Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.11.03 0 0 61789

S.O.S. Újra én vagyok lengőkar miatt. Sikerült szétszednem igaz azt a bizonyos csavart leamortizáltam. De ami ennél is lényegesebb hogyan tudom kiszedni a régi szilenteket. A lengőkart kiszedtem a gömbfej az gyerekjáték volt viszont a szilentek azok hogyan jönnek le? Mer fogalmam sincsen. Még a b betű kinézetűt még csak le vágom valahogy de a másikat azt nem tudom. Nagyon kellene a segítség mert már szétcsesztem és visszarakni sem tudom.

koii69 Creative Commons License 2015.11.03 0 0 61788

Szia !

Esetleg megnézheted , megtakaríthatod az elektromos csatlakozót ,ami a motor tetején van és talán a trafóhoz megy. Nekem 1.4 -es van nálam többször előfordult már. Egyszer gariban trafót cseréltek ,de utána is előjött újra. Én már tapasztalatból tudom hova nyúljak. Nálam ott van a csati, ahol bekarikáztam.

Előzmény: TomyEXC (61781)
hkriszh Creative Commons License 2015.11.03 0 0 61787

Sziasztok,

 

egy elméleti kérdésem van.

Lassan fogy a hűtővíz a Xsaramból (Xsara II, 1.4i, KFW). 4-5e km alatt a kiegyenlítő tartályban a MAX-ról a MIN állás közelébe kerül.

Tegnap vettem észre, hogy 50 km autópálya után is fehér volt a kipufogógáz. Készülhetek hengerfej javításra?

 

üdv és kösz:

hkrisz

Kárász00 Creative Commons License 2015.11.02 0 0 61786

Magyarán azt feltételezed hogy mindig hajtva van a klímakompresszor, még akkor is amikor a venti tekerője 0 állásban van?

 

Előzmény: Csaba850214 (61785)
Csaba850214 Creative Commons License 2015.11.02 0 0 61785

Üdv xsarasok! Segítsen kérem valaki aki tud! Van egy 1.4 es  xsara break-em, digit klimàval, a gond az, hogy a klimàt ha kikapcsolom a, kis zöld hópehely nem vilàgít, de a klima akkor is megy. Ami a motor terhelődéséből derült ki, ha auto-ra tekerem, vagy ha csak simàn eltekerem a légkeverésre hallani lehet, hogy terhel a motor, ha viszont mindent kikapcsolok, 0- ra tekerem, nem megy de levegő sem mozog, mi lehet az oka? Beragadhatott egy relé? Ha igen melyik lehet az, hol keressem?:(

Csaba850214 Creative Commons License 2015.11.02 0 0 61784

Hali bojlermano, érdekelne, hogy sikerült e megoldani a melegedési problémàt, mert sajna ez az én kocsimra is jellemző, az enyém 1.4 break és nem megy fel 115- re max 100 körül van.

Előzmény: bojlermano (61684)
trakee Creative Commons License 2015.11.02 0 0 61783

Sziasztok!

 

Kész a porlasztcsúcs csere, illetve végül csak ellenőrzés lett. Hogy miért, megtudja, aki elolvassa:

1. rész:
http://motor-szereles.hu/2015/09/29/xsara-porlasztocsucs/

 

2. rész:

http://motor-szereles.hu/2015/11/02/xsara-porlasztocsucs-2-resz/

 

FeZ_ Creative Commons License 2015.11.02 0 1 61782

Gyújtótrafó ?

 

Előzmény: TomyEXC (61781)
TomyEXC Creative Commons License 2015.11.02 0 0 61781

Sziasztok!

 

Tegnap történt velünk az eset a Xsaraval, hogy temetőből hazafelé 3 sípolás, motorvisszajelző led kivillant ezután persze egyből félre, motor leállít, általános dolgokat megvizsgáltam nem láttam semmit, aztán amikor újból próbáltam indítani két henger nem ment,csak rázkódott a kocsi. Mondom fasza, ez van, beszéltem szerelővel azt mondta hagyjam ott (szerencsére városban történt) reggel megy érte. Na szépen el is ment érte, beült megnézte mi a hiba és azt tapasztalta, hogy szépen megy a kocsi, semmi gond. Hív telefonon, megegyeztünk, hogy vigye el olvastassa ki az elektronikát milyen hibakódot ír ki. Többször írt ki a 2.-3. hengernél gyújtáskimaradást régebben, de most semmit. Kitörölte a régebbi infokat, többször megpróbálta még a szervizben hideg-meleg állapotban is kiolvasni mi a hiba, de nem írt ki semmit. Így most meg vagyok lőve, esetleg valakinek nem volt már ilyen az 1.6-os 16 szelepes Xsarajával? 2002-es évjárat.

 

Köszi a választ!

 

Üdv!

BXtwelve Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61780

Az a bordázat az M0-án nem véletlenül készült, nem hiba.

Az M31 viszont tényleg rossz, hepehupás.

Előzmény: Tizedes, HG7 GUT (61778)
Kornél 2 Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61779

Sziasztok!

Lenne egy apróbb problémám amit szeretnék megkérdezni hátha valaki már járt így.

A probléma a következő: xsara n2 break, automata lámpa funkcióval. A lámpát mindig felkapcsolja,mindig ha jár a motor.

Kikapcsolom a lámpakapcsoló végén a gomb hosszú nyomásával, kiírja,hogy inaktív,de minden marad ahogy addíg volt,semmi változás nem lehet lekapcsolni. Valaki járt már így,mi lett a megoldás?

Előre is köszönöm

Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61778

M0, M31 és minden olyan úton, ami ilyen szar (már bocsánat a kifejezésért) minőségben épült.

 

Tizedes

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (61777)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61777

Köszönöm mindenkinek a segítséget! Próbálkozom!:-) Amúgy már kb. 6 éve javasolták a szilentek cseréjét azért gondoltam rá hogy megejtem.:-) Akkor ez a szitálás természetes dolog az M0 láson?

francecoupe Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61776

Féltengelyprobléma szerintem gázadásra is előjönne.

Előzmény: Hf1968 (61775)
Hf1968 Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61775

Sziasztok.

Egyszer már feltettem ezt a kérdést,most újra próbálkozok. Motorféknél rángat az autó. Ez lehet-e féltengely,vagy tartóbak hiba? 2003-as Xsara. Köszönöm, ha valaki válaszol.

wolf_ Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61774

akkor még esz kérdésem lenne.

az ajtóborítás mögötti szigetelő habfóliát, mivel érdemes visszaragasztani, hogy tartson is és azért levehető legyen?

 

Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61773

Bocsi! Ez a külső kilincsre vonatkozik :-)

Előzmény: Tizedes, HG7 GUT (61771)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61772

Igen, az emnulláson nekem is szitál! Motorral még jobban :-)

 

Tizedes

 

Előzmény: BXtwelve (61770)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61771

Eredetileg pop-szegeccsel van rögzítve. Ha csavar van benne, akkor már egyszer ki volt szedve. Amikor én cseréltem, a szegecsek helyére lapos fejű M6-os csavart tettem és elég nagy szopás volt az anyákat belül rákapatni.

 

Tizedes

 

Előzmény: wolf_ (61767)
BXtwelve Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61770

Az M0-án természetes ha szitál. :-)

Mértéke gumifüggő is, de jól tudják rángatni a kocsit az úttest hosszirányú hullámos bordái.

Előzmény: Törölt nick (61766)
toji76 Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61769

A lengőkart emeld meg egy hangya fasznyit emelővel mert a teló feszíti lefelé. Úgy könnyebb lesz.

Előzmény: Törölt nick (61766)
baka38 Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61768

Szia !

Azzal a csavarral mi is megküzdöttünk mikor kiszedtük. :) Ki kell jönnie de nehéz ügy az biztos! Viszont jo hir hogy jo anygbol van a csavar mert tölünk kapott rendesen de semmi baja nem lett, lehetett utánna visszatenni.

 

Előzmény: Törölt nick (61762)
wolf_ Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61767

Sziasztok!

 

Megtudnátok mondani hogy hogyan van rögzítve a bal első belső ajtó kilincs xsara 2-ön?

Ugyanis szétszedtem az enyémet, de van rajta egy beakasztó fül hátul, elöl meg valami csavar lehetett, de ez nekem annyira szét van furkálva, és mögötte a lemez is, hogy nem látszik mi volt itt.

 

Most egy 6-os hatlapfejű csavar volt a túloldalon egy anyával. De az látszik hogy ez nem a gyári megoldás, ráadásul nem tudom hogyan lehet visszatenni a az anyát az ajtómerevítésen belülre.

 

üdv

wolf

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.31 0 0 61766

Köszönöm! Akkor mielőtt neki esek szerzek pótcsavart! Hétfőn tudok próbálkozni! Amúgy nagyon durván szitál az autó, főleg az M0-láson. Arra gondoltam hogy azért lehet!

FeZ_ Creative Commons License 2015.10.31 0 0 61765

Jól be kell fújni valamilyen lazító spray-vel, utána megütögetni dornival az agy részét ahol a csavar benne van, és utána kiütni. Ha nagyon benne van, lehet, hogy melegíteni is kellhet vagy ha nagyon ütni kell a csavar nem biztos, hogy túléli. Csere. Arra figyelj, hogy csak nagy szakítószilárdságú mehet bele !!

 

Előzmény: Törölt nick (61764)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.31 0 0 61764

Igen arra a csavarra gondoltam! Azt még a gyárba rakták bele!:-) Azt mondod akkor üssem meg rendesen? És ki kell jönnie!? Van esetleg valami fortély hogyan kell szétszedni? A szilenteket is akarom cserélni. Amúgy köszi a segítséget!

FeZ_ Creative Commons License 2015.10.31 0 0 61763

Valószínűleg bele van rohadva rendesen az agyba a csavarja. (mert gondolom arra a csavarjára gondoltál ugye, ami az agyban rögzíti a gömbfejet ? )

Előzmény: Törölt nick (61762)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.31 0 0 61762

Elnézést előre is, hogy így berontok a fórumra de lenne egy fontos kérdésem! Van egy xsara II 1,6 2004-es kocsim amin ki szeretném cserélni a lengőkar gömbfejet. Igen ám de mindenhol azt látom hogy a rögzítő csavart kicsavarják kiütik és kiszedik és aztán lehet a gömbfejet kiszedni. Igen ám de amikor én a csavart kicsavarom és el kezdem kiütni meg sem mozdul a csavar. Ez most fiszen van és csak meg kell lazítani? Vagy valamit rosszul csinálok! Aki ért hozzá segítsen. Előre is köszönöm!

Kárász00 Creative Commons License 2015.10.30 0 0 61761

Fals levegő?

 

Előzmény: Janek71 (61760)
Janek71 Creative Commons License 2015.10.30 0 0 61760

Sziasztok!

Már írtam a problémámról, ami: a vas hideg motornál felpörög kb. 4000-es fordulatra 10-15 másodpercig, majd ingadozik amíg a víz nem éri el a 65-70 fokot, akkor beáll. Hőgomba, alapjárati motor cserélve, a probléma nem múlt el. Xsara 1.6 bezin 1988. Ötletek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!