Nekem ~160ezer és 18év. Valószínűleg a trafó nem teljesen ugyanolyan és az 1.4esekre jellemzőbb hiba, de sok helyen olvastam 1.8 16V ECU meghibásodásról is.
II-esbne még nem cserélte, de I-esben sem én, sem Kőrösi Sanyi nem jött rá, hogyan lehetne a rízsszemet cserélni, mert a foglalat nem olyan, mint pl. a műszeregységben. Az izzó kontakt szálai forrasztva vannak az érintkezőkhöz.
Én is átestem pár hete hátsó híd felújításon "T Work Team" -et ajánlották nekem itt a fórumon. Megfogadtam mégha drágábban csinálják mint másik pár szerviz,amit még néztem.
90 ezerbe került 3 év gari. XVII. kerületben vannak Budapesten.
Nekem 2003 -as 1.4 coctail 108000 km van benne.
A szervizben azt mondták ,hogy gyárilag úgy rakják össze ,hogy semmi kenése sincs.
Néztem, jó de ha relé nem lenne jó attól még feszkó lenne benne...... az a lexia az nemtudom mi..... de már kezd idegesíteni.... az a BSI nem befolyásolhatja?
Jogos a kérdés.... de igen be van kötve mert mikor elhoztam a kereskedőtől még működött. Úgyhogy szerintem valami zárlat lesz talán.... remélem nem komoly.
Gyárilag is dőlnek befelé szemmel láthatóan. Akkor keress fel megfelelő szakműhelyt:
- ha a gyári méretű kerekeken lévő gumik berugózáskor, vagy kanyarban hozzá érnek a belső doblemezhez-- ha nyöszörgő fémes hang, esetleg ropogás hallatszik a hátsó futó felől
Ezen tünetek jelentkezésekor vidd minél hamarabb javításra és akkor megúszhatod 60-75 között.
Van aki felújított hidat rakat bele 50-ért. Elmész, tiéd leszedik, másikat felrakják Ebben én kockázatot látok, mert lehet, hogy perselyes megoldású a kapott híd, ami lényegesen kevesebbet bír állítólag.
Banális kérdés, de be van kötve? Nálam csak lóg a motortérben a vezeték és én jelenleg ott vagyok vele, hogy fogalmam sincs hová kell csatlakoztatni. Így vettem anno, de nem foglalkoztam vele... :)