Nem normális, sajnos egyre gyatrább dolgokat gyártanak. Gondolom az olcsóbb Valeo-t vetted ?!
Ha azt vetted és megnézed, az (is) Kínai. :-(
Én már csak úgy veszek radiátort, hogy viszem a fűtéscsövet és belepróbálom. Jártam már úgy, hogy betettük a radiátort és mikor össze volt rakva az egész, akkor derült, ki, hogy a fűtéscső nem megy bele. :-(
Vettem egy Valeo fűtőradiátort! viszont a pipa alakú műanyagcső, gumi tömitő nélkül is nagyon szorosan akarna belemenni (ez normális vagy kezdjek aggódni?)!
Meg kell nézni, hogy Neked milyen hőgombáid vannak (alvázszám alapján az SB-ben, ha a motorháztető alatt nem ismered ki magad). Meg kéne határozni, hogy rossz-e valamelyik. Ha a barnáról lehúzod a csatit, maxon kell pörögnie a két ventinek (ha klímás). Ha nem pörögnek föl, a ventiknél (is?) gond van. Azt is meg kell nézni, hogy mikor 115 fokot mutat a hőmérő, valóban 115 fokos-e a hűtőközeg? Pl. Lexia azt mutat(hat)ja meg, hogy milyen infót kap az ECU (a másik hőgombától, ha több is van). De ezek nyilván akkor adnak egzakt képet, ha máshol nincs hiba.
Nekem van eladó 4db 185/60 R15-ös Firestone, 6mm mintával. Igaz, hogy 10 éves gumik, de sok 4-5 éves gumi szeretne ilyen állapotú lenni: egyáltalán nem keményedett fel, szép fekete színű (nem szürkés, napszítta). Faterom autóján voltak, sztem összesen olyan 20e km-t futott, amikor meg állt a kocsi, akkor a garázsban, napfénytől elzárva voltak. Természetesen szezonon kívül szakszerűen, hűvös helyen tárolva.
Volt régebben egy Dunlop Wintersport 3D-m, na az 4 évesen ennél jóval keményebb volt, ennek megfelelően alig tapadt már szegény. Ha érdekelne a garnitúra, akkor 25e-ért a tiéd! :-)
A fűtésbox két félből áll. Szét kell csavarozni. Valamint a motortérben a tűzfalon is van 6-os csavar, ami fogja. A csőcsatlakozással óvatosan, mert szorul, plusz rugós kampó rögzíti. Utána még a csatlakozásnál lévő műa. fedelet is ki kell csavarozni.
Én a csatit így feszítettem szét:
Itt látszik a befelé billentett fél. Bekarikáztam a csavarhelyeket. De még alul is van.
2000 decemberi II xsara coupém van. az mitől lehet hogy beállítom 20fokra a hőfokszabályzót és egyszer meleg,egyszer hideg levegőt fúj? eddig ha megvolt a megfelelő hőmérséklet akkor tartotta azt a hőfokot. fokozatmentes a ventilátorom, félautomata vagy mi :)
Esetleg beázik valahol csak nem szembetűnő a dolog. Vagy túl sokat lihegtek. :-D :-P
(Bocsi :-) )
Különben ha pl. szivárog a radiátor, az nem azt jelenti, hogy olyan mennyiség fogy, hogy feltétlenül szemmel látható. Pici fagyálló is tud nagy párát okozni, ráadásul ezek általában nem folyamatosan szivárognak, hanem pl. állásnál, kihűlve, utána beindítod, melegszik, akkor nem szivárog, azután meg megint, amikor leállítod és kihűl. Ilyenkor összegyűlik kicsit a folyadék és amikor elindítod a ventilátort (vagy csak a menetszél a szellőzésen keresztül) feltolja a szélvédőre.
Az mitől lehet, hogy ilyen taknyos időben, ha négyen beülünk az autóba, úgy bepárásodnak az ablakok, hogy csak rongyal tudom eltávolítani.Hűtővíz nem folyik sehol.