Voltam vele anno márkaszervizben. Ismert szoftverhiba. Nekem vele párhuzamosan az üa. szintjelző sem az igazi, és a motorolaj szintjelző csak néha látszik.
Van rá javítás, de csak saját felelősségre frissítették volna.
Erősen ajánlották, ha együtt tudok élni ezekkel a problémákkal, inkább maradjon így.
A hétvégén hajtottam végre a 10.000-enkénti olajcsere aktuális etapját. Arra lennék kíváncsi, hogy a fedélzeti számítógép szerint javasolt 20.000-es limitet le lehet-e vinni valahogy 10.000-re speciális kütyü nélkül ?
0-ázni le tudtam a csereperiódust és most ugye megint 20E-ről indult a visszaszámlálás.
Senki nem szarozott semmit te szerencsétlen csak meg akartam tudni a gumik gyártását mert gondolkodtam a vásárláson, de most már felőlem biztosan rajtad rohad.
Elnézést, de gyári alufelnit akarok eladni, hozzávaló csavarokkal, amik nem darálják le az alumíniumot, mert elforog az alátét, és nem gumit. A gumik nincsenek xarrá repedve, én nyáron rendszeresen 140 km/h közlekedtem vele. Amúgy meg pont lexarom ezt a DOT mizériát... Vagy bele megy a körmöm és nincs szétrepedezve, vagy szét van repedezve és nem megy bele a körmöm.
Pont nem érdekel melyik évben , melyik héten gyártották.... Az ex intézi a Tatabányai gumigyárban /Bri***stone/ a nemzetközi beszerzéseket, hát nem sok nyers gumit rendelgetett anno a gyártáshoz....
De legyen 1.900- HUF az eldobni való gumik darabja, mert szerinted xar.... ,ennyiért tuti megveszik driftelni vagy edzeni kocka Ladára. Vedd le belőle a csavarokat, legyen 6-7e a 16db.
ELnézést ,h át akartalak verni.... És elnézést a többiektől, mert előre érzem ,h ebből is szájkarate lesz... :(
Amúgy meg tök buli 800km után, hajnal 3h kor ilyen kedves hozzászólásokat olvasni. De még mindig azt gondolom, h valakinek lehet korrekt áron, szép gyári alufelni a Xara n.
4 Db xsara 14" lemez felnit keresek , normális állapotban korrekt áron, viszont van eladó 15" alufelni + alufelni csavar!!!! Michelin gumikkal. Képek délután.
Ui: a felni közepek természetesen megvannak!!! :D :D :D