A segítségeteket szeretném kérni kormánykapcsoló ügyben!
Történt ugyanis,hogy indexelés közben magátol irányt vállt - tehát ha jobbra jelzek,néhány jelzés uzán át vállt ballra,majd vissza - de olyan is megesik,hogy magátol elkezd indexelni.:))
Szia! Köszi a választ, jól hangzik, hogy nem kell faragni rajta igazából. Nálam ez fordítva ment, először vettem egy értelmesebb fejegységet és most jönnek a hangszórók :)
Nem kellett mókolni, bementek a gyári helyre, bár az első ajtókba elég passzentos volt a dolog, de a csavar szépen behúzta a helyére és már több, mint 1 éve semmi gond vele. A gyári csatlakozó viszont sajnos nem jó rá, mert a JBL sarus volt, úgyhogy azt levágtam és direktbe ráforrasztottam, hogy semmiképp se essen le a rázkódástól.
Először csak a hangszórókat cseréltem ki, de már akkor is sokkal szebben szólt még a gyári fejegységgel, erőteljesebb basszus, tiszta magashangok és semmi dobozhang, de azóta már vettem egy Kenwood fejegységet, amin nagyon sok finombeállítási lehetőség van és ezzel még jobb lett a hangzás. Úgyhogy szerintem megérte...
Nekem van, első és hátsó ajtóba való hangsztórópárom is, mert tavaly cseréltem le őket JBL-CS6-ra (első ajtók, 165mm) illetve JBL-CS5-re (hátsó ajtók, 133 mm).
Amennyiben érdekel a dolog vedd fel velem a kapcsolatot: jozsefszakacs87@gmail.com
Ha esetleg erdekel valakit: OZ 14col alufelni garnitura 185/65 14es. Kormoran impulser nagyon joes szep allapotu gumikkal. 2012.04. Gyartasuak a gumik es 7mm a profilmelyseguk!!!! Szinte ujjak. Jofogason, Racing bazaron megtalaljatok!
Nem COM2000-es jobb oldali bajuszkapcsolo cserehez le kell venni a kormanyt?
A kormany burkolatot levettem es latom is a bajuszkapcsolo rogzitocsavarjait, de a muszerfaltol nem tudom kihuzni a helyerol a kapcsolot. Van valami trukk, vagy kormany le es le kell szerelni a konzolt, ami tartja a kapcsolokat?
Hali! Köszi a választ és a segítséget! Elfogadható megoldásnak tűnik. Próbáltam visszadugdosni a kis "csápjait" és beakasztani, de hamar rájöttem, hogy ez nem fog működni...:D Mennyire tart fixen ez a zsanér amit beépítettél és mivel rögzítetted? előre is köszi :)
Ja meg a hűtőfolyadék folyása is megoldva. Nem a HF tömítésnél szivárgott, hanem a termosztát ház és a blokk között. Ebben ugyanis még nem volt gyárilag tömítés ott....
Érdekesség: Akinek van ideje az lapozza végig mind a 18 oldalt az alábbi linken. Nem kell megilyedni az Angol nyelvtől, sok a kép :) És tudom, hogy nem Xsara...de tudjuk, hogy majdnem egy autó a kettő. LINK
Csodálkozunk hogy sokan fenntartásokkal vannak a Citroen márka iránt s mint látjátok a gyártónak egy kis matricát kellet volna feltüntetni a motortérben a feltöltési mennyiségekkel, bár az is fura hogy nekem a Citroen márkaképviseletnél nem voltak hajlandóak elárulni a feltöltési mennyiséget!
De mondjuk egy motorvezérlő szoftver frissítésével is hasonló kálvária és misztifikáció a helyzet!
És érdekes módon egy idegen cég akik egyébként többnyire motorvezérlő javításával foglalkoznak
20 perc alatt megoldja igaz hardveresen ki kell bontani a motorvezérlő programmemória EEpromját