...az airbag lámpa meg valószínűleg azért világít mert vagy az ülés alatti csatlakozóval/vezetékkel van gond ...vagy a kormány átvezető szalag szakadt el ... olvastasd ki a hibát ...
Elősször is bocsánat hogy nem keresem vissza, tudom hogy volt már ilyen tipikus hiba másoknál is.
Szóval engem is utol ért a központi zár hibája. Coupe ról van szó, bicska kulccsal a nyomógombra nem zárja az ajtót. Vagyis lezárja, aztán rögtön vissza is nyit, mint mikor az egyik ajtó nincs bezárva. Belülről ha a ball ajtón lévő záró gombot benyomom nem zárja a többit, ellentétben a jobb oldali ajtónál, ott zárná de vissza is kattan.
Egy hete van ez a gond és pár napja megjelent egy airbag hiba is. Ég a visszajelző lámpa, és a computer is kiírja. Nem tudom van e összefüggés a kettő között.
A Turtle féle black chrome terméket választottam én is, a hétvégén ki is próbálom! Valamint beszereztem mágikus koszradírt, azzal állítólag a besárgult műanyagok is visszakapják eredeti fehérségük. Megírom majd az eredményt.
Nekem az első csere 15 perc volt, eddig 4-5ször cseréltem az elmúlt években, most 2-3 perc alatt kész vagyok. Ja és minden eszköz nélkül, csak az ujjaim használom...
Nem is kell nézni, ujjal ki lehet tapogatni.
Valaki tudja, hogy a kiszürkült, eredetileg fekete műanyagelemeket mivel lehet eredeti fényükre visszahozni? Nekem az ablaktörlőspricni konkrétan világos hamuszürke lett. a biztonsági övcsatja sem fekete, hanem szürkül. Van erre valami ápolószer, ami visszahozza a színét, csak nem tudom mi a neve, vagy hol keressem. Másnak tapasztalat?
Milyen a kormánykapcsoló? Az ablaktörlő kar végén van komputer lapozó? Az első hütődiszrács teljes citroen logoval megva még? Érdekelne az áraik és hogy helyileg hol találhatóak. A válasz jöhet ide vagy emailben: blaszlo1@freemail.hu
Én ki szoktam szedni az ajtóból a köteget és valamennyire az autó felöli részéből is. (pl. oszlopból)
Ezután valamivel távolabb, mint ahol hajtogatva van (min. 10 cm-el) egyesével ki szoktam cserélni egy kb. 30 cm-es szakaszt új vezetékekre. Zsugorcsövezve, bandázsozva a végén a köteget.
A 61902 bejegyzésnél írtam, hogy a hátsó ablakspickoló teljesen elszakadt és szinte az összes vezeték már szigetelőszalagozva van.
Elmentem szervízbe, ahol azt mondták, hogy se eredeti, se utángyártott nincs...max bontóban...ha kapok.
Valakinek lenne valami megoldása hogyan is lehetne a vezetékeket és a csövet kicserélni? Mettől meddig kellene? Hol vannak a kábeleknek valami csatlakozói (csokik)?
Mert még a csőnél valahova beletoldok, de a vezetékek aggasztanak.
Töltöttem fel egy videót a Xsara II izzócserés szerencsétlenkedésemről :D . Nem akartam videót csinálni róla, de csak így láttam bele a lámpaburába, mert nem volt tükör meg fény, ha valakinek esetleg segíteni nézze meg.
Másodjára sikerült csak. Első nap nagy nehezen kivettem a kiégett helyzetjelző helyett a távolsági fényszóró jó izzóját. Mire azt visszaraktam röpke 40 perc alatt, addigra tönkrement, elszakadt benne a szál, de volt másik, így még kb egy 20 perc alatt sikerült kicserélni. Aztán megpróbáltam a felette lévő rossz helyzetjelzőt kiszedni, de sehogy se ment. (Az ujjam végei 2 napig fájtak.) Másnap aztán sikerült, sötétben, lefagyott újakkal megcsinálnom egy tescos fogóval, ráadásul jobb kézzel kellet fognom a telefont ballal a fogót, hát így még nem örültem soha egy izzócserének. Még jó hogy a jobb oldali volt kiégve, mert a bal oldalit el se tudom képzelni, hogy hogy cserélném ki :D
Ahogy olvasgattam másnak se egyszerű, van esetleg erre valami speciális fogó, vagy csak egyszerűen bele volt szorulva?
Én befújtam WD-40 -el és azóta nem nyikorog, meg fújtam az index kapcsoló kar végébe is, ahol az automata világítás gombja van, és azóta megszűnt a műszerfalon a világítás visszajelző néhai villogása is.