton pörög, bárhogyan is áll a sebességszabályzó potméter. Sikerült már innen kisilabizálni, hogy valszeg a tranzisztorom lesz a ludas a dologban. Abban szeretnék még némi segítséget kérni, hogy milyen tranzisztorral tudnám a gyárit kiváltani? Fúrjam le a fedelet, forrasszam ki, és vigyem el egy ampervadász boltba, vagy van ennek valami speciális típusszáma? Előre is köszönöm a segítséget!:)
Én pont ma végeztem ezt el, készülj fel, izzadni fogsz. Nem kívántam eltörni a műanyag burkolatokat, úgyhogy inkább szenvedtem. Vedd ki a hamutálat. Felette az ablakemelő kapcsoló körüli műanyagot óvatosan pattintsd ki, majd tedd meg ugyanezt a rádiót körülölelő műanyaggal is. Ezek után a váltószoknya ahova rögzül műanyag idom, azt is pattintsd le a helyéről, és húzd fel a váltószoknyát. Ezek után látni fogod a 4 darab csavart, ami a helyén tartja a kezelőket. azt tekerd ki. Én ezek után kivettem az összes olyan csavart, ami pl a kilóméterórát körülölelő fényesebb műanyagot fogja. A műszerfal fölül kipattintottam, a kezelőszerveknél csak elhúztam annyira, hogy tudjak az egész egységen fordítani. Ezek után lesz 4 fehér fül, ami a kezelők előlapját fogja, ezeket hajtsd fel óvatosa, így lejön az előlap. utána már látni fogod a kis izzókat. Ezek a legkisebb rizsszem izzók. Nekem a fél kézfejem bőre bánta a mai műveletet, és néhány kellemes káromkodás is elhagyta a számat.:) Óvatosa, minden könnyen törik. Remélem érthető voltam és sikerrel jársz.:)
Csatolok egy újabb képet, amin jobban látszik a lényeg, hogy segítsem a találgatást:) Bár a legjobb az lenne, ha valaki lefotózná az ő Saciján, amúgy hova kéne mennie annak a csőnek.
Klíma amúgy nincs a kocsiban, úgyhogy ahhoz nem lehet köze. A fűtés működik rendesen. Egyébként ott a csőtől balra lévő fekete cucc is rejtély számomra mi lehet, kb. olyan mintha egy másik pedál lenne... (még a végén kiderül, hogy egy tanulóautó volt)
akkor mégis van különbség ... milyen jellegű a zaj ...mintha bele érne valami a ventilátorba ...? ...lehet csak falevél került a külső légjáratba és a megnövekedett légáramlattól az zörög ...
....pontosan melyikre gondolsz ...? mert az elsővel a külső/belső levegőt tudod váltani ..a másodikkal a hideg/meleg váltást ...a harmadikkal a be fúvás helyét /irányát ...
Van egy új hiba amivel nem tudok rajonni mi lehet gond.
Szóval mikor beinditom az autót és ugye beinditom a fűtés és ha azt a kapcsolot ami az aramoltatast irányítja fűtés helyzetbe kapcsolom és rá indítom a ventilátor elég furcsa hangot add az autó kesztyű tartó körül, de ha másik állásban van a kapcsoló akkor az meg szűnik, de ha a klímát elinditom akkor is fel lép ez a zörej.
Valaki tudja mi lehet a gond?! Az autó sokat áll mostanság heti egyszer megyek vele 150km.t
Akkor azt hiszem eggyel bővült a lista !!!! :-) ! Bevált,kisimult a szíj! Köszönöm a tippet,sok bosszuságtól kiméltél meg!
Bár az 5 ezer kilométer alatt amit mentem a jelenlegi szíjal az elég is volt a szíjnak. Többé nem veszek gates-szíjat sokadjára csalódom benne. Elkopott már anyira hogy a szíjtárcsák éle "vágja" a szíjat.