Ha beteszem sebességbe, akkor kb 1-2 centit lehet kimozdítani oldalirányba (lötyögtetni). Sokkal zavaróbb, hogy sokszor akad, 1-be és kettőbe nehéz betenni. Valamint 4-esben olyan, mintha 2-ben lenne, ezt mindenki furcsálja, még más xsara-s is. Egy citroen szerelő szerint lehet hogy nem megfelelő méretű rudazat van benne, lehet hogy előtte valaki már cserélte. De a robbantott ábrát nézve kell egy hosszú és két egyforma rövid rudazat. 3-4 ezer darabja a SASIC-nak, az jó minőségű, nekem ennyit megérne, hogy kellemes legyen a váltásérzet.
Lehet hogy hulyen hangzik igy, de a kuplung fedal folott egy kis muanyag vezetekkel egyutt, szerintem felismered. Ha nem, akkor irj es megprobalok meg ma kepet kuldeni rola...
Nekem is volt hasonló problémám, és nálam az egyik injektor volt rossz. Amikor produkálja a hibát, érints mondjuk egy ceruzát az injektorokhoz szépen sorban, és ha vmelyiknél nem érzed/hallod a kattogást, az nem működik. Ez lehet maga az injektor hibája, de lehet akár az ECU hibája is. Ha van rá lehetőség, próbáld ki kölcsön injektorokkal.
Más: Nem vagyok biztos benne, de lehet, hogy a 2.0-s motorokat is érinti a Sagem(?) trafó halál --> ECU halál. (Ha nem így van javítsatok ki.)
Remélem segítettem, további "kellemes" hibafeltárást.
Üdv! Nekem is volt rezonancia 2.0 hdi az egész utastér rezgett még a fejem is fájt tőle hosszú távon :) Jobb oldali motortartó bak csere megoldotta a problámát. Amit kiszedtem belőle kúposan be volt szakadva, de nem vált el teljessen a a gumi, találtam itthon 1 xantia bakot 90%-ban ugyan az bedobtam és azóta tökéletes.
Az autó alá feküdtem, mikor a kuplungvezeték okozta nyikorgást megszüntettem, és akkor megnéztem a váltónál lévő faudi fejes rudakat. Két újjal megmozgattam, eléggé lötyögött (kb 1-2 mm-ert), laza volt. Ennek ilyennek kell lenni, vagy feszesnek? mert akkor csere-érett...
Ültetéssel kapcsolatba van valakinek valami tapasztalat? Szeretném kicsit lentebb vinni a elejét de nem sokkal max 2-3 cm.
Ültető rugó segítségével nem vági meg ilyesmit akarok. Ha esetleg eladó lenne valakinek akkor még vevő is lennék rá. De legfőképpen a tapasztalat érdekelne mire kell odafigyelni meg ilyenek. Olvastam már sok mindent de a márkával kapcsolatosan elég kévés dolog szerepel a netten. A válaszotokat előre is köszönöm.
Én is segítségeteket kérném az lenne a hibám hogy ahányszor beindítom a kocsit 1.6 16v xsara 2 com2000-es minden egyes alkalommal beindul a a hátsó ablak törlő. Próbáltam másik com200-essel azzal is ezt csinálta szerőlő azt mondta van benne a motorba vég pont érzékelő de nem találtam mert szét szedtem. A bsibe kapcsol a relé. Ha törölni akorok akkor töröl is csak 5-6 ot és mikor hogy áll meg.
MOst lehuztam rólla a motor kábeljét de így is kivezérni oda az áramot.
Nekem nyöszörgött a ventilátor néha de irtó magas hangon. Kiszerelés után amit láttem kicsit ledöbentem
tele volt ilyen fa pollen szerűséggel a zsírnak nyoma se volt.
Én ugy csináltam hogy először befujtam esztergáló olajjal vagy mi a neve majd bekentem elég vastagon grafitos zsírral így most semmi hangja.
Csak abba a hibába ne esetek bele hogy kivéve járattam és a hőellenállás nem kapot hűtést és tönkre ment másnapra azt kicseéltem és már jó egy hónapja.
Akkor egyet értünk... és ezek szerint mindkettőnk esetében ez a tolerancia küszöb alacsony, mert igyekszünk lecsendesíteni. :)
A fűtő-hűtő ventillátor csendesítésében van valakinek tapasztalata. Dvidee csapágyazta, de úgy is van hangja, azt mondta. Nálam az 1-es fokozatban csend van, de akkor még be sem indul a venti, nem jön a levegő. Ha egy picit még rátekerek, akkor ugrásszerűen beindul, de elég hangos sajnos. Nem a levegő hangja, hanem a venti ad súrlódó hangot. Amikor lekapcsolom, még menet közben is észrevehetően elcsendesedik, mármint a motor és szélzaj mellett is észrevehető....
Egyszer már cseréltem rajta a tranzisztorokat, akkor wd40-el befújtam a tengelyt. Lehet hogy azt kellene inkább valami zsírral bekenni? Valaki írta, hogy hangszigetelő filcet tett be a kárpit alá. Valakinek tapasztalata?