Én is cseréltem már az enyémben, Xsara II 1.6 16v. Gyári cikkszáma: 1807L4 Nem gyári (Sasic) cikkszáma: 8003201 Ha jól emlékszem én ezt vettem bele. Az biztos, hogy Sacis volt, és az is biztos, hogy simán bele lehetett préselni :) Te milyet vettél? Tudsz cikkszámot küldeni?
Alsó motortartó bakot kell cserélnem a Xsaran,meg is vettem az újat (unixban forgalmi alapján),amineek az átmérője 70mm,elkezdtem a régit kinyomatni a helyéről,ahogy megindult rámértem a biztonság kedvéért és,akkor látom,hogy a régi az 65mm átmérőjű,így visszaraktam a helyére. A kérdés,hogy mit lehet ilyenkor csinálni,mindenhol csak a 70mm-es bakot találom,65-öst nem. Le kell bontani az egész alu konzolt amiben van és kiesztergáltatni?
Valószínű a vezetékezéssel lesz gond, mert ma reggel egy két döccenő után világított a műszerfal. Megálltam tankolni, világítás lekapcsoltam, mikor újra elindultam világítás fel, de a műszerfal nem világított.
Tegnap vettem észre, hogy az autó alatt olajfolt van. Este nézegettem a szervó olajam fogy. Autószerelővel megnéztük, a kormányműből jön. Egy új kormánymű 100 e-nél kezdődik.
Nincs valami olcsóbb ötlete valakinek, mit tudnék vele kezdeni?
Előző autóimból indulok ki mert ezt még nem kellett baszogatni hál1istennek. A műszerfal alatt vagy a motortér nyitó mögött a karosszérián illetve a csomagtartó oldalában a lámpák környékén test pontok vannak kialakítva. A műszerfal alatti oldalajtó falán a lábtérben keresgess azok lehetnek lelazulva vagy oxidálódva ez adja a műszerfal testelését. Ú. központi test pontok vannak kialakítva vagy 5-7 ponton a kocsiban, azokat kell felkutatni és megvizsgálni.
Javaslok egy elég jó autóvillamossági szakit: Montág Péter 06306248584 Talán a 20. kerületben van, ha jól emlékszem. Elég jó a híre, és én csak jót tudok mondani róla.
Eddig öt-nél tartok, de semmivel sem előrébb, ezért próbálok innen is bármilyen ötletet ami esetleg a következő "szakinak" valamilyen támpontot adhatna.
Tisztelt Adamer.a mikrokapcsolót megnyomva semmilyen kattanás nincs.kipróbálták, hogy a bal hátsó rendszámtábla villágításról adtak ideiglenes áramot és testet, akkor müködik, ha a világitást természetesen felkapcsolom.egyenlőre még azt sem tudták eldönteni, hogy áram v test a probléma.bármilyen ötletet v tippet szívesen fogadok.köszönöm.
Nem valószínű, inkább a fényerőszabályozó környékén kereném a hibát, mert ügye anélkül nem világít sem az óra, sem a hőkezelő, sem pedig a műszeregység. Vezetéklés jó?
Tisztelt toji76! Mi az a bsi test pont, vagy tápkontakt hiba? Hol tudnám megkeresni? A combim csomagtartó ajtaja nem müködik. Jó pár "mester ember" gyakorolt már rajta. Állítólag a mikrókapcsolóig / ezt nyomod / jön áram.Volt olyan "szerelő" aki szerint az áram nem "jó" , a másik szerint a test. A lényeg, a hátsó ajtó nem nyilik, engem a rosszullét környékez már. Esetleg tudnék valami új támpontot adni a következő " versenyzőnek". Köszönöm.
a vége lemaradt, szóval ennek a javításnak amit írtam egy hónapja. azóta nem csinálta, nagyon szépen indít, sizont most vasárnap jött a gongszó meg a hőmérséklet ugrálás, ezért írok. félő hogy megint egyre gyakrabban jön majd, dátum/óra stb.. nullázással és végül megint nem indul a kocsi...
Sziasztok! Egy visszatérő problémához szeretném a segítségeteket kérni ami kezd már enyhén szólva az agyamra menni.
Körülbelül egy éve kezdődött. A következőt produkálja az autó (Xsara, 1.6 / 2003) :
Indításnál néha-néha egy gongszerű hang kíséretében az alábbi felirat jelenik meg a műszerfalon "Automatic Lightning Inactive" és ekkor (nem mindig, de előfordul) hogy elmegy a dátum/óra - 00:00 perc, Január 1 villog a kijelzőn, és/vagy elmennek az elmentett rádió állomások (is), és/vagy a külső hőmérséklet jelző megbolondul, 50-100 fok között ugrál majd kb fél perccel indítás után normális értéket mutat. Tehát amikor indításnál jön a gongszó "egy figyelmezeteő hang??" már rosszul vagyok ha ránézek a monitorra mert a fent említettekből vagy mind egyszerre, vagy csak az egyik (legygakrabban a hőmérséklet ugrálás) történik.
Először olyan ritkán csinálta hogy nem is nagyon vettem róla tudomást, aztán gyakrabban kezdte, és elérkezett az hogy egyszerűen indításnál nem forgott az önindító. (csak egy kattanást lehetett hallani az indítómotorból). Bikázással indult be a kocsi, majd aztán kicseréltük az akkusarukat, fújtunk rá kontakt spray-t is és pár hónapig jó volt - nem csinálta. Majd télen megint hébe-hóba jött a gonszó a velejáró kijelző problémákkal, sajnos mivel csak kb 20-30 indításból egyszer, ezért voltam elég hülye hogy ne vegyek róla tudomást, aztán megint sűrűbben csinálta és egyszercsak megint nem forog az önindító egyáltalán. Bikázásra sem indul egyáltalán, ezért jött a betolás, majd a szerviz.
Akkura rámérve, a feszültség teljesen jó volt, 4 éves volt- ettől függetlenül tetettem bele újat hátha!, az indítómotort pedig felújították (új mágnesszelep, kefegarnitúra, forgórész) , generátor a szerelő elmondása szerint teljesen jó volt (egyébként korábban az is lett már felújítva), a kábelek is állítólag rendben mint mondták, kérdezem akkor hogy hol lehet a hiba??
Igen, ez a következő cél, ott kiderül a turpisság már ha van a dologban, de egyébként a gumi nem kopik félre, nem nyikorog, jól kormányozható a kocsi, csak vizuálisan tűnik lehet nekem úgy mintha ilyesmi baja lenne. :)
A családból származik a kocsi van egy téli gumi szett hozzá felniken külön, illetve ezek a nyáriak is újszerűek. 170 ezret most léptük át,1 éves féktárcsák,fékbetét, hátsóhíd, ezelőtt a párom szülei használták városban. 450E-ért kerül hozzánk, azt gondolom ez egy korrekt ár a piacot elnézve.