Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

juve1971 Creative Commons License 2015.08.15 0 0 61195
Igen azt tudom,hogy sokminden lehet! Most vegeztem: pillangoszelep tisztitas,map szenzor tisztitas, stekkerek,csatik szethuz tisztitas, mindket lambda szonda csati tisztitasa! Per pillanat jo a vas! Nem dobja a hibat. Nem vilagit a motor lampa! Ennyit tudtam. Majd kiderul vissza dobja e a hibat, vagy tortenik valami!

Mibol tudom megallapitani a lambda szonda hibajat a tulfogyasztason kivul? Gyertyak allapotat befojasolhatja??

Koszonom!
Előzmény: FeZ_ (61189)
ZafiraBééé Creative Commons License 2015.08.15 0 0 61194

Értem ...vagyis nem !

Lehet állitani ,de terhelésnél lesüllyed. Ha kiszállok az ülésből vissza áll a max pozicióba.Milyen elven működik és az ülést ki kell szedni? 

Kösz a türelmet:)

Előzmény: BXtwelve (61193)
BXtwelve Creative Commons License 2015.08.15 0 0 61193

A beállítókart 2 csavar rögzíti az ülésvázhoz. Ezek szoktak kilazulni, kiesni.

Előzmény: ZafiraBééé (61192)
ZafiraBééé Creative Commons License 2015.08.15 0 0 61192

Lehet rosszul fogalmaztam.

 

Nem tartja meg a beállított magassági poziciót

Előzmény: BXtwelve (61191)
BXtwelve Creative Commons License 2015.08.15 0 0 61191

Nem azt írtad, hogy le-fel mozog? Akkor most mozog, vagy nem? :-)

Előzmény: ZafiraBééé (61190)
ZafiraBééé Creative Commons License 2015.08.15 0 0 61190

Milyen rögzítő csavarok? Maga az ülés nem mozog. Ez valamilyen teleszkópos ülés magasító.

Előzmény: BXtwelve (61188)
FeZ_ Creative Commons License 2015.08.15 0 0 61189

Elég sok dolog lehet, egy diagnosztika segíthet az ok(ok) kiderítésében.

Előzmény: juve1971 (61186)
BXtwelve Creative Commons License 2015.08.15 0 0 61188

Elő szokott fordulni, hogy a rögzítő csavarok kilazulnak, és kiesnek. Itt is lehet, hogy csak ez a probléma.

Előzmény: ZafiraBééé (61187)
ZafiraBééé Creative Commons License 2015.08.15 0 0 61187

Sziasztok!

Párom Xsara II ben megdöglött a bal első ülés magasitó. Alaphelyzetben magasan áll a maximumon de mihelyt beül utána lesüllyed a minimumra. 1 szerelövel beszéltem azt mondta csere ,nem lehet megcsinálni. Ha volna valakinek valami ötlete szivesen venném. 

 

Köszi

juve1971 Creative Commons License 2015.08.15 0 0 61186
Sziasztok kolegak!

Segitseget szeretnek kerni! Sxara 1.6 16v. 2001es. Reggel parom ment vele, kiirta Antipollution fault. Megalt az auto. Odamentem elinditottam azota megy de a sarga motorlampa vilagit. Nemrangat nemdadog szepen megy, de vilagit a lampa! Katalizator lambdaszonda?? Szeretnek segitseget illetve jofajta szerelot esetleg aki vagja a tipust! En zugloban vagyok pesten.

Elore is koszonom!
idiotaindex Creative Commons License 2015.08.14 0 0 61185

"Total Qurtz olajat stb. használnak. Minek? Ez egy húsz éves konstrukció."

nem tudom mikor vettel utoljara ilyen olajat?

megsugom : valtozott az API teljesitmenybesorolasa! azert eleg jo egy olaj, ha meghaladta korat !!!, akkoriban ui. nem volt SN szint

khm. hat ennyit a husz eves konstrukciorol

 

 

 

Előzmény: Hf1968 (61176)
bordoxsara Creative Commons License 2015.08.13 0 0 61184

Szerintem nem lehet ezen semmi elrontani, egyszerű, mint a faék :)

Hétvégén kicserélem és jelentkezek a fejleményekkel!

Előzmény: Adammer (61183)
Adammer Creative Commons License 2015.08.13 0 0 61183
majd ird meg az etedményt. :)
nekem akkor jött elö amikor ac zugás miatt kipucoltam, nem elöször.
azota indul reggel sokára.
de ezen el lehet valamit rontani? annyit csináltam hogy benzinben kimostam, bár nem nagyon volt mit.
esetleg lehet rosszul bekötni?
akkor gondolom nem is kapna anyagot a motor, be semindulna.
meg érdekes ha csak egy két orát áll, akkor azonnal pöcc röff.
Előzmény: bordoxsara (61177)
francecoupe Creative Commons License 2015.08.13 0 0 61182

Érthető volt :)

Előzmény: BXtwelve (61181)
BXtwelve Creative Commons License 2015.08.13 0 0 61181

Pont olyan Jóska-Pista szintű volt.

Félreértés elkerülése végett, nem a tiédre gondoltam. :-)

Előzmény: BXtwelve (61180)
BXtwelve Creative Commons License 2015.08.13 0 0 61180

Erre a hozzászólásra reagálni sem kellett volna. Pont olyan Jóska-Pista szintű volt.

Előzmény: francecoupe (61179)
francecoupe Creative Commons License 2015.08.13 0 0 61179

Nem fikáz senki. Ezt már egyszer itt kifejtetted. Mindenki azt rak az autójába, amit akar. Te ezt, elfogadjuk, de akkor te is fogadd el, ha valaki minél jobbat akar az autójának és a gyár által ajánlott total quartz olajat és szűrőt rakja az autójába plusz, ne adj isten még másnak is ajánlja ezt, amit majd eldönt a user. Nem a te pénztácád fog ettől vékonyodni.

Előzmény: Hf1968 (61176)
farkas567 Creative Commons License 2015.08.13 0 0 61178

Nem szeretnélek fikázni, csak szimplán reagálni. Az én véleményem egy picit más az olaj ügyében. Ahogy Te fogalmaztál: "egy régi mester" pont kevésbé járatos a modern konstrukciókban, és pl az én HDI-m még ha 15 éves konstrukció is, elég modernnek számít a common rail rendszerrel. Pont annyira, hogy az autószerelők 30%-a, jellemzően az öreg szakik, akinek nincs ODB diagnosztikájuk, vagy épp berendezésük porlasztócsúcs teszteléshez, nem tudnak érdemben az autó motorjához nyúlni...
Az autó könyvében 5W40-es Total olaj a gyári ajánlás. Én ezt teszem mindig bele. (7000 forint az 5 liter autósboltban). egyetlen csepp olajat nem kell utánatöltenem a 15000 km alatt. Az autóban nincs olajsár, szép halkan jár a motor, nincs vele gondom így 250 ezer km után sem... Mi indokolná, hogy spórolásból (a 10w40 egy ezressel olcsóbb lenne), vagy egy "régi mester" véleményére alapozva változtassak rajta? Miért térjek el a gyári ajánlott olajtól?

A család másik autója egy 2002-es (1996-os konstrukció) opel astra G, igaz az benzines. Új korától nálunk van, 200 ezer km felett van az órában. Mindig 5W40 került bele, annak is annyit ír a könyve. Érdekes, a legendás opeles olajfogyasztásból semmit nem tapasztalunk, egy cseppet sem kellett még utánatölteni... 

Ez az én véleményem. Amíg nincs gond az autóval, addig a gyári könyv szerinti minőséget teszem bele. A 10w40-el nem az a bajom, hogy 3 fok ide vagy oda, hanem hogy jellemzően nem szintetikus olaj, ellentétben az 5w40-el. Azért 150 ezer km-nél már jelentkezik különbség a két olaj teljesítménye között...

Előzmény: Hf1968 (61176)
bordoxsara Creative Commons License 2015.08.13 0 0 61177

Hát én berendeltem egy nyomásszabályzót, 5234 forint az ára vagy ilyesmi.. Hátha megoldja az új :)

Előzmény: Adammer (61169)
Hf1968 Creative Commons License 2015.08.13 0 0 61176

Hello

Ha versenyezni akartok, akkor minél drágább szűrőket tegyetek a motorba. Semmi értlme. Fel kell hívni egy márka kereskedést, és mindenben a segítségetekre lesznek, az utolsó csavavarig,és ne a Jóska Pistát a topikon! Vígan,dalolva elmondanak mindent,amire az ember kiváncsi. Kerékmérettől kezdve,az összes gyári adatig. Én valami spanyol szűrőket használok évek óta és semmi problémám. Az egészet megoldom 5000Ft-ből. Semmi változást nem érzek az autó tejesítményén. Olaj szempontjából is ugyan igy állok hozzá (Mol 5W-40 Essencial).

Ha évente cseréli az ember nem lehet probléma.

Teljesen értelmetlennek látom az olyan hozzászólásokat, hogy milyen olaj, és szűrő, kell az autóba. De ha nem lennének,megszünne a topik. A gyári folyadékok sokkal olcsóbbak, és az autó igényeinek tökéletesen megfelelnek, arra lett kitalálva,ha átlagos használatú az autó. Sokan írták hogy Total Qurtz olajat stb. használnak. Minek? Ez egy húsz éves konstrukció. Egy régi mestertől tanultam,és bevált, minél több km van az autóban annál sűrübb olajat használjunk. Tehát a 2000-es év után elvileg 5/40-es olaj kellene, de ha több százezer km van az autóban,jobban járunk a 10/40-es olajjal. Főleg,ha régebbi az autónk,2000 előtti. Senkit nem akartam megsérteni, ez csak egy magán vélemény. Szerintem, ha napi használatba veszünk egy autót, nem kell bele a gyárinál jobb folyadékokat tölteni,hogy 3 fokkal hidegebb legyen az olaj stb.

Nem szeretném ha fikázna valaki,ez a magán véleményen(2003 1.4B Xsara).

HMEX Creative Commons License 2015.08.13 0 0 61175

Köszi az infokat. Akkor én is ilyen méretben keresgélek. :)

parrakos Creative Commons License 2015.08.12 0 0 61174

Hát, kb. így néz ki.

Előzmény: _Twins_ (61168)
francecoupe Creative Commons License 2015.08.12 0 0 61173

Mivel csak 7" széles a felni és jó az ET szám is, ezért nem lehet probléma. Ez a szélesség egyáltalán nem túlzó egy 17-es felnihez. Nekem pl az egyesen 15" átmérőnél volt 7 széles a felni et15-el. Soha nem ért bele.

parrakos Creative Commons License 2015.08.12 0 0 61172

Ne vedd sértésnek.

Előzmény: _Twins_ (61168)
parrakos Creative Commons License 2015.08.12 0 0 61171

Vagy a 6JX14 4X108 ET18 -at tudom ajánlani, ha teherautónak akarod használni.

Mi 4-en vagyunk a családban, még nem éreztem, hogy bele ért volna bármibe a kerék.

Előzmény: _Twins_ (61168)
parrakos Creative Commons License 2015.08.12 0 0 61170

Hát azt nem tudom.Négyen szoktunk benne ülni.

A csomagtartót annyira nem pakoljuk meg, max. nagybevásárláskor.Ha ilyen problémám lenne, akkor teherautót vettem volna.

Előzmény: _Twins_ (61168)
Adammer Creative Commons License 2015.08.12 0 0 61169
Detto ugyanigy vagyok. csak most nem is tartja a nyomást. hosszu állás után csak sokára indul be.
Előzmény: bordoxsara (61153)
_Twins_ Creative Commons License 2015.08.12 0 0 61168

és ha öten ülnek az autóban, megpakolt csomagtartóval?

Előzmény: parrakos (61167)
parrakos Creative Commons License 2015.08.12 0 0 61167

Szia!

Felment minden sallang nélkül.Habár, hátul, csak egy újjnyi hely van a kerékjáratban, de nem ér bele semmibe.

Előzmény: HMEX (61166)
HMEX Creative Commons License 2015.08.12 0 0 61166

Szia!

 

A felni simán felmegy az autóra pogácsák nélkül? Én is szeretnék 17-est és nem vagyok otthon a részletekben.

Előzmény: parrakos (61163)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!