Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2015.10.23 0 0 61718

Az pont nem az olcsó.

Így még szomorúbb a dolog.  :-(

 

Előzmény: Törölt nick (61717)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.23 0 0 61717

Nem tudom, hogy melyik az olcsó valeo, de ez 19000ft volt a bárdinál.

Előzmény: FeZ_ (61716)
FeZ_ Creative Commons License 2015.10.23 0 0 61716

Nem normális, sajnos egyre gyatrább dolgokat gyártanak. Gondolom az olcsóbb Valeo-t vetted ?!

Ha azt vetted és megnézed, az (is) Kínai. :-(

Én már csak úgy veszek radiátort, hogy viszem a fűtéscsövet és belepróbálom. Jártam már úgy, hogy betettük a radiátort és mikor össze volt rakva az egész, akkor derült, ki, hogy a fűtéscső nem megy bele. :-(

 

Előzmény: Törölt nick (61715)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.23 0 0 61715

Vettem egy Valeo fűtőradiátort! viszont a pipa alakú műanyagcső, gumi tömitő nélkül is nagyon szorosan akarna belemenni (ez normális vagy kezdjek aggódni?)!

 

Előzmény: BXtwelve (61705)
BallyS16 Creative Commons License 2015.10.21 0 0 61714

Nem ezt mondtam :-)

Meg kell nézni, hogy Neked milyen hőgombáid vannak (alvázszám alapján az SB-ben, ha a motorháztető alatt nem ismered ki magad). Meg kéne határozni, hogy rossz-e valamelyik. Ha a barnáról lehúzod a csatit, maxon kell pörögnie a két ventinek (ha klímás). Ha nem pörögnek föl, a ventiknél (is?) gond van. Azt is meg kell nézni, hogy mikor 115 fokot mutat a hőmérő, valóban 115 fokos-e a hűtőközeg? Pl. Lexia azt mutat(hat)ja meg, hogy milyen infót kap az ECU (a másik hőgombától, ha több is van). De ezek nyilván akkor adnak egzakt képet, ha máshol nincs hiba.

Előzmény: bojlermano (61712)
gun111 Creative Commons License 2015.10.21 0 0 61713

Szia!

 

Nekem van eladó 4db 185/60 R15-ös Firestone, 6mm mintával. Igaz, hogy 10 éves gumik, de sok 4-5 éves gumi szeretne ilyen állapotú lenni: egyáltalán nem keményedett fel, szép fekete színű (nem szürkés, napszítta). Faterom autóján voltak, sztem összesen olyan 20e km-t futott, amikor meg állt a kocsi, akkor a garázsban, napfénytől elzárva voltak. Természetesen szezonon kívül szakszerűen, hűvös helyen tárolva.

 

Volt régebben egy Dunlop Wintersport 3D-m, na az 4 évesen ennél jóval keményebb volt, ennek megfelelően alig tapadt már szegény. Ha érdekelne a garnitúra, akkor 25e-ért a tiéd! :-)

 

Üdv!

Előzmény: Adammer (61675)
bojlermano Creative Commons License 2015.10.21 0 0 61712

Akkor a barnát cseréljem ki? 

Előzmény: BallyS16 (61711)
BallyS16 Creative Commons License 2015.10.21 0 0 61711

A több jeladós változatban az ECU-nak más adja a jelet, mint az óracsoportnak (kék vs zöld).  Barna szokta vezérelni a hűtőventi "vész" üzemmódját.

Előzmény: bojlermano (61701)
BXtwelve Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61710

Írtam is. :-)

Előzmény: FeZ_ (61707)
francecoupe Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61709

Első körben tisztítsd meg a kijelző mellett a kis rostély mögött a belső hőmérséklet érzékelőt!

Előzmény: Kenderg (61704)
wolf_ Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61708

nehéz lesz, én kb 1 évig kutakodtam mire a jofogáson felraktak egyet.

Előzmény: klvadas (61693)
FeZ_ Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61707

 A boxot összetartó csavarokból (M6-os) van még egy, egészen alul, hátul is, kb. az anyós bal lába körül is.

 

Előzmény: BXtwelve (61706)
BXtwelve Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61706

Ezt elba...

Ez a második kép:

Előzmény: BXtwelve (61705)
BXtwelve Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61705

A fűtésbox két félből áll. Szét kell csavarozni. Valamint a motortérben a tűzfalon is van 6-os csavar, ami fogja. A csőcsatlakozással óvatosan, mert szorul, plusz rugós kampó rögzíti. Utána még a csatlakozásnál lévő műa. fedelet is ki kell csavarozni.

 

Én a csatit így feszítettem szét:

Itt látszik a befelé billentett fél. Bekarikáztam a csavarhelyeket. De még alul is van.

Előzmény: Törölt nick (61703)
Kenderg Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61704

Sziasztok.

 

2000 decemberi II xsara coupém van. az mitől lehet hogy beállítom 20fokra a hőfokszabályzót és egyszer meleg,egyszer hideg levegőt fúj? eddig ha megvolt a megfelelő hőmérséklet akkor tartotta azt a hőfokot. fokozatmentes a ventilátorom, félautomata vagy mi :)

 

ugyanitt eladó yatour yt-m06-rd3 MP3/USB/SD/AUX illesztő http://coolautoo.hu/yatour-mp3-usb-sd-aux-illeszto/3899-yatour-mp3-usb-sd-aux-illeszto-rd3-citroen-peugeot.html

én nem tudom használni mert clarion rádióm van és ahhoz nem jó:( 20k körül gondolnám.

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61703

Hogyan férek hozzá a radiátorhoz, mert benne van fűtésboxba. Azt meg nem tudom kivenni/elmozdítani se hogy hozzáférjek.

Előzmény: BXtwelve (61702)
BXtwelve Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61702

A célnál vagy. Mi a kérdés?

Előzmény: Törölt nick (61700)
bojlermano Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61701

Miért? 

Előzmény: BallyS16 (61694)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61700
BXtwelve Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61699

Vagy inkább egyik sem.

A tegnapi időben az lett volna furcsa, ha nem párásodik.

Ezért van a páramentesítő funkció.

Előzmény: parrakos (61698)
parrakos Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61698

Köszi a segítséget.Szerintem, inkább beázás lesz, mert a fagyállót tavaly néztem utoljára és ugyan annyi van benne most is.

Előzmény: FeZ_ (61695)
bojlermano Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61697

Barna tuti van,  azt hogy mennyi van benne az pasz... 

Előzmény: BallyS16 (61694)
bojlermano Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61696

azt màr megcsinàltam,  nem vesztett a vívből,  ugyan ott van a vízszint

Előzmény: toji76 (61690)
FeZ_ Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61695

Esetleg beázik valahol csak nem szembetűnő a dolog. Vagy túl sokat lihegtek.  :-D :-P

(Bocsi :-) )

Különben ha pl. szivárog a radiátor, az nem azt jelenti, hogy olyan mennyiség fogy, hogy feltétlenül szemmel látható. Pici fagyálló is tud nagy párát okozni, ráadásul ezek általában nem folyamatosan szivárognak, hanem pl. állásnál, kihűlve, utána beindítod, melegszik, akkor nem szivárog, azután meg megint, amikor leállítod és kihűl. Ilyenkor összegyűlik kicsit a folyadék és amikor elindítod a ventilátort (vagy csak a menetszél a szellőzésen keresztül) feltolja a szélvédőre.

 

 

 

Előzmény: parrakos (61691)
BallyS16 Creative Commons License 2015.10.20 0 1 61694

Neked zöld és kék hőgombád is van? Netán még egy barna is?

Előzmény: BallyS16 (61692)
klvadas Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61693

Sziasztok!

 

2000-évjáratú Xsara I 2.0HDI Break keresek tetőcsomagtartót olcsón.

BallyS16 Creative Commons License 2015.10.20 0 1 61692

Vízpumpa főleg magasabb fordulaton működik jobban, akkor is, ha alig maradt valami a lapátokból.

A termosztát ha beragad (zárt állapotban), akkor meg nem hűl vissza.

Ha nem lenne elég hűtőfolyadék, vagy légbuborék lenne, akkor megint melegedne mindenhol.

Előzmény: bojlermano (61687)
parrakos Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61691

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy ilyen taknyos időben, ha négyen beülünk az autóba, úgy bepárásodnak az ablakok, hogy csak rongyal tudom eltávolítani.Hűtővíz nem folyik sehol.

1998-as Xsara I 1.9TD

 

Köszi!

toji76 Creative Commons License 2015.10.20 0 1 61690

Vízszintet a tartályban másnap hideg motornál ellenőrizted?

 

Feltöltöd vízzel, elindítod addig járatod amíg üzem meleg nem lesz, és tovább hogy elinduljon a ventillátor.

 

Másnap hideg motoron feltöltöd a jelölésig.

Előzmény: bojlermano (61689)
bojlermano Creative Commons License 2015.10.20 0 0 61689

Jah és 115 nél nem megy feljebb, ott megáll

Előzmény: BallyS16 (61685)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!