...nekem a Berlingóban hajtja gáz ezt a motort már bő 4 éve és 100E km óta és meg vagyok elégedve , jó döntés volt , kár hogy nem előbb szántam rá magam ...
Nekem a STAG rendszer van beépítve ...amit már részben lecseréltem egy másik STAG vezérlőre ... így a régi de kifogástalan vezérlő +injektor sor +MAP szenzor + gáznyomás érzékelő eladó.... ha érdekel ....
Sziasztok! 2001-es 1.6 16v (TU5JP) Xsara II-es verdámat elgázosítanám, évi olyan 10-12ezer km-t megyek főleg ilyen 25-30 km-s etapokon. Úgy számolgattam, hogy megérné a dolog. Még 4-5 évig tervezem megtartani az öreg lányt..
Zavoli rendszerrel és ezzel a motorral milyen tapasztalatok vannak? Mire érdemes odafigyelni?
Meg kellene nézni Lexiával a teszteknél(bsi,klíma), hogy kapcsolgatja-e a bsi-ben a reléjét. Találkoztam már olyannal, hogy a bsi-ben a klíma relé forrasztása elengedett, vagy maga a relé volt rosssz.
Az a gyanúm, hogy nem Lexia-val csinálták a hibakiolvasást !?
Az nem írt volna ki ilyesmit. Én a helyedben kiolvastatnám Lexia-val, nem véletlenül azt találták ki ezekhez az autókhoz ! Ezen kívül a szöveges kiolvasás mellett érdemes a Pxxxx kódot is megnézni hozzá és felírni, mert azzal már előrébb lehet jutni a probléma megoldásában.
Ezen kívül a hibakódik függvényében egy élőadat olvasást is érdemes csinálni. (járó motornál lehet nézni az adatokat)
Ha már hibakód,akkor lenne nekem is egy kérdésem. A mai napon váratlanul megjelent a kis sárga motor a kijelzőmön.Azonnal elvittem szerelőhöz,hibakód olvasóval ezt dobta ki: Ismeretlen 5650 . Dobott egy lambdaszondát is,ezt kitörölték (Az 5650-es kódra semmit nem találtam neten :( ) A probléma ideiglenesen megszűnt. Kb. 2 óra múlva újra jelentkezett a kijelzőn a hiba ,vagy is a kis sárga motor ikon. Van valakinek ötlete,hogy merre tovább? Mert nem szeretném,ha valami komolyabb gebasz legyen :-
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem... Vettem egy diagnosztika kábelt, egy ilyet:
Bluetoothos. Telefonnal nagynezen tudok csatlakozni, de laptopról már nem, a scanmasterrel néha sikerül, de akkor sem tudok hibát olvasni vele... Valakinek van tapasztalata ebben? Használtatok már ilyet? Milyen programot kellene beszereznem, hogy menjen laptopról rendesen? Előre is köszönöm a válaszokat :) (Citroen xsara II 2.0 HDI)
A két csavarhúzós megoldás nagyon veszélyes, mert ha megcsúszik vagy törik a borda kiszúrod a szemközti ablakot, meg eltöröd a bokádat.
Többször vettem le, laposvas, vagy fadarab és keményen ütni nem sajnálni szépen lassan de megindul, alatta van egy nagy O gyűrű az fogja erősen, összerakáskor pedig megint meg kell kalapácsolni csak finomabban, és előtte olajozni a csúszó felületeket.
Tűzfalat is vágni kell, komplett hűtő/fűtő egységet ki kell cserélni (műszerfal mögött), kell a kompresszor konzolja, új ékszíj, elég sok nyű - de ha idő és lekesedés van, plusz tényleg _minden_ megvan... miért ne?