Érdeklődnék,hogy a hűtőventilátor hőkapcsolóját hol találom a motortérben (Xsara2,1.6 16V), a katalizátor mögött a blokkon találtam egy ránézésre hasonló alkatrészt,de nem vagyok benne biztos,hogy az az.
...én már öregszem de ha nem csal az emlékezetem meg volt az az emelés kétszer ......akkor is azt mondták hogy az eu-s szabályok miatt még évekig nem emelhetnek mégis megtették ... majd meglátjuk , addig is ne tétovázz tovább mert annál később jön vissza az ára...
2013-ban emelték már a jövedéki adót, úgy hallottam, hogy kétszer "egymás után" nem emelhetik. de ne adjunk ötleteket, a háttérhatalom úgyis lehallgat minden kommunikációt :)
az tényleg nem rossz ár... remélhetőleg marad is ..nem úgy mint nem is olyan rég mikor akár +60 -nal is többe került .. ahol most élek átszámolva 185-be került az e heti tankolás literje ... :-))
...nekem a Berlingóban hajtja gáz ezt a motort már bő 4 éve és 100E km óta és meg vagyok elégedve , jó döntés volt , kár hogy nem előbb szántam rá magam ...
Nekem a STAG rendszer van beépítve ...amit már részben lecseréltem egy másik STAG vezérlőre ... így a régi de kifogástalan vezérlő +injektor sor +MAP szenzor + gáznyomás érzékelő eladó.... ha érdekel ....
Sziasztok! 2001-es 1.6 16v (TU5JP) Xsara II-es verdámat elgázosítanám, évi olyan 10-12ezer km-t megyek főleg ilyen 25-30 km-s etapokon. Úgy számolgattam, hogy megérné a dolog. Még 4-5 évig tervezem megtartani az öreg lányt..
Zavoli rendszerrel és ezzel a motorral milyen tapasztalatok vannak? Mire érdemes odafigyelni?
Meg kellene nézni Lexiával a teszteknél(bsi,klíma), hogy kapcsolgatja-e a bsi-ben a reléjét. Találkoztam már olyannal, hogy a bsi-ben a klíma relé forrasztása elengedett, vagy maga a relé volt rosssz.
Az a gyanúm, hogy nem Lexia-val csinálták a hibakiolvasást !?
Az nem írt volna ki ilyesmit. Én a helyedben kiolvastatnám Lexia-val, nem véletlenül azt találták ki ezekhez az autókhoz ! Ezen kívül a szöveges kiolvasás mellett érdemes a Pxxxx kódot is megnézni hozzá és felírni, mert azzal már előrébb lehet jutni a probléma megoldásában.
Ezen kívül a hibakódik függvényében egy élőadat olvasást is érdemes csinálni. (járó motornál lehet nézni az adatokat)
Ha már hibakód,akkor lenne nekem is egy kérdésem. A mai napon váratlanul megjelent a kis sárga motor a kijelzőmön.Azonnal elvittem szerelőhöz,hibakód olvasóval ezt dobta ki: Ismeretlen 5650 . Dobott egy lambdaszondát is,ezt kitörölték (Az 5650-es kódra semmit nem találtam neten :( ) A probléma ideiglenesen megszűnt. Kb. 2 óra múlva újra jelentkezett a kijelzőn a hiba ,vagy is a kis sárga motor ikon. Van valakinek ötlete,hogy merre tovább? Mert nem szeretném,ha valami komolyabb gebasz legyen :-
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem... Vettem egy diagnosztika kábelt, egy ilyet:
Bluetoothos. Telefonnal nagynezen tudok csatlakozni, de laptopról már nem, a scanmasterrel néha sikerül, de akkor sem tudok hibát olvasni vele... Valakinek van tapasztalata ebben? Használtatok már ilyet? Milyen programot kellene beszereznem, hogy menjen laptopról rendesen? Előre is köszönöm a válaszokat :) (Citroen xsara II 2.0 HDI)