Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rob16SH Creative Commons License 2015.06.29 0 0 60777

Szia. Köszönöm az ajánlatot, de 5 ajtósba érdekelne csak. Továbbá megvan már a kiszemelt áldozat(bordó, 97 es, 1.6 os) Csak még hazajönnek vele németországból.

Előzmény: gun111 (60770)
Adammer Creative Commons License 2015.06.29 0 0 60776
1 honapja kb. ugyanigy jártam. 1.4benzin 2001
nekem nem volt zaja, csak reggeli kuplugbenyomásnál beesett.
nyomolap tört el!
csapágy kiszerelve már zörögött.
csere után az elözöhöz képest vajpuha kuplungom lett.
Előzmény: Xsara1.4i (60769)
Trungel Richárd Creative Commons License 2015.06.29 0 0 60775

Kép lemaradt, bocsánat. 

Trungel Richárd Creative Commons License 2015.06.29 0 0 60774

Sziasztok! Citroen Xsara SX2-ből ajtókárpitok és anyós ülés olcsón eladó! Igény esetén bal első ülés is, de az kivan ülve. 

Apa27 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 60773

Néztem videókat a youtube-on, de nem értem. Tavaly 10e-től számolt vissza az olajszerviz visszaszámlálóm. Most 20e-től. A videón meg 125e-től számolt vissza. Hogy lehet ez? Ezt a km-er értéket mi befolyásolja? Mi dönti el, hogy mennyitől számoljon vissza a következő olajcseréig?

Előzmény: Apa27 (60759)
gun111 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 60772

Sportos 1.4-es 75 lovas kombi??!!?? ;-)))

Előzmény: FehérXsaraBreak072 (60771)
FehérXsaraBreak072 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 60771

Üdv.

Eladó egy 2002-es 1.4-es Citroen Xsara Kombi.

Az autó motorikusan kiváló, a belseje újszerű, a karosszériája se csúnya, de azért látszik, hogy 13 éves autóról van szó.

A többi részlet a hirdetésben: http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/xsara/citroen_xsara_1.4_sx_break_szep_allapot-8845294

Tel: +36-30/945-5282

Az ár alkuképes (fölfelé)... :) :) :)

gun111 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 60770

Szia!

 

Nekünk van egy eladó 1.6i 3 ajtós, ha érdekel esetleg. Tip-top állapotú, 159e valós km-rel.

 

Üdv!

Előzmény: Rob16SH (60764)
Xsara1.4i Creative Commons License 2015.06.29 0 0 60769

Sziasztok.

Gondoltam megosztom a fórumtársakkal a minap (kb. 2 hónapja) velem történt esetet.

Szóval a helyzet az volt, hogy a kuplung felől érdekes zörejek hallatszottak. Kerregett, kattogott, nyikorgott, stb., majd pár nap múlva beesett a pedál, és nem volt hajlandó többet menni.

Na, mondtam magamban úgyis van másik autó és kuplungot még úgysem cseréltem, nekiállok. Elmentem az UNIX-ba, megvettem a cserekészletet, majd szétszedtem az autót (1 nettó nap volt). 

A kinyomócsapágy (amit kiszedtem az autóból):    

+ A kuplungszerkezetből ki volt törve 5 "fog" (ez a rugós izé aminek nekinyomódik a csapágy).

Az új szettel összeraktam, és már 2000 km-t mentem vele hibamentesen.

Mitől mehetett így szét a csapágy? (talán fontos környezeti tényező, hogy míg a (mély)garázs nem volt kész, csak az igen meredek(kb 30°) beállóra álltam a kocsival, és minden egyes reggel kuplungszagúan álltam ki onnan.)

HMEX Creative Commons License 2015.06.29 0 0 60768

Szia!

 

Csak a saját nevemben/tapasztalataim alapján beszélhetek, szóval elnézést ha valakit megsértene, de ezek az én eddigi tapasztalataim. Ilyen motorral szerelt van nekem is, 99-es.

 

A nálam jelentkező hibák és többnyire sok mindenkinél is ahogy olvastam a fórumot, hogy mindig van valami furcsa zörej, rejtélyes kopogás a futómű felől, aminek a nyomát egy sor alkatrészcsere után (sem) sikerül kideríteni. Jelen pillanatban nálam, úgy néz ki nincs ilyen gond, de igazság az, hogy már fel sem tűnne hacsak nem valamilyen horror hang lenne, mert egyébként elég hangos autó. :) 

 

Hátsóhidat cseréltettem Veresen, bár őszintén megmondom nem tudom milyet tettek bele, mert készen várt és "csak" ki-be szerelés volt. Ennek másfél éve, igaz nem sokat használtam az autót...

Ezen kívül  előfordulnak kábeltörések az ajtóknál, szervóolajnyomás kapcsoló szivárgás, radiátorok szivárgása. Fűtőradiátor csere elég macerás, vannak képek a fórumon. Az ablakemelő gombokat támasztó műanyag szívesen szokott eltörni és ezért azok ki/be esnek. Nyikorgó ülések :)  Váltórudazatnál kikopik a "faudi" fej és lötyög. Légzsák hiba szokott lenni vezetékkontakt miatt, de ez lehet csak Xsara 2, nem tudom.
Fűtésellenállás szokott meghalni és maxon megy csak a ventillátor. Eddig nekem ez nem jött elő vagy előzőtulaj már orvosolta.

 

 

Őszintén, ha visszakapnám azt a pénzt amennyiért ezt az autót vettem nem ilyet vennék. Tény, hogy még nem hagyott ott sehol, de senki mástól az ismeretségi körben nem hallottam, hogy ennyi probléma lenne más típussal. Anno 750k-ért vettem, de akkor inkább már egy G Astra vagy Focus stb., stb.

 

 

Hirtelen ennyi.

Előzmény: Rob16SH (60764)
Wydrian Creative Commons License 2015.06.28 0 0 60767

Igen, automata. Melyik típusú tranzisztor kell ehhez a típushoz?

Előzmény: soryton (60765)
BallyS16 Creative Commons License 2015.06.28 0 0 60766

Kékes füst - olaj az égéstérben.

Gyűrűzés és/vagy szelepszár szimeringek.

Előzmény: safar.laszlo (60763)
soryton Creative Commons License 2015.06.28 0 0 60765

Hát nincs szerencséd ... csak kell fúrni /akár az ikeással, csak ki bír 4 szegecset/  és forrasztani ...keres egy műszerészt vagy villamosságit aki megtudja csinálni . 

Az anyag kb. 2000-2200 Ft  a munkadíj meg a jó ég tudja ...én magamnak csináltam és ki-beszereléssel is max. 1 órás mutatvány ...

Automata váltó ehhez a motorhoz ....? még nem láttam ilyet  :-))

Előzmény: Wydrian (60762)
Rob16SH Creative Commons License 2015.06.28 0 0 60764

Sziasztok! Segítségeteket kérném!

Úgy néz ki nyár közepe felé lesz egy lehetőségem, hogy hozzájuthatok egy Citroen Xsara első szériás kocsihoz. 1.6 nyolc szelepes motorral szerelt. Olvastam, hogy mint sok francia autónál, ennél is a hátsó híd eléggé kényes téma. Olvastam továbbá arról is, hogy ún. zsírzószem rászerkesztéssel megnövelhető ezeknek az élettertama. Kinek milyen tapasztalata van ebben? Mire figyeljek oda ennél a típusnál akár motorilag, akár elektronikailag? Első francia autóm lenne... :)

safar.laszlo Creative Commons License 2015.06.28 0 0 60763

Sziasztok.Nagyon nagy szükségem lenne a segítségetekre.Van egy 1999-es Citroen xsaram,1.8 i benzines.

Mostanában nagyon nem akar indulni.nemrég volt lambdaszonda csere,gyújtókábel csere.reggelente és hideg motorral alig akar beindulni,ha indítom akkor csörög csattog remeg ,majd szét hullik az autó.kékes szürke büdös füst jön mindenhonnan,a motorháztető alól mindenhonnan.csináltak rajta nemrég hengerfejtesztet de az nemigazán mutatott semmit.teljesen tanácstalan vagyok.légyszi segítsetek.köszi

Wydrian Creative Commons License 2015.06.28 0 0 60762

Műszer alatt szerszámot értettem :) (fúrni is kell hozzá, ikeas barkácsfűróval nem állnék neki...)

 

Alvázszám: VF7N1NFUN73676164

 

Szóval Bp-n keresnék valakit, aki megcsinálja.

Előzmény: soryton (60760)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.28 0 0 60761

Hó elején volt. A feleségem válla kiugrott, a gyereket meg megfigyelésre bevitték, de nem volt gond.

Előzmény: francecoupe (60739)
soryton Creative Commons License 2015.06.28 0 0 60760

...nem kell hozzá "műszer " csak egy forrasztó páka/pisztoly ...  de mi előtt  hozzá fogsz szétszedni jó lenne tudni melyik verzió van benne mert 3 féle létezik ...

..egy alvázszámból nagy valószínűséggel megmondható ... 

Előzmény: Wydrian (60758)
Apa27 Creative Commons License 2015.06.28 0 0 60759

Hogyan lehet beállítani olajcsere után (Xsara II-es) , hogy ne 20000km-től induljon a visszaszámlálás a következő szervizig, hanem 10000-től? Ugyanis tavaly akivel csináltattam 10000km-ert időzített be. A mostani semmit nem állított be...így én (ahogyan a könyveben le van írva!) csak 20000km-ert tudtam.

Wydrian Creative Commons License 2015.06.27 0 0 60758

Ok, megtaláltam a fórumon. A következő kérdés: ki tudja ezt esetleg megjavítani nem túl drágán? Nekem sajnos nincsenek megfelelő műszereim hozzá...

 

 

Előzmény: Wydrian (60757)
Wydrian Creative Commons License 2015.06.27 0 0 60757

Sziasztok!

 

Mitől lehet az, hogy a szellőző ventilátor folyamatosan a legmagasabb fordulaton megy? Hiába állítom 0 ra az erősséget, nem lehet kikapcsolni/lejjebb venni. Jelenleg levettem az F18 as biztosítékot, így legalább egyáltalán nem megy....

 

Xsara II, 2002

 

Köszi,

Wyd

Blac12 Creative Commons License 2015.06.27 0 0 60756

Nagyon Köszönöm.

Előzmény: BXtwelve (60754)
BallyS16 Creative Commons License 2015.06.27 0 0 60755

Lehet, hogy az egyik benzincső a motortérben repedezett.

(járó motor, tető kinyit, és figyel)

Vagy a tank tömítése elment. Vagy a tank zárófedele lelazult (mondjuk magától ilyet nem nagyon tud)

Ez utóbbiak a hátsó ülés alatt keresendőek.

Előzmény: A_Gabesz (60751)
BXtwelve Creative Commons License 2015.06.27 0 0 60754
Előzmény: Blac12 (60753)
Blac12 Creative Commons License 2015.06.27 0 0 60753

Szia!

És amit belinkeltem az való hozzá?

Előzmény: BXtwelve (60752)
BXtwelve Creative Commons License 2015.06.27 0 0 60752

Pontosan a jobb tükör alján lévő dudor.

Előzmény: Blac12 (60749)
A_Gabesz Creative Commons License 2015.06.27 0 0 60751

Sziasztok!

 

Mitől van az, hogy mostanában elég erős bezin szag van az utastérben? 

 

 

Blac12 Creative Commons License 2015.06.27 0 0 60750
Blac12 Creative Commons License 2015.06.27 0 0 60749

Szisztok! 

Megtudnátok mondani hogy a Xsara Break 2-n hol van pontossan a külső hömérséklet jeladó? 

Előre is köszönöm.

feryboy Creative Commons License 2015.06.27 0 0 60748

Köszönöm. 

Előzmény: FeZ_ (60747)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!